Şimdi Ara

iPhone'u servise gönderme hakkında yardım. *Servise gönderildi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
45.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    2-3 hafta önce iPhone'numun Wi-Fi'ında sorun çıktığını dile getirmiştim ve sorunu çözememiştim. Şimdi ise iPhone'u servise göndermeye karar verdim. Fakat daha önce hiç bir mobil cihazımı servise ve garantiye götürmedim. Bu yüzden prosedürü pek bilmem. iPhone bana hediye geldiği için kutusundaki garanti belgesinde vodafone'dan alındığı görülüyor. Servis numaraları ve servis adresleri var. iPhone'u garantiye nasıl verebilirim? Herhangi bir vodafone şubesine giderek mi yoksa garanti belgesinde yazan, adresleri verilmiş olan servislerle bağlantıya geçerek mi? Daha önce cihazını garantiye yollayan birisi varsa ve prosedürleri bilen varsa bana yardımcı olurlarsa çok memnun olurum.

    Ekleme:

    Arkadaşlar dün cihazı yakınım servise verdi. Verdiği zaman bana telefon etti ve sorunu görevliye telefon vasıtasıyla ilettim. Ancak bugün teleservice.com.tr'den cihaz durumunu öğrenmek istediğimde şok oldum:

    Cihazinizin fiziksel hasar g�rd�g� tespit edilmistir
    Cihazda bilincsiz m�dahale tespit edilmistir.
    �ikayetinizin giderilmesi i�in cihaz�n�z�n de�i�mesi
    gerekmektedir. De�i�im bedeli KDV dahil 560 Euro'dur.
    Fiyat�n kabul edilmesi durumunda l�tfen onay bilgisi
    ile birlikte cihaz�n�z� servisimize g�nderiniz.
    Kredi kart� ile yap�lacak �demelerde fiyata
    %2 eklenecektir.

    Telefonu bir kez olsun düşürmedim, bilinçsiz şekilde müdahele etmedim. İkinci hattım takılı olduğu için haftada 1 kez dışarı çıkarıyordum. 560€ iPhone 3G'nin sıfır fiyatında demek. Yarın gidip konuşayım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı çok merak ettim şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevidaL -- 14 Ocak 2010; 21:28:53 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    iPhone Garantiye Gönderme

    iPhone'unuzun garanti kapsamında onarılması veya değiştirilmesi gerekiyorsa, izlemeniz gereken adımlar şunlardır:

    • Apple Destek ile İletişime Geçin: Öncelikle Apple Destek ile iletişime geçerek cihazınızın sorununu bildirmeli ve garanti kapsamında olup olmadığını kontrol etmelisiniz.

    • Randevu Alın: Apple Destek, garanti kapsamında olduğunuz onaylarsa, size servis merkezi veya Apple Store'da randevu verecektir.

    • Cihazınızı Hazırlayın: Cihazınızı servise göndermeden önce aşağıdaki adımları gerçekleştirmeniz önemlidir:

      • iCloud'dan çıkış yapın ve Apple Kimliğinizi kaldırın.
      • Verilerinizi yedekleyin.
      • Cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayın.
    • Cihazınızı Servis Merkezine veya Apple Store'a Teslim Edin: Randevu saatinde cihazınızı servis merkezine veya Apple Store'a teslim edin. Sorunu açıklayın ve gerekli belgeleri (satın alma belgesi gibi) ibraz edin.

    • Onarım veya Değiştirme Sürecini Takip Edin: Servis merkezi veya Apple Store, cihazınızın onarım veya değiştirme sürecini takip edebileceğiniz bir referans numarası verecektir.

    • Cihazınızı Teslim Alın: Cihazınız onarıldıktan veya değiştirildikten sonra servis merkezinden veya Apple Store'dan teslim alabilirsiniz.

    Garanti kapsamında onarım veya değiştirme hakkına sahipseniz, bu işlemler için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Ancak, garanti dışı onarımlar ücretli olabilir.

    iPhone'unuzun garanti kapsamında olmadığından şüpheleniyorsanız veya garanti kapsamı hakkında sorularınız varsa, Apple Destek ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Vodafone sadece ithalatçısıdır servise bakmaz.
    Garanti belgesinde yazan servislere başvurun.
    Sistemlerinde Imei numarasından cihazın kendilerine kayıtlı olduğu ve garantili olduğu görülür o nedenle faturaya gerek olmaz.
    Wifi çekmeme sorununda garantili cihaz bire bir yenisi ile değiştirilir.
    Cihaz değişince içindeki herşey gidecek ona göre backup alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alden

    Vodafone sadece ithalatçısıdır servise bakmaz.
    Garanti belgesinde yazan servislere başvurun.
    Sistemlerinde Imei numarasından cihazın kendilerine kayıtlı olduğu ve garantili olduğu görülür o nedenle faturaya gerek olmaz.
    Wifi çekmeme sorununda garantili cihaz bire bir yenisi ile değiştirilir.
    Cihaz değişince içindeki herşey gidecek ona göre backup alın.



    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler
  • Rica ederim.
    Yeni başımıza geldi aynen dediğim gibidir.
    Umarım en kısa zamanda halledersiniz.
    Ertesi gün bile cihazı verebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alden

    Rica ederim.
    Yeni başımıza geldi aynen dediğim gibidir.
    Umarım en kısa zamanda halledersiniz.
    Ertesi gün bile cihazı verebilirler.


    Bugün Mecidiyeköy-Hürriyet Caddesindeki "Apple Artı" mağazasına gittim. Sorunumu dile getirdim fakat servis işine GENPA bakıyormuş. Bende bulunan garanti belgesinde adres olarak Maltepe yazıyor. Bunu da söyledim evet doğrudur dedi. Maltepe benim için uzak bir yer. Arabayla gitsem bile çook uzak bir yer. Acaba İstanbul'da Avrupa yakasında garantili cihazı tamir eden başka yer var mı?

    Düzeltme: Genpa'nın resmi sitesinden Avrupa Yakası için teknik servis buldum. İnşaallah orası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevidaL -- 30 Aralık 2009; 23:05:41 >
  • yapılan kötü şeyleri yazıyoruz bazen iyi şeyler de oluyor bunları da yazmak gerek diye düşünüyorum... ben orta paket trcell ile kontratlı iphone kullanıcısıyım eşim de öyle eşime 300-400 gelen fatura bu pakete girince 155 e fixlendi ve bir de iphone geldi... platinium diye bir adımız varmış extralarını bilmiyordum ama arabam yolda kalınca çekici hizmeti ile arabayı benim istediğim bir yere çektirdiler. kısa keseyim amacım reklam yapmak değil söğüşlendiğimi düşündüğüm çok zaman var her daim...

    geçende bizim 3Glerden biri kendi kendine kapanma hastalığına tutuldu açılmıyo kafasına göre çalışıyordu. akşamüstü aradık kendilerini, ertesi gün öğlen gelip alıp yerine yedek telefon verip gittiler... şimdi tamir sonucunu bekliyorum... velhasıl hepsi bizi bi şekilde düdüklüyor ama arada masaj yapanın da hakkını vermek lazım.
  • Vodafondan alınan 3gs cihazlara GENPA değil BRİGHTSTAR(teleservice) bakmakta..Telefonu aldıgın vodafone bayisine götürceksin..onlarda brightstar a yollucak..senin cihazın vodafonsa izliceğin yol budur.Ayrıca sendeki garanti belgesinde maltepe yazan yer teleservis adresidir..dediğim gibi vodafone cihazlarına genpa değil birghstar ihtalatçı oldugundan teleservis bakmakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sal2003 -- 31 Aralık 2009; 2:11:17 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sal2003

    Vodafondan alınan 3gs cihazlara GENPA değil BRİGHTSTAR(teleservice) bakmakta..Telefonu aldıgın vodafone bayisine götürceksin..onlarda brightstar a yollucak..senin cihazın vodafonsa izliceğin yol budur.Ayrıca sendeki garanti belgesinde maltepe yazan yer teleservis adresidir..dediğim gibi vodafone cihazlarına genpa değil birghstar ihtalatçı oldugundan teleservis bakmakta.


    Valla hocam telefon nereden alınma bilmiyorum. Sonuçta bana hediye geldi çünkü. Kullanma kılavuzunun altında ufak yazıyla vodafone yazıyor. Şimdi telefon vodafone'dan mı alındı alınmadı mı bilmiyorum ama bir Apple mağazasından alınmış ithalatçısı vodafone sanırım. Aynı şekilde kullanma kılavuzunun içinde garanti belgesi alıyor ayrı bir kağıt olarak ve bu kağıtta servis yerlerinin adresleri yazıyor. Dün Genpa.com.tr adresine girdim ve baktım. Bu iki yerin adreslerini karşılaştırdım ve ikisininde doğru olduğuna vardım. Avrupa yakasında ise Etilerde servislerinin olduğunu öğrendim. Bugün ya da yarın iletişime geçicem zaten. Ayrıca ürün iPhone 3G.




  • Bosuna etiler genpaya gidip kovulmayin sizin cihaza teleservice bakiyor ve sanslisiniz hemen degistirirler. Genpa olsaydi 2 hafta bekleyebilirdiniz ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24
    Bosuna etiler genpaya gidip kovulmayin sizin cihaza teleservice bakiyor ve sanslisiniz hemen degistirirler. Genpa olsaydi 2 hafta bekleyebilirdiniz ;)

    Bir kişi diyor genpa biri diyor başka yer. Şaştım kaldım. Etilerdeki servise mail attim zaten. Cevap bekliyorum.
  • Hocam telefonun vodafone cihazıysa teleservis bakıyo..şasırmana gerek yok.sanslısın iyiki genpa bakmıyo.Teleservis çok daha iyi hizmet veriyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevidaL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24
    Bosuna etiler genpaya gidip kovulmayin sizin cihaza teleservice bakiyor ve sanslisiniz hemen degistirirler. Genpa olsaydi 2 hafta bekleyebilirdiniz ;)

    Bir kişi diyor genpa biri diyor başka yer. Şaştım kaldım. Etilerdeki servise mail attim zaten. Cevap bekliyorum.


    Kimse Genpa diyemez, teleservice uğra çok zor değil maltepeye gitmek
  • Evet gerçekten şanslısın Genpa bakmıyor senin telefona Teleservice bakıyor. Genpa olsaydı min bekleme süren 2haftaydı tecrübelerimle sabittir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Evet gerçekten şanslısın Genpa bakmıyor senin telefona Teleservice bakıyor. Genpa olsaydı min bekleme süren 2haftaydı tecrübelerimle sabittir


    Ellerinde cihaz varsa fazla beklemezsin, ben kadıköye verdim 1 gün etilere gidiş 1 gün geliş sürdü, etilerde 3 gün işlem gördü 1 günü pazar gününe denk geldi...Tarih olarak bakarsak 1 hafta sürdü, ama işlem olarak 2 gün sürdü değişim yapıldı




  • Yani arkadaşlar benim telefonun garantisine teleservice bakıyor. Cevaplarınız için teşekkürler. En yakın zamanda götüreceğim. inşallah boş olarak geri dönmem.
  • Sorun hâlâ devam etmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevidaL -- 1 Ocak 2010; 11:25:53 >
  • Arkadaşlar dün cihazı yakınım servise verdi. Verdiği zaman bana telefon etti ve sorunu görevliye telefon vasıtasıyla ilettim. Ancak bugün teleservice.com.tr'den cihaz durumunu öğrenmek istediğimde şok oldum:

    Cihazinizin fiziksel hasar g�rd�g� tespit edilmistir
    Cihazda bilincsiz m�dahale tespit edilmistir.
    �ikayetinizin giderilmesi i�in cihaz�n�z�n de�i�mesi
    gerekmektedir. De�i�im bedeli KDV dahil 560 Euro'dur.
    Fiyat�n kabul edilmesi durumunda l�tfen onay bilgisi
    ile birlikte cihaz�n�z� servisimize g�nderiniz.
    Kredi kart� ile yap�lacak �demelerde fiyata
    %2 eklenecektir.

    Telefonu bir kez olsun düşürmedim, bilinçsiz şekilde müdahele etmedim. İkinci hattım takılı olduğu için haftada 1 kez dışarı çıkarıyordum. 560€ iPhone 3G'nin sıfır fiyatında demek. Yarın gidip konuşayım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı çok merak ettim şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevidaL

    Arkadaşlar dün cihazı yakınım servise verdi. Verdiği zaman bana telefon etti ve sorunu görevliye telefon vasıtasıyla ilettim. Ancak bugün teleservice.com.tr'den cihaz durumunu öğrenmek istediğimde şok oldum:

    Cihazinizin fiziksel hasar g�rd�g� tespit edilmistir
    Cihazda bilincsiz m�dahale tespit edilmistir.
    �ikayetinizin giderilmesi i�in cihaz�n�z�n de�i�mesi
    gerekmektedir. De�i�im bedeli KDV dahil 560 Euro'dur.
    Fiyat�n kabul edilmesi durumunda l�tfen onay bilgisi
    ile birlikte cihaz�n�z� servisimize g�nderiniz.
    Kredi kart� ile yap�lacak �demelerde fiyata
    %2 eklenecektir.

    Telefonu bir kez olsun düşürmedim, bilinçsiz şekilde müdahele etmedim. İkinci hattım takılı olduğu için haftada 1 kez dışarı çıkarıyordum. 560€ iPhone 3G'nin sıfır fiyatında demek. Yarın gidip konuşayım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı çok merak ettim şimdi.




    Teknik servisten yazılı belge isteyin ve konuyu tüketici mahkemesine taşıyacağınızı belirtin... Daha sonrada APPLE a konu hakkında geniş bilgilendirme maili atacağınızı ve USA da yaşayan bir yakınınızı konu ile ilgili Apple yetkilileriyle görüşmeye yollayacağınızı belirtin... Yine aynı cevabı vereceklermi bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevidaL

    Arkadaşlar dün cihazı yakınım servise verdi. Verdiği zaman bana telefon etti ve sorunu görevliye telefon vasıtasıyla ilettim. Ancak bugün teleservice.com.tr'den cihaz durumunu öğrenmek istediğimde şok oldum:

    Cihazinizin fiziksel hasar g�rd�g� tespit edilmistir
    Cihazda bilincsiz m�dahale tespit edilmistir.
    �ikayetinizin giderilmesi i�in cihaz�n�z�n de�i�mesi
    gerekmektedir. De�i�im bedeli KDV dahil 560 Euro'dur.
    Fiyat�n kabul edilmesi durumunda l�tfen onay bilgisi
    ile birlikte cihaz�n�z� servisimize g�nderiniz.
    Kredi kart� ile yap�lacak �demelerde fiyata
    %2 eklenecektir.

    Telefonu bir kez olsun düşürmedim, bilinçsiz şekilde müdahele etmedim. İkinci hattım takılı olduğu için haftada 1 kez dışarı çıkarıyordum. 560€ iPhone 3G'nin sıfır fiyatında demek. Yarın gidip konuşayım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı çok merak ettim şimdi.




    Teknik servisten yazılı belge isteyin ve konuyu tüketici mahkemesine taşıyacağınızı belirtin... Daha sonrada APPLE a konu hakkında geniş bilgilendirme maili atacağınızı ve USA da yaşayan bir yakınınızı konu ile ilgili Apple yetkilileriyle görüşmeye yollayacağınızı belirtin... Yine aynı cevabı vereceklermi bakalım...

    Hocam şimdi servisle görüşmeye gidiyorum. Bunları uygulayacağım. Teşekkürler.




  • Way canına 500 euro
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.