Şimdi Ara

iPhone 4S kutudan arızalı çıktı servise yolladılar!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam cok merak ediyorum lutfen burada paylasirmisin sonucunu.
    _____________________________
    Her Şey Çok Güzel Olacak... (çok sevdiğim bir Türk filmi)
  • cihazı değiştirdikten sonra geri almak hukuken imkansızdır arkadaşım aklında bulunsun, o hakkın kullanmayla sona erer.. herkes bir şeyler söylemiş kafasına göre ama sen sonucu paylaş bizlerle
    _____________________________
  • Cihaz elime geçtiğinde il olarak imei numarasını ve seri numarasını karşılaştırmak olacak ve 128kb micro sim kart ile orada deneme yapacağım. Tabikide buradan sonucu sizlerle paylaşacağım.

    Ayrı bir konu olarak bir sorum olacak sizlere şu bataryanın çabuk bitmesi konusunun çözümü varmı? Yada bunun ile ilgili yeni versiyonun ne zaman çıkacağı hakkında kesin bir haber?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin9103

    cihazı değiştirdikten sonra geri almak hukuken imkansızdır arkadaşım aklında bulunsun, o hakkın kullanmayla sona erer.. herkes bir şeyler söylemiş kafasına göre ama sen sonucu paylaş bizlerle

    Kendisi seçimlik hakkını beyan etmedikten sonra tamir hakkını kullandı da derler kötü niyet olduktan sonra.
    _____________________________
  • iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.
    _____________________________
  • KONUYU AÇAN ARKADAŞIM LÜTFEN DİKKATLİCE OKU...gel ben sana doğrularını anlatim...7gün içerisinde aldığın bir ürünü iade edip yerine başka bir ürün alabilir yada parasını iade alabilirsin.ama buradaki olay ürünü kesinlikle kullanmış olamayacaksın.kullandığın bir ürünün değişimi yada iadesi ürün ayıplı değilse mümkün değildir.
    gelelim senin durumuna senin ürünün ayıplı ama takdir edersin ki bunu mağazadaki görevlilerin anlayabilmesi mümkün değil.ürünü servise yollamalarının sebebi tamir etmek değil ürünün ayıplı olup olmadığını anlamak için.servis üründe fabrika çıkışı bir hata var derse ürünün değiştirilir yada para iadesi alabilirsin. sana verecekleri ürünle ilgili kafanda soru işareti varsa muhakkak para iadesi iste.ürünün garantisi başladıktan itibaren 30gün içinde ürünü servise yollarsan bu hakkın vardır
    bir arkadaş media marktta başına gelen ölü piksel olayını söylemiş ölü pikseli tespit etmek çok kolay zaten tamamen fabrika çıkışı kaynaklı bir sorun o yüzden o kadar hızlı sonuç alabilmiştir.
    tüketici mahkemesi biraz uzun bir süreç ve bildiğim kadarıyla belli bir TL'ye kadar ki ürünlerle ilgili kararlar verebiliyorlar iphone 4s bu tutarın üzerinde olabilir ve tüketici mahkemesinin kararı bağlayıcı olmayacaktır.
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    KONUYU AÇAN ARKADAŞIM LÜTFEN DİKKATLİCE OKU...gel ben sana doğrularını anlatim...7gün içerisinde aldığın bir ürünü iade edip yerine başka bir ürün alabilir yada parasını iade alabilirsin.ama buradaki olay ürünü kesinlikle kullanmış olamayacaksın.kullandığın bir ürünün değişimi yada iadesi ürün ayıplı değilse mümkün değildir.
    gelelim senin durumuna senin ürünün ayıplı ama takdir edersin ki bunu mağazadaki görevlilerin anlayabilmesi mümkün değil.ürünü servise yollamalarının sebebi tamir etmek değil ürünün ayıplı olup olmadığını anlamak için.servis üründe fabrika çıkışı bir hata var derse ürünün değiştirilir yada para iadesi alabilirsin. sana verecekleri ürünle ilgili kafanda soru işareti varsa muhakkak para iadesi iste.ürünün garantisi başladıktan itibaren 30gün içinde ürünü servise yollarsan bu hakkın vardır
    bir arkadaş media marktta başına gelen ölü piksel olayını söylemiş ölü pikseli tespit etmek çok kolay zaten tamamen fabrika çıkışı kaynaklı bir sorun o yüzden o kadar hızlı sonuç alabilmiştir.
    tüketici mahkemesi biraz uzun bir süreç ve bildiğim kadarıyla belli bir TL'ye kadar ki ürünlerle ilgili kararlar verebiliyorlar iphone 4s bu tutarın üzerinde olabilir ve tüketici mahkemesinin kararı bağlayıcı olmayacaktır.

    Tüketici hakem heyetiyle tüketici mahkemesi'ni karıştırdığınızı düşünmekteyim. Tüketici mahkemesinin kararları herkesi bağlar haliyle "mahkeme". Hakem heyetindeki 2012 itibariyle sınır 1.161,67 TL. Doğal olarak başvurması gereken yer mahkeme. Ama 1 Eylül itibariyle HMK nın değiştiğini ve dava açmak için uçuk ücretlerin alındığını varsayarsak tam olarak ücretini bilmemekle birlikte sadece dava masrafı 250 tl den fazla olacaktır. ki tüketici mahkemesinde 400 + bile olabilir bu sebeple uzlaşma yolunu denenmesini söylemiştim. yani onu yapın bunu yapın demek zaten mantıksız buraya sormaya gerek yok eğer sorulan şey kağıt üzerinde ne yapılabileceğiyse ayrıntılı şekilde google da da bulursunuz. Kanunlar açık. Birde gerçek hayat var. Ben kağıt üstünde yaşanan, yaşanması gerekenlerden çok "olan" konusunda yardımcı olmak istedim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    KONUYU AÇAN ARKADAŞIM LÜTFEN DİKKATLİCE OKU...gel ben sana doğrularını anlatim...7gün içerisinde aldığın bir ürünü iade edip yerine başka bir ürün alabilir yada parasını iade alabilirsin.ama buradaki olay ürünü kesinlikle kullanmış olamayacaksın.kullandığın bir ürünün değişimi yada iadesi ürün ayıplı değilse mümkün değildir.
    gelelim senin durumuna senin ürünün ayıplı ama takdir edersin ki bunu mağazadaki görevlilerin anlayabilmesi mümkün değil.ürünü servise yollamalarının sebebi tamir etmek değil ürünün ayıplı olup olmadığını anlamak için.servis üründe fabrika çıkışı bir hata var derse ürünün değiştirilir yada para iadesi alabilirsin. sana verecekleri ürünle ilgili kafanda soru işareti varsa muhakkak para iadesi iste.ürünün garantisi başladıktan itibaren 30gün içinde ürünü servise yollarsan bu hakkın vardır
    bir arkadaş media marktta başına gelen ölü piksel olayını söylemiş ölü pikseli tespit etmek çok kolay zaten tamamen fabrika çıkışı kaynaklı bir sorun o yüzden o kadar hızlı sonuç alabilmiştir.
    tüketici mahkemesi biraz uzun bir süreç ve bildiğim kadarıyla belli bir TL'ye kadar ki ürünlerle ilgili kararlar verebiliyorlar iphone 4s bu tutarın üzerinde olabilir ve tüketici mahkemesinin kararı bağlayıcı olmayacaktır.

    Tüketici hakem heyetiyle tüketici mahkemesi'ni karıştırdığınızı düşünmekteyim. Tüketici mahkemesinin kararları herkesi bağlar haliyle "mahkeme". Hakem heyetindeki 2012 itibariyle sınır 1.161,67 TL. Doğal olarak başvurması gereken yer mahkeme. Ama 1 Eylül itibariyle HMK nın değiştiğini ve dava açmak için uçuk ücretlerin alındığını varsayarsak tam olarak ücretini bilmemekle birlikte sadece dava masrafı 250 tl den fazla olacaktır. ki tüketici mahkemesinde 400 + bile olabilir bu sebeple uzlaşma yolunu denenmesini söylemiştim. yani onu yapın bunu yapın demek zaten mantıksız buraya sormaya gerek yok eğer sorulan şey kağıt üzerinde ne yapılabileceğiyse ayrıntılı şekilde google da da bulursunuz. Kanunlar açık. Birde gerçek hayat var. Ben kağıt üstünde yaşanan, yaşanması gerekenlerden çok "olan" konusunda yardımcı olmak istedim.

    düzeltme ve yararlı bilgiler için teşekkürler, kavram karmaşası olmuş benim yazdıklarımda.ben sizin yazdıklarınıza katılıyorum, bazı insanlarda aldıkları ürünü 7 gün içinde her koşulda değiştirebilecekleri gibi bir düşünce var ben onu düzeltmek istedim mesajımda.
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Bilmem Beyin Bilir

    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    KONUYU AÇAN ARKADAŞIM LÜTFEN DİKKATLİCE OKU...gel ben sana doğrularını anlatim...7gün içerisinde aldığın bir ürünü iade edip yerine başka bir ürün alabilir yada parasını iade alabilirsin.ama buradaki olay ürünü kesinlikle kullanmış olamayacaksın.kullandığın bir ürünün değişimi yada iadesi ürün ayıplı değilse mümkün değildir.
    gelelim senin durumuna senin ürünün ayıplı ama takdir edersin ki bunu mağazadaki görevlilerin anlayabilmesi mümkün değil.ürünü servise yollamalarının sebebi tamir etmek değil ürünün ayıplı olup olmadığını anlamak için.servis üründe fabrika çıkışı bir hata var derse ürünün değiştirilir yada para iadesi alabilirsin. sana verecekleri ürünle ilgili kafanda soru işareti varsa muhakkak para iadesi iste.ürünün garantisi başladıktan itibaren 30gün içinde ürünü servise yollarsan bu hakkın vardır
    bir arkadaş media marktta başına gelen ölü piksel olayını söylemiş ölü pikseli tespit etmek çok kolay zaten tamamen fabrika çıkışı kaynaklı bir sorun o yüzden o kadar hızlı sonuç alabilmiştir.
    tüketici mahkemesi biraz uzun bir süreç ve bildiğim kadarıyla belli bir TL'ye kadar ki ürünlerle ilgili kararlar verebiliyorlar iphone 4s bu tutarın üzerinde olabilir ve tüketici mahkemesinin kararı bağlayıcı olmayacaktır.

    Tüketici hakem heyetiyle tüketici mahkemesi'ni karıştırdığınızı düşünmekteyim. Tüketici mahkemesinin kararları herkesi bağlar haliyle "mahkeme". Hakem heyetindeki 2012 itibariyle sınır 1.161,67 TL. Doğal olarak başvurması gereken yer mahkeme. Ama 1 Eylül itibariyle HMK nın değiştiğini ve dava açmak için uçuk ücretlerin alındığını varsayarsak tam olarak ücretini bilmemekle birlikte sadece dava masrafı 250 tl den fazla olacaktır. ki tüketici mahkemesinde 400 + bile olabilir bu sebeple uzlaşma yolunu denenmesini söylemiştim. yani onu yapın bunu yapın demek zaten mantıksız buraya sormaya gerek yok eğer sorulan şey kağıt üzerinde ne yapılabileceğiyse ayrıntılı şekilde google da da bulursunuz. Kanunlar açık. Birde gerçek hayat var. Ben kağıt üstünde yaşanan, yaşanması gerekenlerden çok "olan" konusunda yardımcı olmak istedim.

    düzeltme ve yararlı bilgiler için teşekkürler, kavram karmaşası olmuş benim yazdıklarımda.ben sizin yazdıklarınıza katılıyorum, bazı insanlarda aldıkları ürünü 7 gün içinde her koşulda değiştirebilecekleri gibi bir düşünce var ben onu düzeltmek istedim mesajımda.

    7 gunde her kosulda iade olayi sadece internetten yapilan alisverislerde gecerli. Ayrica bazi firmalar kosulsuz iade hakki taniyor tuketicisine ama istisna iste v
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gargenchua -- 4 Mart 2012; 0:54:01 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.

    İyiki ev almadin yikildiginda abi ne bilim yikilicagini kimse soylememisti dersiniz heralde.Sene olmus 2012 arastirmadan etmeden nasil alabiliyosunuz bazi seyleri hayret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Elektronik


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.

    İyiki ev almadin yikildiginda abi ne bilim yikilicagini kimse soylememisti dersiniz heralde.Sene olmus 2012 arastirmadan etmeden nasil alabiliyosunuz bazi seyleri hayret.

    Forum sitelerinde sürekli arama sorunu, anakart sorunu, fabrika hatası, sarı ekran sorunu diye bahsediyorlar. Kutudan çıktığında arızalı cihaz cıktığından bahsediyorlar. Araştırdım tabikide. Fakat hiç kesik hatlarda iPhone un arıza verdiği haberine rastlamadım! Çevremde iPhone kullananlarda var onların bile haberleri yok. Ben söyleyince şaşırdılar onlarda kesik hat kullnıyorlarmış şimdi onlarda micro sim kart alacaklar. Neyse herşey bir tecrübedir başa gelmeden anlaşılmaz. Sağlık olsun Dünya'nın sonu değil ya :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Elektronik


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.

    İyiki ev almadin yikildiginda abi ne bilim yikilicagini kimse soylememisti dersiniz heralde.Sene olmus 2012 arastirmadan etmeden nasil alabiliyosunuz bazi seyleri hayret.

    Forum sitelerinde sürekli arama sorunu, anakart sorunu, fabrika hatası, sarı ekran sorunu diye bahsediyorlar. Kutudan çıktığında arızalı cihaz cıktığından bahsediyorlar. Araştırdım tabikide. Fakat hiç kesik hatlarda iPhone un arıza verdiği haberine rastlamadım! Çevremde iPhone kullananlarda var onların bile haberleri yok. Ben söyleyince şaşırdılar onlarda kesik hat kullnıyorlarmış şimdi onlarda micro sim kart alacaklar. Neyse herşey bir tecrübedir başa gelmeden anlaşılmaz. Sağlık olsun Dünya'nın sonu değil ya :)

    Gerekirse 1 ay arastirip oyle alin ben 3gs kullanicisiyim telefon cikali 3 sene olmus 4 ay aldim 1 ay arastirdim sonradan sorun yasamamak yada ihtimal vermemek icin arastirmak sizin lehinize olacaktir iyi forumlar :)
    _____________________________




  • bende baya arastırdım iphone almadan once hatta alacagımı bilmiyorken arastırdım ama bende hiç kesik hatların sorun cıkardıgını duymadım hatta bana bi arkadas tavsiye etti kesik hat kullanmayaı bosuna para gitmesin diye... Allah dan avea microsimkart yolladı hiç ugrasmadım ama yollamasa bu konuyu ben acmıs olurdum heralde :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Elektronik


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.

    İyiki ev almadin yikildiginda abi ne bilim yikilicagini kimse soylememisti dersiniz heralde.Sene olmus 2012 arastirmadan etmeden nasil alabiliyosunuz bazi seyleri hayret.

    Forum sitelerinde sürekli arama sorunu, anakart sorunu, fabrika hatası, sarı ekran sorunu diye bahsediyorlar. Kutudan çıktığında arızalı cihaz cıktığından bahsediyorlar. Araştırdım tabikide. Fakat hiç kesik hatlarda iPhone un arıza verdiği haberine rastlamadım! Çevremde iPhone kullananlarda var onların bile haberleri yok. Ben söyleyince şaşırdılar onlarda kesik hat kullnıyorlarmış şimdi onlarda micro sim kart alacaklar. Neyse herşey bir tecrübedir başa gelmeden anlaşılmaz. Sağlık olsun Dünya'nın sonu değil ya :)

    forumda bunla ilgili bir yazı vardı tabi bas bas bağırılmadı ancak kestirilmemesi gerekti söylendi hatta 4s sorunlarıyla birlikte geldi diye bir sürü konu var bunlar ilgili internette onlardan biri de şebeke problemiydi onun da kesik simkarttan olduğu söylenmişti ben ip4 kullanıcısıyım ben bile böyle bir sorundan haberdarım sen düşün

    neyse olan olmuş dikkatli olmak lazım böyle konularda sonucta 2500tl lik bir cıhaz alıyorsunuz, çöpe atılcak para değil.
    _____________________________




  • 1.000 küsür milyar verince para gitmiyor ama 5-10 lira verince para mı gidiyormuş ah su arkadaslar
    _____________________________
  • keşke yollamadan önce farklı bir sim ilede deneseydiniz . elektronik cıhazların kutusu acıldıgında iade şanısınız bulunmamakta sadece ilk ay içersinde arızalanması durumunda sıfırı ile değişim ve para iadesi olmakta daha sonrasi için para iadesi durumu firmanin müşteri memnuniyeti politikasına bağlı . i

    ilk ay içerisinde arızalanan ürünler serviste kontol edildiğinde üretim kaynaklı bir arıza var ise doa kapsamında değiştirilir .

    cihazda bir sorun yoksa ya da güncelleme ile alakalı bir durumsa değişim olmaz

    fakat siz yinede şansınızı zorlayın müşteri memnuniyeti için firmalar bazen kanunlarda belirlenen koşullardan daha iyisinide sunmakta.


    geçmiş olsun umarım yeni sim kart işinizi çözer .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    1.000 küsür milyar verince para gitmiyor ama 5-10 lira verince para mı gidiyormuş ah su arkadaslar

    Kesik hattın böyle bir arıza verdiğini daha önceden bilseydim 10TL değil 50TL olsaydı gene verirdim. 2300TL yi veren 10TL den mi kaçacak :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Elektronik


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Anor~

    iphone alıp da sim kart kestirmek nedir yahu 12 lira verip micro sim kart alamadınız mı ?

    4s ler de bu sorun oluyor diye biliyorum, şebeke sorunu felan yaşıyorlar.

    Abi ne bileyim ben kesik hatta sorun olacağını ilk defa iPhone telefonum oluyor. iPhone sahipleri veya hattımı kesen bayide beni bilgilendirmedi.

    İyiki ev almadin yikildiginda abi ne bilim yikilicagini kimse soylememisti dersiniz heralde.Sene olmus 2012 arastirmadan etmeden nasil alabiliyosunuz bazi seyleri hayret.

    Forum sitelerinde sürekli arama sorunu, anakart sorunu, fabrika hatası, sarı ekran sorunu diye bahsediyorlar. Kutudan çıktığında arızalı cihaz cıktığından bahsediyorlar. Araştırdım tabikide. Fakat hiç kesik hatlarda iPhone un arıza verdiği haberine rastlamadım! Çevremde iPhone kullananlarda var onların bile haberleri yok. Ben söyleyince şaşırdılar onlarda kesik hat kullnıyorlarmış şimdi onlarda micro sim kart alacaklar. Neyse herşey bir tecrübedir başa gelmeden anlaşılmaz. Sağlık olsun Dünya'nın sonu değil ya :)

    bende aldım iphone 4s ama daha elime geçmedi burda takılıyorum ne sorunlar cıkıyo diye. bi bu sorunu duymamıstım.telefon gelince elime bu sorunlar var mı diye bakıcam direk.
    Yani iphone kullanıcıları tum sorunlarını buraya yazması cok yararlı oluyor. teşekkürler.
    _____________________________




  • Arkadaşlar ios 5.1 versiyonu yükledikten sonra bu ve bunun gibi sorunlar düzeliyormuş. Muhtemelen benim cihaza da bu versiyonu attılar yolladılar şu an kargodaymış cihaz. 12.Mart.2012 pazartesi günü metroya gidip cihazımı teslim alacağım. Teknik servisin dediği gibi 128kb Micro Sim kartımıda aldım bir sorun kalmamıştın inşallah. 2300TL verdim telefonu 1 gün kullandım geri yolladım ve hala telefonsuzum paranla rezil olmak böyle bişey olsa gerek piskolojim bozoldu. Yarın akşam 20:00 de servis raporundaki sonuçları buraya yazacağım. :S
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.