Şimdi Ara

iPad mini 6'nın ekranında sorun ortaya çıktı: Jöle etkisi oluşuyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0B3097644

    Ağla, bağır. 3 kuruşa satılan cihazı 5 haneli değerlere satın alınca kendinizi lord sanmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz?  



    Alıntıları Göster

    Fakir olma al sende o zaman ;) Asıl ağlaması gereken sensin 1 aylık maaşımla 3 tane iPhone 13 Pro Max 1 TB alabilecek güçteyim sen kaç güne alabiliyorsun 300 güne falan mı :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 5 Ekim 2021; 14:48:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CWaRRioR

    Adam boş yapmıyor, Steve Jobs'ın sinyal sorunu çıkaran iPhone 4 ile ilgili olarak "Öyle tutmayın" * diye talihsiz bir açıklaması olmuştu gerçekten.

    Konuya dönecek olursak bu yıl çıkarılan ürünleri belli ki yeterince kalite kontrolden geçirmeden piyasaya sürmüşler. Tabi her markada olabilecek şeyler, önemli olan tüketiciyi mağdur bırakmamak.

    * Haber linki

    Steve Jobs'ın öyle bir açıklaması olabilir fakat herif 2011 de ölüp gitti 10 yıldır tİM cook yönetiyor ben deneyimimi yazdım ekranımda piksel öldü adamlar sıfır kutuda Macbook Pro'mu yenilediler Airpods Pro'm bozuldu 30 dk da sıfır kutusunda değiştirdiler 1 tl bile ücret almadılar Türkiye koşullarında kaç firma bu hizmeti sunuyor? Ben şahsen duymadım. Note 5 de kalem bozuldu kendi kendine 21 gün beklettiler üstüne bana kitlediler sorunu ücret talep ettiler mesela bu mudur üstün Samsung servis kalitesi?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    Steve Jobs'ın öyle bir açıklaması olabilir fakat herif 2011 de ölüp gitti 10 yıldır tİM cook yönetiyor ben deneyimimi yazdım ekranımda piksel öldü adamlar sıfır kutuda Macbook Pro'mu yenilediler Airpods Pro'm bozuldu 30 dk da sıfır kutusunda değiştirdiler 1 tl bile ücret almadılar Türkiye koşullarında kaç firma bu hizmeti sunuyor? Ben şahsen duymadım. Note 5 de kalem bozuldu kendi kendine 21 gün beklettiler üstüne bana kitlediler sorunu ücret talep ettiler mesela bu mudur üstün Samsung servis kalitesi?



    Alıntıları Göster

    Kusurlu ürünü yenilemeleri normal karşılanabilir, ancak ölü piksel konusunu taktir ettim. Ama bir de ben daha yeni yaşadığım olayı paylaşmak istiyorum.


    Eşimin iPhone'unun hoparlörü bozuldu. Servise vermek için randevu alıp tam saatinde gittik, ancak randevuya rağmen mağaza dışında uzun süre bekletildik.


    Aradan zaman geçti, ürün tamir görüp geri geldi. Ürünü alabilmek için kapıdaki görevliyle konuştuk (ki biliyorsunuzdur, direkt içeri almıyorlar), görevli telefonun hazır olduğunu söyleyip kısa süre bekleteceğini söyledi. Mağaza önünde mal gibi 20-25dk hazır telefonu bekledik. Defalarca kere telefon hazır değil mi, ne için bekliyoruz dedim. Ha geldi ha gelecek, içerisi yoğun; bekledik bir şekilde. İçeriden telefonu alıp 50 adım atarak getirecek ve bir imza alacak hepi topu. Yine de sorun çıkarmadan sabredip bekledik ve telefonumuz nihayet geldi. Gelen telefonu bir karton kutuda (iphone'un kendi orjinal kutusu değil bu arada, basit düz bir kutu) getirdiler, ancak teslim ederken kutuyu vermediler. Eşim de telefonunu teslim alırken kılıfı yanında olmadığı ve cam filmleri servis tarafından söküldüğü için kutuyu da alabilir miyiz dedi ancak veremeyeceklerini söylediler. Çünkü 20bin liralık telefonu, 50 kuruş etmeyen karton kutu verecek kadar değerli görmediler sanıyorum. O karton kutu neden var, her servisten dönen telefonu içine koyup müşteriye kadar getirmek için tepsi olarak mı kullanıyorlar, göstermelik mi gerçekten anlamadım.


    Akasya AVM'deki Apple'a gidin, orda içeri girmek isteyenlere kapıdakilerin muamelesini görün lütfen. Orda sırada acizce bekleyenleri de görün. Aciz diyorum çünkü biz servis için beklerken mağazaya gelen insanlara "Neye bakıcaksın, sıraya gir" şeklinde konuştuklarını hatta mağazadan çıkarıp sıraya soktuklarına bizzat şahit oldum. Adamcağız da dışardan "iPhone 11 ne kadar peki, onu söyleseniz" diyor. Yahu mağazadan yaka paça çıkarmışlar sırf sıraya girmen gerektiğini bilmediğin için, ne iPhone'u ne 11'i...


    Kaldı ki müşteri belki sizin sözde korona tedbirinizi bilmiyor olabilir, düzgünce izah edersin, müşteri limitimiz var size sıraya kadar eşlik edip yardımcı olalım falan dersin. Zaten sözde korona tedbiri olduğu, insanları sıkış tıkış sıraya sokmalarından da belli oluyor. O kadar önemsiyorsanız kuyruk konusuna da müdahale edersiniz, yeterli mesafe bırakıldığından emin olursunuz vs.


    Demem o ki, o yere göre sığdıramadığınız servis kalitesini bence fazla abartıyorsunuz. Gece kulüplerinde kapıda bekleyen bodyguard neyse, benim için kapıdaki Apple çalışanı da oydu. Damsız almıyor musunuz bu nasıl tutum deme ihtiyacı duydum. İnsanlarda da biraz haysiyet olsa kendileriyle bu şekilde konuşulmasına böyle davranılmasına izin vermez, gidip de tıpış tıpış o sıraya girmez. İnsanlar Apple'ı gözünde o kadar yüceltmiş ki kendilerine aşağılık muamelesi yapılmasını normalleştirmişler. İstiyorlarsa 2 yeni telefon versinler, şu tutumdan sonra gözümdeki değeri sıfır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 3 Ekim 2021; 18:30:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CWaRRioR

    Kusurlu ürünü yenilemeleri normal karşılanabilir, ancak ölü piksel konusunu taktir ettim. Ama bir de ben daha yeni yaşadığım olayı paylaşmak istiyorum.


    Eşimin iPhone'unun hoparlörü bozuldu. Servise vermek için randevu alıp tam saatinde gittik, ancak randevuya rağmen mağaza dışında uzun süre bekletildik.


    Aradan zaman geçti, ürün tamir görüp geri geldi. Ürünü alabilmek için kapıdaki görevliyle konuştuk (ki biliyorsunuzdur, direkt içeri almıyorlar), görevli telefonun hazır olduğunu söyleyip kısa süre bekleteceğini söyledi. Mağaza önünde mal gibi 20-25dk hazır telefonu bekledik. Defalarca kere telefon hazır değil mi, ne için bekliyoruz dedim. Ha geldi ha gelecek, içerisi yoğun; bekledik bir şekilde. İçeriden telefonu alıp 50 adım atarak getirecek ve bir imza alacak hepi topu. Yine de sorun çıkarmadan sabredip bekledik ve telefonumuz nihayet geldi. Gelen telefonu bir karton kutuda (iphone'un kendi orjinal kutusu değil bu arada, basit düz bir kutu) getirdiler, ancak teslim ederken kutuyu vermediler. Eşim de telefonunu teslim alırken kılıfı yanında olmadığı ve cam filmleri servis tarafından söküldüğü için kutuyu da alabilir miyiz dedi ancak veremeyeceklerini söylediler. Çünkü 20bin liralık telefonu, 50 kuruş etmeyen karton kutu verecek kadar değerli görmediler sanıyorum. O karton kutu neden var, her servisten dönen telefonu içine koyup müşteriye kadar getirmek için tepsi olarak mı kullanıyorlar, göstermelik mi gerçekten anlamadım.


    Akasya AVM'deki Apple'a gidin, orda içeri girmek isteyenlere kapıdakilerin muamelesini görün lütfen. Orda sırada acizce bekleyenleri de görün. Aciz diyorum çünkü biz servis için beklerken mağazaya gelen insanlara "Neye bakıcaksın, sıraya gir" şeklinde konuştuklarını hatta mağazadan çıkarıp sıraya soktuklarına bizzat şahit oldum. Adamcağız da dışardan "iPhone 11 ne kadar peki, onu söyleseniz" diyor. Yahu mağazadan yaka paça çıkarmışlar sırf sıraya girmen gerektiğini bilmediğin için, ne iPhone'u ne 11'i...


    Kaldı ki müşteri belki sizin sözde korona tedbirinizi bilmiyor olabilir, düzgünce izah edersin, müşteri limitimiz var size sıraya kadar eşlik edip yardımcı olalım falan dersin. Zaten sözde korona tedbiri olduğu, insanları sıkış tıkış sıraya sokmalarından da belli oluyor. O kadar önemsiyorsanız kuyruk konusuna da müdahale edersiniz, yeterli mesafe bırakıldığından emin olursunuz vs.


    Demem o ki, o yere göre sığdıramadığınız servis kalitesini bence fazla abartıyorsunuz. Gece kulüplerinde kapıda bekleyen bodyguard neyse, benim için kapıdaki Apple çalışanı da oydu. Damsız almıyor musunuz bu nasıl tutum deme ihtiyacı duydum. İnsanlarda da biraz haysiyet olsa kendileriyle bu şekilde konuşulmasına böyle davranılmasına izin vermez, gidip de tıpış tıpış o sıraya girmez. İnsanlar Apple'ı gözünde o kadar yüceltmiş ki kendilerine aşağılık muamelesi yapılmasını normalleştirmişler. İstiyorlarsa 2 yeni telefon versinler, şu tutumdan sonra gözümdeki değeri sıfır.



    Alıntıları Göster

    O sıra pandemi kurallarından dolayı var Apple'a girip boşboş bakınıp cihaz almayan bir sürü insan var mağaza sallıyorum 100 kişi kapasiteli ise ondan fazla kişi alınınca AVM yönetimi de uyarıyor zaten. Şahsenkendi deneyimimde Pandemi sürecinde hem cihaz satın almadan önce hem de servis için randevu aldım. randevulu her gidişimde saatinde içeriye alındım kapıda bekletilme durumu yaşamadım hatta en son gittiğimde içeride oturup bekledim Airpods'un test edilmesini ayakta bekletilme dışarda bekletilme durumunu yaşamadım Airpods'u dediğiniz beyaz kutuda verdiler ve kutuyu da rica edince verdiler onu düzeltelim burda (3 yıl önce bilgisayarı kendi kutusunda değişmişlerdi bendekini alıp) ben Apple'ı yüceltmiyorum aldığım servis kalitesini beğendiğimi belirtiyorum bu zamana kadar Xiaomi'de kullandım Samsung, Lg ve Sony'de kullandım hiçbirinden benzer servis kalitesini bulamadım olay bu kadar basit hocam ha cihaz olarak bakarsak şuanda Z Fold'u gözüme kestirdim mesela çok istersem android'e de geçerim öyle iOS ve Apple bağımlısı değilim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0B3097644

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Ben senin en ufak hakaretten şikayet eden eziklerden değilim kuzum ezik dediğim için şikayet ettirip banlattırabilirsin çokta kıçımda olur. Sizin gözünüzde iPhone almak salaklık oluyor ama Samsung S21 alınca roket formülü çözecek kadar zeki oluyoruz di mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 3 Ekim 2021; 20:55:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikliarabasever

    O sıra pandemi kurallarından dolayı var Apple'a girip boşboş bakınıp cihaz almayan bir sürü insan var mağaza sallıyorum 100 kişi kapasiteli ise ondan fazla kişi alınınca AVM yönetimi de uyarıyor zaten. Şahsenkendi deneyimimde Pandemi sürecinde hem cihaz satın almadan önce hem de servis için randevu aldım. randevulu her gidişimde saatinde içeriye alındım kapıda bekletilme durumu yaşamadım hatta en son gittiğimde içeride oturup bekledim Airpods'un test edilmesini ayakta bekletilme dışarda bekletilme durumunu yaşamadım Airpods'u dediğiniz beyaz kutuda verdiler ve kutuyu da rica edince verdiler onu düzeltelim burda (3 yıl önce bilgisayarı kendi kutusunda değişmişlerdi bendekini alıp) ben Apple'ı yüceltmiyorum aldığım servis kalitesini beğendiğimi belirtiyorum bu zamana kadar Xiaomi'de kullandım Samsung, Lg ve Sony'de kullandım hiçbirinden benzer servis kalitesini bulamadım olay bu kadar basit hocam ha cihaz olarak bakarsak şuanda Z Fold'u gözüme kestirdim mesela çok istersem android'e de geçerim öyle iOS ve Apple bağımlısı değilim.



    Alıntıları Göster

    Müşteri içeri girip birşey almadan boş boş bakabilir, bunda yanlış birşey yok. Rahatsız olduğum şey zaten AVM yönetiminin kararı ya da mağazada sınırlı müşteri politikası da değil. Ama korona nedeniyle böyle bir karar alınıyorsa mağaza ya da avm yönetimi yaptığı işi düzgün yapmalı. Orda kalabalık yapma burda yap diye bir mantık olmaz. Bu sıkıntının sadece bir kısmı.


    Kapıda insanları bekletip üstüne hadsizce konuşmaları, yarım saat mağaza önünde hazır cihazı teslim etmek için bekletmeleri (ki 2 kişiyi yarım saat mağaza önünde bekletemezsin, herkesin zamanı kıymetli. Cihaz hazır değil dersin yarım saat sonra gelin dersin biz de başka işlerimizi halleder öyle geliriz. Merdiven altı dükkan gibi birazdan, şimdi geliyo demek yakışmıyor.), mağazadan yaka paça müşteri çıkarmaları vs. Kusura bakmayın ama ben böyle rezil bir durum da hiçbir yerde görmedim. Yani hizmet sadece cihazı tamir etmek ya da değiştirmekle olmuyor. Müşteriye yaklaşım çok önemli. Gözümüzün önünde adamı çıkardılar, küçük düşürdüler. Durumdan ben utandım, adama da üzüldüm. Herkes dönüp adama baktı. Daha rezil bir durum olamazdı bence. Altı üstü telefon fiyatı bakmaya gelmiş adam. Siz aynı şeyleri görmemiş yaşamamış olabilirsiniz, ben de sizin yaşadıklarınızı yaşamadım. Ve ben gördüklerimden de aldığım hizmetten de çok rahatsız oldum. Müşteri de bir garip, dışarıdan hala fiyat soruyor. O da ayrı bir konu tabi...


    Apple kötü diğerleri iyi demek için yazmadım bunları. Geçen gün Samsung sitesinden canlı destek alayım dedim, almayı düşündüğüm bir monitör vardı stoklara ne zaman gelecek diye sordum. Temsilci, stoklara gelince sitede yayınlıyoruz yazdı. Böyle boş bir cevap yerine basitçe bilmiyorum dese daha makbule geçerdi. Bunun dışında direkt Samsung teknik servise yolum düşmedi. Ama LG için şunu söyleyebilirim, OLED tv'mde panel yanığı oldu. Garanti kapsamına girmemesine rağmen paneli değiştirdiler. Her servisle iyi/kötü deneyim yaşayanlar vardır, Apple hizmeti ortalama üzeri olabilir tabi. Ama şu haftasonu şahit olduklarımı kolay kolay unutmam. İş kalitesi başka, hadsizlik başka... Sizin cihazınızı değiştirmişler, bize karton kutuyu çok gördüler :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 3 Ekim 2021; 22:17:46 >




  • Her Apple konusuna iPhone heh ezik Ondrood çok doho iyi diye beyinsizce yorum yapan fanlar sizsiniz Xiaomi mi10 dan iPhone 12 pro max a geçtim Xiaomi de ne yapıyorsam iPhone'da da aynısını yapıyorum değişen hiçbir şey hatta daha iyi oldu swift de yazdığım appleri direkt iphone'uömda çalıştırıyorum mis gibi. iPhone alınca internette her yerden mal damgası yiyoruz ilginç tasarı işlemcisi bile en yakın rakibinden 2 kat güçlü pro max ın ekranı piyasadaki en iyi ekranlardan birine sahip kamera desen bir zoom özeliği eksik ama o 50 kat zoomlar da öyle müthiş fotoğraflar çekilmiyor zaten denedik biliyoruz sonuçları çok şükür tek aylık maaşımla 3-4 tane iphone samsung s21 ultra falan alabilecek güce sahibim mi10 telefonum şuanda çekmecemde duruyor yeni telefona geçersem iphone u da satmam o da çekmecekde durur bu zamana kadar 1 telefonu da yatırım amacı ile almadım altına don giyemeyip iphone alan tipler yapıyor onu anca illa sidik mi yarıştıralım burda size hiçbir s*kim kanıtlamak zorunda değilim S21 aldığınız için SpaceX te çalışma teklifi kazandınız sanırım çünkü S21 alınca ulta zekilik iphone alınca mallık belirtisi gösteriyoruz dünyada milyonlarca iPhone alan insanda mal sanırım hiçbir altsegment telefon satmamasına rağmen dünyada en çok telefon satan 3. marka sonuçta. Xiaomi geçmeden önce 2. idi. Size mesaj yazarken 1 gram imla noktalama kurallarına uyasım gelmiyor mallarla uğraşasım cidden gelmiyor iphone aldım diye o kadar nefret ediyorsanız yada servisinden memnun kaldım diye yazmamdan şikayetçiyseniz engellersiniz olur biter. Apple bir gram umrumda değil diğerleri ne zaman iyi servis kalitesi vermeye başlar 6 yıl güncelleme vermeye başlar yada Xiaomi en basitinden ne zaman donanımın hızına yetişebilecek bir yazılım yapar o zaman tekrar android'e geri dönerim Samsung servisi boktan olmasaydı Z fold almıştım şimdiye kadar.





  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Yazık.. Ailene acıdım sana katlanmak zorundalar..

  • Son 10 yıldır android tabletlerde hemen hemen bütün modellerde bu sorun var ancak appleda olunca haber oluyor

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.