Şimdi Ara

iOS uyumlu Reddit istemcisi Redd artık ücretsiz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • iOS uyumlu Reddit istemcisi Redd artık ücretsiz



     

    iOS 7 işletim sistemli iPhone ve iPod Touch için hazırlanan Reddit istemcisi Redd, artık ücretsiz olarak elde edilebiliyor.




    Beğenme tabanlı yapısıyla dünya çapında meydana gelen gelişmelerin, ilginç olayların ya da görsel içeriklerin bir araya geldiği popüler Reddit servisine erişim için hazırlanan Redd uygulaması, oldukça sade bir arayüze sahip ve kendi içerisinde arama yapılmasına imkan sağlayabiliyor. Yorum ile hikaye yanında metin, görsel ve bağlantı eklenmesine de izin veren uygulama, fotoğraf galerilerini de dahili görüntüleyiciyle açabiliyor.




    Daha önce 1,79$ fiyat etiketiyle satılan Redd, an itibariyle buradan ücretsiz olarak elde edilebiliyor.










  • fişlenmek için bir numaralı uygulama :)

  • Paylasilan fotografi bi inceleyin ne yaziyor diye earth**** muş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Mesrik de Allâh'ındır, magrip de.Hangi tarafa dönerseniz, Allâh'ın yüzü oradadır.Çünkü Allâh Vasi'dir, Alîm'dir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.