Şimdi Ara

İnternetten Yapılan Alışveriş ve İade Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internetten bir buzdolabı almıştım ancak evime teslim edilmeyip benim şubeye gidip almam istendiğinde bende gidip alamam dedim bunun üzerine firma siparişimi iptal edip ürünü şubeden iade aldı.Neyse kredi kartıma iade ne zaman yapılacağını sorduğumda bugün kargonun kendilerine hasarlı ulaştığını bu yüzden kargodan tanzim işlemleri için kargonun ürünü aldığı söylendi.Bu işlemlerinde 2-8 hafta arası sürebileceği söylendi.

    Bugün iade sonrası tam 7 gün oldu almadığım bi ürün için boşa taksit ödeyeceğim.Anlamadığım firma ve kargo arasında yaşanan hasar problemi beni neden ilgilendiriyor da benim iademi tanzim sonrasına bırakıyorlar.

    Şimdi sorum şu ben artık tüketici mahkemesine gitmeyi ciddi ciddi düşünüyorum.Boşu boşuna neden para ödeyeyim anlamıyorum.Ürün bana hiç ulaşmamış,firma olarak sen şubedeyken ürünü geri çekmişsin.Bunun cezasını ben mi çekeceğim.

    Arkadaşlar durum yukarıda anlattığımdan ibaret önerilerinizi bekliyorum ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kronik10.5 -- 18 Eylül 2012; 20:59:53 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.