Şimdi Ara

İnternet üzerinden alınan beyaz eşyanın servis desteğinin kısıtlı olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
3.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. GG üzerinden aldığım Profilo marka çamaşır ve bulaşık makinası için bugün kuruluma geldiler. Makinalar Horoz Lojistik ile teslim edilmişti. Çamaşır makinası 3 gün önce alındı ama bulaşık makinesi 6 ay kadar oldu.
    Servis paketleri açtığında çamaşır makinasının deterjan gözünde renk atması olduğunu gördük. Bulaşık makinesinde ise ön sac kısmın aşağı kısmında 2mm'lik bir esneklik vardı. Nereden aldığımı sordu ama sorunun amacı bayiden mi yoksa internetten mi aldığımı öğrenmekti. Gg dedim. Bir telefon etmem lazım dedi ve görüştükten sonra 'İnternetten alınan ürünlere bayiden alınmış gibi işlem yapamıyoruz, aldığınız yer ile bir görüşün.' dedi. Ben de ha bayi ha internet ne farkederki, yetkili bayinizden aldım sonuçta, faturası da orda dedim ama nafile. Hiç çözüm odaklı değildi. Çok da iyi niyetli yaklaştım. Deterjan kapağı zaten portatif, sıfırını takabilirsiniz dedim. Bulaşık ise mecbur değişecek dedi yoksa sıvı sızması olabilirmiş. Tabiki ikisini de yapmaya yanaşmadı.
    Aldığım yerle görüştüğümde keşke netten aldım demeseydiniz BSH grubu hiç sıcak bakmıyor ve bize sorun çıkarıyor dedi. Çamaşır makinesini geri çekip yenisini yolluyorlar fakat bulaşık makinesi 6 ayı geçtiği için öyle bir işlem yapamıyoruz dediler. Aldığım firmadakiler gerçekten çok ilgili. İlk başta ikisini de çekiyoruz yenilerini geçiyoruz dedi ama ikinci aramada bulaşık makinesinin alınma süresi sebebiyle fabrikanın sorun çıkardığı ve aynı prosedürü uygulayamadıklarını belirtti. Çözüm olarak ise ön kapak için fiyat teklifi alıp kendilerine iletmemi istediler. Profilo mh 205₺ olarak iletti ve ben de firmaya söyledim. Aramalarını bekliyorum.
    Bu durum nereye gider bilemiyorum. GG'den kombo bonus derken ucuza getirdik diye sevindik ama böyle sorunlar yaşıyoruz. Servis gitmeden önce makine geldiğinde paketi açın kontrol edin, merak etmeyin garanti paket açılışıyla değil kurulumla başlar, eğer makinede sorun varsa hiç teslim almadan iade edip yenisini talep edersiniz dedi.
    Firma o kadar ilgiliyken servis çok suratsız ve çözüm odaklı değil.

    Böyle bir durumu tecrübe eden bir arkadaşımız akıl hocalığı yapabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • kendimizmi açacağız servismi çağırıp actiracagiz servisse ücret talep etmez mi sadece kontrol icinmi geldim demezmi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    İlerimde kurduracağım diyeceksiniz, çünkü servis açtığında bir hasar varsa ancak form düzenleyip makinenin yenisini veya parça değişimini verebilir.

    İst ve izmirde biz kargo ile teslim ettiriyoruz, kargocular bırakırken açıp gösterip teslimat evrağına daha sonra imza alıp bırakıyorlar ürünü.

    Yani hasarlı çıkarsa hiç teslim almıyorsunuz ürünü tekrar sıfır paketini gönderiyoruz.

    Aklınıza takılan bir şey varsa arayabilirsiniz

    Serdar Çetin
    05533976676

    Genelde servis gelene kadar kutuları açmayın şeklinde bir bilgi olduğu için açmadım hocam.
    Biraz önce servis aradı, merkeze değişim için rapor gönderdik dedi.
    Ne satıcı, ne servis bahsettiğiniz 7 günlük durumdan bahsetmedi. Ama gelen ürünün kutusunu açın bizi beklemeyin, sorun çıkarsa getirdikleri gibi götürürler, yenisi yola çıkar, garantiye de kurulumla ilgili bir işlem yapılmadığı için hiç bir şey olmaz dediler.
    Bakalım bir merkezi arayacağım durum nedir diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Çok enteresan. Bosch'un kendi online sitesinden aldım buzdolabını. Ama dediğiniz şekilde ne bir mesaj geldi ne de telefonla bilgi verildi. Horoz lojistik getirdi. Merdivenler dar olduğu için olası hasarı kabul ediyorum diye imza atmazsanız sorumluluk alıp çıkaramayız dedi. Attım. Çıkardılar paketi kendileri açtılar. Bir sorun yoktu dolapta. Ama öyle bir bilgi hiç ulaşmadı bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.