ilk mesajdaki fiyatlara inanmayın, 100mbps interneti 149 lira yapmışlar. haber bile vermediler, soruyorum iletişim numaranıza mesaj gönderdik diyolar. yok öyle bir şey. zaten hizmetten memnun da değilim, hizmeti sonlandıralım diye mesaj gönderdim, 1 saattir whatsapp hatlarından yanıt yok. bir de whatsapp dan müşteri hizmetleri mi olur aw, sevgilimle mesajlaşıyorum sanki!! |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (202. sayfa)



-
-
fiberde 20 tl modem kira bedeli bulunduğu için böyle bir fiyatla karşılaşmışsınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onemlibirisidegil -- 13 Aralık 2022; 11:26:55 > -
iyi de geçen ay 109,90 gelen fatura bu ay 149,90 gelmiş, sordum geçen ayki faturada da modem kira bedeli var. kasım ayında fiyatları güncelledik diyolar.
-
evet geçen ay zam geldi
-
149,99 TL'de ben ödedim an itibariyle internet kutusundan çıkış yapacağım uygun fiyatlı bir İSS öneriniz var mı?
-
Poyraz var daha uygun fiyatlı ancak arkadaşını getir yok, memnuniyet de İk gibi değil. Genel itibariyle tavsiyem yılbaşı zamlarını beklemeniz, yağmurdan kaçarken doluya tutulmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pickaxe -- 13 Aralık 2022; 17:10:47 > -
-
İnternetkutusundan ilk 2 hafta çok memnun olmama rağmen sanırım yolun sonuna geliyoruz. Öncelikle hakkını yemek istemem. Whatsapptan ulaştığımda kendilerine hiç cevap vermemeleri falan olmadı. Bir muhattabınız var karşınızda bu güzel bir şey.
Son 1-1.5 aydır yavaştan internette ani kesilmeler, anlık gidip gelmeler falan oluyordu önemsemiyordum. Fakat son 2 haftadan beri 35 mbit olan internetim nedense 14 mbit hıza sabitlendi. Bununla ilgili çözüm üretemediler maalesef. Klasik olarak modeme gelen kabloları falan kontrol edin, çıkarın takın vs dediler. En son türktelekoma arıza kaydı açtık dediler ondan da ses çıkmadı. 3 ay geçiş sürem dolunca farkla bir iss'ye geçiş yapacağım.
Bundan önce Türknet zam yaptı diye bırakmıştım bir şikayetim olmamasına rağmen. Netspeed kullandım onda da kesintiler her akşam oluyordu çok sinirimi bozmuştu. İnternetkutusu da bir çözüm üretemeyince sanırım Türknete geri döneceğim.
-
yerel kaynaklı sorunlarda istediğiniz kadar firma değiştirin sorununuz çözülmeyecek Türk telekom'un altyapınıza müdahale etmesi gerek
-
Hocam Türknet kullanırken hiç internetimin düşük hıza sabitlendiğini görmedim. Elbette arada ufak tefek sıkıntılar oluyor muydu illaki oluyordu. Türkneti bırakma sebebim tamamen fiyatı ile ilgiliydi. Şimdi 3 ayı doldurup geri döneceğim. Bu firma ilk 2-3 hafta mükemmeldi kendi açımdan, keşke öyle devam etseydi.
-
Merhaba,
Detaylı kontrollerin sağlanabilmesi adına abone numaranızı PM üzerinden iletmenizi rica ederiz. -
Abi yok sizinle olmayacak sanırım. Ortada hiç bir şey yokken açma kapama diye fatura kesmişsiniz. Kestiğiniz faturayı göndermiyorsunuz bile! Niye ?Sistemde e-posta adresim girilmemiş. Düzelteyim diyorum benim düzenleme yetkim yok. Bu arada internetim de kesik... Sonra müşteri hizmetlerine ulaştım durumu anlattım, inceleyip dönelim dediler. Dönüş şu şekilde ''faturayı yanlış düzenlemişiz ve eksik düzenlenmiş.'' Tamam, normal düzenle onu da ödeyim de 2 tane daha parça parça fatura düzenlenmiş ve geçenlerde kestiğinizde açılan internetim, şimdi yine kesik. Müşteri hizmetlerine teyit ettirdim faturalar ödenmediği için kesilmiş. Kullanıcı arayüzünüzde fatura detayı bile yok göremiyorum içeriğini. Sadece öde butonu var!
Birde online işlem merkezinde fatura tarihi için 05.12.2022 görünüyor. Aynı faturayı ödediğim için detayı açılmış ve faturayı görüntüleyebiliyorum ama fatura da ne hikmetse düzenlenme tarihi 13.12.2022 yazıyor ama son ödeme tarihi 12.12.2022 ve çok ilginç bu fatura sizin arayüzünüzde 05.12.2022 olarak görünüyor. Usta siz orda ne yeyip ne içiyonuz bi anlatın hele ya?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bindokuzyüzon -- 15 Aralık 2022; 22:58:46 >
-
Merhaba,
Abone numaranızı pm üzerinden iletir misiniz ?
Faturalandırma sisteminde yaşanan yazılım kaynaklı sorunlar nedeniyle özür dileriz.
Bizlere taleplerinizi ilettiğinizde olabildiğince hızlı şekilde sorunları gidermeye çalışıyoruz ancak crm kaynaklı hataları tamamen çözebilmemiz için yazılım ekibimizin çalışmaları sürüyor. Gelecek dönemde yeni online işlem merkezimizi hayata geçireceğiz.
Saygılarımızla,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 15 Aralık 2022; 23:27:38 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Sitemden bıraktığım, geri dönüş kaydıma istinaden bir yetkili bağlanarak sorularımı cevaplandırarak yardımcı oldu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X