Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • webumut kullanıcısına yanıt
    Eğer sıfırdan abonelik kurduysan 140 lira kurulum ve aktivasyon ücreti istiyorlar.

    Eğer başka operatörden geçiş yaptıysan istemiyorlar.

    Ben bugün iptal ettim. Sadece kullandığım gün kadarı ile fatura olarak 23 tl aldılar benden.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 20 Ağustos itibariyle çıkıcam bu lanet firmadan hergün sorun , yeni abone olacaklar uzak dursun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Seni tercih eden bütçemi zikeyim 3 ay elizabet mk

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Poyraz net nasıl bilgisi olan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Netspeed affet beni. 30-40 tl için geçeyim dedim. Nasıl pişman ettiler birkaç günde. Ya arkadaş aynı altyapı kullanılıyorsa nasıl böyle sorunlar olabiliyor hala anlamış değil. İptal edip netspeed'e geri dönüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arensnuphisan A kullanıcısına yanıt

    siz geçiş mi yaptınız yoksa sıfırdan abonelik miydi

  • Şu anki mesele altyapı değil çünkü. 1 aydır sıfır sorun ile kullanırken son dönemdeki beklenmedik yoğun müşteri artışına bağlıyorum sorunu. Kaldıramıyor bence sistemleri.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arensnuphisan A kullanıcısına yanıt
    İptal ettiğinizde kurulum parası almadılar mı hocam sizden?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • siz gercekten netspeed denmi geldiniz buraya? yazık gercekten. ben Türk net den geldime pişmanım kalaydımda 69 tl daha fazla ödeseydim.

  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Bende aynı şeyi düşünüyorum. Buradaki kullanıcıların çok fazla olumlu geri dönüşlerinden fazlasıyla abone kazandılar, son 2 haftada. Gerçekten şans vermek istiyorum ama, şu dönemde bu tür sorunlar olunca insan soğuyor, stabilite lazım.

  • Bende şimdi iptal etmek isterim ama zaten binada boş port yok. Çıksam yeni port bulamayacağım. BTK'ya e-devlet üzerinden şikayet kaydı oluşturdum. Ne yapacağımı bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt

    Gerçekten öyle. Hiçbir sorunum da yoktu. 1,5 yıldır kullanıyordum, toplasan 2 kere internet kesilmiştir bu dönemde. Bir anlık boşluğumuza geldi diyelim, ama tecrübe iyidir :)

  • granma79 kullanıcısına yanıt

    Sen iptal ettiğinin de, senin portun boşa çıkmış olmuyor mu ? Hemen yeni abonelik yapıp alamaz mısın tekrar, bilmediğim için soruyorum ?

  • Keşke öyle olsa.. O riske girmek istemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • port dediginiz şey binadamı oluyor yoksa genel merkezdemi arkdaşlar?

  • Port sıkıntı işte hocam, eğer bölgesel yoğunluk varda port yoksa ne kadar beklersiniz muamma.

  • Diğer firmalardaki durumlar nasıl acaba, gibirnet/poyraz vb...

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Sokaktaki TT kutularında port oluyor hocam orada oluyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu son 1 saatteki performansını devam ettirirse, kalmaya devam.

  • Firma bu şekilde bilgi vermiş bir arkadaşa az sabır lütfen günün 15dk’sı net kesikse bir şey olmaz ama sürekli devam ederse kimse kalmaz zaten.

    “Bu gece %100 çözülecek sorunlar , ilgili çalışmalardan dolayı ara ara kesintiler oluyormuş. Bu gece içinde kökünden herşey çözülecek.”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.