Bildirim
İnternet hIzı Sorunum


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Modemi resetlemeyi denedin mi -
evet 2 3 kez resetledim ancak değişme yok -
sınırsız kullanım varsa bile belli bir kota vardır mesela bi çoğunda 50 gb dir o limiti aaşmışsan hattını kesmezler çünkü sınırsız kullanım hakkına sahipsin ama hızını düşürürler .ama eğer kotayı aşmadım diyorsan muhtemelen virüstür.modemi resetle pc yi temizle.kolay gelsin. -
önce ttnet hız tesinden çıkan sonucu bizimle paylaş istersen. PİNG fazla olabilir ya da servere çok uzaksındır.
Servis sağlayıcın ile görüştün mü? DNS ve IP otomatik yapmayı da dene. -
AKK'yi aşmışsın. Ay başını bekle düzelir. -
Çok sıkıntılı bir durum aynı olayı aylarca yaşadım hergün ttnet ile kavga ettim,aklıma geldikçede *?*?*? İlk yapacağınız sorun sizden kaynaklımı buna bakmak modem,pc,splitter,kablo,vb gibi ne varsa kontrol edin sorun sizden kaynaklanmıyorsa ttnet bir bahane bulmasına fırsat vermeden mesela bana modem diyordu 2 tane vardı birini servise götürüp sağlam belgesi almış 3.modemide yeni almıştım splitter dedilermi 3 splitter ile denediğimi (gerçektende yapmıştım hepsinin kaydını onlarla görüşmelerimin yazışmalarımın kayıtlarını almıştım) hiç bir şeye bahane bulamamış en sonunda sizin telefon hattı problemli diyince hemen telekoma arıza kaydı verdim gelen arkadaş biraz dalga geçer gibi olunca kameraya aldığımı farkedince hattı kontrol etti bir sorun yok diyip gidecekti sağlam olduğuna dair belge vermesini kısaca durumu anlatınca şefini aradı o gelip kutuya bakınca ttnet salakları kutudan hızı düşürmüş sonra ne yaptılırsa düzeltememişler telekomdan gelen şef bizzat ilgilendi sorunum çözüldü ama inan aylarca gece rüyama giriyordu çok uğraşmıştım
Hatta ttnetin facebook sayfasında yaptığım test sonuçlarını neredeyse her konunun altında paylaşmıştım bir arada....Asla sessiz kalmayın hakkınızı arayın
-
quote:
Orijinalden alıntı: EĞİNLİ
Çok sıkıntılı bir durum aynı olayı aylarca yaşadım hergün ttnet ile kavga ettim,aklıma geldikçede *?*?*? İlk yapacağınız sorun sizden kaynaklımı buna bakmak modem,pc,splitter,kablo,vb gibi ne varsa kontrol edin sorun sizden kaynaklanmıyorsa ttnet bir bahane bulmasına fırsat vermeden mesela bana modem diyordu 2 tane vardı birini servise götürüp sağlam belgesi almış 3.modemide yeni almıştım splitter dedilermi 3 splitter ile denediğimi (gerçektende yapmıştım hepsinin kaydını onlarla görüşmelerimin yazışmalarımın kayıtlarını almıştım) hiç bir şeye bahane bulamamış en sonunda sizin telefon hattı problemli diyince hemen telekoma arıza kaydı verdim gelen arkadaş biraz dalga geçer gibi olunca kameraya aldığımı farkedince hattı kontrol etti bir sorun yok diyip gidecekti sağlam olduğuna dair belge vermesini kısaca durumu anlatınca şefini aradı o gelip kutuya bakınca ttnet salakları kutudan hızı düşürmüş sonra ne yaptılırsa düzeltememişler telekomdan gelen şef bizzat ilgilendi sorunum çözüldü ama inan aylarca gece rüyama giriyordu çok uğraşmıştım
Hatta ttnetin facebook sayfasında yaptığım test sonuçlarını neredeyse her konunun altında paylaşmıştım bir arada....Asla sessiz kalmayın hakkınızı arayın
Vay be usta sen neymişsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eğer modem arayüzüne girdiğinde SNR seviyesi 15'in altında ise hem kopma hem yavaşlama olur. Araştırma yapmadan internet alıp bir süre sonra şikayet etmek böyle birşey.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X