Şimdi Ara

ingilizcesi olan var mı (aliexpress)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
258
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 aydır beklediğim takip edemediğim ürün için şöyle dedi

    ''oh my god! After checked, I just found the parcel is on the way to my logisitcs agency, I am checking what's wrong with the parcel with my agency, will keep you informed if any updated news on it. Please forgive me if any inconvenience caused by my side!''

    sizce ne demek istemiş olabilir



  • şaşırmış güya, paket ona mı geri dönüyormuş ne. kontrol edecem sorun neymiş bakalım diyor.

    dolandırıcı olma ihtimali var, dolayısıyla son dispute/itiraz tarihine dikkat etmen lazım hocam. son günlere yaklaşırsan itirazı aç ürün elime geçmedi diye.

    anlamıyorum nasıl para kaptırıyor insanlar. arızalı ürünün parasını geri alamadım diyordu geçen bir arkadaş. ingilizce olmadığından mı sadece yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    şaşırmış güya, paket ona mı geri dönüyormuş ne. kontrol edecem sorun neymiş bakalım diyor.

    dolandırıcı olma ihtimali var, dolayısıyla son dispute/itiraz tarihine dikkat etmen lazım hocam. son günlere yaklaşırsan itirazı aç ürün elime geçmedi diye.

    anlamıyorum nasıl para kaptırıyor insanlar. arızalı ürünün parasını geri alamadım diyordu geçen bir arkadaş. ingilizce olmadığından mı sadece yani

    http://i.hizliresim.com/r8dd2P.png

    10 gün kaldı sence dispute açayım mı?

    satıcı bu birsürü forma satıyor
    http://tr.aliexpress.com/store/1040552

    satın aldığım formadan 4 kişi de satın almış 4-5 yıldız vermişler


    bir de aliexpress güvenilir diyorlar neden dolandırıcılar çıkabiliyor ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-67679AAA5 -- 24 Kasım 2015; 8:14:22 >




  • aliexpress güvenilir çünkü dispute deyip hakkını arama şansı tanıyor. ama yüzde yüz güvenilir sistem yok tabi. milyonlarca satıcı var, içlerinde dolandırıcı da çoktur tabi. hakkını aramayı bilmek önemli.

    bir aydır beklediğin ürün henüz yola çıkmamışsa, takip de yoksa dispute aç tabi. şimdi tekrar kargoya verse bile süre içinde gelmesi çok zor. istersen son iki gün kala da açabilirsin, genelde öyle yap diyorlardı paypal için.
  • hemen ac durma dispute
  • Hocam satıcı ürünü yollamış fakat baktıktan sonra kargo şirketine ulaşamadığını görmüş. İletişim kurup sorunun ne olduğunu öğrenip sizi de bilgilendirecekmiş. Benden kaynaklı herhangi bir sorun için özür diliyorum demiş. Bence şimdilik dispute açmayın, extend processing time özelliğini kullanıp satıcıya biraz daha süre tanıyın. Eğer o sürenin sonunda da gelmezse dispute açıp paranızı geri alabilirsiniz.
  • ben open dispute olayını bilmyordum ilkez alışveriş yaptığmda 113 tl param eylül ayından beri geri ödenecek :D Open disp. dan yapmayıp adamlara mail attım . 19 ekimde mail geldi paranız geri gönderilicektir die hala bekliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem0707

    ben open dispute olayını bilmyordum ilkez alışveriş yaptığmda 113 tl param eylül ayından beri geri ödenecek :D Open disp. dan yapmayıp adamlara mail attım . 19 ekimde mail geldi paranız geri gönderilicektir die hala bekliyorum

    oha

    aliexpress güvenilmez mi oldu artık :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuntas

    Hocam satıcı ürünü yollamış fakat baktıktan sonra kargo şirketine ulaşamadığını görmüş. İletişim kurup sorunun ne olduğunu öğrenip sizi de bilgilendirecekmiş. Benden kaynaklı herhangi bir sorun için özür diliyorum demiş. Bence şimdilik dispute açmayın, extend processing time özelliğini kullanıp satıcıya biraz daha süre tanıyın. Eğer o sürenin sonunda da gelmezse dispute açıp paranızı geri alabilirsiniz.

    şuanda cevap verdi şöyle dedi

    ''The parcel is returning to my agency, but they have not received it until now. I will keep you informed once we got it, please take noted with thanks!''

    ne demiş acaba
  • Paket satıcıya dönüyormuş ama daha ellerine de geçmemiş. Eğer çok önemli bir şey değilse tavsiyem "Dispute" açıp paranızı geri alın, varsa başka bir satıcıdan alın veya bu satıcıya durumu yazıp tekrardan sipariş verin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.