Şimdi Ara

İngilizcesi İyi Olanlar Yardımınıza Ihtıyacım Var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
74
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar bundan 2 3 gun once sifre degistirmek ıcın tıcket atım.gelen cvp olumluydu sıfrem degıstı fakat bugun boyle bır maıl aldım.fakat hicbirsey anlamadım ingilizcesi iyi olan arkadaslar yardımcı olursa sevinirim.

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I understand that you would like a password change; unfortunately, our password policy at this time permits only one password change per 7 day period. Since our records indicate that you have changed your password within 7 days we will be unable to assist you further at this time. Please re-submit your request after the 7 day waiting period has expired and we will be more than happy to assist you. I apologize for any inconvenience this may cause. Thank you for playing Knight Online and happy hunting!



  • Üst konudan devam ediniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.