Şimdi Ara

İNGİLİZCESİ İİ OLANLAR İÇERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.


    BURDA NE DİYOR BEYLER AÇIKLAYAN OLURSA SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKURLER



  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper08

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.


    BURDA NE DİYOR BEYLER AÇIKLAYAN OLURSA SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKURLER



    hemencevir facia si ya$anmadan cevireyim :)

    Kol ile Baglantiya gectiginiz icin te$ekkur ederiz , Uzgunum , bu sorunu ben cozemem fakat sorununuzu ilgili deparmana ilettim. sizinle en kisa zamanda ilgileniceklerdir ve en kisa surede cevap alacaksiniz. Bu sorundan Dolayi uzgunum vs vs gibi klasik satirlarla bitirmi$ler :)




  • ya bu ticektin amacı gm evntı kaznadımda potlar gelmedi 3 gunudr onu ilettim
  • abicim ben bilmem :D orda oyle yaziyo :D
  • sen bu çeviriyi nerden buldun bana pm den soyleyebilmrisn?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İNGİLİZCESİ OLAN BAKSIN PLS
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.