Şimdi Ara

İngilizce Gramer Kitabı Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
3
Favori
378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ne önerirseniz arkadaşlar ? English Grammar in Use with Answers nasıldır ?



  • Güzel kitaptır.Betty azarın kitaplarıda güzel internette bulabilirsiniz.Ben incelediğimde bettyninkileri daha çok sevmiştim.Türkçe için ise elsnin konu anlatımları vardı bulabilirsem paylaşırım.
  • Enjoy Grammer 1-2 güzel bence.
  • Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır durumda değilseniz Cesur Öztürk'ün kitapları da fena değildir, bir yandan kelime de öğretir.
  • English gramer in use satın aldım.Bugun gelcek bakicam artık umarım işe yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grammar in use öneririm. Eğer tamamen sıfırsan İngilizce konusunda kırmızısı başlangıç seviye, ama İngilizceye aşina isen mavisini tercih edebilirsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Gramer Kitapları Tavsiye
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lisede more main points almıştım ama sizce yine iş görür mü başka bı kitap mı edineyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • grammer in use kitabı var Cambridge ait kaliteli
  • Tüm yazanlara teşekkür ederim, sağ olun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • More main points gayet güzeldi hazırlık okurken kullanmıştık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dilci oldugum icin els kullandim tum grammari o kitapla hallettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ykssonuncusu Y kullanıcısına yanıt
    Bulabilirseniz güzel olur hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kitap yerine udemyde kurs bakabilirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akfq A kullanıcısına yanıt
    may.alleng.org
    English textbooks.
    https://may.alleng.org/english/txb1.htm
    betty azarın ve diğer grammar kitaplarını burada pdf şeklinde bulabilirsiniz.Audioları falanda var.Elsnin kitabıhttps://gungorugur.files.wordpress.com/2015/03/els.pdf




  • ykssonuncusu Y kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.