Şimdi Ara

ingilizce bilenler buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hail ******! I appreciate you contacting the Knight Online Customer Support team and I apologize for the delay. I have restored items comparable to this character’s level to help you on your journey to regain your items back; please verify this by checking in your character's inn, if not there, please check on each character's inventory. We understand that the items given are not necessarily as powerful as the ones you had lost, however, these items will allow you to get back in the game to hunt in the Continent of Adonis. In the Future the best thing you can do is make the computer you use to access Knight Online as secure as possible. Please make sure your character name is not the same as your account name and protect your password by changing it often using a combination of letters and numbers. Please be cautious of downloading any unknown files as they can contain programs or viruses that can steal your account information. Never give out your account information, Knight Online Staff will never request this info. If an unofficial Knight Online website requires you to log in with your in-game account ID and password, they are most likely trying to gain access to your account. Once again Knight Online Staff will never ask you for your log on information. If you would like even more info we have a section on our website with more tips on how to safeguard your account. Please do not hesitate to contact us with any further questions. I apologize for any inconvenience this may have caused, and appreciate your understanding in this matter. Thank you for your continued support and for playing Knight Online. –Knight Online Customer Support Team, CSR Quechuan

    Ve

    Hail ******! It appears as though you have resolved the log-in issue yourself. Please do not hesitate to submit a new ticket to let us know if you continue to experience this issue. Thank you for playing Knight Online. -Knight Online Customer Support Team, CSR Quechuan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karikatur_komedya -- 10 Ocak 2007; 9:01:39 >







  • up
  • hemencevir.com mu açabilseydim çevirirdim
  • Seslen ******! Ben, şövalyeyle internet üzerinde müşteri destek takımına temas kurarken seni takdir ederim, ve ben, gecikme için özür dilerim. Ben, senin maddelerini arkada tekrar elde etmek için senin seyahatinde sana yardım etmek için maddeleri bu karakterin düzeyine kıyaslanabilir iade ettim; Lütfen senin karakterinin hanında kontrol ederek bunu doğrula, eğer orada değilse, lütfen her karakterin envanterinde kontrol eder. Biz, maddelerin, verdiğini anlarız, senin, kaybetmiş olduğun olanlar olarak muhakkak öyle güçlü değiliz, yine de, bu maddeler, Adonis kıtasında avlamayı oyunda dönmen için sana izin verecek. Senin, yapabildiğin gelecekte en iyi şeydir, senin, şövalyeye internet üzerinde erişir olduğun bilgisayarı yapar, öyle, öyle mümkün emniyete alır. Lütfen ve çoğunlukla onu değiştirerek mektupların bir birleşmesini kullanırken senin parolanı korumadığı ve saymadığı senin karakter isminin, aynen senin hesap isminin olduğu gibi olmadığına emin ol. Lütfen onların, senin hesap bilgini çalabilen programlar veya virüsleri içerebildiği gibi herhangi bir bilinmeyen dosyayı indirmekten dikkatli olabilir. Asla senin hesap bilgini verme, internet üzerinde şövalye, personel sağlar, asla, bu bilgiyi rica etmeyecek. Eğer gayri resmi bir şövalyeyse, internet üzerinde website, senin oyun hesap idi ve parola içinle içeride günlüğe kaydetmen için seni gerektirir, onlar muhtemelen, senin hesabına erişimi kazanmayı deniyor. İnternet üzerinde bir daha şövalye, personel sağlar, asla, bilgide senin kütüğün için sana sormayacak. Eğer sen, düzenli daha çok bilgiyi beğenecek idiysen, biz, daha çok uçla bizim websitemizde bir kısım senin hesabını korumanın ne kadar üzerinde olduğuna sahip oluruz. Lütfen herhangi bir daha fazla soruyla bizle temas kurmaya tereddüt etme. Ben, özür dilerim, herhangi bir rahatsızlık için bu, sebep olmuş olabilir, ve bu meselede senin anlayışını takdir edebilir. Senin devam edilen desteğin için sana teşekkür ederim, ve şövalyeyi internet üzerinde oynamak için.
    — internet üzerinde müşteri destek takımının olduğu şövalye, CSR Quechuan


    buyur




  • levelına uygun itemlar verilmiş sana.
    birde güvenliğine dikkat et virus indirme kimseye şifreni kullanıcı bilgilerini verme demişler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İngilizce bilen bakabilir mi?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.