Şimdi Ara

!! İNCELEME !! SSANGYONG KORANDO SPORTS (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
21.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aracın full olanı ne zaman gelir acaba bilgisi olan arkadaslar varmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neredeyse 1.3 dizel aveo parasına koca pick up.Ayrıca eli yüzü de düzgün.Konforu vs. de iyiymiş gayet.Çok güzel hobi aracı olur :)
  • dostum, belirtmişsin ama bir daha ayrıntılı cevap isteyeceğim senden, aracın konforuyla ilgili, şimdi bizim ailede 3 kişi 183,186,190 boylarında oldugu için konfor ön plana çıkıyor, özellikle şöför yanı torpido bölümü yolcuyu rahatsız ediyor mu ? önde 185 lik biri otururken arkasında aynı cussede bırısı rahatlıkla oturabılıyor mu bunu merak ediyorum birde yakıt tüketimi sitesinde oldukca güzel duruyor ama işin gerçeği nedir bide senden duymak isterim :) son olarakta aracın hızlanması ile ilgili bir bilgin var mı? 13-14-15 saniye olarak yani 0-100 km?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr

    dostum, belirtmişsin ama bir daha ayrıntılı cevap isteyeceğim senden, aracın konforuyla ilgili, şimdi bizim ailede 3 kişi 183,186,190 boylarında oldugu için konfor ön plana çıkıyor, özellikle şöför yanı torpido bölümü yolcuyu rahatsız ediyor mu ? önde 185 lik biri otururken arkasında aynı cussede bırısı rahatlıkla oturabılıyor mu bunu merak ediyorum birde yakıt tüketimi sitesinde oldukca güzel duruyor ama işin gerçeği nedir bide senden duymak isterim :) son olarakta aracın hızlanması ile ilgili bir bilgin var mı? 13-14-15 saniye olarak yani 0-100 km?

    Bahsettiğiniz boylarda 2 kişi arka arkaya o araca sığmaz emin olabilirsiniz

    Yakıt tüketimi Actyon Sports'ta fabrika verileri ile bire bir örtüşüyor.

    Aracın hızlanması için bir şey diyemem torku yüksek olduğu için yanıltıcı olabilir.




  • istediğim araba ama beni aşıyor
  • Hayırlı olsun. Resim bekliyoruz.
  • slm.
    arkadaşlar bende 2010 model mitsubishi colt var. triptonik. 33000 kmde. 25000 lira istiyorum. şırnağa tayinim çıktı. oraya götürmek için bi araç arıyorum. benimle aracını başabaş değişmek isteyen olursa iletişime geçsin. boyalı, hasarlı vs olabilir. masrafsız olsun yeter.
    saygılar...
  • BU ARAÇ HERNEKADAR PICK UP OLARAK GEÇSE DE TEMELDE BİR SUV A YAPISAL OLARAK DAHA YAKINDIR (ARKADA MAKAS OLMAMASINDAN DOLAYI) BU DA ASFALTTA SÜRÜŞ KONFORUNU VE YOL TUTUŞUNU OLDUKÇA İYİ BİR HALE GETİRİR. PİYASADAKİ TÜM PİCK UP LARI BİREBİR İNCELEMİŞ BİRİ OLARAK BEKLETİLERİMİN AKSİNE ARACIN İÇ MALZEME KALİTESİ VE İŞÇİLİK RAKİPLERİNİN ÜZERİNDE MESALA AMAROK DA BİR VOLKSWAGEN OLMASINDAN DOLAYI ÇOK İYİ BİR İŞCİLİK OLDUĞUNU DÜŞÜNENLER GİDİP BU ARACIN İÇ MALZEME KALİTESİNİ İNCELESİNLER...BUNUN DIŞINDA ARCIN MOTOR VE ŞANZIMANI KESİNLİKLE ÇOK SORUNSUZ. ARAÇ MAKYAJLANMIŞ YENİ HALİYLE OLDUKÇA ÇEKİCİ BİR HALE GELMİŞ BUNUN YANINDA YEDEK PARÇA FİYATLARI HAKKINDA BİR BİLGİM YOK AMA NİSPETEN UYGUN FİYATLI OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM. GENİŞ KULLANIŞLI BİR AİLE ARABASI OLARAK İYİ BİR ALTERNATİF BU ARACIN MUADİLİ PICK UP LAR BİR ÇOK KULLANICIYA ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİNDE ÇOK SERT GELDİĞİNDEN BİNEK ARAÇ KULLANMAK İSTEYEN MÜŞTERİLERİN BEKLENTİLERİNİ BOŞA ÇIKARMAYACAK BİR ARAÇ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: northstar2

    BU ARAÇ HERNEKADAR PICK UP OLARAK GEÇSE DE TEMELDE BİR SUV A YAPISAL OLARAK DAHA YAKINDIR (ARKADA MAKAS OLMAMASINDAN DOLAYI) BU DA ASFALTTA SÜRÜŞ KONFORUNU VE YOL TUTUŞUNU OLDUKÇA İYİ BİR HALE GETİRİR. PİYASADAKİ TÜM PİCK UP LARI BİREBİR İNCELEMİŞ BİRİ OLARAK BEKLETİLERİMİN AKSİNE ARACIN İÇ MALZEME KALİTESİ VE İŞÇİLİK RAKİPLERİNİN ÜZERİNDE MESALA AMAROK DA BİR VOLKSWAGEN OLMASINDAN DOLAYI ÇOK İYİ BİR İŞCİLİK OLDUĞUNU DÜŞÜNENLER GİDİP BU ARACIN İÇ MALZEME KALİTESİNİ İNCELESİNLER...BUNUN DIŞINDA ARCIN MOTOR VE ŞANZIMANI KESİNLİKLE ÇOK SORUNSUZ. ARAÇ MAKYAJLANMIŞ YENİ HALİYLE OLDUKÇA ÇEKİCİ BİR HALE GELMİŞ BUNUN YANINDA YEDEK PARÇA FİYATLARI HAKKINDA BİR BİLGİM YOK AMA NİSPETEN UYGUN FİYATLI OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM. GENİŞ KULLANIŞLI BİR AİLE ARABASI OLARAK İYİ BİR ALTERNATİF BU ARACIN MUADİLİ PICK UP LAR BİR ÇOK KULLANICIYA ÖZELLİKLE ŞEHİR İÇİNDE ÇOK SERT GELDİĞİNDEN BİNEK ARAÇ KULLANMAK İSTEYEN MÜŞTERİLERİN BEKLENTİLERİNİ BOŞA ÇIKARMAYACAK BİR ARAÇ...

    Linç edilebilirsiniz...




  • selam,sanırım turkiyedeki versiyonlasrında sun roof yok dogru mudur?
  • Kullandığım en dandik araçlar listesinde yukarılarda olan modeldir kendileri,kimse alınmasın lütfen 500Km filan kullandım.Gerçekten abartıldığı kadar iyi değil.
  • Araci bugun test ettim genel olarak arac cok konforlu ancak 100 km surate cikinca sofor tarafindan ruzgar sesi almakta. manuel vites geclsleri hosuma gitmedi.aracin ortalama yakit tuketimi 6.6 gosteriyordu ancak test guzergahi sehir disi sayilir. oturma pozisyonu cok rahatti uzun km ler yormayacak gibi hardtop yada 20000 tl sifir faiz hediyesi ile 42500 fiyat verdiler dedigim gibi manuel vites hastasi olmama ragmen hic hosuma gitmedi bilmiyorum belki benim acemiligimdi ama
    bu arac otomatik alinmali bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba,
    Yaklaşık 4 aydır Korando 4*2 At kullanıyorum,
    Kısaca deneyimlerimi paylaşmak istedim,
    1-Araç Diğer çiftkabinler gibi %4 Ötv ile ithal edilmiyor, %15 ötvli(yani kdv si muhasebede indirim konusu olmuyor)olarak gelmekte( bu unsur çoğu ticari olarak araç almayı düşünen şirket sahipleri tarafından tam bilinmiyor, bilende almaktan vazgeçiyor, bu yüzden satış adetlerini etkileyen önemli bir sorun)
    2-Otomatik şanzımanı Mercedes teknolijisi değildir(5 ileri otomatikler mercedes dir sadece) 6 ileri otomatikler ;Asıl Sahibi Çinli Geely olan bir Avustralya firması tarafından avustralyada üretilmektedir. Zaten daha lüks modellerinde dikkat edin 5 at şanzımanı kullanmaktalar. (rexton gibi). 5at olanlar sorunsuz bir şanzıman ama 6 at'ler biraz soru işareti aslında.....(Ama şu anda Dünyada Ford dahil bu şanzımanı 3-4 firma çeşitli modellerinde kullanmaktadır)
    3-Araç ruhsatında ister hususi ister ticari yazsın, eğer araç şirket adına alındıysa K2* belgesi ve SRC yasal olarak zorunludur.(6 yıldır pick-up'a biniyorum hiç soran olmadı o ayrı)
    4- Ötv'si %15 olduğundan aslında günümüz fiyatlarından yaklaşık 5000tl daha ucuz olmalıydı araçlar(%4 ötv ile girdiğini varsayarsak), bu yüzdendirki dolu aksesuarlı modellerini fiyat rekabetinde avantajlı olamadıklarından getirmiyorlar.
    5- Şu an aracım 7500 km de en ufak sorunum yok, şanzımanda bazen bir silkeleme oluyor oda gaza az bastığınızda olan birşey, pedala kuvvetli basınca hemen düzeliyor(sanırım şanzımanın programıyla ilgili, gaza fazla basıp tork konvörtörü devreye girince silkeleme geçiyor)....bu genel bir sorun zaten bu şanzımanlarda....
    6- uzun yolda 7,5 ile 9,0 lt arası kullanıma bağlı, sehiriçinde ise 9,5lt-12,5lt arası yakıyor......
    7- Fiyatına göre özellikle otomatik olduğu düşünülürse mantıklı araçlar, ancak Isuzu,Navara,L200 kadar sert karakterli bir araç olmadığından asfalt kullanımına daha uygun, (5 sene Navara kullandım, navara kadar sert , sağlam değil fakat sehir içi kullanımında daha konforlu...)
    8- Arka koltuklar keşke biraz daha geniş olsaydı (Arkadaşıma yeni D-max aldık 2 gün kadar onuda kullandım, arka koltuk mesafesi süper, makaslı ancak çok rahatsız etmiyor Navara kadar...)
    9- Araçta tıkırtı, sez yok ....sadece 150kmden sonra kapılardan ve camlardan rüzgar sesi girebiliyor, özellikle yandan rüzgarın estiği durumlarda, hemen hemen her arabada olabilecek bir durum bence, sonuçta 65000tl verip VW almıyoruz....
    10- Alacak olan arkadaşlara tavsiye ediyorum, fiyat fayda oranı bence çok makul bir araç, Ben 5 sene Navara kullandıktan sonra, sehiriçinde rahat edebilmek için otomatik almak istedim, diğer firmalarda 60000tl civarı bir fiyatla karşılaşınca Korando'ya kaydım. Fiyatına göre başarılı kabul edeceğim bir araç, Ancak Arazide , kırıcı koşullarda , şirketlerde şöförlerin altında, kullanıcakların, Isuzu,L200 veya Navara gibi modelleri tercih etmesinde fayda var. Bu araçların tercihinde kullanım amacı ve şartları bence markadan daha önemli......
    11-Motoru çok çok iyi inanın otomatik olmasına rağmen çok torklu, canlı bir motora sahip, ve çok sesiz gerçekten
    şimdilik aklıma geleler bunlar umarım faydası olur birilerine.....
    soru sormak isteyen arkadaşlar özelden mesaj atabilirler....




  • çok güzel araç ancak
    2. el Kia Sorento almak daha mantıklı gibi
  • hocam bende bu aracı çok araştırdım ve aldım.NE BÜYÜK BİR HATA OLDUĞUNU SONRADAN ANLADIM.çünkü aracı seçmek kadar markayıda seçmek önemli.müşteri memnuniyeti sıfır seviyesinde.Şahsuvaroğlu distribütörü bayilere söz geçiremediğini itiraf ediyor ve bayiler istediği şovu size yapabiliyor.Aldim ve eşşek gibi pişmanım o kadar ki hemen satmayı düşünüyorum.Ben honda kullanıcısıydım tekrar büyük bir firmadan araba alacağım.ismini vermek istemediğim bir bayi(isteyenlere özel mesaj atabilirim) araca nav. taktı piyasanın en eski sürümü koltuk kafalığı taktı zetec bile böyle bir cihaz görmemiş.arka half top kapamayı ruh.işletmediler ceza yedim.Şimdide biz sizinle bunları konuşmadık şunu konuştuk diye çocuk muamelesi gösteriyorlar.Daha ilginci ise ara 43 gün sonra teslim aldım bana verdikleri süreden hemde gece 3 gibiydi saat.son bomba ise gece fatura kesemeyiz dediler şimdide fatura kesemeyiz garantisi biziz abi dediler.Tabi ben şikayette bulununca vergi dairesine şimdide aramışlar fat.yolluyoruz dediler.Kısacası gidin adam gibi bir firmadan araba alın.Adamlar piyasaya bizim sırtımıza basarak giriyorlar ben basmalarına müsade ettim çektiğim çileleri başkasının çekmesini istemem.




  • pardon düzeltme yapıyorum 43 gün değil 3 gün yazmak istemiştim.
  • yılbaşindan beri manuel vites modelini kullanıyorum
    arac ne kadar pikap ruhsatdada kamyonet olsada bagımsız amortısorlu dingili sayesınde cogu binek aracdan konforlu ve guvenli
    155 beygir 360 tork motoruyla net 190 goruyorum 4000 devirde , ozellikle uzun rampa cikişlarda yuksek torklu moturun bariz farkı cıkıyor ortaya
    cok keyıfli sessiz bir surusu var .unutmadan onler cıft salıncak .4 lastık disk fren ve abs ıle cok guvenli
    uzun yolda 160 190 ıle % 10 yakıyor 120 sakın kullanımla % 7 ye kadar dusuyor ... 3 senedir ssang kullanıcısı olarak son derece memmunum ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    yılbaşindan beri manuel vites modelini kullanıyorum
    arac ne kadar pikap ruhsatdada kamyonet olsada bagımsız amortısorlu dingili sayesınde cogu binek aracdan konforlu ve guvenli
    155 beygir 360 tork motoruyla net 190 goruyorum 4000 devirde , ozellikle uzun rampa cikişlarda yuksek torklu moturun bariz farkı cıkıyor ortaya
    cok keyıfli sessiz bir surusu var .unutmadan onler cıft salıncak .4 lastık disk fren ve abs ıle cok guvenli
    uzun yolda 160 190 ıle % 10 yakıyor 120 sakın kullanımla % 7 ye kadar dusuyor ... 3 senedir ssang kullanıcısı olarak son derece memmunum ...

    Şehir içi sakin kullanım ile ne kadar yakıyor hocam?

    Birde aracın malzeme kalitesinden memnun musunuz? Kokpit, Koltuklar v.s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirekinci -- 19 Haziran 2013; 13:55:27 >
  • merhaba sehirici trafıgınde dur kalk vs sakin kullanımda 8.5 civarı bazen 9.3 de buluyor ...
    on konsol daha iyi kaplaması daha iyi olabilirdi . yinede oldukca kalıteli ben her anlamda cok memmunum ...
    selamlar
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.