Şimdi Ara

İncehesap'ın Hukuksuz Servis Süreci Hakkında(Konu Sahtekarlık İçerir) -19.07.2021 Edit Geldi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
3
Favori
12.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Yanlış biliyorsunuz. Tüm sistemden sorumlu. Ben siteden parça parça almadım, hazır sistem olarak aldım. Bu nedenle bu şekilde işlem sağlanyor.

    Bilgiyi kendim uydursam tamam ama, bizzat avukat ile iletişime geçtim. Kendisiyle her şeyi konuştuk. Lütfen hocam, bilginiz olmadığı konuya bu kadar emin yorum yapmayın.

    Faturada ne gözüküyor önemli olan avukat istediğini desin faturada hepsi ayrı ayrı faturalandırma onu soruyorum ben sana?eğer ki sistem olarak şu model su kasa diyorsa sennhaklisin yoksa ben parça değişiminde haklı olduğunu söylüyorum zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sendomi S kullanıcısına yanıt

    Hocam biz burada anlaşamıyoruz. Tek faturada bütün sistem. Altında da hazır sistem olduğunu belirtmek için DA EPİC MONTAJ BİLGİSAYAR ifadesi yer alıyor. Daha ne olsun hocam?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Hocam biz burada anlaşamıyoruz. Tek faturada bütün sistem. Altında da hazır sistem olduğunu belirtmek için DA EPİC MONTAJ BİLGİSAYAR ifadesi yer alıyor. Daha ne olsun hocam?

    gercekten anlaşamıyoruz dtm ek faturada olacak ayrı ayrı fatura kesecek haller yok ben onu demiyorum zaten söylüyorsun montaj diye faturada sistem olması için bir marka adı altında satması lazım lenovo asus msı casper gibi faturada montaj hizmetide yazıyordur zaten

  • sendomi S kullanıcısına yanıt

    Vallahi hocam, anlaşamadığımız konusunda hem fikiriz, en azından 1 düşüncemiz uyuyor. Benim ilk dava işim değil bu. O yüzden az çok mevzuatları biliyorum. Sizin fikrinize katılmıyorum.


    Yalnız, saygı ortamında tartışmak çok hoşuma gitti. Bunun için çok teşekkür ederim.

  • bu sabah 20 bin harcayacaktık konuyu iyi ki görüp vazgeçtik

    Teşekkürler çöp bile almam artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeen kullanıcısına yanıt

    İyi yapmışsınız, sizler adına sevindim. Kesinlikle bu firmaya bulaşmayın.

  • hocam öncelikle geçmiş olsun. benimde bu tarz bir olay başıma gelmişti. sosyal medyanın bütün gücünü kullanmanız gerekiyor. twitter facebook ekşi. benim derdimi burdaki bir arkadaş ekşiye atmış ordan çözülmüştü. umarım sorununuzu çözersiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uyurgezzer kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam. Çok teşekkür ederim.


    Sorunu Tüketici Hakem Heyeti ile çözeceğim gibi duruyor. Maalesef firma bu konuda hiçbir şey yapmak istemiyor.


    Tüketici Hakem Heyeti ile uğraşırım ama, benim kızdığım şey şu, bu tarz firmalar ortalama yaşımı vs. bildiğinden ötürü nasıl olsa uğraşmaz diye düşünüyor. Uğraşacağım.


    Bir de bu firmalar hiçbir şekilde denetlenmiyor. Bu nedenle çok rahatlar.


    Aslında zamanımın tamamını ayırıp direkt olarak Dolandırıcılık olmak üzere maddi manevi uğraştırdıklarından ötürü bir dava açmak gerek. Eğer kafama dank ederse sonunda öyle yapacağım.

  • Çok geçmiş olsun. Diğer insanları da düşünüp yaşadıklarınızı paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben olsam sinirden tekrar anlatamazdım bunca rezilliği. Türk Telekom ve Hepsiburada ile yaşadığım rezillikler var, bırakın detaylıca yazmayı hatırladıkça bile elim ayağım titriyor. İnsanları salak yerine koyanların sürünmeleri dileğiyle, herkese iyi forumlar.

  • F3SV mağduru kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam. Duygularımı paylaştığınız için ben teşekkür ederim, böyle bir duyguyu paylaşmak istemezdim ama ne dersiniz.


    Amin hocam.

  • Yazık üzülüyorum Türkiye de ki bu firmaların haline müşterilere baktıkları bakış açısına. Ülkemizde güverenek ürün alabilmek ne zor hale geldi Amazon dışında. Tecrübe kazanan insanlar yurt dışına yönelmişti bu sefer de yurt dışı için ek vergiler getirilmişti. Birileri de demedi ki insanlar neden yurt dışına yöneliyor da TR den ürün almıyor fiyat mı hizmet mi sorunlu diye.
    Hem yüksek fiyattan ürün satacak ve kar üstüne kar edeceksin hemde ürün desteği sunmayacaksın. Yabancı pazarlamacıların Türk esnafından daha güvenilir olduğu bir Ülke haline geldi maselef Türkiye
    Gönderdiğin ürünü sen bozdun diye üstüne atmaları mı dersin, kullanılmış ürün gönderme mi dersin, geri almamak için kırk takla atmaları , yalan söylemeleri , insanların bilgilerini sınamaları mı dersin.
    Bu şekilde olumsuz reklam edilip rezil edilmeleri gerek ki bunlarda utanma varsa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • msy kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam.


    İnanır mısınız, Amazon.com.tr açılmadan önce A-Z'ye her şeyi Aliexpress'ten alıyordum. Sonra şu vergi olayı vs geldi, alışverişim çok azaldı.


    Aliexpress'te hep memnun kaldım. Satıcılar yamuk yapınca bir dispute ile sorun çözülüyordu. 30$'a laptop anakartı almıştım ve bozuk gelmişti. Satıcı 12 dolar kargo ücretini ödersen yenisini yollarım demişti. Ben de kabul etmedim ve dispute açtım. Satıcı birkaç gün sonra yeni anakartı hiçbir ücret almadan gönderdi. Gerçekten çok şaşırmıştım.


    Demek ki Türkler Amazon tarzı bir e-ticaret anlayışıyla dünyaya açılsa vay hallerine! Bütün dünyaya rezil olurlar.


    Firma bu konuyu görmüş müdür emin değilim ama, dün konu gündemde 3. sıradayken pat diye 30. sıraya gitti. Sanırım birilerini rahatsız etti.(Konuya çok fazla mesaj geliyordu ve çok fazla üste çıkıyordu, ki hiç mesaj gelmese bile diğer konulardan daha çok üste çıkarılmıştı. Şaşırmadım değil)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 18 Ocak 2021; 19:8:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Merhabalar hocam.


    İnanır mısınız, Amazon.com.tr açılmadan önce A-Z'ye her şeyi Aliexpress'ten alıyordum. Sonra şu vergi olayı vs geldi, alışverişim çok azaldı.


    Aliexpress'te hep memnun kaldım. Satıcılar yamuk yapınca bir dispute ile sorun çözülüyordu. 30$'a laptop anakartı almıştım ve bozuk gelmişti. Satıcı 12 dolar kargo ücretini ödersen yenisini yollarım demişti. Ben de kabul etmedim ve dispute açtım. Satıcı birkaç gün sonra yeni anakartı hiçbir ücret almadan gönderdi. Gerçekten çok şaşırmıştım.


    Demek ki Türkler Amazon tarzı bir e-ticaret anlayışıyla dünyaya açılsa vay hallerine! Bütün dünyaya rezil olurlar.


    Firma bu konuyu görmüş müdür emin değilim ama, dün konu gündemde 3. sıradayken pat diye 30. sıraya gitti. Sanırım birilerini rahatsız etti.(Konuya çok fazla mesaj geliyordu ve çok fazla üste çıkıyordu, ki hiç mesaj gelmese bile diğer konulardan daha çok üste çıkarılmıştı. Şaşırmadım değil)

    Bizim ülke de davasına sadık insan yok. Herkes samimiyetsiz. Bazen ülkeden igreniyorum sen çok abartıyorsun diyorlar. Yani bu kadar ünlü ve yüklü miktarda kar yapan sitelerden bile güvenerek gönül rahatlılgıyla alışveriş yapamıyorsak ben hiç bir şeyi abartmıyorumdur. Az bile düşünüyorum bu toplum hakkında. Kenar mahalle bilgisayarcısı bunların yaptıgını yapmaz. Suçu asus vb frimaların üstüne atıyorlar bir de. Eger asus bozuk ve defolu ürüne destek vermiyorsa, toptan satım alımlar da ona göre pazarlık yapıp alacak. 2000 tl satılan üründen bozuk çıkan ürüne garanti yoksa toptan olarak 700 tlye alacak gerekirse. Bozuk ürün çıkarsa yenisini müşteriye verirken zorlanmayacaklar. Zaten böyle y aptıklarını düşünüyorum ama bu kadar fahiş kar yapmalarına ragmen müşteri destegi sunmuyorlar diye düşünüyorum.





  • harunefetr kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum hocam. Bunun bir nedeni bence ahlak olmaması. Dışarı çıkın, herkese sorun, herkes ben çok iyi insanım der, ama gider en büyük günahları işler, haram mal yer, insanların hayatına laf eder. Ama bizim ahlakımız yok! Herkes toplumumuzda birbirinden şikayetçi. Neden? Ahlak yok çünkü. Herkes birbirini yemeye çalışıyor. Eminim bu firmanın başındakiler de sözde en iyi insanım, ama yaptıkları ortada.


    Mesela Amazon'a bakıyorum, dünyanın en büyük e-ticaret platformu. Hatta dünyanın en zengin şirketlerinden birisi. Adamlar zarara girmesine rağmen müşteriye önem veriyor. Bunun örneklerini de ben de yaşadım. O an şu tepkiyi verdim "Gerçekten insan yerine konulmak ayrı bir şey." gerçekten kim bana en iyi hizmeti veriyorsa onu tercih ederim, param yurt dışına çıksın veya çıkmasın umrumda değil. Adamlar bu şekilde dünyanın en iyi şirketi oldu. En iyi satış yapan en iyi firma olur algısı kesinlikle doğru değil bence.


    Ayrıca, eğitimsizliğin getirdiği bir şey olan ahlak eksikliği maalesef toplumu bu hale getirdi. Bundan utanıyorum, zira benim kuşağım olan Z kuşağı da çok farklı değil. İçlerinden hakkını koruyup, kendini gösteren 3-5 kişi varız ama, çoğunluk ortada.


    Adamlar sözde indirim günü yapıyor cuma günü, orada sattıkları üründen de kar ediyorlar. Tamam, kapitalist düzen var, adam istediği fiyatı belirler ama, sen zaten ürünü fazla kar yerine, normal bir fiyattan satsan müşterin daha çok olacak. Firmaların bu konuda kafa yapılarını anlamış değilim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 18 Ocak 2021; 20:8:29 >




  • LEON-X kullanıcısına yanıt

    Incehesaptan 0 psu aldım.Aldığım psu da daha önce gene kendilerinden Aldığım psu nun aynisi.Memnun olduğum için elektronik üründür dedim 4 yil kullandım bozulabilir diyerek gene aynisini sipariş ettim .



    Psu yu kendi kutusunda baska hic bir koruma olmadan göndermişler .Bende titiz adamım kutuyu acarken resim çektim video ya aldım. Is bu ya psu nün elektirik kablosunun ucu kırık cikti paketi daha yari açıkken gene görüntü alip paketleyip geldiği gibi iade ye verdim. Vermeden önce de durumu musteri hizmetlerine aktardım bana verdikleri kod ve firma ile gonderdim.Konustugum kisi iade olur dedi.Simdi nasilsa iade olur diye düşünerek gittim ayni üründen gene sipariş ettim hic unutmuyorum pazartesi günüydü .Yeni ürün çarşamba sabahtan elime geldi,bu arada iade ürünü teslim aldılar mı diye kontrol ettim ve aldıklarını gördüm. Sistemden mail attım 2 gun gecti cevap yok telefon ile aradim 40 dakika sanki hic bir işlem yapmamışım gibi olayi anlattım onlarda benden tekrar gönderdiğim resimleri video lari geri istedi.


    Neyse olabilir boyle şeyler firma ici iletişim zayıf belli dedim konuyu kapattım. Simdi mantıken ürünü iade etmişim aradan 1 hafta geçmiş teslim alınmış geri donup konuşmuşuz video resim atmışız mantıken ne yapılır? Para iadesi. Peki bana ne yapildi hic bir sey . Ben bunu kart dökümü geldiğinde farkettim , almadığım ürünün parasi tıkır tıkır bankaya odedim.


    Firmayı geri aradim aradan 20 kusur gun gecti teslim aldiniz niye iade etmiyorsunuz parayi diye hesap soruyorum .Aldigim cevap bu ürünü böyle gonderemezsiniz 🤣 Dedim deli misiniz divane misiniz nasil geldiyse ayni iade ettim madem öyle niye teslim aldınız? Niye geri aramadiniz?


    Arkadaşlar yanlışlıkla teslim almış musteri memnuniyeti olarak. Alt tarafı 20 liralık elektirik kablosu kendim de ucunu değiştiririm ama hem içini açmak istemiyorum hem neden uğraşayım. Neyse uzun oldu zaten kısa keseyim bunlar bana bu parayi iade ettiğim tarihten tam tamına 57 gun sonra 100 kez konuşmanin üzerine iade ettiler .Iade ederkende beni arayan kişi sizin için çok uğraştık bunu unutmayın musteri memnuniyeti çok önemli dedi . Hadi hep birlikte gülelim simdi buna


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Alkımm


    Geçmiş olsun kardeşim, cidden şaka gibi yani 


    İşi bilmeyen insanların, niteliksiz iş gücü ile çalışmalarının sonucu bunlar aslında... Bu işin başında olan sözde pazarlama md. teknik md. satış ve satış sonrası hizmetler biriminin md. gibi kişilerin iş bilmezliklerinin sonucu bu rezillikler ortaya çıkıyor.


    Bilişim firmalarında ben de çalıştım beraberinde 20 sene ve daha fazla satış-pazarlama alanında türlü sektörlerde çalıştım ve çok genç yaşta pozisyon alarak bu işleri yaptım, ama çalıştığım sürece de hiç bir müşteriyi mağdur etmedim ve ettirmedim de, yaptığımız da büyük işlerdi yani...


    ...ama gel gelelim bu bilişim sektörüne büyük rezillik içinde firmalar, bir ürünü göndermek çok mu zor, yanlış olanı değiştirmek ya da iade etmek için elli tane takla atmak, adam gibi stok ve sipariş takibi yapamamak, telefonla ulaşamamak zaten en başta sorunlardan biri, yazılı olarak iletişim kurmak dumanla haberleşmekten daha zor...


    Burada sıkıntı işi kendilerine göre yönetmeye ve elemanlarını da bu yönde çalıştırmaya çalışan zihniyetten kaynaklı, aklı başında biri zaten bu sistemde iş yapmaz yani tamamen farklı bakar olaylara, hızlı ve sorunsuz çözüm, müşteri memnuniyeti odaklı çalışır, ama bunlar uygulamada da olmalı, firmanın sitesinde vizyonumuz/misyonumuz kısmında yazdığı gibi sözde olmamalı.


    Zamanında araç teslimatı yapıyoruz müşteriye yanlış araba verilmiş bir günde bu sorunu çözüyorken, adamlar bir tane psu ya da bir ram her ne ürünse artık onu iade alıp stoktan müşteriye başka ürün gönderemiyorlar, sen müşteriyi bekleteceğin yerde işini hallet çıksın geri planda sorunlu ürünü sen firma ile çöz yani bu kadar basit, yok ürün bize gelsin, yok servis raporu, yok X durumu yok Y durumu vs...


    Sayfalarca yazılabilir yani açıkçası hiç bir firma ile muhatap olmak istemiyorum ve önceki yazımda belirttiğim gibi de mümkün olduğunca TR firmalarından bir şey almıyorum.





  • Mr.Governor M kullanıcısına yanıt

    servisten çıkan derken? arızalı ürünü tekrar kutuya koyup nasıl satabilirler?

  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Servisten arızalı mı çıkıyor ürün tamir edilip gönderiliyor müşteri genellikle iade istediği zaman bu tamir ürünlerini hazır sistemlerde kullanıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Governor M kullanıcısına yanıt

    hazır sistemde neyse olabilirde siz kutuya koyup satıyorlar dediniz. ondan sordum. tamir olan ürünü kutuya koyup nasıl satabilir diye?

  • Hazir sistemlere oldum olasi kil olmusumdur. Kendi isini kendin yapacaksin. Sistem toplamak zor birsey degil. 3 5 fazla ver kendin topla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.