slm araba brodway ilk calıstırmada zorlanıyor cikleyi cekiyorum öyle calısıyor 100m sonra dönüste durup 1.vitese alıyorm gaza basıyom gazı yemiyo tekrar cıkleyi cekiyorum sonra 2. 3. vites derken 5 dk sonra sorun kesiliyo araba karburatörlü benzinlide yapıyo acaba neden benzin hortumlarını degistirdim dar oldugundan aşınmasınımı bekleyecegm ondan mı acaba.ikinci sorum hava yolu bantlı cok yakmaması için bantları cıkarsam olurmu bantlımı bantsızmı az yakar.hava-benzin oranı nasıl ? herkese selam kazasız mutlu yaşamlar
karbüratörlü broadwaylerde motor ısınana kadar jikle kullanmak gerekliydi diye hatırlıyorum. çalıştırırken jikleyi çekip ısınınca indirdiğinizde herhangi bir problem yaşamamanız lazım
ARAÇ LPGLİ Mİ? HAVA YOLU NEDEN BANTLI? GENELLİKLE JİKLELİ BRAODWAYLER SABAHLARI ZOR ÇALIŞIR. YAZIN BİLE JİKLE ÇEKİLMESİ GEREKİR. AMA BU SADECE İLK ÇALIŞTIRMA İÇİN GEÇERLİDİR. YANİ BİR KERE ÇALIŞTIRIP 20-30 SN SONRA JİKLE YERİNE İTİLDİĞİNDE NORMAL ÇALIŞMAYA DEVAM ETMESİ GEREKİR. GAZ YEMESİNDE PROBLEM VARSA HAVA FİLTRESİ AŞIRI KİRLİ OLABİLİR. KARBÜRATÖRDE AYARSIZLIK OLABİLİR. BUJİLERDE PROBLEM OLABİLİR...
quote:
Orjinalden alıntı: mavim12
slm araba brodway ilk calıstırmada zorlanıyor cikleyi cekiyorum öyle calısıyor 100m sonra dönüste durup 1.vitese alıyorm gaza basıyom gazı yemiyo tekrar cıkleyi cekiyorum sonra 2. 3. vites derken 5 dk sonra sorun kesiliyo araba karburatörlü benzinlide yapıyo acaba neden benzin hortumlarını degistirdim dar oldugundan aşınmasınımı bekleyecegm ondan mı acaba.ikinci sorum hava yolu bantlı cok yakmaması için bantları cıkarsam olurmu bantlımı bantsızmı az yakar.hava-benzin oranı nasıl ? herkese selam kazasız mutlu yaşamlar
bu durum broadwaylerde kullanılan renault motorunun karakteristik özelliğidir..kışın ve temmuz-ağustos ayları hariç jikle çekmeden çalıştıramazsınız..çalıştırdıktan sonrada 1 dk civarında jikleyi kapatırsanız normal çalışmaya devam eder..hava sıcaklığına göre bazen jikleyi kademeli kapatmak ta gerekebiliyor.. hava yolundaki bant olayını anlayamadım...