Şimdi Ara

Il-2 Sturmovik Oyuncuları Buraya (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.417
Cevap
9
Favori
106.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JAX

    IL-2 sturmovik de BF109 F4 ile inmeye çalışıyorum fakat çok zor oluyor.
    10 inişimden ancak 2-3 ü başarılı. İnişler için nelere dikkat etmek gerek. İnerken hızımız yüksekliğimiz power ımız ne olmalı?



    BF 109 iniş yapması en zor uçaklardan biridir. Nedeni de ön iniş takımlarının birbirine çok yakın olması. İnişi yaparken mutlaka flapları iniş (landing) konumuna getirin ve hızınızı 140km/saat 'ten yukarıda tutmayın. Ancak iyi bir joystick şart, zira Il-2 1946'da diğer Il-2 / Pacific Fighters serilerinde olmayan (ancak sonradan yamalarla eklenebilen) yepyeni bir uçuş fizik motoru var ve düşük hızlarda uçaklar gerçekçi bir şekilde sallanmaya başlıyorlar ve çok düşük hızlarda her an bir kanadın üzerine yatabilirler. İnişler eskiden çocuk oyuncağıydı, hatta uçak gemisine inişler ne kadar kolaymış derdim hep ama şimdi yeni fizik motorundan sonra bir Zero ile uçak gemisine inmek kabus haline geldi.

    Edit: Uçak gemisi inişlerinden örnek vermişiz. Geminin hızını da düşünce iniş hızı 140 km/s oluyordu. Normal pistlere iniş için 170km/saat uygun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 2 Şubat 2007; 18:33:17 >




  • Birde iniş yaparken birden bire heyecan yapıp erken hız kesme ya da geç hız kesme 120km iyi oluyor. Bir de içten görünümle iniş yapmak daha kolay oluyor. Ben peşpeşe 3 defa indim kalktım içten görünümle bugün. Bu arada logitech attack 3 iyi bir joystick midir sizce. Bir de birşey daha sormak istiyorum. Ben oyunda uçağı kaybettiğim zaman dıştan görünüme geçip uçağı yakalayana kadar klavyeyle oynuyorum siz de böyle mi yapıyorsunuz yoksa siz hep içten görünümle mi oynuyorsunuz. Çünkü ben kaybettiğim bir uçağı bir daha mümkün değil bulamıyorum içten görünümle.



    Edit: Sonunda buldum 4.05 patch ini. Bu arada 4.05 den sorna başka bir patch çıkmadı bimi. Bir de bu boonty koruması mı ne varmış nedir o. Kapatın diyorlar nasıl kapatacağım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    İyi oyunlar...Gökhan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ::Battousai:: -- 2 Şubat 2007; 18:58:04 >




  • uçağı kaybedersem bende bir süreliğine dıştan görünümle oynuyorum, bu arada radiator'u tam olarak işlevi nedir arkadaşlar? auto'da bırakmak yeterli mi?...
  • Radyatör motor ısındığında kullanıyorum ben de anlamadığım şey şu. Radiator pos. 2-4-6-8 var onlar ne.

    Bi de bu 4.07 yamasını kurmak için 4.05 i kurmak şart mı şart sa nereden temin edebilirim bu yamayı

    Saygılar...Gökhan...
  • inişlerde hep patlıyo uçak HE- ..... 6 kişilik uçakla 120 kmh hızla inmeyi deniyorum patlıyo acaba dahamı yavaşlamam gerekli
  • Yavaş inmek demek düzgün inmek demek değildir. Mühim olan iniş açısını tutturmaktır. Ki bu çok zor iştir. Zaten uçuşun zor kısmı havadaki kısım değil
    de iniş kısmıdır. (Bu arada havadaki kısım derken savaş anını değil normal free uçuşu kastetmek istedim) Biraz alıştıktan sonra normal açıyı rahatlıkla tutturabilirsin. Ama kesinlikle sabır gerektiriyor. Ben nie inemiyorum diye ağladığımı hatırlıyorum. Hala daha kaza yapıyorum tam mükemmelleştirebilmiş değilim ama en azından uçağı patlatacak kadar kötü inmiyorum. Lastikler bir de kanat kırılıyor o kadar.

    Dediğim gibi biraz zamanına bırakmak sabırlı olmak gerekli.
  • KOLAY İNİŞ

    Hızını önce 300 KM\Saat e düşür ve flaplarını landed pozisyonuna getir .Tekerleklerini aç ve yere inerken hızını 210 ve 240 aralığında tut.Yaklaşırken bu hıza gelemiyeceğini anlarsan sağ sol manevralar yap aksi durumda yani hızın 210 altına düşerse gaz ver.yer e inerken her zaman ön tekerlekler üzerine inip az daha olsa gaz kolu açık ineceksin ki uçağın kontrolunu sende olacak.Ön tekerlekler sıcramayı kesince, kolu geri çekip gazı sıfırlıyacaksın .Geç inmişsen pisten cıkabilirsin bu durumda frenlere de basmayı unutma ama kontrollu bas uçak burun üstü kalkar o zaman freni kes ve tekrar bas.Yatay bir açıyla inmişsen sıçramalardan korkma ve joystick le oynama.İniş sırasında bir elin de gaz kolunda olsun.

    İnmeden önce f2 veya f8 tuşu ile uçağına dışardan bak tekerlek ,flap ve pist ortalaması ve yatay açın ii mi, sonra fı cokpit görüntüsü,... ve pist üstünde tekrar aynı işi hızlı olarak yapabilirsin.


    iii uçuşlar




  • Az önce quick mission da biraz alıştırma yapıyordum çok sinir bir durum oldu.
    Hemen anlatayım:

    Biraz bi kovalamacadan sonra tam arkasına yerleştim düşman uçağının. Zaten biraz hasar vermiştim kara kara dumanlar çıkıyodu. Tam motorundan bi ateş daha ettim motordan ateş çıkmaya başladı. Tabi motor durunca yavaşladı biraz ve yanyana geldik. Ben de dedim bu zaten düşer vurmayayım dedim. 2 saniye sonra uçak tam yanımda patladı benim sağ kanat harap oldu tabi.Ben de çakıldım yere. Nasıl dumur oldum bilemezsiniz
    Bu arada sizin uzaktaki düşmanı yakalamak için özel bi tekniğiniz varmı. Ben düşman yükselse bile yükselmiyorum aksine alçalıp hız kazanıyorum. Tam dibine girince de yükselip şansımı deniyorum. Ya da o alçalırsa ben zaten hız kazanmış oluyorum onu yakalıyorum. Siz neler yapıyorsunuz düşmanı yakalamak için ?

    Saygılar...Gökhan...

    Not: şu 4.05 yaması da bir inmedi yahu. Zaten 3-4 kbps arası gidip geliyodu hiç kullanıcı kalmadı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: andezitcan

    KOLAY İNİŞ

    Hızını önce 300 KM\Saat e düşür ve flaplarını landed pozisyonuna getir .Tekerleklerini aç ve yere inerken hızını 210 ve 240 aralığında tut.Yaklaşırken bu hıza gelemiyeceğini anlarsan sağ sol manevralar yap aksi durumda yani hızın 210 altına düşerse gaz ver.yer e inerken her zaman ön tekerlekler üzerine inip az daha olsa gaz kolu açık ineceksin ki uçağın kontrolunu sende olacak.Ön tekerlekler sıcramayı kesince, kolu geri çekip gazı sıfırlıyacaksın .Geç inmişsen pisten cıkabilirsin bu durumda frenlere de basmayı unutma ama kontrollu bas uçak burun üstü kalkar o zaman freni kes ve tekrar bas.Yatay bir açıyla inmişsen sıçramalardan korkma ve joystick le oynama.İniş sırasında bir elin de gaz kolunda olsun.

    İnmeden önce f2 veya f8 tuşu ile uçağına dışardan bak tekerlek ,flap ve pist ortalaması ve yatay açın ii mi, sonra fı cokpit görüntüsü,... ve pist üstünde tekrar aynı işi hızlı olarak yapabilirsin.


    iii uçuşlar



    210 diyosun hıza ben 140la patlattım uçağı 210 la düşünemiyom iniş açısını yapabiliyorum ama nedense uçak parçalanıyo




  • İt dalaşında genel Kurallar

    1. Rakibini gözden kaybeden savaşı kaybeder !
    Bir itdalaşı esnasında en önemli kural heran rakibinin nerede olduğunu bilmektir.
    ACM (Air Combat Manouver) esnasında hem manövre yapmak, aynı zamanda düşmanını gözetlemek ve onun ne yaptığını bilmek oldukça zor bir mesele. Ama bunu becerebiliyorsan her an rakibin manövresine karşılık ne yapman gerektigine karar verebilirsin.
    İtdalaşına girmeden önce etrafında kaç düşman var, neredeler, yükseklik ve hızları ne, senin avantajların-dezavantajların nedir, başın sıkışır veya yaralanırsan hangi yöne kaçabilirsin hesapla, kendine devamlı bir kaçış penceresi bırak.

    2. Üç boyutlu düşün, vertikal manövre kullan !
    Tipik bir örnek: İtdalaşı esnasında harika bir pozisyon yakalayıp rakibinin arkasına geçtin, rakibin sola döndü, sen de arkasından, kısa bir müddet sonra, nasıl olduğunu anlamadan önündeki rakip arkana geçmiş, sana kurşun yağdırıyor.
    Nasıl olur bu, hile mi yaptı rakibin?
    Bu sorunun genelde cevabı ACM LOW-Hİ YoYo manövresinde.
    Rakibin dönerken evvela bir low-yoyo, bunu takiben bir hi-yoyo yaparak arkana geçebilir.

    3. Saldırırken yukarı, defansta aşşağı !
    Müdafaa esnasında dönüşlerde uçağın burnu aşşağıya, hücum ederken burun yukarıya !
    Bu en önemli kurallardan biri, bu prensibi benimsemezsen işin tamamen şansa kalmış demektir.

    Yukarı dönüşler: Dönüşler yukarı yapılırsa sürat kaybedersin.Çok sürat kaybedersen uçağın ideal dönüş hızının altına düşebilirsin ve dönüşlerin yavaş olur, Avantajı, Enerjini yüksekliğe dönüştürmek olur. Ama rakibin arkandan tırmanıyorsa senin düşük hızından faydalanıp seni yakalayabilir. Arkanda Spitfire varsa hızını 250 kmh dan yüksek tutmaya bak. Süratin yetiyorsa veya fazla süratli isen yukarı doğrü dönerek süratini ideal dönüş hızına düşürüp daha seri dönebilirsin.

    Aşşağı dönüşler: Dönerken burnunu aşşağı verirsen yükseklik kaybeder,ama müdafaanı kuvvetlendirecek, hatta kaçışını sağlayacak hız kazanırsın. Break dediğimiz kurtuluş manövresınde daima sol aşşagıya doğru düşmanın ateş hattından kaçmaya bak.

    Aynı yükseklikte kalarak dönüşler: Yükseklik değiştirmeden dönmelerde durum şudur: Ne süratten kazanç vardır ne de yükseklikten. Tek olay, süratten düşmek olacaktır. Bu da sana hiç bir avantaj vermez,sadece düşmandan 1-2 saniye kurtulabilme şansı. Bu manövreyı sadece Spıtfire, Zeke (Zero), KI-43 gibi seri dönebilen ve fazla enerji harcamayan uçaklarda kullanabilirsin.

    Yukarıda sıraladığım kuralları genelleme yaparsak bir kuralda toplayabiliriz: Saldırı yapıyorsan süratli olmalısın. Bu nedenle dönmen gerektiğinde devamlı sol üst yöne doğru dönmelisin (dönmen mutlaka gerekiyorsa!). Müdafaa esnasında sol alt tarafa dönmelisin ki manövre yapabilecek sürati koruyabilesin. Burun konumunu değiştirmeden dönen pilot kısa zamanda bütün avantajlarını kaybedebilir.

    4. Dogfight yaparken (itdalaşında) asla döndüğün yönü değiştirme ! Herzaman rakibine doğru dön.
    Acemi 109 pilotu Spitfire ile viraj kavgasında: Üç tam turdan beri iki rakip dalaşıyor ve uygun pozisyon arıyorlar. Sola doğru olmazsa ters döneyim. belki şaşırır deyip yön değiştiren 109 daha döner dönmez Spitfirenin acımasız 20mm Kurşunlarıyla delik deşik!

    Bu senaryoda it dalaşının temelinde yatan en önemli noktaya değineceğiz, açı meselesi!

    İki uçak bir virajda aynı hızda dönüyorsa, birbirlerine olan açı (relatif) değişmez. Ta ki pilotlardan biri viraj süratini değiştirerek buna bağlı açısını küçültene dek. Viraj esnasında yönünü değiştiren pilot rakibie bu açıyı küçültme şansını verir, rakibinin 90 dereceye yakın atış hattını bir anda sıfırlamış olur. Arkandan gelenin yapması gereken tek şeyde dönmekten vazgeçip beklemek ve tetiğe dokunmak olacaktır. Rakibin bu anı değerlendirip sürat ve yükseklik kazanmışsa bütün avantajını elinden vermişsin demektir.

    Bilhassa bir itdalaşı başlangıcında her zaman rakibine doğru dönerek onun atış hattından uzak durmaya bakmalısın. Bu kural sadece bir Headon (Kafakafaya) durumunda bozulmalı: İki uçak tam kafakafaya uçuyorsa ilk hareketle yön değiştirerek (Sol Aşşağı veya yukarı) avantajı eline geçirebilirsin. Unutma ki HeadOn heriki taraf için 50% şans demektir. Bir savaşı kazanmak için her zaman en az 70% avantaja ihtiyacın var.

    Bu Kural makas atarken geçerli değildir. Bir makas düelinde her yarım(çeyrek) dönüşte yön değistirilir. (Zigzag) Makas düele girmemek için 3 neden vardır.
    1. Bu düel sırasında çok yavaşlayabilir, böylece basit bir hedef teşkil edersiniz.
    2. Rakibinizi çok çabuk gözden kaybedebilirsiniz
    3. Kollision tehlikesi artacaktır (Rakibe çarpma), çünkü her dönüşte uçaklar birbirine çok yaklaşacaktır
    Tek bir Makas hareketine karşı değilim ama bunu sadece pozisyonumu düzeltmek, avantaj sağlamak için yapmalısın. Rakibin senin makasına makasla karşılık verirse ilk yakınlaşmayı takiben derhal yükselerek ondan daha iyi bir pozisyona geçmen gerekir.

    5. Bir kavga için rakibine asla yükselme !
    Tırmanış yapan pilot hız kaybeder. Manövre yapma hızını kaybeder, düşman için kolay bir hedef teşkil eder. Eğer dalaş senden yukardaysa sakın dalaşa doğru yükselme. Önce aksi istikamete uçarak gereken yüksekliği ve hızı sağla. Senden yüksek düşmanla asla dalaşma. Onun avantajları senden herzaman fazla olacaktır, ilk dalışta olmasa da ikinci, üçüncü dalışta seni haklar.

    6. Düşmandan kaçarken devamlı onun atış yönünün tersine kaç.
    Arkandaki düşman senin gideceğin yönü kestiriyor, bu durumda sadece sola veya sağa dönerek kaçamazsın, düşmanın hesapladığı, senin uçuş yönünde, burnunun biraz önüne nişan alacaktır. Bu durumda yapılacak tek şey break yaparken aynı zamanda yükseklik değiştirmek, mümkünse burnunu aşşağı vererek onun nişanını devamlı bozmaktır. ACM'Barrel Roll '' bu durumlarda en uygun müdafaa şeklidir.

    Warbirds _Biber ;den alınmıştır.




  • Yararlı bilgiler için çok teşekkürler ama şu low ardından high yoyo yu anlayabilmiş değilim.

    Saygılar...Gökhan...
  • http://www.lemsko.de/3d/ACM/bacm.html


    yukarıda ki yazımda manevra taktiklerinin eğitim videolarının adresi var.Bu videolar için ekstra kısa bir real player programı yükleniyor.Videoyu açmaya çalışınca internet otamatik onu buluyor.

    Manevraların açıklamaları Almanca açıklamalarını da yazarsa herkes yararlanır.

    İİİ uçuşlar

    Warbirds e teşekkürler
  • Low yoyo manevrasında hedef avcı uçağı senden hızlıdır bu nedenle it dalaşında dönüşünü gazı kökleyip burnu indirip ufuk çizgisinin altından yaparsın, böylece hız kazanırsın. Hi yoyo'da ise düşman avcı uçağı o anda senden daha yavaştır ve döndüğün anda onu geçmiş olacaksın diyelim o zaman gazı keser ve dönüşünü burnunu kaldırarak ufuk çizgisi hizasının üzerinde yaparsın ve dönüş sırasında hız kaybedeceğin için düşmanın hızına yavaşlamış olursun.
  • vav kendimi bir an pilot zannettim :D
  • ALMANCA BİLENDEN YARDIM LÜTFEN




    BASIC ACM‘s





    Break Turn

    Grösse: 407kb

    Letzte Änderung: 13.8.99

    Das Ausbrechen oder die Ausbruchkurve wird benutzt um feindlichen Feuer zu entkommen. Er wird ausgeführt indem man hart zu einer Seite rollt und dann eine Kurve mit hoher G-Belastung, möglichst in den Gegner, fliegt. Bei diesem Manöver gibt man für eine maximale Kurvengeschwindigkeit und minimalen Kurvenradius, viel Energie auf.

    Barrel Roll

    Grösse: 462kb

    Letzte Änderung: 13.8.99

    Die offensive Fassrolle wird dazu benutzt ein Überschießen zu verhindern. In der Defensive versucht man, mittels der Fassrolle den Gegener zum Überschießen zu bringen. Sie wird gestartet indem in dem man leicht rollt und dabei das Flugzeug neigt. Man muß die Nase ständig hoch halten damit man spiralförmig um die Achse des Flugpfades herumfliegt. Wenn man nun dem Flugzeug hinterher schauen würde, sähe es so aus als ob es um ein imaginäres Faß rollt (daher der Name). Dabei schaut die Kanzel immer zum Mittelpunkt dieser Rolle.

    Lag Roll

    Grösse: 149kb

    Letzte Änderung: 28.4.99

    Die Lagroll wird genutzt, wenn der Winkel zu gross ist und auch ein großer Geschwindigkeitsueberschuss da ist. Man steigt und rollt weg vom Gegner. Nach der folgenden Barrelroll liegt man in einem guten Winkel hinter dem Gegner (evtl. sogar ausserhalb seiner Sicht)

    Lag Pursuit

    Grösse: 157kb

    Letzte Änderung: 21.12.98

    Das ist eine Kurve, in der euer Kurvenradius groesser ist als der des Gegners. Das ist kein Angriffsmanöver, kann aber nützlich sein, wenn man nicht gleich alle Energie verschwenden will um den Gegner zu bekommen. Der größere Kurvenradius und eure größere Geschwindigkeit sorgen dafür, daß der Gegner immer fest in eurer 45° nach oben Sicht bleibt. Für ihn seit ihr nahezu unsichtbar, weil ihr hinter seinem Heck seit (Dead 6).

    Hi-Yoyo

    Grösse: 392kb

    Letzte Änderung: 13.8.99

    Das Hi-YoYo wird dazu benutzt ein Überschießen zu verhindern indem man seine überschüssige Energie in Höhe umwandelt. Außerdem kann durch das übergeht. Danach auf den Rücken rollen und am Steuerknüppel ziehen um wieder YoYo eingesetzt werden um den Zielwinkel zu reduzieren und es in seinen Schußbereich zu bringen. Das Manöver wird geflogen indem man eine Kurve lockert und dann in einen steilen Steigflug mit einem geringeren Zielwinkel hinter den Gegner zu kommen

    Low-Yoyo

    Grösse: 156kb

    Letzte Änderung: 15.8.99

    Das Low oder Niedriege JoJo wird eingesetzt wenn man einen guten Schußwinkel hat aber das Ziel noch in Reichweite bringen muß. Es wird gestartet in dem man innerhalb einer Gegnerischen Kurve nach unten fliegt, um an Tempo zu gewinnen. Man zieht dann wieder hoch um wieder hinter das Ziel zu kommen. Das niedrige JoJo ist das logische Gegenteil des hohen JoJo's und funktioniert genau umgekehrt. Während hohe JoJo's den Zielwinkel verringern und den Abstand vergrößern, vergrößert der niedrige JoJo den Zielwinkel und verringert den Abstand.

    Immelmann

    Grösse: 144kb

    Letzte Änderung: 21.12.98

    Dieses Manöver wird eingesetzt um an Höhe zu gewinnen und die Richtung zu ändern. Der Immelmann ist weder defensiv noch offensiv. Es handelt sich um eine mit viel Geschwindigkeit durchgeführte vertikale Kehre. Um ihn auszuführen zieht man die Nase des Flugzeuges hoch und fliegt einen halben Looping.Während des hochziehens kann durch rollen eine beliebige neue Flugrichtung eingenommen werden. Um das Manöver zu beenden wird auf dem Scheitelpunkt des Loopings eine halbe Rolle durchgeführt.

    Split-S

    Grösse: 166kb

    Letzte Änderung: 21.12.98

    Der Abschwung ist das genaue Gegenteil des Immelmann's. Er dient dazu die Geschwindigkeit zu erhöhen oder an Höhe zu verlieren. Ausgeführt wird er wie ein im Sturzflug ausgeführter halber Looping, der nützlich ist wenn man sich vom Angreifer lösen will. Es ist ein Manöver, daß viel Flughöhe erfordert.

    Scissors

    Grösse: 154kb

    Letzte Änderung: 11.8.99

    Wenn das Ausbrechen nicht funktioniert hat, muß man verhindern das der Gegner in eine für ihn günstige Schußposition kommt. Dazu dient die Schere. Sie beginnt wenn der Angegriffene anfängt horizontale Kurven zu fliegen. Der Angreifer wird versuchen diesen Turn zu folgen. Wenn jetzt der Angegriffene zurückkurvt kommt es zu einem überschießen durch den Angreifer, der nun seinerseits wieder die Kurvenrichtung ändern muß. In diesem Moment ändert der Verfolgte wieder seine Richtung. Das führt zu einem erneuten überschießen des Angreifers usw. Man sollte dieses Manöver nicht mit einem wendigeren Gegner versuchen, da es immer das rollfähigere Flugzeug bevorzugt. Das Ziel muß es sein möglichst schnell aus der Schere auszubrechen da man sonst schnell an Höhe und Geschwindigkeit verliert. Zum Ausbrechen muß der Angegriffene eine harte 180° Wende in den Gegner vornehmen und auf ihn zufliegen. Er taucht nach unten ab und zieht die Maschine dann steil nach oben, um in Richtung Sonne zu fliegen. (Was allerdings schon fast unmöglich ist, da man sicher schon sehr viel Energie verloren hat.)

    Wingover

    Grösse: 312kb

    Letzte Änderung: 3.10.99

    Dieses Manöver wird wie der Immelmann eingesetzt um schnell die Richtung zu aendern. Im Gegensatz zum Immelmann steigt man und rollt die Maschine amd Ende des Steigens und lässt sich dann über den stallenden Flügel (der untere) mit Hilfe des Ruders fallen.

    Hammerhead

    Grösse: 470kb

    Letzte Änderung: 3.10.99

    Der Hammerhead ist ein 90° Steigflug bis das Flugzeug an seinem Propeller haengt. Je nach Drehrichtung des Propellers ist es erforderlich Gas wegzunehmen, wenn man mit Hilfe des Ruders seine Nase runterbringt. Man sollte genug Energie haben um nicht vor dem nachsteigenden Gegner zu stallen. Sowie der Gegner stallt, taucht man auf ihn ab und hat ein leichtes unbewegliches Ziel. Nicht zu verwenden, wenn viele gegner um einen herum fliegen, da man selber auch nahezu in der Luft steht.

    Chandelle

    Grösse: 296kb

    Letzte Änderung: 4.10.99

    Dies ist eine Steigkurve, die mit sehr wenig G-Kräften ausgefuehrt wird. Die Richtungsäanderung kann von 90° bis zu 180° variieren. Es wird meist benutzt, um aus einem Kampf herauszukommen und dabei Sicht zum Kampf zu halten. Roll das Flugzeug und zieh ganz leich den Stick nach hinten. Wichtig ist, dass die G-Kräfte niedrig gehalten werden, damit das Flugzeug nicht zuviel Energie vergeudet. Nach der Kurve ist man auf einer grösseren Höhe.




  • ya beyler nerden bulacaz bu IL-2 1946 dvd sini anlamadım.mersinde hic bir yerde yok bende sizin ekibe katılıp interneten oynuyacam
  • Empty ryan çok teşekkür ederim yararlı bilgiler için.

    Saygılar...Gökhan...
  • Arkadaş internetten indirmeyi deneyebilirsin, 3.6 gb.
  • Bir süredir bazı manevralar soruluyor buradan az çok anlatmaya çalıştık. Ancak yazıyla ne kadar anlatsak haliyle yeterli olmuyor. Bu nedenle resimli bir yazı hazırladım.http://rapid share.com/files/14852999/Manevralar.zip.html adresinden indirebilirsiniz. Resimler bir zamanların harikulade oyunu 1942 Pacific Air War adlı Dos oyununun el kitabından alınmadır. Manevra isimlerinin türkçede tam karşılığı olmadığı için ingilizce isimlerini kullandım. Bir de, kitapçıkta birçok manevra anlatılmasına rağmen haliyle bazıları da yok. Onları da ayrıca buradan açıklamaya çalışırız. Hepinize iyi uçuşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 4 Şubat 2007; 14:19:32 >




  • eline sağlık emptyrean

    bu arada bi inemiyorum 100 kmh le bile uçağı parçaladım :D
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.