Şimdi Ara

IBM & LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
9
Favori
78.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar buraya da yazayım dedim sorun mu bilmiyorum ama çok dikkatimi bozduğu için bunun bir sorun olduğunu düşünüyorum bilgisayar 43 dereceyi aştıktan sonra fanı durmadan dönüyar baya dikkat çekici dönüyor yani 43 dereceden sonra da 46 47 seyrediyor ve fan hiç durmuyor anca herşeyi kapatıp bi zaman beklemek gerekiyor fan dursa da kısa bir süre sonra tekrar dönmeye başlıyor bu sizin bilgisayarlarda nasıl sessiz bir ortamdan dener bu başlık altına yazarsanız sevinirim 3000 N200 0769 bng notebook serviste bi sorun görememişler acaba diyorum termal macunu mu güzel sürülmedi en sonunda bi termal alıp kendim süreceğim garanti dışına çıkar mı termal macunu kendimiz yenilersek yda bu konuyu görüşmek lazım servisler le anakart ı değişelim dedim tamam dediler ama bi sorun da yok yani soğutunca duruyor en son termal yenileyeceğiz artık neyse sorunum bu yazarsanız sevinirim
  • Arda Bey Recovery malum nedenlerden zorda olsa :) dvd setim bu çarsamba elime ulaştı.yardımlarınız için teşekkür ederim.Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: szmania

    Arda Bey Recovery malum nedenlerden zorda olsa :) dvd setim bu çarsamba elime ulaştı.yardımlarınız için teşekkür ederim.Saygılar


    Nedemek rica ederim efendim, hayırlı olsun tekrardan.




    Fanın hızlı çalışması makinanın diskinin buna bağlı olarak ramlerin cok kullanılması demektir buda sistemi yoran kasan bir virüs"den kaynaklı olabilir.
    termal Macun vs benzeri şeyler sürmek cpu sökmek fanı sökmek Kullanıcının yapacakları listesinde yoktur ve anlaşıldığı anda cihaz garanti dışı bırakılır.
    Bundan tamamen kullanıcı sorumludur.
  • Arda abi Pm atdim sana Y530 la alakali recover dvdsi lazim
  • Ürünü alalı 1 yıl olmuş ise yani 2 yılı henüz dolmamış ise cpu fan'nınız garanti dahilinde değişim yapılabilir.
    Hatırlatmak istedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Arda


    quote:

    Orjinalden alıntı: bedrikan

    Arda bey,
    lenovo 3000 n200 model bilgisayarımı yaklaşık 1 yıl önce aldım. Çok memnunum fakat fandan aşırı gürültülü, rahatsız edici ses geliyor. Fanın yenisini çok aradım bulamadım. Yardımcı olabilirmisiniz?

    Bedri Şaşmaz





    selamlar,
    gerekli cevap fiyat bilgisi pm yolu ile iletilmiştir.




  • arda hocam merabalar. bende lenovo r61 7733-WEW CTO var driver cd diye bişey yok.bildiğiniz üzere. recovery cd gönderebilirmisiniz die soracaktım. bunun yanında 512 mb ram var mhz kaç bilmiyorum. ama 2 gb 800 mhz tekli ram takılabilirmi. 1,73 ghz celeron m işlemci ne kadar yükseltilebilir. teşekkürler....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Arda


    quote:

    Orjinalden alıntı: kurban50

    LENOVO 3000 V200 NOTEBOOK 569D922 laptobum var arıza verdi kangurumdan almıştım garantiye yollamak istiyorum ürünü alalı 8 ay oldu taksitle almıştım evde kutuyu bulamıyorum fatura belgeler kutudaydı arda bey nasıl olacak benim durum yer kayseri ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    Gerekli işlemler, yapmanız gerekenler bilgi olarak pm ile gönderildi.

    Arda bey faturayı bulduk burdaki servise verdim latobu onlarda ist yollamışlar garantiye bana makinanız düşmeden dolayı garanti dışı kaldı 600$ ücret talep ediyoruz dedi,ler yaptırmasamda 25$+kdv istediler şimdi makina bundan 5 ay önce 2 defa elimden kayıp düşmüştü iki, yerindede 5 er cm kırık oluştu ama ne alaka düşmaden dolayı anakart yanarmı dedim böyle böyle o zman tekrar bakalım biz size haber veriiz dediler haberde vermediler 1000 tl 7 ay önce 5 taksitle almıştım ben ürünü taksitler biteli zaten canımız çıktı ödeyeceğiz diye şimdide bu sorunlar ne yapacağımı şaşırdım kolay kazanılmıyor para ve o parayı ne verecek durumum nede başka alacak durumum var lenovo beni hayal kırıklığına uğrattı daha önce hp toshıba acer kullandım ve serviste bu şekilde durumlarda oldu garantiden yaptılar ne yapmam lazım benim




  • Arda Bey merhabalar. Size özel mesaj da göndermiştim. Yardımlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kurban50


    quote:

    Orjinalden alıntı: Arda


    quote:

    Orjinalden alıntı: kurban50

    LENOVO 3000 V200 NOTEBOOK 569D922 laptobum var arıza verdi kangurumdan almıştım garantiye yollamak istiyorum ürünü alalı 8 ay oldu taksitle almıştım evde kutuyu bulamıyorum fatura belgeler kutudaydı arda bey nasıl olacak benim durum yer kayseri ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    Gerekli işlemler, yapmanız gerekenler bilgi olarak pm ile gönderildi.

    Arda bey faturayı bulduk burdaki servise verdim latobu onlarda ist yollamışlar garantiye bana makinanız düşmeden dolayı garanti dışı kaldı 600$ ücret talep ediyoruz dedi,ler yaptırmasamda 25$+kdv istediler şimdi makina bundan 5 ay önce 2 defa elimden kayıp düşmüştü iki, yerindede 5 er cm kırık oluştu ama ne alaka düşmaden dolayı anakart yanarmı dedim böyle böyle o zman tekrar bakalım biz size haber veriiz dediler haberde vermediler 1000 tl 7 ay önce 5 taksitle almıştım ben ürünü taksitler biteli zaten canımız çıktı ödeyeceğiz diye şimdide bu sorunlar ne yapacağımı şaşırdım kolay kazanılmıyor para ve o parayı ne verecek durumum nede başka alacak durumum var lenovo beni hayal kırıklığına uğrattı daha önce hp toshıba acer kullandım ve serviste bu şekilde durumlarda oldu garantiden yaptılar ne yapmam lazım benim


    Selamlar,

    Öncelikle Makinelerdeki Hangi marka hangi servis olursa olsun Düşme,vurma,çarpma vs kırma gibi problemler tamamen kullanıcı kaynaklı olduğu için ve servis bunu tespit ediyorsa bu garanti dışı kalmakla beraber kullanıcıdan parça değişim ücreti talep edilir veya sunulur. cihazınız şuan için serviste sanırım, eğer geri aldıysanız özelden görüşelim durumu değerlendirip elimden ne geliosa en az maddiyatla sorununuzu gidermeye çalışalım. tabi elimizden gelirse.




  • Cihaz serviste duruyor geri almadım bana dönmediler tekrar bakacağız dediler geri vermek içinde 50tl istiyorlar ve benim verecek durumumda yok cihazamı yanım yoksa bu durumamı yanım bilmiyorum . Düşme,vurma,çarpma vs kırma gibi durumda yazmışınızda ben servisten kasa talep etmiyorumki cihaz durup durupken adaptöre taktım gitti birden kasayla alakalı bir durum yok ortada kırık olan yer üst kasada zaten anakartla alakalı yerde değil ..Allah yardımcım olsun ne diyeyim bilmiyorum
  • size pm attım umarım enkısa zamanda gönderirsiniz şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozer57

    size pm attım umarım enkısa zamanda gönderirsiniz şimdiden teşekkürler


    Gerekli bilgileri gerekeni size pm olarak cevapladım.
  • Arda Bey merhaba,
    Yaklaşık 15 ay önce Migros'tan Lenovo 3000 N200 serisi bir dizüstü bilgisayar aldım. Vista Home Premium işletim sistemi vardı ama daha sonra Xp yükledim. Şimdi yine Vista olmasını istiyorum ancak elimde Recovery DVD yok. Sanırım siz temin ediyorsunuz. Size hangi bilgileri iletmem gerekiyor? ve ücret olarak nedir? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Acil ihtiyacım var o Dvd lere, bilgisayarım virüs kaynıyor :(
  • quote:

    Orjinalden alıntı: handeay

    Arda Bey merhaba,
    Yaklaşık 15 ay önce Migros'tan Lenovo 3000 N200 serisi bir dizüstü bilgisayar aldım. Vista Home Premium işletim sistemi vardı ama daha sonra Xp yükledim. Şimdi yine Vista olmasını istiyorum ancak elimde Recovery DVD yok. Sanırım siz temin ediyorsunuz. Size hangi bilgileri iletmem gerekiyor? ve ücret olarak nedir? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Acil ihtiyacım var o Dvd lere, bilgisayarım virüs kaynıyor :(


    Merhabalar,

    Gerekli bilgileri size pm ile özel mesaj ile attım.
  • sevgili arda bey bende 3-4 gün önce toknosadan lenovo y530 laptop aldım bendede orijinal vista cd leri çıkmadı banada gerekli bilgileri yollayabilirmisinizz pm im çalışmadığı için mailden yollarsanız sevinirim uburak32@hotmail.com saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: the_Narrator

    sevgili arda bey bende 3-4 gün önce toknosadan lenovo y530 laptop aldım bendede orijinal vista cd leri çıkmadı banada gerekli bilgileri yollayabilirmisinizz pm im çalışmadığı için mailden yollarsanız sevinirim uburak32@hotmail.com saygılar


    Y serisi cihazlarla 0800 lü numara ilgilenmektedir. Mesaj yazmadan önce lütfen forumu ilgili bölümü inceleyip okuyunuz!
  • forumu okudumda o numara ile aynı merkezden değilmisiniz orasını anlamadım
  • idea serisi ile think serisi farklı destek hattından veriyor aradım cdleri türkiye içi vermiyoruz dediler saolun
  • benim lenovo bozuldu. açarken 2 kere kendini kapatıyor çıt diye mekanik bir ses çıkartıp,bazende içinde pil yokmuş gibi davranıyor pili çıkartıp takmak gerekiyor, 3. denemede açılıyor. istanbul anadolu yakasında seervisi varmıdır?
  • Bu sorum thinkpad sl500 kullananlara ve Arda beye. Arkadaşlar klavyenin özellikle de A harfi ve çevresinde bir esneklik var. Sizinkinde de var mı? bu normall mi? Sebebi nedir? ben daha önce hiç bir dizüstünde böyle bir şeye şahit olmamıştım. Arda bey bunun sebebi nedir? daha önceki okuduğum forumlarda sl500 kullanıcılarının bu durumdan bahsettiklerini biliyorum. şimdi bende aynısını müşahede ediyorum. rahatsızlık verici bir durum. tabi şunu da söylemeden geçmeyeyim bilgisayardan gayet memnunum . daha müsait bir zamanımda artılarını eksilerini yazmak istiyorum. Arda bey ve sl500 kullanıcısı arkadaşların bu konuyla alakalı yorumlarını bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.