Şimdi Ara

Ibiza Cupra Mı Scirocco Mu(ANKET EKLENECEK) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
5.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hoşgeldin bayadır yoktun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle cupra....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    Yooo o kadar maliyetli değildi hatta miltek egzos kıtınden daha ucuzdu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    Yooo o kadar maliyetli değildi hatta miltek egzos kıtınden daha ucuzdu :)

    Hocam ozel degilse maliyetini paylasabilir misiniz?

    Hayir cok pahali degilse millet stok arabalara da takar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    Yooo o kadar maliyetli değildi hatta miltek egzos kıtınden daha ucuzdu :)

    Hocam ozel degilse maliyetini paylasabilir misiniz?

    Hayir cok pahali degilse millet stok arabalara da takar

    800£ kit fiyatı maslak da 400tl işçilk toplamda 2800tl şuanki kur dan değeri o zaman sanırım 2700 falandı




  • İbiza Cupra + Stage 2 :)))


    Sesi bir m3 kadar tahrik edici yakın arkadaşlarım kullanıyor benimle yaşıt aşırı sert bir araba ancak çok güzel yürüyor stage 2 yaptımı 220 ye kadar e36 m3 le gideri var.
  • Oyum cupradan yana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jamais Vu kullanıcısına yanıt
    Anket sonucuna göre mi araba alacasın ?
  • Cupra tabii ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    Yooo o kadar maliyetli değildi hatta miltek egzos kıtınden daha ucuzdu :)

    Hocam ozel degilse maliyetini paylasabilir misiniz?

    Hayir cok pahali degilse millet stok arabalara da takar

    800£ kit fiyatı maslak da 400tl işçilk toplamda 2800tl şuanki kur dan değeri o zaman sanırım 2700 falandı

    Anladim tesekkur ederim.Duyduguma gore rollinglerde bikac denemeden sonra araba sisiyormus.Bu dogru mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bi filitre bi 60lik eksoz ile 190hp guc uretiyor ve astra gtc (2.0turbo) nin pesini birakmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Araci yukleyip binecekseniz rocconun dezavantaji kalmiyor, hatta manuel oldugundan dolayi daha avantajli.

    Eger stock binecekseniz ibiza daha mantikli

    Yuklenıceksek nasıl cupranın avantajı kalmıyor surtunme katsayısı daha dusuk daha hafif daha kısa wheelbase var hava fıltresının önü boş

    DSG ne olacak peki?

    Benım yaptıgımı yapıcak ıngıltereden upgrade kıt getırecek 600nm ye kadar dayanıklı dıslıler ıle degısecek bıttı gıttı ben satarken aracım dyno da 247hp 360nm di


    Ben o kadar maliyetli modifikasyondan bahsetmemistim, size de helal olsun bu arada.


    2 zamanli gibi calisiyordur artik

    Yooo o kadar maliyetli değildi hatta miltek egzos kıtınden daha ucuzdu :)

    Hocam ozel degilse maliyetini paylasabilir misiniz?

    Hayir cok pahali degilse millet stok arabalara da takar

    800£ kit fiyatı maslak da 400tl işçilk toplamda 2800tl şuanki kur dan değeri o zaman sanırım 2700 falandı

    Anladim tesekkur ederim.Duyduguma gore rollinglerde bikac denemeden sonra araba sisiyormus.Bu dogru mudur?



    Turbu stg 2 de çok ısınıyor o yuzden ekstra sogutucu kullanıyordum ben kesınlıkle kullanılmalı yoksa gerçekden çok sağlam turbo lag yiyorsunuz




  • Fabia vRS
  • amaç hız ve donanımsa cupra
    İkinci el ve tasarımsa scriocco ibzanında tasarımı güzel ama scriocco yere yakın olduğu için daha sportif.
  • Hocam var mı sattığınız cupra'nın videosu falan ?
  • Evomania kullanıcısına yanıt
    Vardı kaldırıldı burda paylasınca youtube dan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Vardı kaldırıldı burda paylasınca youtube dan

    Sağlık olsun. Arda'nın kullandığı kısacık video'yu izlemiştim de Roll videosu falan vardır diye düşündümdü.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.