Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
418
Cevap
4
Favori
121.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.5 crdi 2006 getz

     i20 troy neden tutulmuyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acatlax

    ya bırakın allahın aşkına ya İ20 kullanıcıları arabalarından memnunsa gerisi teferuattır arkadaşlar herkes istedigini diyebilir 1.5 motor 5000 devirde 190 görüyormuş bizim segmentimizdeki hiç bir araç 5000 devirde 190 görmez hele devir saati 8 bine kadarsa 7 binde devir kesici devreye girer 6 bin devirde 190 gördüm desen tamam zaten 7 binde devir kesici girdiginde yani redline bölümünde hızınız 210 olur yani

    buda bir örnegi

     i20 troy neden tutulmuyor ?


    5 devirde 180 yapar anca sizin colt ta devir kesici 7 binde girer bizim araclarda 7.500 devirde kesici girer

    hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama istanbuldan daha sakin bi şehirde oldugunuza görüyorum o degerleri orda yakalıyabilirsiniz cunki ortalık müsait gelin bide istanbulda deneyin benim sürekli verilerim 6.0 ile 6.6 arasında degişiyor otobanda basarsam taş çatlasın 7.5 lt gösteriyor uzun yolda 230 tl lik benzin ile 1250 km yaptım buda 18 krş tekabul eder 4 kişi bagaj dolu ve hızım 90-110 ortalama ha bide unutmadan aramızda motor farkı var 1.5 1.4 olarak unutmadan sizinki GDİ motor bizimki CVVT

    son söz olarak şunuda eklemek istiyorum k.bakmayın ama her lafa mudahale etmeyin ben yakıt konusunda X marka ve X model olarak ismi vermedim niye üstünüze alıyorsunuzki? inşallah bundan sonra yazmazsanız seviniriz


    1.5 motor 109 beygirlik 980 kiloluk bir araçsa bahsettiğiniz gayette yapar. Daha colttaki motorun ne olduğunu bilmiyorsunuz. Mitsubishi Coltlarda mivec motor bulunmaktadır. GDİ DEĞİL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    buda 1.5 crdi motor getz ile antalya yolu. i20 nin pahalı olmasıda gayet normaldir. kendi segmentinin en kaliteli ve sorunsuz aracı. diger firmalar neden araclarına güvenip 7 yada 5 yıl garanti vermiyolar o zaman onlarda versin bizde burdan tamam fiestada poloda corsada sorunsuz kaliteli diyelim. İŞİNE GELEN ALIR İŞİNE GELMEYEN ALMAZ ARKADASIM BU KADAR BASİT. pahalı konusuna gelirsek ilk önce vw yi araştırmamız lazım parasının karşılıgını hiçbir sekilde vermiyor


    i20 mi kendi segmentinin en kaliteli ve sorunsuz aracı ya güldürmeyin arkadaşlar hayal dünyasında yaşıyosunuz sanırım.
  • ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.
  • Beyler bu konular uzarr gider hiçbi sonucada varılmaz.
    Başlığa cevap şu şekilde olabilir detaya girmeden;
    1.- Türk halkının hyundai firmasına önyargısı
    2.- İ20 fiyatlarının daha popüler rakiplerine yakın olması
    3.- Eş dost ne der hyundai alırsam mantıgı.

    Rakipleriyle defalarca kıyaslama yapıldı,üyeler birbirine hakaretler savurdu yani değişen bişey olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.

    Acaba hiç polo kullandınızmı?
    Anamurda yaşayan baldınızmda 1.4 otm 2008model polo var,gittiğimde çoğunlukla kullanırım koltuklar ve konfor sıfır,dizayn görsellik sıfır kapıların bi kapanışı var şak diye tokluk denen bişiy yok,çekiş zaten yok benim araca bindiğinde baldız bu ne ya diyor bu nasıl konfor bu ne görsellik bilmem anlatabiliyormuyum
    Corsa ya gelince bence 1.3 olup vergi avantajından başka bi numarası yok servisi ve yedek parçası pahalı
    Jazz hiç saymıyorum dizel motoru bile yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 24 Ocak 2011; 13:39:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.

    Acaba hiç polo kullandınızmı?
    Anamurda yaşayan baldınızmda 1.4 otm 2008model polo var,gittiğimde çoğunlukla kullanırım koltuklar ve konfor sıfır,dizayn görsellik sıfır kapıların bi kapanışı var şak diye tokluk denen bişiy yok,çekiş zaten yok benim araca bindiğinde baldız bu ne ya diyor bu nasıl konfor bu ne görsellik bilmem anlatabiliyormuyum
    Corsa ya gelince bence 1.3 olup vergi avantajından başka bi numarası yok servisi ve yedek parçası pahalı
    Jazz hiç saymıyorum dizel motoru bile yok...



    ben polo kullandımda sizin kullandığınız araç i20 mi mi ondan şüpheliyim. i20 nin kapılarında mı tokluk var i20 mi mi konforlu bir araç ? ya bırakın Allah aşkına. Hala çekiş falan diyorsunuz... Tartıştığımız konular farklı daha fazla cevap vermicem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    Beyler bu konular uzarr gider hiçbi sonucada varılmaz.
    Başlığa cevap şu şekilde olabilir detaya girmeden;
    1.- Türk halkının hyundai firmasına önyargısı
    2.- İ20 fiyatlarının daha popüler rakiplerine yakın olması
    3.- Eş dost ne der hyundai alırsam mantıgı.

    Rakipleriyle defalarca kıyaslama yapıldı,üyeler birbirine hakaretler savurdu yani değişen bişey olmadı.




    Bana kalırsa 2. sebeğ, diğerlerinden daha ağır basıyor kusra bakmayın.. biz anneme 35.250 ye Polo alabiliyorken, 1.4otm Full i20 34.500 küsürdü (şimdi hatırlamıyorum), bu durumda niye i20 tercih edeyim ki Polo sınıfının en pahalı arabasıyken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.
    1.5 motor 109 beygirlik 980 kiloluk bir araçsa bahsettiğiniz gayette yapar. Daha colttaki motorun ne olduğunu bilmiyorsunuz. Mitsubishi Coltlarda mivec motor bulunmaktadır. GDİ DEĞİL


    bence bu konuda iddalaşmayın GDİ alt yapısıyla hazırlanan mivec motora sahip altında GDİ teması yatıyor

    arkadaşlar biz araclarımızdan memunsak gerisi önemli degil istedigi kadar vızıldasınlar biz neyin ne oldugunu biliyoruz onlar kendi hayallerinde yuvarlanıp gitsinler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acatlax -- 24 Ocak 2011; 16:09:39 >




  • Herkes kullandığı arabanın fanatiği olmuş. Valla gözünüz dönmüş. Neyin kavgası bu? İ20'nin Polo ve Corsa ile Fiesta ile aynı kalite de deniyor olması niye bu derece rahatsız ediyor sizleri? Vurun, dövün, öldürün birbirinizi, kim kazanacak?

    Yorumumu tekrar edeyim ;

    Kimine göre FİESTA iyidir, kimine göre CORSA, kimine göre de İ20 iyidir. Ve zevkler ile renkler tartışılmaz. Adam beğenmiştir, hoşuna gitmiştir, mutlaka bir yeri daha cazip gelmiştir gidip aynı fiyata FİESTA veya POLO değil İ20 almıştır. Veya tam tersi onun yerine gidip CORSA almıştır. Kimse bunu yargılayamaz. Şu zamanda zaten kötü araba yok. Arabaların hepsi birbirine benzer konumda ve donanımsal olarak hemen hemen aynı seviyedeler. Birinde olan diğerinde yoktur, diğerinde olan öbüründe yoktur veya vardır bu böyle uzar gider. Birde şu var. Mesela 33 bin liraya İ20 var ve 35 - 36 bin liraya C segmenti COROLLA veya FLUENCE'de var. Genelde herkes şunu der, bende dahil. 33-34 İ20'ye vereceğime 35 - 36 verip COROLLA ya da FLUENCE alırım. Veya muadili POLO alırım. İşte bu kişiden kişiye değişir. Adamın belki C segmenti, iri yapılı, 4.5 m. uzunluğunda bir arabaya ihtiyacı yok. Daha ufak, daracık sokaklar da park sıkıntısı yaratmayacak B segmenti ama donanımlı bir arabaya ihtiyacı var. Bunu kimse yargılayıp o fiyata İ20 alan adama "sen delimisin yahu, POLO dururken veya C segmenti COROLLA ya da X bir marka dururken niye İ20 aldın " diyemez. Ayrıca HYUNDAI olsun KİA olsun bu gün çok güzel konumdalar ve ürettiği arabalar gayet güzel çizgilere sahip. Gerek dış tasarım olarak, gerek iç tasarım ve ergonomi olarak gerek de motor olarak. Yani şimdi tutup VW logosunu alıp İ20'ye yapıştır "üf arabaya bak be, VW yapmış" olur. Geçenlerde bir VW vardı. TDI motorlu ve oldukça donanımlı ve yanlış hatırlamıyorsam GT görünümlüydü galiba. Fiyatı da 75 bin liraydı ve önce alacak adama ilandan bakıp neler ettiniz. Sonra alan adam ortaya çıktı da o yorumlara cevap verince adama yine neler ettiniz. Bu kimseyi ilgilendirmez ki. Tutup 75 bin liraya İNSİGNİA veya PASSAT almak zorunda değil ki. Adam gitmiş ekonomik olsun demiş TDI almış, donanımları da görünümü de hoşuna gitmiş ve vermiş 73 bin lirayı almış. Buna kimse bir şey diyemez. Bende büyük araba severim. Bagaja önem veririm. Evli değilim, bekarım ki zaten düşünmüyorum da evlenmeyi. Arabam malum, arkasında kocaman 500 litrelik bagajı olan bir araba. Genelde ben binerim. Ev halkı eğer pazar günü bir yere gitcekse biner, kullanan da benim zaten. Bir de yazın tatile giderken 4 kişi + full bagaj şeklinde bineriz. Lafın kısası, bazen o bagaj üzerimde öyle yük ki. Ulan diyorum zaten tekim, bagajla işim resmen yaz tatiline giderken oluyor, niye ben HB araba alıp da şu bagajdan kurtulmuyorum diyorum. HB araba sevmem. C segmenti arabaların bazı HB modelleri hoşuma gider. B segmentinde ise alacak olsam COLT, FİESTA, POLO ve İ20'yi tercih ederim. Ama dediğim gibi, B segmenti HB araba maalesef tercih etmiyorum. Oysa alsam bu saydığım arabalardan birini alırım. Ve bu saydığım modellerden de hepsi benzer özellik ve donanımlarda.
    Ve şu prestij olayına gelirsek eğer, VW alana "oo bak VW'ye biniyor, HYUNDAİ'mi aman boşver" mantığı yanlış. Prestij araba markasına göre değil. İnsanın beynidir, kişiliğidir. Yakışıklılık insanın saçı, kaşı, gözü, giydiği gömlek ile pantolonu değildir, insanın yine içidir, kalbidir, ruhudur. Cep telefonu ile, araba markası ile prestij olmaz. Bunlarla prestij olur diyene maalesef ben acır ve gülerim ki zaten günümüz Türkiyesi maalesef bu duruma gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 24 Ocak 2011; 16:23:10 >




  • Audi A1 - VW Polo - Opel Corsa - Honda Jazz .Listenin gerisi değişir fakat Hyunda i yok yani ilk 4 te onu kesin olarak söyleyebilirim.Güzel araçtır doğrudur fakat keşke biraz daha ucuz olsaydı. Ekonomikmidir tabiki ekonomiktir.Fakat oto dergilerinin test tüketimlerine bakınca Mitsubishi Colt benzinli araçlar arasında en ekonomik açık ara.Şehir dışı test tüketimlerinde 4 lt dolaylarında tükettiği söyleniyor. Kalite olarak lancer kaliteli değil ki colt kaliteli olsun.Ha çok ama çok sağlam dayanıklı ve masrafsız.Alıştımı da hiçbir donanımı aramıyor açıkçası insan.Uzun yolda asla yormaz iyi araçtır fakat donanım isteniyorsa i20 hertürlü üstündür bence.Ha bu arada 0 km 2011 model colt 28,000 TL bunu da göz önünde bulundurmak lazım.Son olarak 1.5 109 luk mivec motor colt u uçurur. 126 lık hyundai-kia motoru da i20 yi uçurur.Polo pahalı mahalı ama japonların hepsinden kaliteli. Ha bir de c3 var bu sınıfta o da çok iyi bir araç fakat pahalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.

    Acaba hiç polo kullandınızmı?
    Anamurda yaşayan baldınızmda 1.4 otm 2008model polo var,gittiğimde çoğunlukla kullanırım koltuklar ve konfor sıfır,dizayn görsellik sıfır kapıların bi kapanışı var şak diye tokluk denen bişiy yok,çekiş zaten yok benim araca bindiğinde baldız bu ne ya diyor bu nasıl konfor bu ne görsellik bilmem anlatabiliyormuyum
    Corsa ya gelince bence 1.3 olup vergi avantajından başka bi numarası yok servisi ve yedek parçası pahalı
    Jazz hiç saymıyorum dizel motoru bile yok...



    ben polo kullandımda sizin kullandığınız araç i20 mi mi ondan şüpheliyim. i20 nin kapılarında mı tokluk var i20 mi mi konforlu bir araç ? ya bırakın Allah aşkına. Hala çekiş falan diyorsunuz... Tartıştığımız konular farklı daha fazla cevap vermicem.

    Ben ne diyim siz i20 kullanmamışsınız polo kullanmamışsınız kullananarın yorumlarınada tuaf yorumlar yapıyorsunuz,sizi kendi halinize bırakıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.

    Acaba hiç polo kullandınızmı?
    Anamurda yaşayan baldınızmda 1.4 otm 2008model polo var,gittiğimde çoğunlukla kullanırım koltuklar ve konfor sıfır,dizayn görsellik sıfır kapıların bi kapanışı var şak diye tokluk denen bişiy yok,çekiş zaten yok benim araca bindiğinde baldız bu ne ya diyor bu nasıl konfor bu ne görsellik bilmem anlatabiliyormuyum
    Corsa ya gelince bence 1.3 olup vergi avantajından başka bi numarası yok servisi ve yedek parçası pahalı
    Jazz hiç saymıyorum dizel motoru bile yok...



    ben polo kullandımda sizin kullandığınız araç i20 mi mi ondan şüpheliyim. i20 nin kapılarında mı tokluk var i20 mi mi konforlu bir araç ? ya bırakın Allah aşkına. Hala çekiş falan diyorsunuz... Tartıştığımız konular farklı daha fazla cevap vermicem.

    Ben ne diyim siz i20 kullanmamışsınız polo kullanmamışsınız kullananarın yorumlarınada tuaf yorumlar yapıyorsunuz,sizi kendi halinize bırakıyorum...


    Polo kullandım arkadaşım ama i20 kullanmadım. Ancak detaylı olarak inceledim. Yorumlarım en az sizinkiler kadar tuhaf.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acatlax

    ya bırakın allahın aşkına ya İ20 kullanıcıları arabalarından memnunsa gerisi teferuattır arkadaşlar herkes istedigini diyebilir 1.5 motor 5000 devirde 190 görüyormuş bizim segmentimizdeki hiç bir araç 5000 devirde 190 görmez hele devir saati 8 bine kadarsa 7 binde devir kesici devreye girer 6 bin devirde 190 gördüm desen tamam zaten 7 binde devir kesici girdiginde yani redline bölümünde hızınız 210 olur yani

    buda bir örnegi


    5 devirde 180 yapar anca sizin colt ta devir kesici 7 binde girer bizim araclarda 7.500 devirde kesici girer

    hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama istanbuldan daha sakin bi şehirde oldugunuza görüyorum o degerleri orda yakalıyabilirsiniz cunki ortalık müsait gelin bide istanbulda deneyin benim sürekli verilerim 6.0 ile 6.6 arasında degişiyor otobanda basarsam taş çatlasın 7.5 lt gösteriyor uzun yolda 230 tl lik benzin ile 1250 km yaptım buda 18 krş tekabul eder 4 kişi bagaj dolu ve hızım 90-110 ortalama ha bide unutmadan aramızda motor farkı var 1.5 1.4 olarak unutmadan sizinki GDİ motor bizimki CVVT

    son söz olarak şunuda eklemek istiyorum k.bakmayın ama her lafa mudahale etmeyin ben yakıt konusunda X marka ve X model olarak ismi vermedim niye üstünüze alıyorsunuzki? inşallah bundan sonra yazmazsanız seviniriz


     i20 troy neden tutulmuyor ?


    Diğer yazdıkların da öyle komik ki.. Al bu resmi odana as...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne oldu zoruna mı gitti arkadasım. aynen dedigim gibi kendi segmentinin en kalitelisi görmediysen bir daha yazdım. i2 degilde colt mu en kalitesi asıl sen hayal dünyasında yaşıyosun hergün trafikteim daha 1 günde üst üste hiç colt görmedim. ne o araba mı :)


    Ben colt en kaliteli demedim. B sınıfında polo, jazz,corsa varken sizin gördüğünüz hayalden başka bişey değil. İyi rüyalar.

    Acaba hiç polo kullandınızmı?
    Anamurda yaşayan baldınızmda 1.4 otm 2008model polo var,gittiğimde çoğunlukla kullanırım koltuklar ve konfor sıfır,dizayn görsellik sıfır kapıların bi kapanışı var şak diye tokluk denen bişiy yok,çekiş zaten yok benim araca bindiğinde baldız bu ne ya diyor bu nasıl konfor bu ne görsellik bilmem anlatabiliyormuyum
    Corsa ya gelince bence 1.3 olup vergi avantajından başka bi numarası yok servisi ve yedek parçası pahalı
    Jazz hiç saymıyorum dizel motoru bile yok...



    ben polo kullandımda sizin kullandığınız araç i20 mi mi ondan şüpheliyim. i20 nin kapılarında mı tokluk var i20 mi mi konforlu bir araç ? ya bırakın Allah aşkına. Hala çekiş falan diyorsunuz... Tartıştığımız konular farklı daha fazla cevap vermicem.

    Ben ne diyim siz i20 kullanmamışsınız polo kullanmamışsınız kullananarın yorumlarınada tuaf yorumlar yapıyorsunuz,sizi kendi halinize bırakıyorum...


    Polo kullandım arkadaşım ama i20 kullanmadım. Ancak detaylı olarak inceledim. Yorumlarım en az sizinkiler kadar tuhaf.

    benim kullandığım i20de sizin kullandığınız polo değil bence,ben ikiside kullandım söylediklerimde %100 bizzat polo kullanıcısı tarafından onaylandı sen daha neyi savunuyorsunki
    he bu arada baldınızın eşide bacanak yani oda onayladı i20nin polodan söylediğim noktalarda iyi olduğunu kendisi otomobil tutkunu bir mütahittir yıllarca passatın her modeline bindi iki yıldırda audi 6 ya biniyor.
    1-2resim ekliyim konuyla alakalı;

     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 24 Ocak 2011; 19:41:25 >




  • ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkn8107

    ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..



    Bunları söyleyen insanların premiumomafobi diye fobileri var. Boşların karşısına dolu bir araç çıktımı ister istemez araçlarını korumaya çalışıyorlar. Keşke reklamlarda ve halkın beyninde halk otomobili değilde premium otomobili lanse edilseydi. Yazık kendilerini uzay mekiğine biniyor zannediyorlar.




  • Kafalardaki Hyundai tabusunu yıksalar keşke...
    1.5 yıldır paşalar gibi biniyorum poloya bin basıyor rahatlık konforlukta aralıksız 1200km yol gittim 15.5 saat bikerede rahatsız et bel ağrısı yap yok motor canavar zaten 221nm tork neyse hyundai li olmanın avantajları kullananlara kalsın...
  • objektif olalım biraz denmiş ama olunamamış :)

    fiyatlar yanıltıcı yazılmış

    1.4 CVVT PRIME GP SP OTM 36.850 TL 1.500 TL 35.350 TL

    Fiesta Titanium 5K 1.4 A/T 36.820,00 TL 35.025,00 TL 35.025,00 TL

    Yeni Corsa 5 Kapı 1.4 i Twinport Otomatik Şanzıman Cosmo 41.279 37.479

    polo ise 35 800

    yani i20 full 33 falan değil polo, fiesta dururken aynı para verilirmi onlara
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.