Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (293. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.392
Cevap
221
Favori
1.004.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç çok güzel, umarım araç teslim edilince bende tam bir yorum yapabileceğim. Bu arada kitapçığı elime geçince okuyacağım ancak öncesinde 0 araç alanlara bir kaç sorum olacak.(Araç t-gdi 4x2 dct elite)

    Kia sportage aracımı 0 km aldığımda kitapçıkta yanlış hatırlamıyorsam ilk 3000 km yüksek devirlerde sürekli kullanılmaması gibi bir bilgi vardı, bu araçta da buna benzer bir öneri var mı?

    Turbo dizel araçlardaki aracı çalıştırdıktan sonra 1 dakika bekleme ve stop etmeden önce 1 dakika beklemenin yararlı olduğu durum bizim araçlar için de geçerli mi?

    Aracı park ederken önce el frenini çekip sonra mı vitesi P'ye alıyoruz? Aracın yükünü şanzımana vermemek adına sanki önce fren çekiliyor gibi bir bilgi aklımda kalmış ancak benim tarafımdan teyite muhtaç =)

    Hepinize iyi yıllar arkadaşlar.
  • Bunlara hemen her araçta dikkat etmek gerekir.


    Kılavuzda Tucson için ilk 1000km boyunca motor devrinin 2000-4000 arasında tutulması ve motorun zorlanmaması yazar.


    İlk çalıştırmada 1 dk beklemeye gerek yoktur, motor soğukken ilk çalıştırmada devir rölantiden yukarıda olacaktır birkaç saniye sonra da rölantiye kadar inecektir, devir normale indikten sonra harekete geçebilirsiniz ancak motor ısısı biraz yükselmeden motoru zorlamamalısınız.

    Durduktan sonra vitesi N ye alın, el frenini çekin, sonra ayağınızı frenden çekin, en son olarak da vitesi P ye alıp motoru durdurun.

    Bazı modellerde siz durup vitesi P ye aldığınızda araç el frenini kendi çekmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 31 Aralık 2017; 19:2:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla aracı stop ederken de belli bir süre beklemek faydalı olacaktır.Peki belli bir km den sonra (1000 km gib) servis kontrol için gelin diyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru zorladıysanız durdurmadan önce minimum 20-30 sn rölantide turbonun soğumasını beklemeniz uzun vadede turbonun ömrünü olumlu etkiler.



    Sakin - normal sürüşler sonrası buna çok gerek yoktur.



    Servis kontrol için çağırmadı, servise bunu teyit ettirmedim ama sıfır km Tucson alıp kontrol amaçlı çağrılan duymadım şuana kadar, bu özellikle eskiden kimi markalarda yapılan bir şeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kursattokko1907

    herkese merhabalar. ben de 1.6tgdi 4x4 elite dct ile katıldım. araç çok güzel. 2015 model bu araçta "carlink" var gibi gözüküyor.internetten videolara baktım bazı samsung telefonlar ya da başka telefonlar vasıtası ile ekranı direk araca yansıtma olayını yapmışlar. ancak ben başaramadım bağlanamıyor. ne yapmak lazım? var mıdır bu işin inceliklerini bilen? teşekkür ederim.

    Play store üzerinden ONCAR uygulamasını indirin.
    Bu uygulama telefonunuzla uyumluysa gerisi kolay, uygulamanın yönergelerini takip etmeniz yeterli.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ubridge.uvs.carlink&hl=tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion

    Arkadaşlar Navi, Radyo ve Klima hakkında soru/sorunlarım var.

    Navigasyon: Harita dönmüyor, güneye giderken rota ekranda aşağı gösteriyor, yani kuzey/Güney/doğu/batı hep aynı kalıyor, ok araba döndükçe harita ile dönüp istikamet yukarı olmuyor. Ayarlarda bununla ilgili bir ey bulamadım. Şu anda en ucuz navigasyon cihazında bile bu yapılabilirken, böyle bir cihazda yapılamaması enteresan geldi.
    Ayrıca, rakım da göremedim.

    Klima: Bir süre sonra otomatik olarak kendi kendine dışarıdan almaya geçiyor, ben içeride döndürsün istiyorum, geri dışarı alıyor bir süre sonra.
    Kullandığım rotada sürekli kokan bölgeler, dereler, fabrika kokusu mevcut. Bu ayar beni sinir ediyor açıkçası. Farkedip düzeltene kadar arabanın içi rezalet kokuyor.

    Radyo: Favori listesi çok ilkel, radyo adları yazmıyor, ana ekranda küçücük bir yerde akıyor radyoda çalan şarkı bilgileri vb. Baya amatör bir arayüzü ve kullanışı var radyonun.

    Sizde de durum böyle mi, bir ayarı var mı bunların yoksa ne yapalım eldeki malzeme bu mu?

    Daha önce belirtttiğim dışardan hava alma sorunumu çözdüm.

    Ön buğu tuşuna 5-10 saniye basılı tutunca "ADS OFF" görünecek.
    Bu ayar yani Auto Defog System buğulanmayı önlemek için otomatikman dışarıdan hava almaya çalışıyor.
    Bu yüzden içeride çevirilen hava bir süre sonra dışarı olarak değişiyor fark etmeden.

    Bu ayarı kapattığınızda klima ekranında ADS OFF yazısı görünecek, ve artık sizden habersiz havayı dışarı almayacak.
    Bu şekilde buğulanma arada olabilir, onu artık kendiniz manuel kontrol etmelisiniz buğu oluştukça.

    Bu ayarı tekrar açmak için yine ön buğu tuşuna basılı tutmanız yeterli.







    HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 3 Ocak 2018; 10:35:8 >




  • Merhaba arkadaşlar, hayırlısı ile 2017 model 4wd 1.6 turbo elit plus ile aranıza katılıyorum. Aracın trafik işlemlerini de 2017 nin son günü bitirdim. Sormak istediğim bir şey var. Bir kaç gün önce araca kışlık lastik taktırmak için servise gittim. Orginal ölçüsü 245.45.19 olduğu halde oradaki yetkili daha çok yanaktan bir santim fazla, tabandan bir santim eksik lastik ölçüsünü kullandıklarını söyledi. Böyle olunca lastik başına 50 lira uygun oluyormuş. Ben 50 lirasında değilim fakat uygun görüyorsanız takın dedim. Eve gelip biraz araştırınca orginal ölçünün kullanılması gerektiğini, farklı ölçünün bir takım arızalara yol açabileceğini okudum, huzursuz olmaya başladım. Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tucson da fiyatlar iyice uçmuş.Yeni araç veya teklif alanlar fiyatları yazarlarsa çok iyi olur.Bide bu sene sonunda makyajlanacağı doğru mu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxiplus M kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun.



    Bende kasımın son gününde Tucson aldım, birkaç hafta önce de yazlıklarla aynı ebatta kışlık lastik taktım.



    Dediğinizin arızaya neden olacağını pek sanmıyorum ama emin de değilim, orjinale göre daha dar taban daha yüksek yanak ölçüsünde kış lastiğini daha önceki araçlarımda kullandığım da oldu, herhangi sorun yaşamamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Gerçekten de özellikle fren sistemi gibi bir takım arızalara sebebiyet vermiyorsa kendimi biraz daha rahat hissedebilirim. Mümkün olduğu kadar her şeyin orjinalinden çıkmamaya dikkat eden bir insan olarak neden böyle bir hata yaptım diye bayağı kendimi kasmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinde aracınız hayırlı olsun arkadaşım. Allah kaza bela vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal her zaman orjinaldir maceraya gerek yok bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxiplus M kullanıcısına yanıt
    Servis elindeki lastikleri takmak istemiş sanırım. Orijinal ebatlarda lastik kullanmak her zaman tercih edilir. %3'den yüksek farklılıkta lastik kullanmak, yakıt tüketimi, yol tutuş ve fren güvenliği açısından tavsiye edilmez. Aşağıdaki bağlantıdan hesaplama yapabilirsiniz.

    http://kolayoto.com/lastik-uzmani/lastik-olcusu-hesaplama.html

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Remlak kullanıcısına yanıt
    Fiyatı çok uygunmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik hakikaten de çok pahalı bu lastik ebatları için. En uygun Kumho bile 500 liradan başlıyor. Bu sene pek kış gelmeyecek gibi. o yüzden ben önümüzdeki kışa kadar üstündeki lastiklerle idare ederim diye düşünüyorum fazla yol da yapmıyorum.
    Bu arada Car Link olayını çözdüm çok faydalı bir uygulama. Telefondaki her programı kullanabiliyorum. İnternet radyosu , internet tv , google maps vb... yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum.
  • Ben de Oncar ı yüklemiştim ama telefonum Sony Xperia Z5 Compact ile bağlantı sağlayamadım.
  • Vincentvega arkadaşıma ve kafamıza takılan herhangi bir konu da bilgilerini paylaşarak yardımcı olan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Taktırdığım lastiklerinin uygunluğunun hesaplamasını yaptım. 2.20 gibi bir şey çıkıyor. %3 ün altında olduğu için sıkıntı yokmuş. Arkadaşlar motor çalışmadan müzik dinlemek istersem açar açmaz navigasyon ekranının üstünde zayııf akü bilgisi veriyor bu normal midir? Yoksa benim aküde mi bir şey var?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxiplus M kullanıcısına yanıt
    Sadece akü zayıflamasına diye uyarı veriyor herhangi zayıflık olduğu için değil.



    Biraz erken beliren ve sık tekrarlanan kafa karıştıran bir uyarı, sorun olduğu için çıkmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese merhaba. tucson alma arefesindeyim. son zamanlarda sıfır elite turbo dct ya da elite plus dct için fiyat alan var mı? Sakarya dayım, Kocaeli İst. Ankara Bursa vb şehirlere gitme imkanım var. kaça almak mantıklı olur?

    bir de elite ile elite plus arasında donanım tablosundakilerin dışında ne fark var. bayide krom cam çıtaları dikkatimi çekti elite plus ta başka böyle detaylar var mı?
  • 
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.