Şimdi Ara

Hyundai i20 2015 model (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • _Saint_ kullanıcısına yanıt
    Kardeşim mobildeyim bi link atar mısın nerde yazyo ayrıntılı özellikleri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakti zamanında hoyondaayı bayisinde gittim. i10 i20 falan derken baktım ki cidden 2 havayastığı, yan hava yastıklarını istersem benim için gereksiz bir sürü ıvır kıvır doldurulmuş gerzek paketlere estra para ödemem gerekiyor. İş olmadı, beğenmedim Satış temsilcisine beğenmeme nedeni olarak aynen şunu söyledim:

    "Ben arka koltuğa çocuk bindirecem, malum yan/perde hava yastığı da darbenin yanında şarapnel gibi saçılan camlardan da koruyor. Bendeki 10 yaşındaki doblo kadar güvenlik donanımı olan bir araç işime gelmez" Bana dediği

    "Camlara film çekersiniz, dağılmaz"

    Lan hergele; darbe koruması için de karpuz kırlent ördüreyim mi hanıma... Diyemedim tabi. Simdi bir çok aracın baz donanımında verilen ESP bile elit donanımda veriliyordu. Şimdi nasıldır bilmiyorum, donanım paketleri arasında güvenlik paketlerinde fark olan (ekstrem abidik ya da gereksiz özellikler hariç) firmalara pek sıcak bakamıyorum artık.




  • araç sınıfının en iyisi ama arkadaşların yazdığı gibi en az style donanım alın.
  • Benim bildiğim dizelde (jump ve style+) donanım var.Style + dizelin fulü olyo galiba.Bide başta dedigim gibi 2015 model 0km alcagim oda 1 tane varmış.Jump donanimlı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fullünü almaya çalış olmazsa da çok sorun değil
  • exper19300 E kullanıcısına yanıt
    http://m.hyundai.com.tr/modeller/yeni-i20
    Donanım paketlerinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sürü cevap gelmiş ama hiç i20 CRDI sahibi yazmamış.Sağdan soldan duyanlar yazmış.
    2015 model i20 1.4 CRDI Style+Pan aracım var. 2015 Aralıkta 56000 Liraya aldım.6000 Km oldu neredeyse.İstanbul şehir içi trafiğinde kullanıyorum.
    Siz Jump donanım alacakmışşsınız , baz donanım sizinki ama style da öyle çok dolu değil.Ekstra olarak Farlar , deri kaplama, hız sabitleme , jant, 4 cam otomatik vs var genel olarak.Donanım tablosundan da görürsünüz bunları zaten.

    Tasarımdan bahsetmiyorum, çünkü göreceli bir durum.Benim düşüncem Jump donanımda dahi çelik jant olmasa bile hoş bir görüntüsü var.İç tasarımda sade , herşey yerli yerinde.Çok oyuncağı yok evet ama ihtiyacınız olan herşeyi karşılar.

    Motor ;
    1.4 Crdi motor 90 Bg / 240 NM veriyor.Çalışma hissi , devir aralığı vs klasik dizelden çok benzinli gibi.Hem sessiz , hemde neredeyse 1200 devirden itibaren yürüyor.Performans sıkıntısı ise yok.5 Yetişkin kişi istanbul içinde her yere girdim , Çamlıca'ya da çıktık, Dağ yolu (Kayışdağı-Maltepe)'nda da gazladık.Hiç bir zaman bu motor güçsüz demedim.Sizde demezsiniz.Spor araba gibi uçup kaçmaz belki sonuçta dizel 90 beygir B sınıfı araba, ama isteklerinizi her türlü karşılar, şüpheniz olmasın. 6 ileri vites var zaten , güzel ayarlanmış oranları var. 6. vites 2000 devirde 110 km/h ile gayet ekonomik uzun yol yaparsınız.

    Yakıt Tüketimi ;
    İstanbulda 23 km/h ortalama hızla yaklaşık 10 km git / 12 km gel olan yolda 6,5 litre yakıyor.Biraz daha akıcı trafikte 6 litre ile kendinizi kasmadan gezersiniz.Bu şartlarda gayet iyi tüketim. Şehir içinde 7 litreyi geçemedim( bütün bağdat caddesini dur kalk trafikle geçmiştim) . Ortalama 6-6,5 arası değişir tüketiminiz.Eğer sakin şehirdeyseniz daha aşağısıda mümkün tabi.Uzun yol henüz yapmadım, fakat çevre yolunda 4 litre ile de gezebiliyorsunuz.Zaten dizel araba uzun yolda çok yakmaz , tahminim 100-110 arası giderken 5 litre civarı yakar.

    Yol tutuş ;
    Bence arabanın en iyi konulardan biri.Yol tutuşu bayağı bayağı iyi.ESP tamamen kapanabiliyor , bu bile arabaya güvenmek için yeter. Süspansiyonlar sınıfına göre biraz sert, bu sayede araba gayet iyi yol tutuyor.Hiç bir zaman arabadan güvensizlik yaşamadım.Rüzgardan vs etkilenme olayıda yaşamadım.Kafadan kayma yada arkasını bırakma eğilimi yok.Jilet gibi alırsınız virajları.Direksiyon elektrikli olduğu için hissiz , alışana kadar garip gelebilir.Ama Şehiriçinde gayet hafif, hızlandıkça da sertleşiyor.Gayet rahat.

    Konfor ;
    Yalıtım olarak rüzgar sesi bayağı az.120 km/h ye kadar rüzgar sesi yok denebilir.Motor bayağı sessiz, uzun yolda motor sesi duyulmuyor.Lastik yalıtımı rüzgar ve motora göre daha zayıf ama Focus 2 Ghia'm vardı ve Fiat Marea aracımdan da daha iyi yalıtımı.Gürültü seviyesi bence iyi.B sınıfında olduğunuda düşünürsek arabanın, sınıfına göre iyi.Bu sınıf arabadan bu kadar sessizlik beklemezsiniz , ama sessiz .
    Fakat arabanın zayıf noktası şu , iyi yol tutuyor sonuçta biraz ağır ve sert süspansiyonlu fakat süspansiyon konforu olarak bakınca biraz sert kalabiliyor.Özellikle derin çukurları emmesi gerekirken bazen benden bu kadar diyip, sert tepki verebiliyor.Jump donanımda daha kalın yanaklı lastikler var.Siz çok az yaşarsınız büyük ihtimal.Aşırı bir durum yok ama bazen beklemediğiniz yerde sert gelebilir.

    Güvenlik donanımlarına vs donanım tablosundan bakabilirsiniz , onlara yorum yapmaya gerek yok.Ama Güzel bir ses sistemi var, Usb , Aux var .CD yok . Koltukları rahat , biraz yan destekleri az gelebilir.Onun dışında aklınıza soru geldikçe cevaplamaya hazırım.

    Tavsiye eder misiniz derseniz kesinlikle ederim.Jump aldıktan sonra direksiyonu deri kaplatın , yeterli.




  • nanoona N kullanıcısına yanıt
    Haklısın geliştirdi evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erol börek kullanıcısına yanıt
    Tipik karışık donanımlı araç var bnde i20 de esp var team olmasına rağmen en alt donanım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Tipik karışık donanımlı araç var bnde i20 de esp var team olmasına rağmen en alt donanım

    kaç model
    kafam karıştı şindi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper19300

    Önde 2 tane var oda yeterli olur diye düşünüyorum.Sytle + alcam da 2015 modeli yokmuş kalmamış: $}D

    style + tada 2 hava yastığı var. Araç 2015 model ise en iyi ihtimalle aralık çıkışlıdir. Hazirana girdiğimize göre en az 5 ay 3 senenin üzerinden erken zorunlu muayeneye gireceksiniz. Fiyat çok uygun değilse pek avantajlı olmayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erol börek kullanıcısına yanıt
    İlk çıkan 2010 i20 crdi team 75lik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Satış görevlisi mi maytap geçti, gerçekten karışık donanım diye bir şey mi var , yoksa bayideyken benim mi kör yanıma geldi de donanımlara iyi bakamadım?
    Valla 1,5-2 sene oluyor belki, en üst donanımda vardı yan ve perde hava yastıkları ile esp diye hatırlıyorum, yada üst satırdakilerden biri
  • erol börek kullanıcısına yanıt
    Siz yalnış anladınız esp için dedim ben şimdiki donanınlarda değişik bi durum yok ben ozamn için yazdım sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    200 lira muayene parasını dert oldu şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    200 lira muayene parasını dert oldu şimdi

    ben aynı yoldan geçtim. Iyi düşünmek lazım. Zaten fiyat avantajı varsa dedim. Normal fiyattan alınırsa 5 ay erken muayene can sıkabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplarınız ve ilginiz için saolun.
  • exper19300 E kullanıcısına yanıt
    yol tutuş ve çekiş gayet tatminkar. ben lpg li olarak kullanıyorum gayet memnunum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.