Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA FAN KULÜBÜ (181. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.705
Cevap
69
Favori
706.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş




  • soğuk motor ilk çalıştırmada tekleme sorunu ben de yaşadım, çözümüm şöyle oldu.

    gaz kelebek boğazını temizledim, kanister filtresini temizledim(basınçlı hava ile). benzini de çeyrek deponun üstünde tutuyorum. 2-3 gündür benzin ışığı yanmaya başladı ama tekleme yapmıyor, sanırım havaların ısısı da etkiliyor biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu




  • arkadaşlar hyundai elantra 2012 prime plus bu aracın vergisi ne kadar acaba yardımcı olursanız memnun olurum iyi günler birde bi soru soracam bakıyorum fakat arabalara mode plus da olsun tunede olsun şu ısıtmalı koltuk seçenği düğmesi bomboş e hangi araçta var bu ısıtmalı düğme onu anlıyamadım bi yardımcı olursanız kesin alacaz çünkü iyi günler...
  • arkadaslar benim bir sorunum var ve belki bana yardımcı olabilecek birileri vardır umarım. aracım 99 model hyundai elantra. rolanti ibresi sürekli oynuyor. bazen debriyaja bastıgımda yıgılıp stop ediyor. ayağımı sürekli gazda tutmak zorunda kalıyorum. aracım lpg li. ancak benzinde kullandım yine aynı sorunu yaptı. daha büyük sorunum ise lpgden cok benzin tüketmesi. arkadaslarım 20 tl lik benzinle 1 ayı bitirirken ben her hafta 50 tl benzin 50 tl gaz alıyorum benzin daha cabuk bitiyor. gösterge arızalıdır diye düşündüm benzin bitti yolda kaldım. kelebek boğazını oksijen sensorunu temizlettim adaptasyon yaptırdım düzelmedi. lpg ciye götürdüm, bir sorun yok dedi. en son rolanti motoru arızalı dediler çarşamba günü onu değiştirteceğim. benzini çok yakmasına ise herkes çok şaşırıyor ama şu ana kadar kimse somut bir çözüm öneremedi. olmaz oyle sey diyip atıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu

    siyah bir ince hortumu söktü üstat seninkinden ben yarın bir değini gibi regülatöre birde sen ankaradamı yaptırdın bu işlemi üstat

    yok ben antepte yaptırdım sanırsam o hortumdan motora ya hava yada gaz gidiyo işte araba stop etmişken oradan gaz sızıntısı oluyodu olmaması gerektiği halde ordan regülatörün bozuk olduğu anlaşıldı bi tanesi kulağıyla regülatörü dinledi yeti etti benim arıza oydu siyah ince bi hortum




  • merhaba arkadaşlar
    2004-2005 model elantra almayı düşünüyorum.ancak araç almak için soruştuğum birkaç kişi parçaları pahalı olduğundan söz edip almamamı tavsiye ettiler.bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.teşekkürler
  • çok teşekkür ederim sağolun
  • servisten faturalı kdvli orjinal hava filtresi 9 tl, yağ filtresi 10 tl. çok pahalı yahu orjinali yan sanayiden daha ucuz

    bu arada bazı uzun ömürlü parçalar nispeten daha pahalı tabi ki, şanzıman takozu 145 tl mesela ama 140.000 km de eskidi diye değiştirdim. gamsız birisi rahatlıkla 20-30.000 km daha binerdi.

    parçası pahalı diyen işkembeden sallamış derim.
  • S.A BEN ANKARADAN YAZIYORUM 2012 MODEL BEYAZ HYUNDAİ ELANTRA 1.6 GLS NAVİGASYONLU GERİ GÖRÜŞ KAMERASI CD FLŞ BELLEKLİ TV Lİ KOLTUK BAŞLARI TV Lİ YANİ FUL BİR ARACIN SAHİBİYİM İNANIN BUNDAN ÖNCE ÇOK ARACIM OLDU AMA İÇERİSİNE BİNİNCE UÇAK KULLANIYORUM ZANNETTİM OTOMATİK OLAN ARACIM GEÇİŞLERDE ÇOK SÜRATLİ VE SESSİZ BAGAJ HACMİ 500KĞ YAKIT DERSENİZ ÇOK AZ SINIFININ EZ AZI DİYEBİLİRİM BİZ AİLECEK 5 KİŞİYİZ ARKA KOLTUK OKADAR GENİŞ ÇOCUKLARIM ÇOK RAHAT EDİYOR BUNLARI YAZMAMIN SEBEBİ ARKADAŞIN BİRTANESİ YENİ KASA ELANTRA ALNLARIN BU SİTEDEN HABERİ YOK DİYE YAZMIŞ EVET YOKTU YENİ HABERİM OLDU ÇOK ARAÇ ARAŞTIRDIM ALMADAN FORD FOKUS ALMAK İSTEDİM TAKOZ GİBİ ARAÇ FORD HALA KAMYON YAPARGİBİ ARABA YAPIYOR HONDA CİVİC LERE BAKTIM YÜZDE DOKSANI YAKAZALI YADA BOYALI YANİ KISACASI İNANIN BEN HAYATIMDA YAPMIŞ OLDUGUM EN AKILLI İŞ OLARAK ARACIMIN SEÇİMİNİ GÖRÜYORUM DİĞER ARAÇLARIMDA FAZLA YÜZÜM GÜLMEDİ GEÇENLERDE MANİSA SALİHLİYE GİTTİM ORADA AGIR BAKIMINA 750 TL DEDİLER BİRAZ PAZARLIKLA 400 TL YAPTIRDIM MOTOR OKADAR SESSİZKİ İNANIN LAMBALARA BAKMASAM STOP ETTİ ZANNEDİYORUM ÇOK GENİŞ VE GÖSTERİŞLİ BİR ARARÇ İÇ LAMBALARI VE DİZAYNI OKADAR MÜKEMMEL YAPMIŞLARKİ KIRMIZI IŞIKTA DURUNCA GECE HERKESİN GÖZÜ ARACIN İÇİNDEN GELEN ISIKTA EGER BENİM GİBİ DAHA ÖNCE HİÇ HYUNDAİ YE BİNMEMİŞ BİRİLERİ VARSA VE ARAÇ SEÇMEKTE ZORLANIYOR VE İKİLEMDE KALIYORSA BANA DUA EDERLER EGER ALIRLARSA OKADAR MAKJALI KASAKİ ARACIN ÇOK DİK VE DİRİ GÖRÜNMESİN DE ÇOK ETKİLİ ELLEN HİÇBİRŞEY YAPMANIZA GEREK YOK HERŞEY ANAHTARIN ÜZERİNDE HUYUNDAİ KENDİNİ AŞMIŞ BİR BİNİCİ OLARAK SİZE YAZABİLECEKLERİM BUNLAR OKADAR GÜZEL SÜSPANSİYONLARI VARKİ HİÇBİRŞEY HİSSETMİYORSUNUZ ÇOK MÜKEMMEL BİR SPOR DİREKSİYON YAPMIŞLAR GEÇEN ARKADAŞIMIN HONDA CİVİC KİNİN DİREKSİYONUYLA KIYAS YAPTIK VE DONANIM VE KULLANIM BAKIMINDAN ONU KİNE ÇOK FARKATTIGINI ARKADAŞIM KENDİSİ SÖYLEDİ SADECE VE SADECE BENİM GÖRDÜĞÜM TEK EKSİKLİK KOLDAYAMALIĞI BİRAZ DAHA ÖNE UZATSALARMIŞ HARİKA OLACAKMIŞ HA ÇOK GÜZEL YAPMIŞLAR KOLDAYAMALIGIN İÇERİSİNİ OKADAR GENİŞKİ OGLUMUN TÜMM KÜÇÜK OYUNCAKLARINI ALIYOR. BENDEN BUKADAR .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuralhalktan -- 25 Nisan 2013; 13:48:26 >




  • çok fazla arıza yapan bir araba değil ama genel bakım fiyatları normal yedek parça sanki pahalı gibi servisler arasında fark olur elbet bi ayna 388 lira bi kasnak 200 lira istediler çok tutulan bi model olmadığı içinde yan sanayi zayıf ayrıca sigortacım parçaları yurt dışından geldiği için kaskosu pahalı çıkyor demişti zaten bu kadar pahalı olmasının nedeni bana sigortacıları söğüşlemek gibime geliyo bazen tüketicide yanıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu

    siyah bir ince hortumu söktü üstat seninkinden ben yarın bir değini gibi regülatöre birde sen ankaradamı yaptırdın bu işlemi üstat

    yaptığı işlemi ben şöyle anlatayım... aracı akşam stop edip bırakıyorsunuz ancak bu mavi mavi olan görmüşsünüzdür elektrikli gaz vanaları var gaz selenoidleri bunlar zamanla bozuluyor siz aracı stop ediyosunuz ama araba emme manifolduna yavaş yavaş sabaha kadar gaz veriyor... emme manifoldunuz gazla doluyor sabah kontağı eviriyosunuz araba birde benzin hava karışımını hazırlıyor emme manifolduna marş yaptığınızda hem normal olan benzin hava karışımı birde sabaha kadar emme manifolduna dolan gaz yanmaya çalışıyor... peki yanarmı hayır... peki neden hem benzin hem gaz zengin karışım araç boğuluyor...

    çözüm bu mavi gaz selenoidinden çıkan gaz regülatörüne giren hortumu söküyorsunuz araç stop halindeyken ağzına köpük sürüyosunuz eğer baloncuk varsa gaz selenoidi kaçırıyor değişmesi gerekli... sorun çözülür...

    ama bunun yanı sıra benzinin raf ömrünün 3 ay olduğunu unutmayınız... eğer deponuzdaki benzin 3 ayı geçtiyse oktan değerlerini yanma özelliğini yitiriyor veyanması zor oluyor bununda sabah çalıştırmalarda büyük etkisi var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekai06

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu

    siyah bir ince hortumu söktü üstat seninkinden ben yarın bir değini gibi regülatöre birde sen ankaradamı yaptırdın bu işlemi üstat

    yaptığı işlemi ben şöyle anlatayım... aracı akşam stop edip bırakıyorsunuz ancak bu mavi mavi olan görmüşsünüzdür elektrikli gaz vanaları var gaz selenoidleri bunlar zamanla bozuluyor siz aracı stop ediyosunuz ama araba emme manifolduna yavaş yavaş sabaha kadar gaz veriyor... emme manifoldunuz gazla doluyor sabah kontağı eviriyosunuz araba birde benzin hava karışımını hazırlıyor emme manifolduna marş yaptığınızda hem normal olan benzin hava karışımı birde sabaha kadar emme manifolduna dolan gaz yanmaya çalışıyor... peki yanarmı hayır... peki neden hem benzin hem gaz zengin karışım araç boğuluyor...

    çözüm bu mavi gaz selenoidinden çıkan gaz regülatörüne giren hortumu söküyorsunuz araç stop halindeyken ağzına köpük sürüyosunuz eğer baloncuk varsa gaz selenoidi kaçırıyor değişmesi gerekli... sorun çözülür...

    ama bunun yanı sıra benzinin raf ömrünün 3 ay olduğunu unutmayınız... eğer deponuzdaki benzin 3 ayı geçtiyse oktan değerlerini yanma özelliğini yitiriyor veyanması zor oluyor bununda sabah çalıştırmalarda büyük etkisi var...

    üstat ozaman benim araç 2 gündür yatıyor şimdi stop halindeyken yapsam olur mu senin dediğin hortum siyah ince bir hortum değilmi regülatöre bağlı zaten stop halindeyken bir o hortum sökülüyor yoksa bir tur atıp gelipmi deneyim parça kaçırıyorsa sabaha kadar kaçırır herhalde yardımların için sağolasın üsta senin dediğini deneyeceğim

    biraz gezip stop etsen yada gaza geçtiğinde stop etsen daha yararlı olur çünkü basınç fazla olduğundan sızma daha belirgin olabilir benimki atiker siyah ince bi hortum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekai06

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı

    http://www.elantraxd.com/forums/showthread.php?17699-DIY-Fuel-Filter-Replacement
    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu

    siyah bir ince hortumu söktü üstat seninkinden ben yarın bir değini gibi regülatöre birde sen ankaradamı yaptırdın bu işlemi üstat

    yaptığı işlemi ben şöyle anlatayım... aracı akşam stop edip bırakıyorsunuz ancak bu mavi mavi olan görmüşsünüzdür elektrikli gaz vanaları var gaz selenoidleri bunlar zamanla bozuluyor siz aracı stop ediyosunuz ama araba emme manifolduna yavaş yavaş sabaha kadar gaz veriyor... emme manifoldunuz gazla doluyor sabah kontağı eviriyosunuz araba birde benzin hava karışımını hazırlıyor emme manifolduna marş yaptığınızda hem normal olan benzin hava karışımı birde sabaha kadar emme manifolduna dolan gaz yanmaya çalışıyor... peki yanarmı hayır... peki neden hem benzin hem gaz zengin karışım araç boğuluyor...

    çözüm bu mavi gaz selenoidinden çıkan gaz regülatörüne giren hortumu söküyorsunuz araç stop halindeyken ağzına köpük sürüyosunuz eğer baloncuk varsa gaz selenoidi kaçırıyor değişmesi gerekli... sorun çözülür...

    ama bunun yanı sıra benzinin raf ömrünün 3 ay olduğunu unutmayınız... eğer deponuzdaki benzin 3 ayı geçtiyse oktan değerlerini yanma özelliğini yitiriyor veyanması zor oluyor bununda sabah çalıştırmalarda büyük etkisi var...

    üstat ozaman benim araç 2 gündür yatıyor şimdi stop halindeyken yapsam olur mu senin dediğin hortum siyah ince bir hortum değilmi regülatöre bağlı zaten stop halindeyken bir o hortum sökülüyor yoksa bir tur atıp gelipmi deneyim parça kaçırıyorsa sabaha kadar kaçırır herhalde yardımların için sağolasın üsta senin dediğini deneyeceğim

    biraz gezip stop etsen yada gaza geçtiğinde stop etsen daha yararlı olur çünkü basınç fazla olduğundan sızma daha belirgin olabilir benimki atiker siyah ince bi hortum

    hyundai club tr de bi arkadaşın regülatörde mi ne kapanması gereken bi kapak pislikten tıkanmış o yüzden gaz veriyomuş o temizletmiş çözmüş mesela sebep farklı olabilir ama ilk çalıştırmdaki problem kesinlikle lpg den akü değiştirdim buji değiştirdim buji kablosu değiştiren var sorun lpg tesisatındaki çok basit bi olay olabilir benzinde kaldığında problem yoksa hiç sıkıntı yok




  • Bugün arayıp satıcısıyla anlaştım. Hyundai elantra 1.6 gls 2004 model 103binde arabayı sorgulattım temiz çıktı bakımları 90binde yapılmış gözüküyor ve Tüp takılmış araç beyaz renkli Bursa da bulunuyor değişeni yok.Kullanan 2. sahibiymiş ilanı bugün sabah gördüm aradım.Aracın başka bir alıcı tarafından kontrole götürüldüğünü eğer olmazsa bana döneceğini söyledi sahibi. 2 saat sonra aradı alıcının arabayı götürdüğünü ve temiz çıktığını söyledi ama alıcak olan adam 1 hafta sonrasında parayı verip almayı teklif edince kabul etmediğini söyledi.(Sanırım hemen paraya ihtiyacı var)Pazar gecesi yola çıkıyorum inşallah arabayı alıp eve yeni elantra'mla döneceğim.Bursa da hyundai servisine götürüp baktıracağım.Oranın yabancısıyım inşallah sorun çıkmaz.Kontrol ettirtmem gereken başka neyi var yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eqoist_1905

    Bugün arayıp satıcısıyla anlaştım. Hyundai elantra 1.6 gls 2004 model 103binde arabayı sorgulattım temiz çıktı bakımları 90binde yapılmış gözüküyor ve Tüp takılmış araç beyaz renkli Bursa da bulunuyor değişeni yok.Kullanan 2. sahibiymiş ilanı bugün sabah gördüm aradım.Aracın başka bir alıcı tarafından kontrole götürüldüğünü eğer olmazsa bana döneceğini söyledi sahibi. 2 saat sonra aradı alıcının arabayı götürdüğünü ve temiz çıktığını söyledi ama alıcak olan adam 1 hafta sonrasında parayı verip almayı teklif edince kabul etmediğini söyledi.(Sanırım hemen paraya ihtiyacı var)Pazar gecesi yola çıkıyorum inşallah arabayı alıp eve yeni elantra'mla döneceğim.Bursa da hyundai servisine götürüp baktıracağım.Oranın yabancısıyım inşallah sorun çıkmaz.Kontrol ettirtmem gereken başka neyi var yardımcı olursanız sevinirim

    Bunların plastiklerini kontrol ettir sağlammı yoksa kırık ve çatlakmı diye.

    - ön ve arka Z rotlar
    -Salıncak ön burçları
    -Ön ve şanzuman arka stoperi
    -Ön ve Arka viraj demir burçları
    -Aks körükleri
    -Amasitörleride kontrol ettir
    -Balatalar
    -Şanzuman
    -motor




    Bunlarıda kontrol etmeyi unutma

    -Cam düğmeleri
    -Klima düğmeleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: eqoist_1905

    Bugün arayıp satıcısıyla anlaştım. Hyundai elantra 1.6 gls 2004 model 103binde arabayı sorgulattım temiz çıktı bakımları 90binde yapılmış gözüküyor ve Tüp takılmış araç beyaz renkli Bursa da bulunuyor değişeni yok.Kullanan 2. sahibiymiş ilanı bugün sabah gördüm aradım.Aracın başka bir alıcı tarafından kontrole götürüldüğünü eğer olmazsa bana döneceğini söyledi sahibi. 2 saat sonra aradı alıcının arabayı götürdüğünü ve temiz çıktığını söyledi ama alıcak olan adam 1 hafta sonrasında parayı verip almayı teklif edince kabul etmediğini söyledi.(Sanırım hemen paraya ihtiyacı var)Pazar gecesi yola çıkıyorum inşallah arabayı alıp eve yeni elantra'mla döneceğim.Bursa da hyundai servisine götürüp baktıracağım.Oranın yabancısıyım inşallah sorun çıkmaz.Kontrol ettirtmem gereken başka neyi var yardımcı olursanız sevinirim

    iyi bir yetkili servise girersen a'dan z'ye hepsini söylerler ben alırken adamlar 8 kişi baktı arabaya üstat parasıda sonuna kadar helal olsun dedim adamlar fiyatına kadar soruyor dediğim gibi yetkili servisine özele değil bursa arabası temiz olur arkadaşlarım var al sat işine bakıyorlar bursadanda getiriyorlar dara temiz oluyor oranın arabası

    teşekkür ederim peki elantra 1.6 gls 2004 model nasıl bir araç + ve - leri neler size göre




  • Merhabalar ben elantra arabsm ile kaza yaptm arkadan vurdular camurluk bagaj kapıs8 ve tamponda hasar var karsi taraf hatasini kabullendi aracimin degeri dusermi yapildiktan sonra bilgi almak istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekai06

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: notorious84

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    benzin filtresi elantrada pompanın içinde ve arka koltuk minderinin altından ulaşılıyor diye biliyorum. 200.000 km ye kadar da değişmiyor diye biliyorum ama lpg li kullandığım için ömür boyu ellemem :D

    lpg olarak wentgas taktırdım 1 yıl 12000 kmyi geçti obd desteği filan var, oldukça memnunum, ayar yaptırma vs derdi yok. kit kadar usta da önemli tabi. prinse girmeye hiç gerek yok bence, orta seviye kitler rahatlıkla iş görüyor. kalan parayla double filan alırsınız :)

    serviste değiştirtmiştim bi poşette eskisi geldi her yeri ıslak benzinliydi depononun içinden sökmüşler herhalde diye düşünmüştüm bir defasındada sanayideki ustam yakıt filtresi ne durumda dediğimde arabanın altına girdi ortalardan bir yer kurcaladı bişey yok hocam filtrede daha gider demişti


    deponn alt tarafındanmı girdi üstad ustanız arabayı life kaldırıpmı baktı deponun altından

    yok life koymadı tahtayla altına yattı baktı


    burda şamandırarını içinde gösteriyo

    aynen başkan demeki bu aracın benzin filitresi dediğini gibi depo altında şamandıranın üstünde değil o yolladığın resimdede herhalde şamandıranın iç takımını değiştiriyorlar bende motorunu değiştirdim ben bir ustama söyleyimde oda life kaldırıp baksın içim rahat etsin sağol üstat yardımların için çok makbule geçti benim aracı daha düzeltemediler sabah ilk çalışmada patlama yığılma yerinden kalkmama yapıyor tabi bu gaza geçince sorun ortadan kalkıyor en son tüpçü benzinde 200 km yap gel dedi tüp beynindeki benzin ayarların bozulmuş dedi inş. öyledir yoksa araçtan soğumaya başladım....

    o geç çalışma stop etme yığılma benim de başıma çok iş açtı buji değiştir benzin al gez biraz benzinni ii bi yerden al falan filan sen arabaya hiç katkı koydurdun mu yakıt lpg yada benzin koydurmadıysan ii ce bi kontrol ettir regülatörü tüp beyni diye bilinen parça regülatörü değiştirtirttim hem az yakmaya başladı hem de geç çalışma çözüldü eski regülatörün içini açtım yağ ve kireçten leş gibiydi içi diyafram dedikleri regülatörün içinde ki lastikler deforme olmuş olabilir senin yapacağın lpg yi hiç çalıştırmadan benzinde çalıştır benzin stop et benzinde çalıştır bir iki gün sıkıntı yoksa sorun lpg dedir motora gaz sızıyodur sıralı sistem doğası gereği ilk çalıştırmada benzin verdiğinden motora sızan gaz la birleşiyor ve ilk çalıştırmada araba aptallaşmaya başlıyor.zengin karışım bitince normale dönüyo

    üstat akşamları benzinde bıraktığım zaman sabah ilk marşta alıyor ama böyle gaza dkunduğun zaman aptalaşıyor şimdi gazı komple bitirdim benzinde kullanıyorum 1 haftadır araba düzeldi senin dediğin gibi tüpte var sıkıntı hiç sorma bizden önceki sahibi gitmiş gasitaly diye marka taktırmış ankarada da o markayı takan eden yok malasef :( işte bir tane gazcı buldum o bir benzide 200 km yap gel dedi ama araba şimdi randumana girdi bu zaten başka bir tüpçü ayar yaptı bnm araba ondan sonra saçmalamaya başladı bakalım şu benzin ayarlarına bir baksınlar olmadı senin dediğin gibi regülatörü değiştiririm o senin dediğin parça yuvarlak değilmi gri renkte aracın motorun sağ üst köşesine montaj ediyorlar araba gaza geçtiği zaman sorunsuz çalışıyor herşey sabah ilk çalışmada

    benim ki de atikerdi evet regülatör o radyatörden gelen sıcak su ile tüpten gelen sıvı gazı iki farklı yoldan alıp sıvı gazı yakılabilecek hale getiren parça zamanla kirleniyo yada ısıdan lastik kısımları deforme oluyo 125 değiştirtim ben işinin arkasında duracak bi ustayla çalış benim usta şikayetin geçmezse paranı veririz eski regülatörünü takarız diye güvence vermişti ondan yanaşmıştım allah şükür o günden sonra ne stop etti nede geç çalıştı hep tek marş

    üstat ama tüp takılalı daha 1 sene olmamış hemen öyle bozulurmu geçtiğimiz ay temuzda takılmış faturası fln var kısa süerede arıza yapma şansı varmı

    benim regülatör 1 senede arıza yaptı zaten 50000 km de tamir takımları dedikleri lpg kitindeki bi takım aparatların değiştirilmesi 10000 de konrol edilmesi gerekiyo siz sadece araba lpg de stop ettikten sonra hortumun birini söküp köpük sürüyo kabarma varsa köpükte sızdıyordur ordan gaz çıkışı varsa o gaz motora doluyo işte sonra benzinide verince ilk çalıştırmada sıkıntı oluyo benim sıkıntım buydu

    siyah bir ince hortumu söktü üstat seninkinden ben yarın bir değini gibi regülatöre birde sen ankaradamı yaptırdın bu işlemi üstat

    yaptığı işlemi ben şöyle anlatayım... aracı akşam stop edip bırakıyorsunuz ancak bu mavi mavi olan görmüşsünüzdür elektrikli gaz vanaları var gaz selenoidleri bunlar zamanla bozuluyor siz aracı stop ediyosunuz ama araba emme manifolduna yavaş yavaş sabaha kadar gaz veriyor... emme manifoldunuz gazla doluyor sabah kontağı eviriyosunuz araba birde benzin hava karışımını hazırlıyor emme manifolduna marş yaptığınızda hem normal olan benzin hava karışımı birde sabaha kadar emme manifolduna dolan gaz yanmaya çalışıyor... peki yanarmı hayır... peki neden hem benzin hem gaz zengin karışım araç boğuluyor...

    çözüm bu mavi gaz selenoidinden çıkan gaz regülatörüne giren hortumu söküyorsunuz araç stop halindeyken ağzına köpük sürüyosunuz eğer baloncuk varsa gaz selenoidi kaçırıyor değişmesi gerekli... sorun çözülür...

    ama bunun yanı sıra benzinin raf ömrünün 3 ay olduğunu unutmayınız... eğer deponuzdaki benzin 3 ayı geçtiyse oktan değerlerini yanma özelliğini yitiriyor veyanması zor oluyor bununda sabah çalıştırmalarda büyük etkisi var...

    üstat ozaman benim araç 2 gündür yatıyor şimdi stop halindeyken yapsam olur mu senin dediğin hortum siyah ince bir hortum değilmi regülatöre bağlı zaten stop halindeyken bir o hortum sökülüyor yoksa bir tur atıp gelipmi deneyim parça kaçırıyorsa sabaha kadar kaçırır herhalde yardımların için sağolasın üsta senin dediğini deneyeceğim

    hiç farketmez ne zaman istersen bunu kontrol edebilirsin bence bi motor sıcakken birde soğukken bakman daha iyi olacaktır mesela ısıdan genleşen malzeme kaçırmaya sebebiyet verebilir yada ısıdan genleşince tam kapatma sağlayıp sabaha karşı soğuyunca kaçırmaya başlayabilir yani bi soğukken bak bide sıcakken...

    notorious84 arkadaşın da demek istediği aslında aynı şey selenoid vana kapanması gerekirken kapanmıyor yani evdeki musluk gibi düşünün nasıl zamanla damlatıyor oda aynı zamanla deforme olmasıyla gazı kaçırıyor... dediğim hortum neredeyse parmak kalınlığında regülatöre üstten girmesi lazım ama regülatöre göre değişir bu mavi selenoidin ama gaz selenoidi birde benzin selenoidi var onunla karıştırmayın hatta altında filtre vardır ama içindedir siz göremezsiniz altı tas gibidir bundan çıkıpta regülatöre yani gaz beynine giren hortumu takip edip gazbeyni üzerinde söüp o şekilde bakacaksınız inşallah anlatabilmişimdir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zekai06 -- 27 Nisan 2013; 22:45:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: eqoist_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: tazzz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: eqoist_1905

    Bugün arayıp satıcısıyla anlaştım. Hyundai elantra 1.6 gls 2004 model 103binde arabayı sorgulattım temiz çıktı bakımları 90binde yapılmış gözüküyor ve Tüp takılmış araç beyaz renkli Bursa da bulunuyor değişeni yok.Kullanan 2. sahibiymiş ilanı bugün sabah gördüm aradım.Aracın başka bir alıcı tarafından kontrole götürüldüğünü eğer olmazsa bana döneceğini söyledi sahibi. 2 saat sonra aradı alıcının arabayı götürdüğünü ve temiz çıktığını söyledi ama alıcak olan adam 1 hafta sonrasında parayı verip almayı teklif edince kabul etmediğini söyledi.(Sanırım hemen paraya ihtiyacı var)Pazar gecesi yola çıkıyorum inşallah arabayı alıp eve yeni elantra'mla döneceğim.Bursa da hyundai servisine götürüp baktıracağım.Oranın yabancısıyım inşallah sorun çıkmaz.Kontrol ettirtmem gereken başka neyi var yardımcı olursanız sevinirim

    iyi bir yetkili servise girersen a'dan z'ye hepsini söylerler ben alırken adamlar 8 kişi baktı arabaya üstat parasıda sonuna kadar helal olsun dedim adamlar fiyatına kadar soruyor dediğim gibi yetkili servisine özele değil bursa arabası temiz olur arkadaşlarım var al sat işine bakıyorlar bursadanda getiriyorlar dara temiz oluyor oranın arabası

    teşekkür ederim peki elantra 1.6 gls 2004 model nasıl bir araç + ve - leri neler size göre

    üstat araba bir kere içi varya yayla gibi koltuğu yatırarak kullanırım ben hep arkamda oturan rahatsız olmuyor tabi fazla yatırmamak şartıyla :))) lpg yakıt az şaseleri kalın dayanıklı sürüşü çok rahat yol tutuşu da güzel özelik olarak parça ucuz yolda kalanı görmedim daha elantrası olupta bende bilmiyordum geçenlerde öğrendim bu araçlar D segmenti grubunda yer alıyor ordan sonra daha çok sevdim elantrayı gayet iyi araba kısacası bende benim elantrayı babama verdim şimdi ghia dizel focusum 2007 inan elantrayı arıyorum özellikle virajlarda

    Bir önceki arabam (Renault Brodway Rn) ile bagaj hacmi kafa kafaya o konuda da sıkıntım yok.Peki çekişi nasıl araç atak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasa45 -- 27 Nisan 2013; 22:29:04 >




  • 
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.