Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA ANA KONU (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
7.080
Cevap
67
Favori
825.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkonick

    quote:

    Orijinalden alıntı: safaxk

    Bu arada bizim arabalar kaç valf?Bilen var mı?

    16 valf

    Alıntıları Göster
    Dumankaya Maltepede 3 gün önce 45.000 e prime plus oto 2011 vardı. Ben de oradan 2011 mode otomatik aldım. Kayhan Bey e selamımı söyleyin iyi bir satış danışmanı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EximeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: sdu1997

    Yollara yeni bir takoz geliyor sanırım.Klasik hyundai,boşa uğraşıyor adamlar.


    Öncelikle amacım bu mesajı yazan arkadaşla laf dalaşına girmek ve ona saygısızlık etmek değil , şimdiden söyleyeyim.

    Siz kimsiniz arkadaşım ? Yani sen ve senin gibiler ?
    Daha o aracı görmeden , içine binmeden , kullanmadan , bilmeden yorum yaparak yaftalayan siz kim oluyorsunuz ?
    Kimsiniz arkadaş siz ? Hepiniz aynı yerden mi geliyorsunuz sen ve senin gibiler ?
    Bir markanın tüm araçlarını ve onlara sahip olanları aşağılıyorsunuz , geliştirmek ve üretmek için harcanan o kadar emek ve zamanı bir çırpıda silip atıp , o araçlara belkide olmayan bütçesinden zorlayarak para ayıran ve satın alarak kullanan binlerce milyonlarca insanı APTAL yerine koyuyorsunuz.
    Kimsiniz arkadaş siz ? Hepiniz aynı kötü düşünce tohumlarına mı sahipsiniz ?
    Nasıl bu kadar kolayca ve pervasızca harcayıversiyonuz ardı ardına aşağılayıcı kelimeleri ; " berbat , iğrenç , birşeye benzemiyor , takoz , teneke , beş para etmez , asla binilmez , vs vs ".
    Bu kadar kolay mı bir markayı ve onun ürettiklerini yerlere çalmak ?
    Biraz insaf arkaş.............
    Bu sözlerim sadece Hyundai ve Elentra için değil , tüm markalar ve araçları için.

    BİRLİK VE DİRLİĞİNİZ DAİM , FORUM DOSTLARINA SELAM OLSUN.

    Bu Arada Ben Hyundai Elentra Kullanıcısıyım, Ve Su Zamana Kadar Hiç Hyundai Araca Sahip Değildim Öncesini Bilmediğim İçin Yorum Yapma Gereği Duymadım, Hyundai Ailesine İlk Elentra İle Girdim Herşeyiyle Hosuma Gidiyor, Dış Estetik İç Estetiği Yol Tutuşu, vs.
    Bu Arada Söylenecek Söz Bırakmadım Agzına Saglık Her Yazdıgın O Cümlelere Sonuna KAdar Katılıyorum. Burası Eğer Fun Club İse Hyundai Seven İnsanların Toplandıgı Yerdir. Hyundai Araclarına Karsı Cıkanların Bu Sitede Ne İşi Var......!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safaxk

    Bu arada bizim arabalar kaç valf?Bilen var mı?

    Alıntıları Göster
    yeni Elentra çok güzel olmuş.
    Eğer eşim hyundai hakkındaki önyargıları kırmamış olsaydı düşünebilirdim. Ancak fiyatı yüksek geldiği için yeni civic aldık. İki araç arasında mutlaka artı eksi fark var.
    Yine de genel görüşüm hyundai artık eski hyundai olmadığın yönünde. ciddi anlamda kalite seviyesini artırıyor. Keşke herkes önyargılarını yıkabilse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pdrman

    Son olarak aracı tavsiye ettiğimi ifade etmek istiyorum. Fiyat ve kalite konusunda ve ikinci el fiyaların benzer segmentteki araçlarda ne kadar yüksek olduğunu gördükten sonra KESİNLİKLE 41000 42000 e bulursanız kaçırmayın. ANCAK SİZE TAVSİYEM OTOMATİK ALACAKSANIZ BAZ VERSİYONUNU ALIN. CRUZE CONTROL VE 2-3 GEREKSİZ FONKSİYON YÜZÜNDEN 8-10 BİN DAHA FAZLA VERMEYİN. İkinci el çok araba baktım. 3 Ay boyunca jetta 2008, corolla, auris, octavia ile ilgilendim. Bunların ikinci ellerine baktım. Jetta için 90.000 km 2008 otomatik araca 33.500 istediler. Auris 2009 için 32000(her ikisi de benzinli).Sahibinden.com da bazı kullanıcıların ilk 5-10.000 km de bu aracı sattıklarını görüyorum. Ancak benim görüşüm bu araçtan dizel araba kadar az yakmasını bekleyen bir kitle bunlar. Zira dikkatli bakarsanız 300 km de de satan var. Ayrıca size çok fazla ikinci el arayan biri olarak (sahibinden.com'da) şunu rahatlıkla söyleyebilirim. Herkesin kaliteli alman dediği vw jettadan kaç tane 2011 göreceksiniz. Ya da diğer markaların 2011 lerinden kaç tane bulacaksınız:) her markanın az km li satıcısını sahibinden.com da bulabilirsiniz. Bu sizi aldatmasın. Gidin ve sürün. benim gibi önyargınızı kırın. Bunu size samimi olarak söylüyorum. Araç elbetteki benzinli. Ama bu büyüklükte bir kasada araba için oldukça az.(Ben aracın motor yağına bor power koydum ve benzine nnt katkı koyuyorum(20 depo için 59 TL ve bor power 50 tl/her yağ değişiminde yeniden koyulması yeterli). Araç olduğundan daha performanslı oldu. Az yakmasında bu da etken olabilir. 2011 model o km böyle bir araca bu fiyat inanın çok iyi geldi. Zira civic in yeni kasası 50000, fluence 47.000, astra 49000 corolla 48000 ve kasa değiştirecek. Chevrolet cruze un aynı özelliklere sahip arabası 42.000 ve bir alt segmentteki eski aracım nissan note 42.000 TL(tüm baktığım araçlar otomatik). Az önce dediğim gibi 41 e bulursanız kaçırmayın. Şimdi bazı arkadaşlar vw ile kıyaslayabilir. Sağlamlık, daha kaliteli malzeme kullanımı vb. konularda vw daha iyi olabilir. Ancak Hyundai eski hyundai değil. 2009 dan sonraki modellerinin accent blue, i30 dahil hepsine baktım. Hiç fena değil.Elantranın dizelini yaptıklarında Türkiye'de ciddi bir alıcı kitlesi olacaktır. Ancak benzilisi de diğer benzinliler içinde bana göre an tasarruflusu. (Örneğin nissan note benzili otomatik daha çok yakıyordu).Honda civicten kesinlikle çok çok az yakıyor.honda civic otomatik:10,5-11(şehir içi/sakin kullanım) litre elantra otomatik (6,5-7,2 şehirçi/sakin kullanım)

    ARACI TAVSİYE EDİYORUM VE UMARIM FAYDALI BİLGİLER VERMİŞİMDİR.(ZİRA ARAÇLA İLGİLİ BEN ÇOK TÜRK KULLANICI YORUMU ARAMIŞ VE BULAMAMIŞTIM. SAĞOLSUN HYUNDAİ YETKİLİLERİ DE ARACI ANLATMAKTAN YOKSUNLAR. O YÜZDEN İNŞALLAH VERDİĞİM BİLGİLER İNTERNETTE BU ARAÇLA İLGİLİ BİLGİ KIRINTISI ARAYAN HERKESE FAYDALI OLUR..HAYIRLI AKŞAMLAR)

    bende yeni elantramı iki gün önce aldım. Teslimini hemen yaptılar. Şansım çok yaver gitti. Bayiye aracımı ekspertiz için götürmüştüm. Dedim ki elantranın mode donanımı ile ilgileniyorum.. Ellerinde son bir tane 2012 beyaz renk prime plus otm kalmış, aracın fiyatını 57den 52ye düşürdüler. Zaten mode plus otm 51.700 dediler, 300 daha verip prime plus otm aldım. İşlemlerini jet hızıyla yaptılar ve aracı teslim aldım.
    Tabi henüz çok fazla kullanmadım. ancak ilk görüşlerimi yazayım; araçla daha önceden 2 defa test sürüşü yapmıştım zaten.
    1-Bi kere araç gerçekten seri.. önündeki aracı gazı kökledin mi geçmen 3-4 sn alıyor. hızlanmasını beğendim.
    2-Aracın kullanımı çok rahat ve zevkli.. sırf aracı kullanmak için uzun yolculuklara çıkma bahanesini ortaya atabilirsiniz.. :))
    3-Araç oldukça ergonomik tasarlanmış. kafa karıştıran hiçbişey yok. tüm kumandalar elinizin altında. yani hem şık hem işlevsel..
    4-Kokpit tasarımı olağanüstü!!! kendimi uçak kullanıyor gibi hissettim. Hele bide aracı alıp dönüş yolunda hava kararınca farları yaktım ve hyundainin meşhur mavi göstergeler bi yandıki sormayın.. gerçekten nefisss!!
    5-ses kalitesi gayet iyi.. yan aynalar öyle geniş ki tüm yolu görüyorsunuz neredeyse.. bu da bence önemli bir artı. ancak yan aynaların ayar düğmesine ışıklandırma koymamışlar. kısacası aynalarınızı ayarlamak isterseniz bunu gündüz gözüyle yapın veya tavan lambasını açın :))
    6-araç geniş. pardon.. OLDUKÇA geniş! adeta yayla gibi. bugüne kadar bindiğim en hacimli araba. içine çok rahat 6-7 kişi sığar. diz ve baş mesafeleri olağanüstü.. hatta eşim koltuğunu öne çekmesine rağmen radyonun ses düğmesine baya uzanmak zorunda kaldı.. :)) özellikle uzun yolculuklarda hiç sıkışmadan rahat rahat seyahat edebilirsiniz. bagaj da oldukça büyük. 485 lt. 3-4 büyük bavul rahat alır. ayrıca arka koltukları da yatırma imkanı var.
    7-benim aracım prime plus olduğu için "engine start-stop", "akıllı anahtar sistemi" ve tabi "geri görüş kamerası" mevcut. bu özellikler gerçekten güzel. arabayı çalıştırmak çocuk oyuncağı.. geri görüş kamerası gerçekten başarılı. karanlıkta bile çok net bir görüntü sağlıyor ki, nerdeyse beş metrelik bir aracı kamerasız döndürmeniz zor.. akıllı anahtar sisteminin ise en beğendiğim yanı; isterseniz manuel olarak da kullanabilmeniz. Diyelim ki anahtar bozuldu, pili bitti vb. tek tuşla içinden normal anahtar çıkarıp anahtar deliğine sokarak kapıları açabilirsiniz.
    8-otomatik vites D konumunda iken hafif sağa kaydırıp düz vitese geçebiliyorsunuz. eğer geçişleri atlarsanız araç otomatik olarak gene vitesi değiştiriyor. buda düz vites severler için..
    9-araç çok estetik. adeta bakan bir daha bakıyor ve insan gözünü alamıyor.. hyundainin akışkan heykel tasarımı oldukça başarılı. her bir detayın ince ince düşünülüp tasarlandığı besbelli..
    evet bunlar benim gözümde ilk öne çıkanlar.. zamanla artılarını ve eksilerini daha iyi analiz edebilirim ve burada paylaşırım. ama genel olarak aracı çok beğendim ve hyundainin gerçekten iyi iş çıkardığını düşünüyorum. bence araç parasını hak ediyor. İnşallah bu düşüncelerim değişmez ve Allah kazasız belasız binmeyi nasip eder.. soru sormak isteyenler özel mesaj gönderirlerse yanıtlarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    quote:

    Orijinalden alıntı: pdrman

    Son olarak aracı tavsiye ettiğimi ifade etmek istiyorum. Fiyat ve kalite konusunda ve ikinci el fiyaların benzer segmentteki araçlarda ne kadar yüksek olduğunu gördükten sonra KESİNLİKLE 41000 42000 e bulursanız kaçırmayın. ANCAK SİZE TAVSİYEM OTOMATİK ALACAKSANIZ BAZ VERSİYONUNU ALIN. CRUZE CONTROL VE 2-3 GEREKSİZ FONKSİYON YÜZÜNDEN 8-10 BİN DAHA FAZLA VERMEYİN. İkinci el çok araba baktım. 3 Ay boyunca jetta 2008, corolla, auris, octavia ile ilgilendim. Bunların ikinci ellerine baktım. Jetta için 90.000 km 2008 otomatik araca 33.500 istediler. Auris 2009 için 32000(her ikisi de benzinli).Sahibinden.com da bazı kullanıcıların ilk 5-10.000 km de bu aracı sattıklarını görüyorum. Ancak benim görüşüm bu araçtan dizel araba kadar az yakmasını bekleyen bir kitle bunlar. Zira dikkatli bakarsanız 300 km de de satan var. Ayrıca size çok fazla ikinci el arayan biri olarak (sahibinden.com'da) şunu rahatlıkla söyleyebilirim. Herkesin kaliteli alman dediği vw jettadan kaç tane 2011 göreceksiniz. Ya da diğer markaların 2011 lerinden kaç tane bulacaksınız:) her markanın az km li satıcısını sahibinden.com da bulabilirsiniz. Bu sizi aldatmasın. Gidin ve sürün. benim gibi önyargınızı kırın. Bunu size samimi olarak söylüyorum. Araç elbetteki benzinli. Ama bu büyüklükte bir kasada araba için oldukça az.(Ben aracın motor yağına bor power koydum ve benzine nnt katkı koyuyorum(20 depo için 59 TL ve bor power 50 tl/her yağ değişiminde yeniden koyulması yeterli). Araç olduğundan daha performanslı oldu. Az yakmasında bu da etken olabilir. 2011 model o km böyle bir araca bu fiyat inanın çok iyi geldi. Zira civic in yeni kasası 50000, fluence 47.000, astra 49000 corolla 48000 ve kasa değiştirecek. Chevrolet cruze un aynı özelliklere sahip arabası 42.000 ve bir alt segmentteki eski aracım nissan note 42.000 TL(tüm baktığım araçlar otomatik). Az önce dediğim gibi 41 e bulursanız kaçırmayın. Şimdi bazı arkadaşlar vw ile kıyaslayabilir. Sağlamlık, daha kaliteli malzeme kullanımı vb. konularda vw daha iyi olabilir. Ancak Hyundai eski hyundai değil. 2009 dan sonraki modellerinin accent blue, i30 dahil hepsine baktım. Hiç fena değil.Elantranın dizelini yaptıklarında Türkiye'de ciddi bir alıcı kitlesi olacaktır. Ancak benzilisi de diğer benzinliler içinde bana göre an tasarruflusu. (Örneğin nissan note benzili otomatik daha çok yakıyordu).Honda civicten kesinlikle çok çok az yakıyor.honda civic otomatik:10,5-11(şehir içi/sakin kullanım) litre elantra otomatik (6,5-7,2 şehirçi/sakin kullanım)

    ARACI TAVSİYE EDİYORUM VE UMARIM FAYDALI BİLGİLER VERMİŞİMDİR.(ZİRA ARAÇLA İLGİLİ BEN ÇOK TÜRK KULLANICI YORUMU ARAMIŞ VE BULAMAMIŞTIM. SAĞOLSUN HYUNDAİ YETKİLİLERİ DE ARACI ANLATMAKTAN YOKSUNLAR. O YÜZDEN İNŞALLAH VERDİĞİM BİLGİLER İNTERNETTE BU ARAÇLA İLGİLİ BİLGİ KIRINTISI ARAYAN HERKESE FAYDALI OLUR..HAYIRLI AKŞAMLAR)

    bende yeni elantramı iki gün önce aldım. Teslimini hemen yaptılar. Şansım çok yaver gitti. Bayiye aracımı ekspertiz için götürmüştüm. Dedim ki elantranın mode donanımı ile ilgileniyorum.. Ellerinde son bir tane 2012 beyaz renk prime plus otm kalmış, aracın fiyatını 57den 52ye düşürdüler. Zaten mode plus otm 51.700 dediler, 300 daha verip prime plus otm aldım. İşlemlerini jet hızıyla yaptılar ve aracı teslim aldım.
    Tabi henüz çok fazla kullanmadım. ancak ilk görüşlerimi yazayım; araçla daha önceden 2 defa test sürüşü yapmıştım zaten.
    1-Bi kere araç gerçekten seri.. önündeki aracı gazı kökledin mi geçmen 3-4 sn alıyor. hızlanmasını beğendim.
    2-Aracın kullanımı çok rahat ve zevkli.. sırf aracı kullanmak için uzun yolculuklara çıkma bahanesini ortaya atabilirsiniz.. :))
    3-Araç oldukça ergonomik tasarlanmış. kafa karıştıran hiçbişey yok. tüm kumandalar elinizin altında. yani hem şık hem işlevsel..
    4-Kokpit tasarımı olağanüstü!!! kendimi uçak kullanıyor gibi hissettim. Hele bide aracı alıp dönüş yolunda hava kararınca farları yaktım ve hyundainin meşhur mavi göstergeler bi yandıki sormayın.. gerçekten nefisss!!
    5-ses kalitesi gayet iyi.. yan aynalar öyle geniş ki tüm yolu görüyorsunuz neredeyse.. bu da bence önemli bir artı. ancak yan aynaların ayar düğmesine ışıklandırma koymamışlar. kısacası aynalarınızı ayarlamak isterseniz bunu gündüz gözüyle yapın veya tavan lambasını açın :))
    6-araç geniş. pardon.. OLDUKÇA geniş! adeta yayla gibi. bugüne kadar bindiğim en hacimli araba. içine çok rahat 6-7 kişi sığar. diz ve baş mesafeleri olağanüstü.. hatta eşim koltuğunu öne çekmesine rağmen radyonun ses düğmesine baya uzanmak zorunda kaldı.. :)) özellikle uzun yolculuklarda hiç sıkışmadan rahat rahat seyahat edebilirsiniz. bagaj da oldukça büyük. 485 lt. 3-4 büyük bavul rahat alır. ayrıca arka koltukları da yatırma imkanı var.
    7-benim aracım prime plus olduğu için "engine start-stop", "akıllı anahtar sistemi" ve tabi "geri görüş kamerası" mevcut. bu özellikler gerçekten güzel. arabayı çalıştırmak çocuk oyuncağı.. geri görüş kamerası gerçekten başarılı. karanlıkta bile çok net bir görüntü sağlıyor ki, nerdeyse beş metrelik bir aracı kamerasız döndürmeniz zor.. akıllı anahtar sisteminin ise en beğendiğim yanı; isterseniz manuel olarak da kullanabilmeniz. Diyelim ki anahtar bozuldu, pili bitti vb. tek tuşla içinden normal anahtar çıkarıp anahtar deliğine sokarak kapıları açabilirsiniz.
    8-otomatik vites D konumunda iken hafif sağa kaydırıp düz vitese geçebiliyorsunuz. eğer geçişleri atlarsanız araç otomatik olarak gene vitesi değiştiriyor. buda düz vites severler için..
    9-araç çok estetik. adeta bakan bir daha bakıyor ve insan gözünü alamıyor.. hyundainin akışkan heykel tasarımı oldukça başarılı. her bir detayın ince ince düşünülüp tasarlandığı besbelli..
    evet bunlar benim gözümde ilk öne çıkanlar.. zamanla artılarını ve eksilerini daha iyi analiz edebilirim ve burada paylaşırım. ama genel olarak aracı çok beğendim ve hyundainin gerçekten iyi iş çıkardığını düşünüyorum. bence araç parasını hak ediyor. İnşallah bu düşüncelerim değişmez ve Allah kazasız belasız binmeyi nasip eder.. soru sormak isteyenler özel mesaj gönderirlerse yanıtlarım.


    Aramıza hoşgeldin.Hayırlı olsun kazasız belasız...




  • @eoklay Hayırlı olsun,güzel günlerde kazasız belasiz nasip etsin Allah. Yalnız ben ayni araç için 48 bin fiyat aldım gecen hafta. Acaba sizin araçta navigasyon veya farklı aksesuar falan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    @eoklay Hayırlı olsun,güzel günlerde kazasız belasiz nasip etsin Allah. Yalnız ben ayni araç için 48 bin fiyat aldım gecen hafta. Acaba sizin araçta navigasyon veya farklı aksesuar falan varmi

    teşekkür ederim dostlar.. benim araç prime plus otomatik. hyundainin sitesinde aracın fiyatı 56.600 gözüküyor. bana 56.700 dediler fakat ellerinde son bir tane kalmış o yüzden tam zamanında geldiniz dediler ve 52ye bıraktılar. siz 48bin olarak prime plusı sorduğunuza emin misiniz? bence sorduğunuz mode plus olmalı.. hyundainin sitesinde 48bin olarak o gözüküyor. aracım full. sadece sunroof yok ki, sorduğumda sunrooflu modellerin sadece büyük şehirlerdeki plazalara geldiğini söylediler. navigasyonlu modeller zaten trye gelmedi diye biliyorum. kamera+anahtarsız giriş&çalıştırma+yağmur,park,far sensörleri+cruze control+yarı deri döşeme başlıca sayacağım artıları. mode pakette bunlardan sadece park sensörü var sanırım.
    bu arada bugün bi 40-50 km kadar daha yol yaptım. farkettiğim noktaları saymaya devam edeyim...
    1- aracın hızlanmasını beğendim demiştim. sözümü geri alıyorum.. aracın hızlanmasına "BAYILDIM!" :)) ben meğersem gaza tam basmıyormuşum (ki bu halde bile iyi hızlanıyor.) gazı sonuna kadar köklediğimde araç "spor moda" geçti ve adeta koltuğa yapıştım! (hanım da yanımda kapının koluna yapıştı :)) hatta beni 5km kadar geride geçen bi nissan pikap vardı ona sinir olmuştum. onun yanından jet hızıyla geçtim ki adam beni heralde süpermen falan sanmıştır :)) bida da yetişemedi bana.
    2- aracın dönüş çapı çok iyi. 5 metreye yakın boyuna rağmen dar köşelerden bile dönmeye imkan sağlayan bir direksiyon var. şehiriçinde çok işe yarayacak bu.
    3- mp3 çaları taktım ve reading usb diye bi uyarı çıktı, ardından müzikleri sırayla çalmaya başladı. yalnız karışık çalmıyor ve aracı her durdurup çalıştırdığımda ilk şarkıdan tekrar başlıyor. bunun çözümü var mı bilmiyorum... yoksa idare etçez artık.. ses kalitesi ise çok iyi. sesi yarısına kadar arttırdığımda bile içerdeki konuşma sesini duyamıyorsunuz. tam yaptığımızda ise herhalde sağır oluruz :)) bide direksiyonda mute düğmesi var. aniden sesi kesmek istediğinizde sesi komple kapatıyor.
    4- aracın negatif yönlerinden birisi torpido gözünün çok büyük olmaması ve aydınlatması da yok. bunu nasıl atlamışlar bilmiyorum. artık tavan lambasını yakacaksınız. hoş, aracın artıları yanında bunu kafaya takmaya da gerek yok bence...
    5- bu aracın bir de ön park sensörü olsa gerçekten nefis olurdu. zira önü görmek zor. bir yere yanaşırken önü vurmamak için dikkat lazım. ama sanırım aracın boyutlarına alıştıkça refleks olarak bu mesafeyi ayarlarım diye düşünüyorum.
    6- en beğendiğim noktalardan biride şu; aracı R veya Dye aldığınızda araç kendi kendine harekete başlıyor. eğer R ile geri gidiyorsanız frenle, D ile ileri gidiyorsanız gaz pedalı ile hızınızı ayarlamanız lazım. mesela kırmızı ışıklarda frenle beklerken ışık yeşile döndüğünde frenden ayağınızı çekmeniz yetiyor. ama özellikle aracın kendi kendine geri gitmesi gerçekten çok hoşuma gitti :)))
    7- sol ayağı kullanmadığım için adamlar sol ayağın altına bi düzlük yerleştirmişler. döşeme ile yaklaşık 45derece açı yapan bu düzlüğe sol ayağınızı yerleştirdiğinizde ayağınız hiç yorulmuyor.
    8- gaz pedalı da aynı şekilde döşemeden başlıyor. (otobüslerdeki gibi) bu yüzden sağ topuk yerle temas halinde olduğundan sağ ayakta da yorulma olmuyor. bunu gerçekten iyi düşünmüşler.
    9- araçta eşyalarınızı koyabileceğiniz yeterli yer var. ama eski aracımdaki gibi bunun içine herşeyi koymam o başka! :)) eşim zaten şimdiden başladı ben bu araca öyle takıl tukul doldurtmam diye!! :)))
    10- direksiyon, aynalar, koltuk ayarları gerçekten hassas. her sürücünün kendine göre ince ayar yapabilmesi mümkün. benim eski brodwayde koltuğu bi çekiyordum hadiii arkası yatıyordu, arkayı dikiyordum önü kaçıyordu :)))
    şimdilik aklıma gelenler bunlar.. aracı keşfettikçe paylaşımlarım sürecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    @eoklay Hayırlı olsun,güzel günlerde kazasız belasiz nasip etsin Allah. Yalnız ben ayni araç için 48 bin fiyat aldım gecen hafta. Acaba sizin araçta navigasyon veya farklı aksesuar falan varmi

    teşekkür ederim dostlar.. benim araç prime plus otomatik. hyundainin sitesinde aracın fiyatı 56.600 gözüküyor. bana 56.700 dediler fakat ellerinde son bir tane kalmış o yüzden tam zamanında geldiniz dediler ve 52ye bıraktılar. siz 48bin olarak prime plusı sorduğunuza emin misiniz? bence sorduğunuz mode plus olmalı.. hyundainin sitesinde 48bin olarak o gözüküyor. aracım full. sadece sunroof yok ki, sorduğumda sunrooflu modellerin sadece büyük şehirlerdeki plazalara geldiğini söylediler. navigasyonlu modeller zaten trye gelmedi diye biliyorum. kamera+anahtarsız giriş&çalıştırma+yağmur,park,far sensörleri+cruze control+yarı deri döşeme başlıca sayacağım artıları. mode pakette bunlardan sadece park sensörü var sanırım.
    bu arada bugün bi 40-50 km kadar daha yol yaptım. farkettiğim noktaları saymaya devam edeyim...
    1- aracın hızlanmasını beğendim demiştim. sözümü geri alıyorum.. aracın hızlanmasına "BAYILDIM!" :)) ben meğersem gaza tam basmıyormuşum (ki bu halde bile iyi hızlanıyor.) gazı sonuna kadar köklediğimde araç "spor moda" geçti ve adeta koltuğa yapıştım! (hanım da yanımda kapının koluna yapıştı :)) hatta beni 5km kadar geride geçen bi nissan pikap vardı ona sinir olmuştum. onun yanından jet hızıyla geçtim ki adam beni heralde süpermen falan sanmıştır :)) bida da yetişemedi bana.
    2- aracın dönüş çapı çok iyi. 5 metreye yakın boyuna rağmen dar köşelerden bile dönmeye imkan sağlayan bir direksiyon var. şehiriçinde çok işe yarayacak bu.
    3- mp3 çaları taktım ve reading usb diye bi uyarı çıktı, ardından müzikleri sırayla çalmaya başladı. yalnız karışık çalmıyor ve aracı her durdurup çalıştırdığımda ilk şarkıdan tekrar başlıyor. bunun çözümü var mı bilmiyorum... yoksa idare etçez artık.. ses kalitesi ise çok iyi. sesi yarısına kadar arttırdığımda bile içerdeki konuşma sesini duyamıyorsunuz. tam yaptığımızda ise herhalde sağır oluruz :)) bide direksiyonda mute düğmesi var. aniden sesi kesmek istediğinizde sesi komple kapatıyor.
    4- aracın negatif yönlerinden birisi torpido gözünün çok büyük olmaması ve aydınlatması da yok. bunu nasıl atlamışlar bilmiyorum. artık tavan lambasını yakacaksınız. hoş, aracın artıları yanında bunu kafaya takmaya da gerek yok bence...
    5- bu aracın bir de ön park sensörü olsa gerçekten nefis olurdu. zira önü görmek zor. bir yere yanaşırken önü vurmamak için dikkat lazım. ama sanırım aracın boyutlarına alıştıkça refleks olarak bu mesafeyi ayarlarım diye düşünüyorum.
    6- en beğendiğim noktalardan biride şu; aracı R veya Dye aldığınızda araç kendi kendine harekete başlıyor. eğer R ile geri gidiyorsanız frenle, D ile ileri gidiyorsanız gaz pedalı ile hızınızı ayarlamanız lazım. mesela kırmızı ışıklarda frenle beklerken ışık yeşile döndüğünde frenden ayağınızı çekmeniz yetiyor. ama özellikle aracın kendi kendine geri gitmesi gerçekten çok hoşuma gitti :)))
    7- sol ayağı kullanmadığım için adamlar sol ayağın altına bi düzlük yerleştirmişler. döşeme ile yaklaşık 45derece açı yapan bu düzlüğe sol ayağınızı yerleştirdiğinizde ayağınız hiç yorulmuyor.
    8- gaz pedalı da aynı şekilde döşemeden başlıyor. (otobüslerdeki gibi) bu yüzden sağ topuk yerle temas halinde olduğundan sağ ayakta da yorulma olmuyor. bunu gerçekten iyi düşünmüşler.
    9- araçta eşyalarınızı koyabileceğiniz yeterli yer var. ama eski aracımdaki gibi bunun içine herşeyi koymam o başka! :)) eşim zaten şimdiden başladı ben bu araca öyle takıl tukul doldurtmam diye!! :)))
    10- direksiyon, aynalar, koltuk ayarları gerçekten hassas. her sürücünün kendine göre ince ayar yapabilmesi mümkün. benim eski brodwayde koltuğu bi çekiyordum hadiii arkası yatıyordu, arkayı dikiyordum önü kaçıyordu :)))
    şimdilik aklıma gelenler bunlar.. aracı keşfettikçe paylaşımlarım sürecek.

    Alıntıları Göster
    bu arada en önemli şeylerden birini atlamışım.. yakıt tüketimi tabi ki! :)) araçla 2 günde 100km civarı yol yaptım. bunun içinde şehir dışı ağırlıklı. ancak tüketim değerleri 7.2-7.8 arasında değişti ki bence oldukça iyi. zira araç gerçekten cüsseli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: concept81

    valla ben sizi anlamıyorum
    hyundai ne yapsa size yaranamıyor, arabaları teneke dediniz, tank gibi araba yaptı, şimdide pahalı diyorsunuz, sene sonu indirimi ile uygun araç veriyorlar yok 2.el oluyormuş, ya arkadaşlar lafı dolandırmayın ve biraz delikanlı olun, açık açık yazın sorun neyse, beğenmiyormusun, gıcıkmı oluyorsun, kıskanıyormusun, alıcımısın, neyse yazında öğrenelim

    focus 3 dizel titanyum manuel 62 bin mi neydi, şimdi bu araç çok mu başarılı mesela, daha örnek çok, yeni kasaların çoğu hayal kırıklığı oldu, elantra bu konuda çok başarılı bence, kimse aksini iddaa etmesin, yeni focus, yeni civic, tam hayal kırıklığı oldu


    al bendende o kadar....

    cıvıc hayranı olan ben bile bu yeni cıvıcı görünce içim eziliyor.. o araç ne hale gelmiş öyle... focus desen o da

    öyle...

    ayrıca şunu anlamıyorum , bayi üzerine alıp satınca ne oluyor sonuçta araç sıfır,kullanılmamış değilmi ?

    aynı şekilde 2004 yılında clio almıştım istanbulda bir bayiden,ilaç firmasının aldığı sıfır araçlardı daha sonra

    vazgeçmişler ve araçlar bayşiden çıkmadan ikinci ele düşmüş ve normal fiyatından 3-4 bin ucuza almıştık

    paşa paşa 3 yıl bindik...

    millet olarak bayılıyoruz bişeylere lafetmeye...

    daha önce hiç hyundai sahibi olmadım ama adamlar 10 numara araç yapmışlar bence,sış görünüm,iç dizayn,genişlik,konfor hepsi çok iyi....

    liste fiyatına kimse aldanmasın bence.. vw hariç tüm firmalar o fiyatlardan çok çok indirim yapıyor...

    Bu forumda yazan bazı şeyleri gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum.. yanlış anlaşılmasın herkesin fikri kendinedir ama katılmadığım noktaları belirtmem lazım. öncelikle bir aracın pahalı olması onun kalitesini etkileyen tek etmen değildir. piyasanın o günkü şartları içinde araç hak ettiğinden (ki hak etme konusu da kişiseldir aslında..) ucuz ya da pahalı olabilir. bu yüzden piyasayı iyi takip etmek ve eğer alacağınız araca kesin karar verdiyseniz fırsatları kaçırmamak lazım gelir diye düşünüyorum. bir ikincisi, ben aracımı aldığımda araç bayideki son prime plus otm elantraydı. doğal olarak test edilmişti ancak aracın çok kullanılmadığı da besbelliydi. nerden anladın dersen; aracın tüm lastikleri gıcır gıcırdı ve kmsi 18deydi. hatta görevli durun ben sizin için sıfırlıyım dedi. ha diyorsan ki hyundai işi gücü bırakmış, test araçlarının lastiklerini gizli gizli durmadan değiştirip kmyi sıfırlıyor.. onu bilemem ama bu biraz komplo teorisi gibi.. ayrıca da adamlar araçları bu şekilde kakalamak isteselerdi bana niye son araç olduğunu söylesinler ki? söylemeseler bilemezdim, neticede bayideki araçları tek tek sayma imkanım yok demi? kaskoyu da yaparken normal fiyatı üzerinden yaptırdık. yani aracı indirimli aldım ancak aracın kaskoda gerçek değeri görünüyor. bir üçüncü nokta; forumda genel olarak "araba dediğin ekonomik yakıt tüketimli olmalı" gibi bir hava var. hatta bazı arkadaşlar "biraz yamuk olsun da ekonomik olsun" diyor. tabi kendi tercihleridir. ancak ben olsam sırf ekonomik diye de yamuk yumuk bir aracı tercih etmem. varsın yaksın biraz ama karşıdan baktığımda bile beni cezbetsin.. yeni elantra da bu fazlasıyla var.. araç adeta "ben burdayım gel beni sür" diye bağırıyor.. e daha ne? üç günlük ömründe bırak keyfini sür.. hep ekonomi hep ekonomi nereye kadar? o kadar ekonomi meraklısı arkadaşlar zaten 40binin üstünde araç almasın. benim düşüncem; eğer ki bir araca 40binin üstünde para sayıp alıyorsan senin yakıtla pek sorunun yok demektir. zira o parayı veren yakıtı da verir kanımca. bi de hiçbir markaya önyargılı yaklaşmamak lazım bence. bana da çok hyundai alınırmı dediler. ama aldım. çünkü hyundai dediğin markanın tek bir ürünü yok ki! adamlar sürüyle araç yapmış. birini beğenirsin diğerini beğenmezsin. dolayısıyla araçları marka bazında genellemek yerine modelleri baz alınırsa daha sağlıklı olur. misal ben şuan hyundai elantra sahibiyim. fakat bu tüm hyundaileri sevdiğim anlamına gelmiyor. örneğin getz bence çok iticiydi. bunun yanında aynı model iki araç arasında da farklılık olabilir. mesela benim elantram iyidir ama bir başka elantra araçta fabrika üretiminden kaynaklı sorun oluşabilir. demem o ki; bırakın farklı markaların farklı araçlarını kıyaslamayı, aynı markanın aynı modelinin iki ayrı aracını dahi kıyaslamak yanlıştır bence. özetle; eğer ki aracınızdan genel olarak memnunsanız, iyi ki almışım diyorsanız artık araç kıyaslamayı veya yok şu kadar yakmış yok bu kadar yakmış demeyi bırakın... ha eğer bunları diyecekseniz zaten o araçtan keyif alamazsınız. valla ben 52 verdim elantraya ama öyle bi keyifli sürüyorum ki!! :))) hatta daha anca bugün aklıma geldi dur bi bakayım dedim 100 kmde yakıt tüketimine.. :)) bi de lütfen test etmediğimiz, incelemediğimiz araştırıp soruşturmadığımız araçlara laf etmeyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    bu arada en önemli şeylerden birini atlamışım.. yakıt tüketimi tabi ki! :)) araçla 2 günde 100km civarı yol yaptım. bunun içinde şehir dışı ağırlıklı. ancak tüketim değerleri 7.2-7.8 arasında değişti ki bence oldukça iyi. zira araç gerçekten cüsseli..

    aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın

    benimde almak istediğim aracı almışsınız, ben kısmetse gelecek yıl düşünüyorum,
    araç gerçekten güzel hızlanıyor, sanki turbo motor gibi bir havası var
    ayrıca araç cüsseli ama yeni nesil çelik kullanıldığı için hafif, sanırım eradan bile hafif, normalde o araç 1500kg civarı olması lazım
    ama yeni çelikle 1200kg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concept81

    quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    bu arada en önemli şeylerden birini atlamışım.. yakıt tüketimi tabi ki! :)) araçla 2 günde 100km civarı yol yaptım. bunun içinde şehir dışı ağırlıklı. ancak tüketim değerleri 7.2-7.8 arasında değişti ki bence oldukça iyi. zira araç gerçekten cüsseli..

    aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın

    benimde almak istediğim aracı almışsınız, ben kısmetse gelecek yıl düşünüyorum,
    araç gerçekten güzel hızlanıyor, sanki turbo motor gibi bir havası var
    ayrıca araç cüsseli ama yeni nesil çelik kullanıldığı için hafif, sanırım eradan bile hafif, normalde o araç 1500kg civarı olması lazım
    ama yeni çelikle 1200kg


    size de şimdiden hayırlı olsun diyeyim o zaman.. :))
    valla belki aracı övmek için erkendir neticede 2 gün oldu alalı. ama genel olarak gözüme çarpan artı ve eksileri önceki mesajlarımda belirttim. umarım size faydası olur. çünkü satış görevlisi bana aracı tanıtırken bu forumda okuduğum önemli şeyleri sorma imkanım oldu. hem yeni nesil çelik hem de aerodinamik tasarım yakıt tüketimini düşürüyor. tabi bide 6 ileri vitesin olması önemli bir etken. size tavsiyem; şimdiden şöyle beğendiğiniz müzikleri bi flash belleğe yada cdye kaydedin.. ilerde çok ihtiyacınız olacak!! :)))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: concept81

    valla ben sizi anlamıyorum
    hyundai ne yapsa size yaranamıyor, arabaları teneke dediniz, tank gibi araba yaptı, şimdide pahalı diyorsunuz, sene sonu indirimi ile uygun araç veriyorlar yok 2.el oluyormuş, ya arkadaşlar lafı dolandırmayın ve biraz delikanlı olun, açık açık yazın sorun neyse, beğenmiyormusun, gıcıkmı oluyorsun, kıskanıyormusun, alıcımısın, neyse yazında öğrenelim

    focus 3 dizel titanyum manuel 62 bin mi neydi, şimdi bu araç çok mu başarılı mesela, daha örnek çok, yeni kasaların çoğu hayal kırıklığı oldu, elantra bu konuda çok başarılı bence, kimse aksini iddaa etmesin, yeni focus, yeni civic, tam hayal kırıklığı oldu


    al bendende o kadar....

    cıvıc hayranı olan ben bile bu yeni cıvıcı görünce içim eziliyor.. o araç ne hale gelmiş öyle... focus desen o da

    öyle...

    ayrıca şunu anlamıyorum , bayi üzerine alıp satınca ne oluyor sonuçta araç sıfır,kullanılmamış değilmi ?

    aynı şekilde 2004 yılında clio almıştım istanbulda bir bayiden,ilaç firmasının aldığı sıfır araçlardı daha sonra

    vazgeçmişler ve araçlar bayşiden çıkmadan ikinci ele düşmüş ve normal fiyatından 3-4 bin ucuza almıştık

    paşa paşa 3 yıl bindik...

    millet olarak bayılıyoruz bişeylere lafetmeye...

    daha önce hiç hyundai sahibi olmadım ama adamlar 10 numara araç yapmışlar bence,sış görünüm,iç dizayn,genişlik,konfor hepsi çok iyi....

    liste fiyatına kimse aldanmasın bence.. vw hariç tüm firmalar o fiyatlardan çok çok indirim yapıyor...

    Bu forumda yazan bazı şeyleri gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum.. yanlış anlaşılmasın herkesin fikri kendinedir ama katılmadığım noktaları belirtmem lazım. öncelikle bir aracın pahalı olması onun kalitesini etkileyen tek etmen değildir. piyasanın o günkü şartları içinde araç hak ettiğinden (ki hak etme konusu da kişiseldir aslında..) ucuz ya da pahalı olabilir. bu yüzden piyasayı iyi takip etmek ve eğer alacağınız araca kesin karar verdiyseniz fırsatları kaçırmamak lazım gelir diye düşünüyorum. bir ikincisi, ben aracımı aldığımda araç bayideki son prime plus otm elantraydı. doğal olarak test edilmişti ancak aracın çok kullanılmadığı da besbelliydi. nerden anladın dersen; aracın tüm lastikleri gıcır gıcırdı ve kmsi 18deydi. hatta görevli durun ben sizin için sıfırlıyım dedi. ha diyorsan ki hyundai işi gücü bırakmış, test araçlarının lastiklerini gizli gizli durmadan değiştirip kmyi sıfırlıyor.. onu bilemem ama bu biraz komplo teorisi gibi.. ayrıca da adamlar araçları bu şekilde kakalamak isteselerdi bana niye son araç olduğunu söylesinler ki? söylemeseler bilemezdim, neticede bayideki araçları tek tek sayma imkanım yok demi? kaskoyu da yaparken normal fiyatı üzerinden yaptırdık. yani aracı indirimli aldım ancak aracın kaskoda gerçek değeri görünüyor. bir üçüncü nokta; forumda genel olarak "araba dediğin ekonomik yakıt tüketimli olmalı" gibi bir hava var. hatta bazı arkadaşlar "biraz yamuk olsun da ekonomik olsun" diyor. tabi kendi tercihleridir. ancak ben olsam sırf ekonomik diye de yamuk yumuk bir aracı tercih etmem. varsın yaksın biraz ama karşıdan baktığımda bile beni cezbetsin.. yeni elantra da bu fazlasıyla var.. araç adeta "ben burdayım gel beni sür" diye bağırıyor.. e daha ne? üç günlük ömründe bırak keyfini sür.. hep ekonomi hep ekonomi nereye kadar? o kadar ekonomi meraklısı arkadaşlar zaten 40binin üstünde araç almasın. benim düşüncem; eğer ki bir araca 40binin üstünde para sayıp alıyorsan senin yakıtla pek sorunun yok demektir. zira o parayı veren yakıtı da verir kanımca. bi de hiçbir markaya önyargılı yaklaşmamak lazım bence. bana da çok hyundai alınırmı dediler. ama aldım. çünkü hyundai dediğin markanın tek bir ürünü yok ki! adamlar sürüyle araç yapmış. birini beğenirsin diğerini beğenmezsin. dolayısıyla araçları marka bazında genellemek yerine modelleri baz alınırsa daha sağlıklı olur. misal ben şuan hyundai elantra sahibiyim. fakat bu tüm hyundaileri sevdiğim anlamına gelmiyor. örneğin getz bence çok iticiydi. bunun yanında aynı model iki araç arasında da farklılık olabilir. mesela benim elantram iyidir ama bir başka elantra araçta fabrika üretiminden kaynaklı sorun oluşabilir. demem o ki; bırakın farklı markaların farklı araçlarını kıyaslamayı, aynı markanın aynı modelinin iki ayrı aracını dahi kıyaslamak yanlıştır bence. özetle; eğer ki aracınızdan genel olarak memnunsanız, iyi ki almışım diyorsanız artık araç kıyaslamayı veya yok şu kadar yakmış yok bu kadar yakmış demeyi bırakın... ha eğer bunları diyecekseniz zaten o araçtan keyif alamazsınız. valla ben 52 verdim elantraya ama öyle bi keyifli sürüyorum ki!! :))) hatta daha anca bugün aklıma geldi dur bi bakayım dedim 100 kmde yakıt tüketimine.. :)) bi de lütfen test etmediğimiz, incelemediğimiz araştırıp soruşturmadığımız araçlara laf etmeyelim.

    unutmadan ekleyeyim; bazı düz mantıklı arkadaşlar şöyle bir çıkarım yapmış: elantra çok pahalı, hyundainin bi tarafı kalkmış bu yüzden çok satmıyormuş. veya elantra aslında kalitesiz bir araçmış, hyundai bunu millete kakalamaya çalışıyormuş falan falan... ya arkadaşlar bir aracın fazla satmaması onun kalitesiz olduğunu göstermez bu bir. elantra dünyada onlarca ödül almış (kesin şike var bu işte demi?! :)), 2011 yılının DÜNYADA (tekrar ediyorum.. DÜN-YA-DA!!!!) en çok satılan 2.(İKİNCİ) aracı olmuş. e biraz insaf demi? :)) bu iki. çamur atmak yerine gidin aracı bayide sürün, hatta buyrun beraber gidelim siz sürün ben yanınıza oturayım ve aracı tartışalım. ama objektif bir şekilde, artısıyla eksisiyle (zaten önceki mesajlarımda ben kendimce belirlediklerimi yazmıştım). bu da üç. haaa ben haksızsam şimdiden kabul ederim. ama asla önyargılı eleştirilerde bulunmayalım.




  • @eoklay. Dostum tekrar hayırlı olsun Paylaşımlarını araçla ilgili okudum ve elantra alma arefesinde çok icime sindi cidden. İstanbul Maltepe'de bir bayide sorduk ve test sürüsü yaptık ve araç anahtarımız çalıştırma olan en full ov modeliydi. Prime plus diye özellikle belirtti arkadas. 45 bin 2011 modelini bıraktı. 2012 modelini en son 48 e vereceklerini söyledi satışci arkadas. 15 gün önce sorduk zamlanmis olabilir bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    @eoklay. Dostum tekrar hayırlı olsun Paylaşımlarını araçla ilgili okudum ve elantra alma arefesinde çok icime sindi cidden. İstanbul Maltepe'de bir bayide sorduk ve test sürüsü yaptık ve araç anahtarımız çalıştırma olan en full ov modeliydi. Prime plus diye özellikle belirtti arkadas. 45 bin 2011 modelini bıraktı. 2012 modelini en son 48 e vereceklerini söyledi satışci arkadas. 15 gün önce sorduk zamlanmis olabilir bilmiyorum

    valla eskiden olsa hanım beni hayatta bi yoğurt almaya gece gece markete gönderemezdi.. ama inan sırf aracı sürmek için bi yoğurdu bahane ettim. :)) tabi hanım köfteyi çakınca e dedim sen de gel beraber turlayalım. :)) yolda biraz ona verdim aracı. o da çok rahat kullandı..
    bide bugün kırmızıda bekledim hafif rampada. eski araç olsa kesin 50cm felan geri kayardım. ama bunla ayağımı frenden çeker çekmez araç ilerlemeye başladı. yokuş kalkış desteği sağolsun... bu arada aracın ses yalıtımı da gayet iyi. bide kendim bakmadım ama bayide aracın altının komple kapalı olduğunu, böylece yolda sıçrayan mıcır vb. şeylere karşı güvenli olduğunu söylediler. prime plus 48 ise kaçırma derim. liste fiyatı 56.600, bana 52ye bıraktılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eoklay -- 25 Şubat 2012; 23:04:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    @eoklay. Dostum tekrar hayırlı olsun Paylaşımlarını araçla ilgili okudum ve elantra alma arefesinde çok icime sindi cidden. İstanbul Maltepe'de bir bayide sorduk ve test sürüsü yaptık ve araç anahtarımız çalıştırma olan en full ov modeliydi. Prime plus diye özellikle belirtti arkadas. 45 bin 2011 modelini bıraktı. 2012 modelini en son 48 e vereceklerini söyledi satışci arkadas. 15 gün önce sorduk zamlanmis olabilir bilmiyorum

    valla eskiden olsa hanım beni hayatta bi yoğurt almaya gece gece markete gönderemezdi.. ama inan sırf aracı sürmek için bi yoğurdu bahane ettim. :)) tabi hanım köfteyi çakınca e dedim sen de gel beraber turlayalım. :)) yolda biraz ona verdim aracı. o da çok rahat kullandı..
    bide bugün kırmızıda bekledim hafif rampada. eski araç olsa kesin 50cm felan geri kayardım. ama bunla ayağımı frenden çeker çekmez araç ilerlemeye başladı. yokuş kalkış desteği sağolsun... bu arada aracın ses yalıtımı da gayet iyi. bide kendim bakmadım ama bayide aracın altının komple kapalı olduğunu, böylece yolda sıçrayan mıcır vb. şeylere karşı güvenli olduğunu söylediler. prime plus 48 ise kaçırma derim. liste fiyatı 56.600, bana 52ye bıraktılar.

    Alıntıları Göster
    8 buçuk aydır aracı kullanıyorum satılan ilk araçlardan hatta adana da alınan ilk araç diyebilirim geldiği gün aldım çünkü şu ana kadar kesinlikle bir problem yaşamadım çok güzel bir araç gidip deneyip sürmeden incelemeden kesinlikle karar vermeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    unutmadan ekleyeyim; bazı düz mantıklı arkadaşlar şöyle bir çıkarım yapmış: elantra çok pahalı, hyundainin bi tarafı kalkmış bu yüzden çok satmıyormuş. veya elantra aslında kalitesiz bir araçmış, hyundai bunu millete kakalamaya çalışıyormuş falan falan... ya arkadaşlar bir aracın fazla satmaması onun kalitesiz olduğunu göstermez bu bir. elantra dünyada onlarca ödül almış (kesin şike var bu işte demi?! :)), 2011 yılının DÜNYADA (tekrar ediyorum.. DÜN-YA-DA!!!!) en çok satılan 2.(İKİNCİ) aracı olmuş. e biraz insaf demi? :)) bu iki. çamur atmak yerine gidin aracı bayide sürün, hatta buyrun beraber gidelim siz sürün ben yanınıza oturayım ve aracı tartışalım. ama objektif bir şekilde, artısıyla eksisiyle (zaten önceki mesajlarımda ben kendimce belirlediklerimi yazmıştım). bu da üç. haaa ben haksızsam şimdiden kabul ederim. ama asla önyargılı eleştirilerde bulunmayalım.


    Öncelikle aracınız hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.

    Elantra'nın kalitesiz olduğunu ya da Hyundai'nin Elantra'yı millete kakalamaya çalıştığını düşünmüyorum.Yalnız Elantra pahalı değil derseniz size katılmam.Diğer araçlarla kıyas yapınca Elantra pahalı mı?Bence hayır; ancak kıyas yapmadan bakarsak Elantra'nın sunduğu donanımları da göz önüne alarak Elantra'nın pahalı olduğunu söyleyebiliriz.Zaten ben şimdiye kadar "Efenim Fluence gibi piyasayı alt üst eden bir araç bu fiyata satılıyorsa Elantra'yı nasıl bu fiyata satarlar?" demedim.Bana göre iki araç kıyaslanmamalı bile.Ben Türkiye'deki tüm araçların pahalı olduğunu düşünüyorum.Bugün full bir Doblo'yu 40.000 civarı bir fiyata alıyoruz.Bunun üzerine söylenecek başka sözüm yok.Yani ben sadece Elantra pahalı demiyorum.Genel olarak piyasa fiyatlarının yüksek olduğunu düşünüyorum.Daha önceki mesajları okuduysanız benim Elantra hayranı olduğumu anlamışsınızdır.Bu yüzden her ne kadar aracın hayranı olsam da araç için olumsuz görüşlerim de var.Daha önce de söylediğim gibi böyle bir araçta sunroof, bluetooth gibi özelliklerin olmaması çok büyük bir eksiklik bana göre.Hele ki Accent Blue'da bluetooth varken Elantra'da olmaması beni çileden çıkarıyor.Navigasyon belki çok çok önemli değil.Zaten bu donanımın mode ya da prime donanıma dahil edilmesini de beklemezdim; ancak opsiyonel olarak mutlaka getirmeleri gerekirdi.Böyle muhteşem bir araca o lastikleri ve cantları reva görenleri Allah'a havale ediyorum.Dediğim gibi aracı diğer araçlarla kıyaslarsak bence pahalı değil; ama zaten birçok kişinin ön yargılı olduğu bir aracı siz milletin -anlam veremediğim bir sebepten- neredeyse kaportasını yaladığı Corolla gibi araçlarla aynı fiyata satmaya çalışırsanız sonuç bu olur.Yukarıda paylaştığım satış rakamları ortada.Ha sırf halk ön yargılı diye Hyundai diğer firmaların araçlarına eşdeğer olan bir modelini ucuza satmak zorunda mı?Elbette değil; ama Hyundai ön yargısının kırılması için insanların Hyundai'nin araçlarına binmesi lazım.İnsanların bu araçlara binmesinin tek yolu da Hyundai'nin araçlarını piyasadaki diğer araçlardan ucuz satmasıdır.Böylece insanlar Hyundai'nin aslında bildikleri gibi olmadığını anlarlar ve ilerde Hyundai, araçlarına diğer araçlardan çok daha pahalı bir etiket yapıştırsa bile çok iyi satış yapar.Yani bana göre Hyundai tanıtım bölümünü çok çabuk geçmeye çalışıyor.Getz, Era gibi araçlarla tanıtım yaptıklarını sandılar; ancak durum böyle değil.Bu modeller Hyundai'ın sadece ucuza çok iyi araçlar satan bir firma olduğunu gösterdi.İnsanların Hyundai bir araca 40-50 bin tl vermesi için daha fazlası gerek.Hyundai'ın araçlarının bu fiyatları hak ettiğini anlamamız için bu araçlarla tanışmamız gerek.Hyundai geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi şimdi de Elantra'yı, Accent Blue'yu bir iki sene piyasa fiyatlarından biraz daha düşük bir fiyatla satsa iflas mı eder?Elbette hayır.

    Sonuç olarak Elantra bana göre otomobil dünyasında özellikle tasarımıyla çığır açmış(opel insignia gibi) bir arabadır; ancak bu araçtan hak ettikleri karı elde etmeleri için yukarda söylediklerimi yapmak zorundalar.En azından Türkiye pazarı için.

    Yukarıda saydığım doananımların eksikliğinden ya da yetersizliğinden hiç bahsetmemişsiniz.Ya bu donanımlar sizin için önemli değil ya da aracın baş döndürücü güzelliği size bunları unutturmuş; ama şunu unutmayın ki bu donanımlar birçok kişi için çok çok önemli.

    Bu arada bu yıl biz de bir c sınıfı araç almayı düşünüyorduk(elantra tercih olarak ilk sıradaydı); ama hem piyasa fiyatlarının yüksek olması nedeniyle hem de özel nedenlerle vazgeçtik.Önümüzdeki sene yeni kasa Corolla bizi tatmin etmezse Elantra almayı düşünüyoruz.Corolla yeni kasası ile de bir yenilik yapamazsa benim de Toyota'ya karşı olan sert tutumum daim olacak; çünkü yıllardır Toyota'nın bir tane göz alıcı modelini görmedim.Şimdi birileri çıkıp da sen nasıl Toyota'yı beğenmezsin demesin.Ben beğenmiyorum işte.Siz de Elantra'yı beğenmezsiniz.Bunun için gereksiz mesajlar yazmayın lütfen.

    Bir de şunu merak ettim.MP3 çaları usb ile bağladığınızda şarkıların çaldığını; ancak aracı stop edip çalıştırdığınızda ilk şarkıya döndüğünü söylemiştiniz.Acaba bu durum normal bir usb bellekte de oluyor mu?Eğer oluyorsa kafayı yerim; çünkü yeni çıkan tüm araçlarda usb'den müzik çalma özelliği var ve sorunsuz.4*4 Chery'de bile var yani artık ne diyim.

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 26 Şubat 2012; 23:15:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eoklay

    quote:

    Orijinalden alıntı: cıvıcem

    @eoklay. Dostum tekrar hayırlı olsun Paylaşımlarını araçla ilgili okudum ve elantra alma arefesinde çok icime sindi cidden. İstanbul Maltepe'de bir bayide sorduk ve test sürüsü yaptık ve araç anahtarımız çalıştırma olan en full ov modeliydi. Prime plus diye özellikle belirtti arkadas. 45 bin 2011 modelini bıraktı. 2012 modelini en son 48 e vereceklerini söyledi satışci arkadas. 15 gün önce sorduk zamlanmis olabilir bilmiyorum

    valla eskiden olsa hanım beni hayatta bi yoğurt almaya gece gece markete gönderemezdi.. ama inan sırf aracı sürmek için bi yoğurdu bahane ettim. :)) tabi hanım köfteyi çakınca e dedim sen de gel beraber turlayalım. :)) yolda biraz ona verdim aracı. o da çok rahat kullandı..
    bide bugün kırmızıda bekledim hafif rampada. eski araç olsa kesin 50cm felan geri kayardım. ama bunla ayağımı frenden çeker çekmez araç ilerlemeye başladı. yokuş kalkış desteği sağolsun... bu arada aracın ses yalıtımı da gayet iyi. bide kendim bakmadım ama bayide aracın altının komple kapalı olduğunu, böylece yolda sıçrayan mıcır vb. şeylere karşı güvenli olduğunu söylediler. prime plus 48 ise kaçırma derim. liste fiyatı 56.600, bana 52ye bıraktılar.

    valla bende sırf eşimde kullanabilsin diye otomatik elantra test ettim ve anlattıklarınız gibi çok memnun kaldım araçtan....

    Allah nasip ederse niyetim yılsonu gibi bu araçtan almak.... gerçekten dış tasarımı ve iç konforu ayrıca sürüş zevki çok içime sindi... Kesinlikle önyargılardan uzak olarak hyundai çok iyi iş çıkarmış elantra ile... yeni çıkacak i30 da bu ayarda olacakmış....

    Cıvıc kullanmış ve beğenen biri olarak yeni kasayı inceledim ve gerçekten beğenmedim... o yüzden elantra ilk tercihim... ama dediğim gibi eğer yılsonuna kadar ülkemizde kurlar fiyatlarda aşırı dalgalanma olmaz bu seviyelerde giderse almayı düşünüyorum.... Elantranın fiyatı rakiplerine göre bencede biraz daha düşük olsa daha fazla tutar türkiyede... Ama hyundai satış politikasını baya değiştirmiş....

    Bu arada yeni aracınızı kullandıkça olumlu olumsuz yorumlarını mutlaka bekliyoruz...

    Saygılar....




  • Selam Arkadaşlar Fun Club Olarak Etkinlikler Yapılıyormu Buluşmalar, Davetler, Organizeler vs...
    Yoksa Sadece Bilgi Alışveriş İçin Açılan Bir Fun Clubmu?

     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz_Melegim

    Selam Arkadaşlar Fun Club Olarak Etkinlikler Yapılıyormu Buluşmalar, Davetler, Organizeler vs...
    Yoksa Sadece Bilgi Alışveriş İçin Açılan Bir Fun Clubmu?

     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU


    hocam burası tamamen bilgi amaçlı forum sayfası.... davet veya buluşmalar yok henüz...

    bu arada beyaz melek ciden çok güzel Allah nazardan saklasın.... siyah tavan kaplama çok yakışmış beyaz elantraya....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkonick

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz_Melegim

    Selam Arkadaşlar Fun Club Olarak Etkinlikler Yapılıyormu Buluşmalar, Davetler, Organizeler vs...
    Yoksa Sadece Bilgi Alışveriş İçin Açılan Bir Fun Clubmu?

     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU


    hocam burası tamamen bilgi amaçlı forum sayfası.... davet veya buluşmalar yok henüz...

    bu arada beyaz melek ciden çok güzel Allah nazardan saklasın.... siyah tavan kaplama çok yakışmış beyaz elantraya....

    Alıntıları Göster
    Çok Saol Teşekkür Ederim.




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.