Şimdi Ara

Hyundai Assan Müşteri Memnuniyeti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar;

    Aşağıdaki mesajı bir konu altına yazmıştım ancak yeni bir konu olarak açmayı uygun gördüm. Burada asssan'ın müşteri memnuniyetine dönük yapılabilecek çalışmaları işlemek istedim.

    Daha öncede bahsetmiştim. Ne Assan Türkiye nede servisler gereken hassasiyeti göstermiyorlar diye. Sorun küçük olsun büyük olsun bu böyle. Bir konu için 9 mesaj yazmış; 6 telefon (telesekreter) ederek kayıt vermiş olmama karşın hiç bir cevap gelmemiştir.

    Bunun sonucu olarak bir akşam vakti saat 20:00 civarında Hyundai Assan Kore (site ingilizcedir.) sitesine sadece yaşadıklarımı anlatan bir mesaj yazdım. İnanırmısınız sabah saat 09:30 10:00 civarı türkiye assan aradı cep telefonumdan. Kore sitesine bir mesaj yazdığımı ve bu nedenle aradıklarını kendilerine daha önce yazmış olduğum ve bıraktığım telefon mesajlarının sistemden kaynaklanan bir arızadan dolayı silinmiş olabileceğini; bu nedenle bundan sonra koreye değil kendilerine başvurmamı istediler. Okuyunca neden ve nasıl aradıklarını umarım anlamışsınızdır.

    Evet araçlarımız mükemmel değil; olsalar bile genede bir şey bulmak çok kolay. Ama malumunuz aynı kasa aynı model aynı yıl üretiminde bile eksiklikler ve değişiklikler olabiliyor. Buda biz alıcı ve kullanıcıları üzüyor. Sıkıntı yaratıyor. Ama zaten hayatın kendiside biraz sıkıntı yaratmıyormu sizce?. Bu nedenle evet kötüde olsa iyilerle yetinmesini bilmeliyiz bence. Ama bu demek değildirki sineye çekelim. HAYIR. Tabiki tepkimizi saygı çerçevesinde koymalıyız.

    Ama tepkiler bireysel olunca ses getirmiyor. Malumunuz toplumun geneli böyle şu an. "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" misali. Ama o yılan bir gün bizide bulursa o zaman kime gideceğiz?.

    Eğer kabul ederseniz bir teklifim olacak sizlere. Bir kampanya başlatalım demokratik ölçülerde. Komple tepki mesajlarımızı aynı anda Assan'a fax çekelim yada posta ile gönderelim. Yada istanbulda olan arkadaşlarımızdan müsait olanlar tüm üyeler adına (ki farklı forumlarda olanlarla birlikte baya varız) gidip görüşsünler assan'la. Belki hiç bir şey olmasa bile birlikten güç doğar misali mahkemeye başvurarak medya desteği ile birşeylerin değişebileceğini gösterebiliriz. Çoğunluk hayal diyebilir ama hayaller azmetmedikçe hayal kalmaya mahkumdur.

    Yani kısacası burada birbirimize düşmeyelim. Birlik olalım.
    Yapıcı olarak yönlendirip bilgilendirip katkı sağlamanızı bekliyorum.

    Hepinize saygılar sunarım.







  • assanda müşteri memnuniyeti yok

    kocaman bir 0 benden

    değilmiki müşteri hizmetleri bu araba bu kadar işine gelirse dedi bana

    daha diyecek lafım yok

    ayrıca hyundainin kore sitesinee bende yaşadıklarımı anlatan bir mesaj yazdım ve hiçde dönen olmadı 3 senedir
  • Taktiği aldık ,bundan sonra direk Koreyle bağlantıya geçiyoruz

    Aracımın servis bakımının 15.000km mi 20000km mi olduğunu sormak için bir kaç kez aradım açan olmadı. Başka bir numara buldum ordan aradım açtılar, açan kız ilk önce arabanız yeni bir araba valla bilmiyoruz ki dedi,sonra yanındaki kıza sordu i30 dizelin bakımı kaç km de diye :D 5dk sonra biz sizi arayalım dedi.

    Assan akraba şirketi galiba tanıdık eş dost oturmuşlar, nasılsa araba satıyo kendiliğinden
  • başlığa destek
  • Hyundai'nin Türkiye'de en büyük eksikliği müşteri ilişkileri,çünkü yok.Sistem hatası falan palavra inanmıyorum.Ben de ne mailler attım,şikayet var 'da yayınladım ne dönen var ne de dönmeyi düşünen
  • Aracımın saymakla bitmez bir çok sıkıntısı var. Servise gittim hepsini hallettik dediler. Bi baktım tüm problemlerim halen devam ediyor. Assan dan aradılar servise gitmişiniz memnunmusunuz diye kesinlikle memnun değilim dedim. Sizi yarın arayacaklar ve randevu verecekler dediler ne arayan var ne soran. Servis elemanlarıda ayrı bir güzel. Adama kapıdan ses geliyor diyorum - Abi o kadarda ses gelecek aldığın araba mercedes değil olur o kadar diyor.

    airforce dostum tam destek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schumi50 -- 10 Şubat 2009; 9:15:58 >
  • müşteri memnuniyeti diye bişey yok önce kafaları değiştirmek lazım.
    serviste ustaya diyosun bak burdan ses geliyor. o diyoki yok gelmiyor alamadım.
    işine gelmiyor ondan.sonra arıyolar yok memnunmusunuz iyimi şöylemi böylemi.
    bende ağzıma geleni söyledim.kız ne diyeceğini şaşırdı ileteceğim diyebildi ancak
    gidiş o gidiş.
  • Ankara'da Kurucayirli ve Akbak var. her ikisi de iyi. Bende bu sekilde ilgisizlik hic olmadi.



    quote:

    Orjinalden alıntı: getzci

    müşteri memnuniyeti diye bişey yok önce kafaları değiştirmek lazım.
    serviste ustaya diyosun bak burdan ses geliyor. o diyoki yok gelmiyor alamadım.
    işine gelmiyor ondan.sonra arıyolar yok memnunmusunuz iyimi şöylemi böylemi.
    bende ağzıma geleni söyledim.kız ne diyeceğini şaşırdı ileteceğim diyebildi ancak
    gidiş o gidiş.
  • bence biz ülke olarak daha çok fırın ekmek yememiz lazım.
    tüketici hakları var ama hak arıyorlarmı yoksa mağdur edenin haklarınımı savunuyorlar belli değil.
    inşallah hyundai assan müşteri hizmetleride bayilere gereken talimatları verir ve müşteriler memnun kalır.
    saygılar.
  • Yaşadığım bir problem ile ilgili olarak Hyundai müşteri hizmetlerine aşağıdaki sıkınıtımı ilettim. Bir hafta boyunca düzenli olarak telefon ile de şikayetiminin nasıl değerlendirildiğini takip ettim. Sonuç olarak ne bir mail ne de telefon geldi.En sonunda müşteri hizmetleri sorumlusunu bağlattılar. Beyfendi bana iletişim formundan mail adresinizi bulup size oradan dönüş yapacağım dedi.Sonuç olarak yetkili servis sizinle irtibata geçecektir dediler. 2 haftadır ne kimse aradı ne de mail geldi. Ben de Hyundai global a ingilizce olarak şikayetimi ilettim, ama oradan da gelen bir cevap olmadı.
    Bu yüzden hyundai alırken 2 defa düşünülmesini, hyundai araç sahibi olanların hyundai müşteri hizmetlerine kimseyi allahın düşürmemesini dileyerek şikayetimi alta yazıyorum:::




    Ocak 2010 da başıma gelen trafik kazasında aracım sağ arkadan darbe aldı. Eskişehir yolundaki Neziroğlu Hyundai yetkili servisine gittim. Aracım yaklaşık 10-15 gün serviste kaldı. Bu süreyi telefonla takip ederken 2 veya 3 günün test ile geçtiğini öğrendim. Aracımı tekrar teslim aldıktan yaklaşık 1 ay sonra arkadaşım aracımı satın almak için aynı serviste 2. el ekspertiz yaptırdı. Bu raporun sonucunda sağ arka amortisör patlak ve sağ arka porya bilyasının ses yaptığı ortaya çıktı.

    Geçen hafta yetkili servis ile yaptığım görüşmede sıkıntılarımı (porya bilyası, iç döşeme) ilettim ve sonuncunda;

    1-Bana ortaya çıkan arızaların kaza ile ilgisi olmadığını, %99 arabam 9 yıllık olduğundan deforme olmuş olabileceği, eskpere ses yapan bölgenin gösterildiğinde bilyaya gelene kadar olan kısımda kaza ile ilgili problem olmadığından yine %99 oranında eskperin de aynı şekilde söyleyeceğini ve bunun sonucunda harcanan işçilik masraflarının benden karşılanacağı,
    2-Sağ arka dikmenin iç döşemede oluşan yırtığın kendi hataları olduğunu ve aracımı auto king mini onarımdan yaptırabileceğimi söylediler.


    Benim de bu konu ile düşüncelerim şunlar;

    1- Şayet herşey servisin ifade ettiği gibiyse bu arabaya 2-3 gün test yapılıp bana sağ arka tekerlete sorun olmadığını söyleyip teslim ettiklerinde, gerçekten iyi test yaptıysalar, bu arızaların oluğunu ama bu arızaların kaza ile ilgili olmaığını söylemeleri gerekmez miydi?

    2- Önden çekişli bir arabanın ön ve sol arka tekerleklerinde hiçbir sorun yokken darbe alıp cant kapağı kırılan sağ arka tekerlerleğinde sorun olması bilyanın sadece deformasyondan sorun çıkardığını ve amortisörün sadece bu yüzden patlak olduğu müşteriye inandırılabilir mi?

    3- 2 gün dışarı çıkarılan arka cam yerine takılırken, takıldıkta sonra silinmesi çok zor olan tozlanmış arka stop lambasının için temizlenmesi gerekmez miydi. 2 gün evninizin camını açıp bırakınca içerideki toz sizi rahatsız etmez mi? Ki burası elinizin giremiyeceği fakat görünen bir yer ise?

    4- Önümüzdeki sene 0 araba almayı düşünüyorum bu olaylar sonucunda hangi firmayı tercih etmemi ve aracımın bundan sonraki bakımlarını hangi serviste yaptırmamı önerirseninz


    ENGLISH


    DISRESPECTFUL APATHY OF HYUNDAI ASSAN IN TURKEY

    Hello,

    Acording to a problem which i had,i made contact( only one-way relation ) with Turkey Hyundai Assan customer Service departmant.I sent a from like this and made aproximetly 10 calls to learn their approach to my problem.However at the end of two weeks i got nothing but a mail tells me that related authorized service will contact me.I waited one week but there are no mail or calls. There is a saying that Hyundai Services are worst services in Turkey.Inıtıally i was against this idea, but when i encountered with the problem, i began to think that maybe it is true.

    I am sending my problmes to you to understand that how HYUNDAI Turkey ,a large company's value decreased in my eyes;

    In Janruary 2010 i had a car accidenet in Ankara,Turkey. My car, Hyundai Elantra-2001, was hit by a minibus at right-back wheel.I drove my car nearest authorized service, Neziroglu at Eskisehir-Way in Ankara,Turkey. My car was in there for 10-15 days. While I was track the changes, i learned that the car was tested for 2 or 3 days. A month after i got my car, one of my friends went this service to get expertise report of the car to buy the car. As the results of the report right-back wheel's shock eleminator was flated and wheel-hub bearing(porya rulman) was making noise. There was no noise before accident. After accident at 90 kmph there is a noise coming from deeply.

    Last week i went to the service to tell my problem which was related with the problem above and upholstery. Finally i got these answers;

    1-They told me that the problem at right-back wheel isn't related with the accident, %99 it was deformed because of the car's age, if they show the car to the exper, the exper will look former parts before heel-hub bearing and they told me that there is no problem at the former parts. İf it happens like they told, wasn't they have to tell me the problems when gave the car back and they said that they will take payment for their work to open and closing the part.

    2-Related with upholstery, there is a cracked part in the right back of the car's interior. They told that this is their mistake. But in the mean time they told i can repair this part with my insurance right(which is a limited right to repair the car's small problems with interior and exterior).

    Here is my idea about this;

    1-İf all things are like they told(but i don't think like that);when they give the car back, did they have to tell me that these problems had been there before accident, if they made good tests for right-back wheel for 2-3 days.

    2-When there is absuletly no problem in a Front-wheel-drive car's other front wheels and back-left wheel, if there is problems at the back-right wheel which take hit and have a broken rim cover, how can i take beleive their comments that the wheel-hub bearing(porya rulmanı,bilyası) had problem only because of the deformation?

    3-When the rear window which was out for 2 days,before put back it's place, Wasn't they have to clear inside of stop lamp which is very hard to clean now. When you open your house's windows, don't you feel uncomfortable from the dust which is on the furniture.worst if it is not a place where you can easily put in your hand?

    4-By the end of the year i am going to buy a new car, Finally which firm you recommend me to choose and which authorized service do you recommend in Ankara,Turkey?




  • Hyundai Assan'ın Türkiye de Müşteri Menuniyeti Denen Bi Departmanı Yok Herhalde Bu kadar Şikayete Maile Kyıtsız Kalınmazdı Öyle bi Deparman Olsaydı...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.