Şimdi Ara

Hyosung GT 250r hakkında??? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
46.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eğer bu motorun üretimi kanuniye geçmişse o motordan bişey bekleme kanuniye geçmesiyle birlikte problemlerde başlayacaktır. örnek olarak mz motosikletler ilk olarak alman üretimiydi ve taş gibiydi sonrasında kanuniye geçti teneke oldu çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    eğer bu motorun üretimi kanuniye geçmişse o motordan bişey bekleme kanuniye geçmesiyle birlikte problemlerde başlayacaktır. örnek olarak mz motosikletler ilk olarak alman üretimiydi ve taş gibiydi sonrasında kanuniye geçti teneke oldu çıktı.



    Mz olayında kısmen hemfikirim ama Hyo'ya Kanuni yazısı bile Korede basılıyo benim bildiğim. yani Türkiyede montaj bile yapılmıyor. Servis ve yedek parça konusunda zaman zaman sıkıntı olabiliyor, o da iyi usta ve hyosung source sitesi sayesinde aşılıyor. aslında bakacaksanız bütün iyi motorların yedek parçası pahalı. yani aranızda YBR250 nin parçasının ucuz olduğunu düşünen war mı? bi motor çok tutarsa yedek parçası da bollaşır ve ucuzlar. yan sanayisi çıkar çıkması çoğalır fiyatlar düşer. yani hiç bilmeyen biri Hyo'nun yağ filtresinin 25-30tl olduğunu görünce pahalı bulur, doğaldır ama TVS filtresiyle aynı filtre kullandığını ve yan sanayisinin 5tl olduğunun öğrenilmesi lazım. ( bu arada ben o ucuz filtrelerden kullanmıyorum yine de n'olur neolmaz :D )




  • bo motordan alacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    eğer bu motorun üretimi kanuniye geçmişse o motordan bişey bekleme kanuniye geçmesiyle birlikte problemlerde başlayacaktır. örnek olarak mz motosikletler ilk olarak alman üretimiydi ve taş gibiydi sonrasında kanuniye geçti teneke oldu çıktı.



    Mz olayında kısmen hemfikirim ama Hyo'ya Kanuni yazısı bile Korede basılıyo benim bildiğim. yani Türkiyede montaj bile yapılmıyor. Servis ve yedek parça konusunda zaman zaman sıkıntı olabiliyor, o da iyi usta ve hyosung source sitesi sayesinde aşılıyor. aslında bakacaksanız bütün iyi motorların yedek parçası pahalı. yani aranızda YBR250 nin parçasının ucuz olduğunu düşünen war mı? bi motor çok tutarsa yedek parçası da bollaşır ve ucuzlar. yan sanayisi çıkar çıkması çoğalır fiyatlar düşer. yani hiç bilmeyen biri Hyo'nun yağ filtresinin 25-30tl olduğunu görünce pahalı bulur, doğaldır ama TVS filtresiyle aynı filtre kullandığını ve yan sanayisinin 5tl olduğunun öğrenilmesi lazım. ( bu arada ben o ucuz filtrelerden kullanmıyorum yine de n'olur neolmaz :D )

    diablostone un dedigi hersey dogru suzuki an burgmanlarda ayni yag filitresini kullaniyor mesala kn marka kalite olanlari 20 tl kalitesizler 5 tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    quote:

    Orijinalden alıntı: deisler

    hyosung u karalama sebebleri nedir
    birde stler disariya verdigi ses aynimi

    Hyosung bir zamanlar uzanların getirdiği Seat gibi pek tanınmadı,ölü doğdu. Dağıtıcısı el değiştirdi ve maalesef Kanuni aldı. St ler enjeksiyonlu euro3 motora sahip. Hyosung firmasına aittir. El değiştirmeden önce gelenler euro2 yani karbüratörlü modellerdir.
    Motor kısımları üstten çift egzentrik yani DOHC silindir başına 4 sübaplıdır. St lerede tüp egzoz takıldığınsa ses aynen açılıyor. Yoksa orjinal egzozda hepsi standart desibelde çalışıyor.
    Bu markayı övenler ve pohpohlayanların cebine Kanuni para koymuyor. Maaş almıyoruz yani :) . Sadece yiğidi öldür hakkını yeme mevzusu bizimki.
    Gel gelelim bir grup ta antifan oluşmuş,bunlara da asla sevdiremezsin. İşin kötüsü bırakın kullanmış olup tecrübelerini aktarmayı,yolda görünce başlarını çevirecek kadar küsmüşler hyo ya.
    GT250R ile ciddi ilgilenen arkadaşlar iyi yada kötü tecrübe aktaran kullanıcılara dikkat etmesi gerekir. Diğerleri yanıltıcı olacaktır.

    Her kelimesine katılıyorum yaklaşık 10bin kmdir gt250r kullanıyorum gittiği kadar sıkıyorum bi kere banamısın demedi


    Motorun üretimi kanuniye geçmedi sadece Türkiyede telif hakkını kanuni aldı.Motor yine fabrikasındaki aynı banttan çıkıyor.2012modellerde Türkiye için verilen siparişler için motor bloguna st kanuni yazılmıştır.ama kalitede ve fabrikada bir değişiklik yok bu motor aynı şekilde brezilyada : kasinsky amerikada: atk
    markası adı altında satılmakta.Lütfen bilip bilmeden sallamayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a|i -- 15 Aralık 2011; 16:23:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a|i

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    quote:

    Orijinalden alıntı: deisler

    hyosung u karalama sebebleri nedir
    birde stler disariya verdigi ses aynimi

    Hyosung bir zamanlar uzanların getirdiği Seat gibi pek tanınmadı,ölü doğdu. Dağıtıcısı el değiştirdi ve maalesef Kanuni aldı. St ler enjeksiyonlu euro3 motora sahip. Hyosung firmasına aittir. El değiştirmeden önce gelenler euro2 yani karbüratörlü modellerdir.
    Motor kısımları üstten çift egzentrik yani DOHC silindir başına 4 sübaplıdır. St lerede tüp egzoz takıldığınsa ses aynen açılıyor. Yoksa orjinal egzozda hepsi standart desibelde çalışıyor.
    Bu markayı övenler ve pohpohlayanların cebine Kanuni para koymuyor. Maaş almıyoruz yani :) . Sadece yiğidi öldür hakkını yeme mevzusu bizimki.
    Gel gelelim bir grup ta antifan oluşmuş,bunlara da asla sevdiremezsin. İşin kötüsü bırakın kullanmış olup tecrübelerini aktarmayı,yolda görünce başlarını çevirecek kadar küsmüşler hyo ya.
    GT250R ile ciddi ilgilenen arkadaşlar iyi yada kötü tecrübe aktaran kullanıcılara dikkat etmesi gerekir. Diğerleri yanıltıcı olacaktır.

    Her kelimesine katılıyorum yaklaşık 10bin kmdir gt250r kullanıyorum gittiği kadar sıkıyorum bi kere banamısın demedi


    Motorun üretimi kanuniye geçmedi sadece Türkiyede telif hakkını kanuni aldı.Motor yine fabrikasındaki aynı banttan çıkıyor.2012modellerde Türkiye için verilen siparişler için motor bloguna st kanuni yazılmıştır.ama kalitede ve fabrikada bir değişiklik yok bu motor aynı şekilde brezilyada : kasinsky amerikada: atk
    markası adı altında satılmakta.Lütfen bilip bilmeden sallamayalım


    felon sensin sanirim iyi oldu burdada oldugunu bilmem daha gozum arkada kalmaz hyonun onurunu dhde de koruyan biri var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keos61

    quote:

    Orijinalden alıntı: a|i

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    quote:

    Orijinalden alıntı: deisler

    hyosung u karalama sebebleri nedir
    birde stler disariya verdigi ses aynimi

    Hyosung bir zamanlar uzanların getirdiği Seat gibi pek tanınmadı,ölü doğdu. Dağıtıcısı el değiştirdi ve maalesef Kanuni aldı. St ler enjeksiyonlu euro3 motora sahip. Hyosung firmasına aittir. El değiştirmeden önce gelenler euro2 yani karbüratörlü modellerdir.
    Motor kısımları üstten çift egzentrik yani DOHC silindir başına 4 sübaplıdır. St lerede tüp egzoz takıldığınsa ses aynen açılıyor. Yoksa orjinal egzozda hepsi standart desibelde çalışıyor.
    Bu markayı övenler ve pohpohlayanların cebine Kanuni para koymuyor. Maaş almıyoruz yani :) . Sadece yiğidi öldür hakkını yeme mevzusu bizimki.
    Gel gelelim bir grup ta antifan oluşmuş,bunlara da asla sevdiremezsin. İşin kötüsü bırakın kullanmış olup tecrübelerini aktarmayı,yolda görünce başlarını çevirecek kadar küsmüşler hyo ya.
    GT250R ile ciddi ilgilenen arkadaşlar iyi yada kötü tecrübe aktaran kullanıcılara dikkat etmesi gerekir. Diğerleri yanıltıcı olacaktır.

    Her kelimesine katılıyorum yaklaşık 10bin kmdir gt250r kullanıyorum gittiği kadar sıkıyorum bi kere banamısın demedi


    Motorun üretimi kanuniye geçmedi sadece Türkiyede telif hakkını kanuni aldı.Motor yine fabrikasındaki aynı banttan çıkıyor.2012modellerde Türkiye için verilen siparişler için motor bloguna st kanuni yazılmıştır.ama kalitede ve fabrikada bir değişiklik yok bu motor aynı şekilde brezilyada : kasinsky amerikada: atk
    markası adı altında satılmakta.Lütfen bilip bilmeden sallamayalım


    felon sensin sanirim iyi oldu burdada oldugunu bilmem daha gozum arkada kalmaz hyonun onurunu dhde de koruyan biri var

    heryerdeyim
    sıkıldım artık ya lanet olsun yok krank kırıyo yok çin malı vs. ne dertleri var bu motorla anlamıyorum gitti.bi sürseler bi bilseler nasıl bişe olduğunu o zaman önünde eğilecekler benim gibi ama işte... sırf bu laflardan sıkıldığım için satıcam bi gün bu motoru




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neroon5

    Sa arkadaşlar hyosung gt 250r alcam ama pek fazla bilgim yok önceden cruiser düşünüodum ama hyosung gt250r görünce fikrim değişti yardımlarınızı bekliyorum. not: şubat yada mart ayında alcam ankara oturuyorum. temiz güzel hyosung satan arkdaşlarıda beklıyorum. teşekkür ederim...



    Ben kullanmıştım bu motoru güzel mi değil mi kendiniz karar verin. Boğa gibi motor (Görünüş olarak) . Çok yapılı ve büyük.

    1) Ses olarak orjinal egzosu ile hiç güçlü bir ses duyulmuyor.
    2) Aynı cinsten motorlara göre çabuk hızlanıyor fakat çok fazla yüksek hızlara çıkamıyorsunuz. 170`i zor görüyor. Beni tatmin etmedi.
    3) Oturuş pozisyonu diğer super sport motorlara göre daha farklı. Bu motorda biraz daha kapanıp sürmeniz gerekiyor. Gidon biraz uzakta, depo çok büyük ve yüksekte çünkü. Pistlerdeki racing motorlarına benziyor.
    4) Göstergesini pek beğenmedim çok basit.
    5) Fakat piyasada, fiyatlara bakıldığında alınabilecek bir motor. Hem ucuz, hem iyi gidiyor fakat çok yüksek hızlara çıkamıyorsunuz o ayrı.
    Benim arkadaşımın arkadaşında vardı sadece meraktan kullanmıştım. Sorunları vs hakkında bilgim yok.
    Ama eğer parasal açıdan biraz sıkıntı yoksa yeni çıkan R6 ları veya R1 leri tavsiye ederim. Çok güzel motorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzart -- 18 Aralık 2011; 17:35:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzart

    quote:

    Orijinalden alıntı: neroon5

    Sa arkadaşlar hyosung gt 250r alcam ama pek fazla bilgim yok önceden cruiser düşünüodum ama hyosung gt250r görünce fikrim değişti yardımlarınızı bekliyorum. not: şubat yada mart ayında alcam ankara oturuyorum. temiz güzel hyosung satan arkdaşlarıda beklıyorum. teşekkür ederim...



    Ben kullanmıştım bu motoru güzel mi değil mi kendiniz karar verin. Boğa gibi motor (Görünüş olarak) . Çok yapılı ve büyük.

    1) Ses olarak orjinal egzosu ile hiç güçlü bir ses duyulmuyor.
    2) Aynı cinsten motorlara göre çabuk hızlanıyor fakat çok fazla yüksek hızlara çıkamıyorsunuz. 170`i zor görüyor. Beni tatmin etmedi.
    3) Oturuş pozisyonu diğer super sport motorlara göre daha farklı. Bu motorda biraz daha kapanıp sürmeniz gerekiyor. Gidon biraz uzakta, depo çok büyük ve yüksekte çünkü. Pistlerdeki racing motorlarına benziyor.
    4) Göstergesini pek beğenmedim çok basit.
    5) Fakat piyasada, fiyatlara bakıldığında alınabilecek bir motor. Hem ucuz, hem iyi gidiyor fakat çok yüksek hızlara çıkamıyorsunuz o ayrı.
    Benim arkadaşımın arkadaşında vardı sadece meraktan kullanmıştım. Sorunları vs hakkında bilgim yok.
    Ama eğer parasal açıdan biraz sıkıntı yoksa yeni çıkan R6 ları veya R1 leri tavsiye ederim. Çok güzel motorlar.

    250cc motor 250km'ye çıkacak değil ya CBR250 kaça çıkyomuş ki? bu arada umarım bi hız tartışması başlatmış olmuyorum :)




  • Hyo havada karada yer cbr250yi sasirmayin hem son surat hem 0-100 ;)
  • gt250r'ın orjinal egzosunun sesi insanı tatmin edebiliyor mu yoksa başka tip egzosla değiştirmek gerekir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhcndr

    gt250r'ın orjinal egzosunun sesi insanı tatmin edebiliyor mu yoksa başka tip egzosla değiştirmek gerekir mi?

    2 silindir 250 cc den ne kadar ses alinirsa o kadar veriyor bazilari gormemis gibi sirf bos gurultu cikaran egzozlar takiyor veya orjinalin icini bosaltiyor fakat durduk yere gecmislerine ragmet okutmanin mantigi yok sesi 4 silindire gectigin zaman istemedigin kadar alirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keos61

    quote:

    Orijinalden alıntı: smhcndr

    gt250r'ın orjinal egzosunun sesi insanı tatmin edebiliyor mu yoksa başka tip egzosla değiştirmek gerekir mi?

    2 silindir 250 cc den ne kadar ses alinirsa o kadar veriyor bazilari gormemis gibi sirf bos gurultu cikaran egzozlar takiyor veya orjinalin icini bosaltiyor fakat durduk yere gecmislerine ragmet okutmanin mantigi yok sesi 4 silindire gectigin zaman istemedigin kadar alirsin



    peki 4 vitesli 100cc lik motordan 600cc ye geçersek çok zorlanırmıyız acaba
    alışmak uzun surer mi nasıl olur sızce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhcndr

    quote:

    Orijinalden alıntı: keos61

    quote:

    Orijinalden alıntı: smhcndr

    gt250r'ın orjinal egzosunun sesi insanı tatmin edebiliyor mu yoksa başka tip egzosla değiştirmek gerekir mi?

    2 silindir 250 cc den ne kadar ses alinirsa o kadar veriyor bazilari gormemis gibi sirf bos gurultu cikaran egzozlar takiyor veya orjinalin icini bosaltiyor fakat durduk yere gecmislerine ragmet okutmanin mantigi yok sesi 4 silindire gectigin zaman istemedigin kadar alirsin



    peki 4 vitesli 100cc lik motordan 600cc ye geçersek çok zorlanırmıyız acaba
    alışmak uzun surer mi nasıl olur sızce

    bu, tek motorlu uçaktan savaş uçağına geçmeye benzer :D . 4vitesli 100 cc'den kastın "cup" tipi motorlarsa yani debriyajsız olanlarsa çok zor. kendine güvenyorsan en az Gt250R gibi bi 250cc kullan. hatta YBR125 daha emniyetli olur. debriyaj olayını tam kapmak önemli. çünkü güçlü bi 600 lük makinede yüksek devirdeyken aniden debiryaj bırakmak gaz kesmek de çok tehlikeli. kendini yerde bulursun. motorun nasıl tepkiler verdiğini öğrenmen gerek.




  • 250 cc motoru sırf görüntüsü 600 lük diye r1 r6 ile kıyaslayıp hızın 180 km diye beş para etmez lafları çok yanlış arkadaşlar bu 250 cc ne bekleniyorki sesi 4 silindir gibi tabiki olmaz boşuna para döküp egsozu değiştirip etrafta gürültü yaratmaya motorun ömrünü ve yakın artmasına gerek yok motoru zorlamadan 150-160 yapıyor ki zaten istanbul trafiğinde nerde basıcaksın yakıtı 100 k de 3,5 lt hız isteyen güç isteyen ses isteyen gider 600rr alır 250 cc ler ile karşılaştırmak daha doğrudur. yıllardır hyo kullanıyorum bir motordan bukadarmı memnun kalınır ben kaldım gittiğim eski hyomu sattım tekrar 2011 model aldım düşünün. hyo yazısını kaldırıp yerine honda yapıştırsalardı bu motoru yere göğe sığdıramazlardı bırakın bu şehir efsanelerinide kullanıcılara sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    250 cc motoru sırf görüntüsü 600 lük diye r1 r6 ile kıyaslayıp hızın 180 km diye beş para etmez lafları çok yanlış arkadaşlar bu 250 cc ne bekleniyorki sesi 4 silindir gibi tabiki olmaz boşuna para döküp egsozu değiştirip etrafta gürültü yaratmaya motorun ömrünü ve yakın artmasına gerek yok motoru zorlamadan 150-160 yapıyor ki zaten istanbul trafiğinde nerde basıcaksın yakıtı 100 k de 3,5 lt hız isteyen güç isteyen ses isteyen gider 600rr alır 250 cc ler ile karşılaştırmak daha doğrudur. yıllardır hyo kullanıyorum bir motordan bukadarmı memnun kalınır ben kaldım gittiğim eski hyomu sattım tekrar 2011 model aldım düşünün. hyo yazısını kaldırıp yerine honda yapıştırsalardı bu motoru yere göğe sığdıramazlardı bırakın bu şehir efsanelerinide kullanıcılara sorun





  • GT 200R ile ilgili olarak liseten kaldırılma sebebiyetini resmi olarak araştırmadığımdan dolayı size sormak ve bilgi almak istedim fakat GT 170R modeli kaldırılan GT 200R modeli ile aynı olduklarını farkettim eğer modeller aynıysa neden kaldırıldı veya resmi olarakmı piyasadan (Üretim Durdu) yoksa sadece resmi web sitenizdenmi kaldırıldı ve sormak istediğim son soru modeller aynı ama özellikler neden farklı ?
  • arkadaşlar ben hyosun gt 250 r kullanıcısıyım hiç bir sıkıntı çıkarmadı serilik viraj alış v.b konulardada tatmin edici bir motosiklet bilip bilmeyen herkes birşeyler yazıyor geçen honda cbr 250 olan bir arkadaşımla yarıştık duman oldu ayrıca görüntü bakımından da kasa büyüklüğü dikkatleri üzerine çeken bir motor tavsiye ederi bir motor alcaksanız kulaktan dolma konuşanlara değil kullanıcılarına sorun
  • ben de bu aralar bi gt 250 naked modeli almayı düşünüyorum. 250 R ile Naked arasındaki farkı bilen var mı? Fark sadece grenajlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Blooded

    ben de bu aralar bi gt 250 naked modeli almayı düşünüyorum. 250 R ile Naked arasındaki farkı bilen var mı? Fark sadece grenajlar mı?

    ben grenajlar diye biliyorum fakat nakedin ön tekeri tek disk mekanik olarak fark var mı araştırmak lazım ancak motorları aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.