Şimdi Ara

Human Head Demo... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VIDOCQ

    Kartların sürünmesi ile benim söylediğimşn ne alakası var?

    performans diyorsun arkadaşım dx 10 kartın performansı niye düşük madem onu söyle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emptyrean


    quote:

    Orjinalden alıntı: VIDOCQ

    Yukarda yazdım ne gibi bir fark olduğunu...
    Daha karmaşık işlemleri daha hızlı yapıyor, strateji oyunlarında daha büyük orduları kontrol etmenizi sağlıyor, bu ordular hareket ederken takılmaları engelliyor vs vs...


    Performans farkı dışında (ki onu da görebilmiş değiliz) Shader 4 farkı da olmalı ancak hala bu yeni görsel efekti görebilmiş değiliz.


    Aynı şeyleri düşünüyoruz

    Evet bende Dx10'un asıl farkını(performans dışında) görmek istiyorum. Nerede o efektler?




  • İkiside aynı resim. Birileri kafa buluyor herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EXPANDER

    her ne kadar 8800gtx ultra için hazırlanmış olsada 8500GT SONİC ile deneriz aradaki fark neymiş çıkar ortaya... demo'yu download ediyorum .....


    iyi fikir EXPANDER.
    Bekliyoruz sonuçları.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kartopu2


    quote:

    Orjinalden alıntı: VIDOCQ

    Kartların sürünmesi ile benim söylediğimşn ne alakası var?

    performans diyorsun arkadaşım dx 10 kartın performansı niye düşük madem onu söyle


    Aynı görüntü kalitesi daha az poligon işle yakalanamaz.
    bu görüntü kalitesini DX9 kart ile yakalamak için daha fazla işlem gücüne ihtiyacın olurdu yani o mhz senin yardımcın olamazdı.
    FPS neden 30 diye değil neden 15 diye soruyor olurdun...
  • Arkadaşlar ne directx 9 u Bu demo Nvidia nın CG ( c for graphics) ile oluşturduğu GL kütüphanesini kullanan bir demo. Yani directx 9 veya 10 dll lerine ulaşmıyor, directx 10 efectlerini GL de de kullanabilirsiniz onu da gösterebilir ama asıl amacı 4096x4096 lık textureların unfied shader da gösterilmesi ve ışıklandırma-gölgelendirme gücü.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.