< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Huawei Watch Fit 3 (15. sayfa)



-
-
Selamlar, ben bu cihazı iphone ile birlikte kullanmaya başladım bugün. Şöyle bir sorun var ki, uygulama mağazasından ücret ödeyerek kadran almak istiyorum ama ödeme yöntemi kabul edilmiyor uyarısı alıyorum. Birden fazla kart denedim, internet alışverişine açıklar onda şüphe yok. Ama olmadı. Mobil ödeme yapayım dedim, onu da servis kullanım dışı diye reddetti. Biraz araştırdım, logout yapıp telefonun dilini değiştirdim, tekrar login oldum ama sonuç aynı. Biz nasıl aşacağız bu sorunu, bir çin firması benden para alamıyor, çok ilginç değil mi :)
-
Bende iPhone kullanıyorum, 10 a yakın saat arayüzü aldım hiçbir problem çıkmadı. Kartı uygulamadan değilde, bilgisayarda huawei kimliğinizle giriş yapıp birde oradan eklemeye çalışın, belki işe yarar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok güzel bir fikir verdiniz aslında hemen denedim ama maalesef web browser'dan tanımladığım kartlar uygulamadaki kartlarım alanına gelmedi. Sanki hiç tanımlama yapmamışım gibi ilerliyor app'teki süreç. Destek Hizmetlerine ulaştım, uzman arkadaş da yardımcı olamadı ve üst birimine aktarması gerektiğini onlar inceledikten sonra bana dönüş yapılacağını yazdı.
Bakalım, bekleyip göreceğiz ama can sıkıcı bir durum. Çok teşekkürler ayırdığınız vakit için.
-
Son birkaç gündür ücretsiz saatler eklemeye başladılar, şimdilik onlarla idare edin. İçlerinde güzel olanlarıda var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Destek merkezi halletti sorunu. Sistemseldi sanırım, ben bir işlem yapmadım. Geri dönüş yaptılar tekrar dener misiniz diye, denedim ve sorunsuz tamamlandı satın alma işlemi.
-
arkadaşlar saatin ekranı karardı. hiç tepki vermiyor. cep telefonundan cihazı bul dersem çalıyor ama ekranda kesinlikle görüntü yok. şarja takıyorum tepki yok. açma tuşuna basılı tutuyorum tepki yok. noldu bu saate anlamadım. şarjı dün %86 idi. bitme imkanı da yok. zaten telefondan basınca çalıyor. ne yapabiliriz?
-
Müşteri hizmetleriyle bir görüş. Yazılımsal görünüyor problemin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam müşteri hizmetleri telefonda yazılıma müdahale edebiliyor mu, hangi numarayı arayacağım.
-
https://consumer.huawei.com/tr/support/watch/
Şuradan sağ alt köşede müşteri hizmetleri butonu var. Form ya da canlı destekten yardım talep edin hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kvk ekran çizik onarılmaz dedi. Servise gittim. Bu kadar kolay mı ya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anlattığınıza göre, ekran çizilmesiyle ilgili görünmüyor sanki probleminiz. Hani ekran hiç gelmese anlayacağım. Servis uğraşmadan başından savmış sanırım hocam sizi. Bence şikayet oluşturup direkt huaweii ile muhattap olun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ymndogan -- 8 Mart 2025; 15:47:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar , 4 5 gün önce aldım iphone 15 telefonla kullanmaya başladım , ve arama yaptım konuştuğum karşımdaki insanlar sesin sürekli kesik kesik gittiğini söylüyorlar dı satıcıya ulaştım ve iade ettim aranızda böyle bir arızayla karşılaşan oldu mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzun süre ios ile ve bir süredir de android cihazla kullanıyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım. Oldukça memnunum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O zaman cihazla alakalı sorun vardı galiba , bugün oglen 3500 e düştü almayıp neyi beklediysem bilmiyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dostum cihaz kapandı açılmıyor arkasında yeşil ışık yanıyor ama cihaz kesinlikle açılmıyor. Birkaç gün önce aynısını yapmıştı ama kendiliğinden açılmıştı ama şimdi hiç açılmıyor. Yetkili servis ekranda Çizik var ondan kaynaklı diyor tamir etmiyor. Acaba aynısının yenisini alsam cihazda kronik sorun mu var bilemedim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kötü olmuş. Elinizde ki cihazın ekran çizilmesinden ya da kullanıcı hatasından olmadığını düşünüyorsanız bence başka bir servise gönderip tamir ya da değişim talep edin. Ben çıktığı günden beri kullanıyorum hiç sorun yaşamadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamirle ugrasmak istemiyorum aslında yenisini alsam daha iyi olur ama yeni aldığım cihaz da aynı sorun yaşatır mı diye korkuyorum. Bu sefer ekran koruyucu da alacağım:)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet doğru mu yaptım bilmiyorum ama durup dururken bozulan cihazın aynısından bi daha sipariş verdim. Ama şunu söyleyeyim teknik destek hiç yok. Saate oyuncak gibi baktılar 1 dakkada geri verdiler. Yenisini alın dediler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alacaksan suan hepsi buradada 3570 felan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X