Şimdi Ara

HUAWEİ P20 LİTE [ANA KONU] (121. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.444
Cevap
53
Favori
334.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kadir010101 K kullanıcısına yanıt
    Telefon menüsünde bulunan destek uygulaması üzerinden güncelleme dener misin. Daha önce bir kez güncelleme gelmediğinde bu işe yaramıştı bende.
  • emrhky E kullanıcısına yanıt
    malesef hocam hiçbir şekilde güncelleme gelmiyor
  • Evet yine bir allahın kulu yardım etmiyor formculuk cidden bitmiş
  • kadir010101 K kullanıcısına yanıt

    Hocam cihazınız hakkında detaylı bilgi vermemişsiniz. Yardım bekliyor oluşunuz komik. Cihaz sanırım yurtdışı veya ithalat. TRde satışan modellerinde Güncelleme ekranında (C432) yazardı. Huawei teknik servislerinden veya çağrı merkezinden yardım isteyebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brhnsfrn B kullanıcısına yanıt
    HUAWEİ P20 LİTE [ANA KONU] telefonu hepsi burda dan aldım ithalatçı garantili olabilir hiçbir yer destek vermiyor ota mı vs bir şekilde güncelleme yapılıyor bana bunu yapmayı çok iyi bilen biri lazım
  • brhnsfrn B kullanıcısına yanıt
    komik olan yardım beklemem mi tartışma yaratmaya gerek yok daha önce bir çok kez foto paylaştım şimdi yine paylaştım şekil a
  • kadir010101 K kullanıcısına yanıt
    HUAWEİ P20 LİTE [ANA KONU]

    Hocam TR garantili ürün bilgisi bu şekildedir. C432 Avrupa ülkelerini kapsıyor.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teammt.gmanrainy.huaweifirmwarefinder

    Bu uygulama üzerinden cihazınıza yeni bir güncellemenin yayınlanır yayınlanmadığına bakabilirsiniz. Eğer var ise bu uygulama üzerinden yükleme yapabiliyorsunuz. Youtube'da konu ile ilgili videolar mevcut. Sorumluluk tümüyle size aittir. Kolay gelsin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • brhnsfrn B kullanıcısına yanıt
    madem bu kadar yardım ettin benim cihazın adı ney onu da söyle Türkiye c432 benimki kaç nerden bulurum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir010101

    madem bu kadar yardım ettin benim cihazın adı ney onu da söyle Türkiye c432 benimki kaç nerden bulurum

    Arama yerine *#*#2846579#*#* ile detaylı erişim paneline ulaşabilirsin.

    HUAWEİ P20 LİTE [ANA KONU]

    Network Information query ekranından vendor bilgilerine

    Veneer Information - version info bölümünden yazılımı hakkında detaylı bilgi alabilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon artık kasıyor, alali 2 yıl oldu.
    Sizde de kasma var mi firmatta attım aynı, bilhassa tarayicida aşağı inerken bariz belli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar bi sinirle telefonu 5 kere duvara fırlattım. kasanın altında 3.5mm jak yuvasının olduğu yerden kırıldı kasa. arka kapak ve ekran yerinden çıktı alt taraftan. ekranda sıkıntı gözükmüyor ama sol altta beyaz nokta oluştu sadece.


    kasa ve ekran ne kadar değişir serviste? daha once yaptıran var mı? yeni telefonlara baktım minimum 3bin tl..


    servis şimdi 800 900 tl fiyat çeker büyük ihtimal .ekran sadece 650 tl yazıyor resmi sitede. kasada 200 küsür tl..


    sizce yaptırmaya değer mi serviste? dışarda orjinal parça bulunuyor mu?

  • Berbat bir telefon gidip yeni telefon alın bunu tamir ettirmek yerine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pore

    Berbat bir telefon gidip yeni telefon alın bunu tamir ettirmek yerine

    öylede hocam iş yok güç yok para yok. zaten işsizligin getirdiği bir sinir sonucu fırlattım telefonu. pişman oldum ama yapcak bişey yok. servis ne çıkarır acaba..

  • Beyler ben haziran 2018den beri kullanıyorum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar, üstelik her ay güncelleme alıyor ve git gide daha iyi oluyor telefon, acaba şanslı kesimde miyim çünkü yorumlar genelde kötü bu telefon için
  • SamsungAbi S kullanıcısına yanıt

    Ben 2018 baharında aldım sorunsuz kullanıyorum ama ben yaşlı bir adamım oyun filan oynamıyorum yalnızca yoğun İnternet kullanıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meaculpa80 M kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bende internet uygulamalarını yoğun sekulde kullanıyorum, ona ragmen kasma var ömrü bitiiyor demek ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SamsungAbi S kullanıcısına yanıt

    Pil konusunda sıkıntı yaşayanlar olmuştu sanırım ama yavaslama sorunu Huaweilerde pek rastlanılan bir durum değil bildiğim kadarıyla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler telefonu yaptırdım. duvara fırlatmıştım yukarda msjlarda yazmıştım. kasa ekran pil ve şarj soketi değişti. kırıktı zaten epey. 749 tl odeme cikardilar :(


    aldım telefonu bugün ama sanki ekranın üst tarafı daha beyaz renk alt tarafı daha sarı. alt tarafın tonu daha sıcak gibi. bir kaç kişiye gosterdim onlara normal geldi ama ben bildigin ton farkı görüyorum. eski orjinal ekranım böyle değildi sanki.


    serviste çakma yan sanayi ekran kullanmaları mümkün mü ? geri götürsem mi bilemedim. telefonsuz durulmuyor.

  • Özellikle sosyal medya tarafında artık donmalar yaşanıyor instagrama reel video atmak, story atmak işkenceye dönüştü. Değiştirme zamanı geldi sanırım artık poco x3 e geçmek sizce mantıklı olurmu bütçe kısıtlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virus18 kullanıcısına yanıt

    Bende de kasıyor, kasmalardan bıktığım için instagrama, epostama vesaire tarayicidan giriyorum artık düşünün..

    Pico hakkinda bilgim yok.

    Ama sırf p20nin pili 1.5 sene de pert olduğu için Samsung düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SamsungAbi -- 12 Mart 2021; 14:46:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.