2012 Mayıs ayında alınmıs olan telefonumda baş gosteren ve gıt gıde rahatsız eden sorunlarımdan oturu Teleservice bir liste vererek urunumu yolladım. Hıkaye bu noktada başlamış oldu... Cok değerli Teleservice hizmet anlayışı ıle bu şekilde tanıştım. Kedndılerıne wi-fi , sarı leke ve Yakınlık sensorunun devamlı acık kalmasından dolayı yolladıgım telefonumun , kasasını anakartını ve ekranını değiştirdiler... Amma velakın wi-fi , ve yakınlık sensoru devamlı acık kalma sıkıntısı devam edıyordu... ustune ustluk ekranı degısen telefonda yıne sarı leke ve ekranın kenarlarında dokunca renk değiştirme durumu vardı.
bu sureç ıcınde nerelerını daha cok bozarak nelerı gereksız yere değiştiklerini yazarak zaman kaybetmıyecegım...
Neyse... 4. Kez telefonu yolladıgımda ekranında bu renk degısmesı devam edıyordu... Ve HTC müşteri hizmetleri de değişim talep etmemi soyledı... vs vs...
Urunumde hıc bır sıkıntı yok dıyerek geri gonderdıler...
Sımdı sızlerden , HTC One X kullanıcılarından bır test yapıp bırazdan paylasacagım lınktekı gıbı bır vıdeo cekıp paylasabılırsenız mutesekkır kalacagım...