Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2513. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
54.669
Cevap
200
Favori
2.121.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25112512251325142515
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc61

    Selamlar,
    Yaklaşık 3 ay önce satın aldığım m7 cihaz ilki şarj aleti sonra 3 sefer de cihaz arızası yüzünden servise gitti, en son cihazı yolladığım 20 gün kadar oldu arızası telefon görüşmesi yaparken sesim karşı tarafa çok boğuk ve düşük bir seviyede gidiyordu fakat hoparlor'den konuşunca düzeliyor.
    bugün cihazı teslim aldım yaklaşık 20 gün serviste kalmasına rağmen aynı sorun devam ediyor servis raporunda yazılım güncellemesi yapıldı, telefon test edildi vs. yazıyor herhangi bir parça değişimi yok.
    Bilgisi olan arkadaşlara bir kaç sorum olacaktı; sizlerinde başına geldimi bu sorun acaba özellikle son güncellemelerden sonra?
    Ayrıca ilki şarj aleti toplamda 4 sefer servise giden bir cihaz için "tüketici hakem heyeti" vasıtası ile para iadesi kararı çıkarabilirmiyim?
    Htc türkiye başta olmak üzere teleservis ve müşteri hizmetleri beni hayal kırıklığına uğrattı, neyse bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    teşekkürler.

    Bi kagida sorunlarini yaz oyle yolla telefonu , not birak yapacak kisilere.
    HDR mikrofon sorunu o malesef tekrar gonder degismesi gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikara80

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikara80

    arkadşlar cihazım servisten geldi bugün arka kapak değişmiş ama kapak plastik yani eminim aliminyum değil bu kapak ama bakınca hiç fark yok

    sizlerde de böyle mi ?

    normal değil. servislerin parça tedarik sorunu yaşadığını duymuştum. aşırı cihaz gelmesinden dolayı. böyle bir yola başvurdularsa geri gönderin ve orijinal parça takmalarını isteyin.
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Hocam bi resmini çekip atar mısın? Çok merak ettim.
  • Çekip atarım atmaya da bakınca kesinlikle anlaşılmaz herşey birebir htc canlı destek de sordum o kapakta alüminyum dedi servisin plastik veya yan ürün kullanması imkansız gibisinden konuştu, aceba cihaz açıldı sonuçta fabrikasyon montaj değil ondan olabilir mi diye aklıma da getirmedim değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Aynı olay bendede mevcuttu hatta yazmıştım sanırım bir yerde servisten geldi elime bi aldım sandımki e8 göndermişler sonra hemen ön yüzüne dikkatli baktım (ortam biraz karartılıydı) m7 miş sonra garip geldi arka kasayı inceledim biraz hiç eski metal hissi yok tırnağımla vurduğumda o tok seste yok bildiğin metal görünümlü plastikti bu
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    aynen o alimünyum hissi yok ama dediğim gibi belkide sonuçta ince bi aliminyum fabrikasyon montaj değil sonuçta belki de ondandır, araştırmak lazım yine de şaibeli
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    daha öncede 3 defa kasa değişimi olmuştu onlar öyle değildi bu sonuncu böyle oldu ama garip geldi bana açıkçası
  • Demekki artık bu yola başvurmuşlar belki de masraftan kaçınmak için yapacak da birşey yok gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Neyse zaten ben telefon gelince THH başvurucam paramı alıp kurtulucam inşAllah.
  • Kamera pembeleşmesi yüzünden garantiye veremedim hala yahu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurt disindan siparis verdim bugun elime ulasti one m7 32gb silver. Bence tasarimi cok iyi, cihaz sifir gibi aldigima memnunum. Arka kapak cikmiyor sanirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk kullanimlarda yapilabilecek onerdiginiz ayar veya kontrol var mi arkadaslar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nelo Angelo

    Yurt disindan siparis verdim bugun elime ulasti one m7 32gb silver. Bence tasarimi cok iyi, cihaz sifir gibi aldigima memnunum. Arka kapak cikmiyor sanirim?

    Çıkmıyor.
  • Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var lütfen bilgisi olan biri cevap verebilir mi acaba ?
    Telefonum daha önce 3 kez servise gitti ve yedek parça değişimi yapıldı mesela 3 kere arka kapak değişti hoparlörler 2 kere değişti yada temizlendi kasa da açıklık ve kayıklık vardı düzeltildi ve tabiki kamera değişti. Şu anda hiç sıkıntısı yok artık baya bi elden geçti fakat telefonun altındaki dokunmatik tuşların ışıkları neredeyse yok denecek kadar azaldı. Ben şimdi bu sorun için tekrar servise versem değişim veya E8 ile değişim istesem alabilir miyim ? 4.ye vermiş olacağım cihazı
  • alamazsınız
  • 4.kere ayni sorundan giderse alirsiniz.

    Tabi bu 4 kere gidip gelme islemi 1 sene icinde olmasi lazim ama gerci 4 kere gidip gelmisse(ayni sorundan) pek takmiyorlar.

    Mesela 3 kere arka kapak degisti demissiniz. 4. Sefer gene arka kapaktaki kozmetik sorunlardan dolayi gonderirseniz(zannedersem arka kapagin zaten degisme sebebi bu) degistirme sansiniz var. Sonucta 4.kere ayni sorundan servise gidiyor. Ister kozmetik olsun ister doanimsal vs. bir sorun olsun uretici firma 2-3 ay ciplak elle kullanildiginda boyasi dokulen yazilari silinen telefon uretmisse benim sorunum degil der gecersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben Bootloader ekranini acamadim guc ve ses kisma tuslarini basili tutarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hizli acilisi ayarlardan kapatin.

    Telefonu kapadiktan sonra acarken power ve ses kisma tusuna basili tutun. Direk ekran gelicek zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W O M B A T -- 22 Ocak 2015; 12:55:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu acikken yeniden baslatin sonra acilirken ses - tusuna basili tutun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoorMan -- 22 Ocak 2015; 14:24:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Lich King

    4.kere ayni sorundan giderse alirsiniz.

    Tabi bu 4 kere gidip gelme islemi 1 sene icinde olmasi lazim ama gerci 4 kere gidip gelmisse(ayni sorundan) pek takmiyorlar.

    Mesela 3 kere arka kapak degisti demissiniz. 4. Sefer gene arka kapaktaki kozmetik sorunlardan dolayi gonderirseniz(zannedersem arka kapagin zaten degisme sebebi bu) degistirme sansiniz var. Sonucta 4.kere ayni sorundan servise gidiyor. Ister kozmetik olsun ister doanimsal vs. bir sorun olsun uretici firma 2-3 ay ciplak elle kullanildiginda boyasi dokulen yazilari silinen telefon uretmisse benim sorunum degil der gecersiniz

    aynı sebep diye bir şey yok ilk 1 yılda 4 kere ya da toplamda 6 kez servise gitmesi yeterli.




  • 
Sayfa: önceki 25112512251325142515
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.