Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2406. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
54.669
Cevap
200
Favori
2.123.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24042405240624072408
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: LİVERPOOLYWNA

    iki gün önce güncelleme geldi ve yükledim ondan sonra google playden bir uygulama yükleyemiyorum, yükleniyor sonuna geliyor sonra ekranda ınsuffcient storage available yazıyor

    Hocam M7 4.4.3 güncellemesi mi aldınız? Eğer öyleyse telefonunuz hangi ülkenin? :)

    yok hocam herkesin aldığı güncellemeyi 5 ay sonra aldım
  • Merhabalar, htc one m7 nin yurtdışında 16gb versiyonu varmı acaba ? Ve htc one m7lere imei çakmak mümkünmüdür?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LİVERPOOLYWNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: semih_lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: LİVERPOOLYWNA

    iki gün önce güncelleme geldi ve yükledim ondan sonra google playden bir uygulama yükleyemiyorum, yükleniyor sonuna geliyor sonra ekranda ınsuffcient storage available yazıyor

    Hocam M7 4.4.3 güncellemesi mi aldınız? Eğer öyleyse telefonunuz hangi ülkenin? :)

    yok hocam herkesin aldığı güncellemeyi 5 ay sonra aldım

    bende bir an heyecanlandım
    ne zaman gelecek 4.4.3 güncellemesi haberiniz var mı acaba?




  • Telefonu geçen perşembe kargoya verdim cuma maltepeye ulaşmış ancak hala telefonun kaydı açılmadı arkadaşlar sizce ne zaman kayda girerler?
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    Htc öne ye İmei atılıyor forumda atan arkadaş osman 44 sitesi androidbrick.com saygılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • y_buruk kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler

    peki 16gb versiyonu varmı bu cihazın yurtdışında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen

    Telefonu geçen perşembe kargoya verdim cuma maltepeye ulaşmış ancak hala telefonun kaydı açılmadı arkadaşlar sizce ne zaman kayda girerler?

    sırası gelince girer
  • Bende geçen perşembe vermiştim bugün kaydı alınmış bakalım ne zaman geri gelecek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı yuzunden gönlüm hep bu telefona kayıyor. Aklım ise G2 ya da Z1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen

    Telefonu geçen perşembe kargoya verdim cuma maltepeye ulaşmış ancak hala telefonun kaydı açılmadı arkadaşlar sizce ne zaman kayda girerler?



    Bende geçen perşembe kargoya verdim cuma sabahı ulaşmış az önce baktım hala sisteme girmemişler bunlar sisteme 4-5 gün geç sokup 1 hafta 10 günde tamir diyip uzatmasınlar iyice :(
  • Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?
  • Arkadaşlar ben htc den değişim talep ettim.Kabul ederlerse gelen telefon kutusu açılmamış telefonmu oluyor acaba.Birde değişimde htc one m8 istesem üstünü veriyim desem bunu kabul ederlermi daha önce isteyen olmudumu acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?

    onunla alakası yok,teleservis zaten 5günde telefonun işini bitirip yolluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceeon

    Arkadaşlar ben htc den değişim talep ettim.Kabul ederlerse gelen telefon kutusu açılmamış telefonmu oluyor acaba.Birde değişimde htc one m8 istesem üstünü veriyim desem bunu kabul ederlermi daha önce isteyen olmudumu acaba

    hayır DOA ürün oluyor,fabrikada sıfırlanıp gelen ürünlerden
  • Beyler ben gelen maillerimi düzgün goruntuleyemiyorum.. Adobe flash kurulu değil ondan mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?

    onunla alakası yok,teleservis zaten 5günde telefonun işini bitirip yolluyor.

    Neyle alakası var? Farklı kişilerin farklı süreçler yaşaması gibi bir ihtimal sıfır mı?

    Siz serviste çalıştığınız için mi böyle kesin konuşuyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?

    olmazmı hocam 7ayın 7 de verdim hala serviste sürnüyorun kvk gitim canlı destekle görüştüm canlı destek bana sadece biz yazılımsal problemler için varız gibi bişeyler zırvaladılar 20 iş gününü geçeli çok oldu sıfırını en az 5 kez talep etim ama sonuç yok 2 kere kvk ydan en az 5 kez de htc canlı destekten onlarda kvk ya email atıp bizi geçiştiriyolar hocam kvk ve teleservis aynı firma yok teknisyene email atık falan filan boş bi vaktim de direk tüketici hakem heyetine gidicem kvk teknik servisine gitigim de karşım daki bayanın bana söyledigi şey telefonunuzun ana kartı degişicek yani telefonunuz degişmiş olucak ımae ı değişmiş oldugundan gibi salakça bi cevap verip beni salak yerine koymaya çalıştı kvk ya atıgım emailerden de bana geri dönüş olmadı kvk 'anın degil de htc nin tutumumu beni çileden çıkardı ben telefon 20 iş gününü geçtiginde tüketici hakem heyetine gidicektim onlar yüzünden gitmedim en kısa sürede gidicem gökçe hanım diye nbiriyle konuştum htc den ben ilgilenicem dedi ardıgınızda beni isteyin dedi aradık not bıraktık o sizi arar dediler aramadılar kim senin umrun da degil htc de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herakles24 -- 12 Ağustos 2014; 23:21:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?

    onunla alakası yok,teleservis zaten 5günde telefonun işini bitirip yolluyor.

    Neyle alakası var? Farklı kişilerin farklı süreçler yaşaması gibi bir ihtimal sıfır mı?

    Siz serviste çalıştığınız için mi böyle kesin konuşuyorsunuz?

    güzel tespit hocam

    sayfayım bayadır takip eden biri olarak bi arkadaş burda teleservisin servis bölümü fotograflarını paylaşmıştı bu arkadaş tele servis elemanı degilse nasıl olurda servisin servi bölümünün fotaralarını çekip burada paylaşa bilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herakles24 -- 12 Ağustos 2014; 23:26:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: herakles24

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ed -

    Arkadaşlar servis işlerinde gecikme yaşıyorsanız direkt HTC Canlı Destek hattını arayın. Numarası 0216 282 15 00.

    Oradan görevlilerden biriyle konuşun, durumu anlatın. Sizin için telefonun servis işlemlerini takip ediyorlar. Gayet de ilgililer.

    Ben de en son buraya yazdığım problemlerden ötürü telefonu 6'sında Teleservice'e kargoladım. 8'inde girişini yapmışlar, ancak bu güne dek kaydı açılmamıştı. Bugün canlı desteği aradım (bu 3. arayışım oluyor) ve takip etmelerini istedim. 3'e doğru aramıştım. Şimdi baktım, 15:40 civarında telefonumu işleme almışlar. Değişim talebimi yeniden ilettim.

    Bu ara değişim bekleyip sonuç alamayan var mı?

    onunla alakası yok,teleservis zaten 5günde telefonun işini bitirip yolluyor.

    Neyle alakası var? Farklı kişilerin farklı süreçler yaşaması gibi bir ihtimal sıfır mı?

    Siz serviste çalıştığınız için mi böyle kesin konuşuyorsunuz?

    güzel tespit hocam

    sayfayım bayadır takip eden biri olarak bi arkadaş burda teleservisin servis bölümü fotograflarını paylaşmıştı bu arkadaş tele servis elemanı degilse nasıl olurda servisin servi bölümünün fotaralarını çekip burada paylaşa bilir

    Ed- 'de sana katılmadan konuya gireyim de arkadaşında aklını çelmiş olma Herakles. Teleservis'in resimlerini paylaşan bendim, ama sen basit araştırmaları bile yapamayan biriysen bu senin zaafın. Birçok kişi Foursquare kullanıyor ve ben hemen hemen hepsini güvenlik nedeniyle kullanmıyorum ve bu örnekle de haklı çıktığım ortada. Servisin yeni fotoğrafları da burada bakabilirsin, çalışanları canları sıkıldıkça paylaşıp paylaşıp duruyolar içerinin ve telefonların resimlerini :https://tr.foursquare.com/v/teleservice-atasehir/4e9e546d4901fd63b807744d.

    Sayfayı bayadır takip ettiğini söylemişsin, umarım servis fotoğraflarının olduğu o sayfalarda, Servise gönderdiğim telefonumun 2 günde halledip 3.gün elime geldiğini, kasasının değişip sıfırlandığı ve kameranın OV ile değiştiğini, açıklığın giderildiğini de okumuşsundur. Çünkü o zamanda bir arkadaşta "2 günde nasıl halledildi böyle şeylerle milleti kandırma" dediğinde kargo gönderim ve alım kağıtlarının resimleriyle cevap verdim, yazmak için yazan arkadaşı bi daha forumda görmedim. Tıpkı kameranın donanımsal olduğunu söylediğimde yazılımsal olduğunu söyleyen hatta çığırtan ama OV lenslerle düzeldiğini duyunca M7 konusundan kaçan diğerleri gibi.

    Demem o ki, madem takip ediyosun ; o resimleri paylaştığımda "serviste mi çalışıyosun" deseydin bugün bu mantığı Ed-'e sunmana gerek kalmazdı. Servis çalışanı değilim, senin gibi tüketiciyim ve bundan sonra aklında bulunsun bir yerleri bir şeyleri merak ettiğinde search edip didik didik tara ki istediğini elde et.


    Ed- senin söylediğini ben birkaç arkadaşa taa o zaman söyledim ama pek oralı olmadılar kardeşim, HTC Müşteri Hizmetleri ile görüşünce hemen devreye giriyolardı ve servise bildiriyolardı. Fakat geçenlerde bir arkadaş söylediğinde biz müdahale edemiyoruz demişler. Müşteri hizmetlerindeki şahıslar değiştiler, ondan mıdır artık bilemem ama ben elektronik aletler için her servis işlemlerinde çıldırmış bi şekilde konuştuğum için kendileriyle haliyle işim her zaman çözülüyor. Çünkü bu şekilde işin görülüyor memlekette, öbür türlü sadece sallıyorlar seni. Ama şahıslar değiştikten sonra hiç bir şekilde takmaz oldular.

    Örneğin : Ben Sense 6 geldikten birkaç gün sonra "Miracast Sense 6'dan sonra çalışmıyor" dediğimde önce "Evet Semih Bey, o özellik kaldırıldı" diye saçma bi cevap verdi bayan ; sonra "Yazdığımı okuyup yorumladığınızı sanmıyorum, Miracast cihazda mevcut ama kesinlikle bağlanmıyor" dediğimde kendileri 6-7 dk test ettiler ve "Evet şuan bizde hiçbir yere bağlanamadık, yeni farkettik" tarzında cevap verip Build numarama seri numarama kadar istediler hemen yolladım HTC'ye bildirdiler. Yani ya şahışlar takmıyolar, ya da servisle papaz oldukları için bildirme kararından vazgeçtiler artık bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt20

    Beyler ben gelen maillerimi düzgün goruntuleyemiyorum.. Adobe flash kurulu değil ondan mi acaba?

    bilen yokmu arkadaşlar?
  • 
Sayfa: önceki 24042405240624072408
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.