Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54.669
Cevap
200
Favori
2.125.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23402341234223432344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam telefonu 4. kez gönderdiğimizde mi para iadesi isteyeceğiz yoksa 4. kez yapılamadan geri döndükten sonra mı ihtarname çekeceğiz? Ben medimarktan almıştım (kutu üstünde brightstar yazıyor) ihtarnameyi buraya çekip servis raporlarıyla tüketici hakem heyetinemi başvuracağım? Ve bu süreçler içerisinde telefonumuzu kullanamama gibi bir durum olacak mı? Yoksa karar çıkana kadar telefon elimizde kullanacak mıyız? Cevap verirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MagnusCarlsen -- 31 Mayıs 2014; 12:39:07 >
  • Immortal King kullanıcısına yanıt
    Dostum vatandan aldığın telefonun iki yıl garantilidir. Garantili telefonda kullanıcıdan kaynaklanan bir sorun yoksa ücretsiz tamir ve hatta gerekirse değişim yapılır. 7-10 gün arasında eline ulaşır telefon sanırım. Bana da o sürede gelmişti ancak ben parça beklemiştim. Hazırda parça varsa 3-5 güne ulaşır sana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absent10

    quote:

    Orijinalden alıntı: absent10

    Rehbere ve iletilere girdikten sonra cıkmak için geri tusuna bastıgımda 15 saniye gecikme oldu bugün. Daha önce bu kadar sürmemişti. Genelde 2 saniye gecikme yaşıyorum. 360 security yüklü %50 civarında gözüküyordu kullanım. Benden başka gecikme sorunu yaşayan var mı?

    Donanımsal sorun olup olmadığını nasıl anlarım? Yardımcı olabilecek olan yok mu ?

    hocqm şu security mecurity olaylarını kaldırın. androidde virüs olabilir ama bu tarz programlar tamamen para tuzağı. bilmediğiniz uygulamayı vs yüklemedikten sonra sorun olmaz. hele telefon rootlu değilse hiç bir şey olmaz. tamamen performans kaybı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen

    Hocam telefonu 4. kez gönderdiğimizde mi para iadesi isteyeceğiz yoksa 4. kez yapılamadan geri döndükten sonra mı ihtarname çekeceğiz? Ben medimarktan almıştım (kutu üstünde brightstar yazıyor) ihtarnameyi buraya çekip servis raporlarıyla tüketici hakem heyetinemi başvuracağım? Ve bu süreçler içerisinde telefonumuzu kullanamama gibi bir durum olacak mı? Yoksa karar çıkana kadar telefon elimizde kullanacak mıyız? Cevap verirseniz çok sevinirim.

    S.a öncelikle yapacağınız cihazı servise yolla, dilekçe yaz cihazım 3 seferdir gönderildiği halde sorunu giderilmemiştir.Yasal hakkım olan ücret iadesi talebinde bulunuyorum, falan açıklamalı olarak yaz cihazı servise yolla. Onlar tabiki ücret iadesine yanaşmayacaklar cihazı tekrar sana servis raporu ile yollayacaklar.Elinde bulunan 4 tane servis raporunu sakla, ve ücreti iadesine olumlu cevap vermedikleri için brighstare ücret iadesi için ihtarname yaz ptt den iadeli tahütlü olarak brighstare yolla. 10 gün sonra olumlu yada olumsuz cevap gelir karşı taraf postayı aldığına dahil kart gelecek sana. O posta kartı ile ihtarnamenin 2 inci nüsnasını yani fotokobisini çek. Daha sonra ücret iadesi için tüketici hakem heyetine dilekçe yaz faturanın aslı yada fotokobisi, 4 kere servise gönderdiğine dahil servis raporları, iade tahütlü gönderiğin posta kartı, ihtarnamenin fotokobisi ile hakem heyetine başvurunu yap. Sonuç çıkana kadar telefonunu kullanmaya devam et. Ben htc mobilteli şikayet ettim direk hakem heyeti ile htc ücret iadesi için anlaşmaya varmış 1 ayda sonuçlandı. İnsallah seninki de anlaşmaya varır tüketici mahkemesine kadar uzamaz. teleservice şikayet yani dava etmemelisin hakem heyetindede bu konu hakkında bilgi verdiler bana çünkü teleservice sadece onarım merkezi olduğu için davayı direk kaybediyorsun. Sen birghster i dava edeceksin distbörütör firma olduğundan dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681E08854 -- 31 Mayıs 2014; 15:54:52 >




  • arkadaşlar iyi günler bende htc one m7 var.. bikaç gün önce telefonu güncelledim sense 6'ya. güncelledigimden beri telefonun şarjı cok cabuk bitiyor ve bazı geçişlerde kasma donma oluyor.. bu sorunu yaşayan sadece ben miyim. bir de çözüm olarak ne önerirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weezer009

    arkadaşlar iyi günler bende htc one m7 var.. bikaç gün önce telefonu güncelledim sense 6'ya. güncelledigimden beri telefonun şarjı cok cabuk bitiyor ve bazı geçişlerde kasma donma oluyor.. bu sorunu yaşayan sadece ben miyim. bir de çözüm olarak ne önerirsiniz?

    A.s format atmalısın.Ayarlardan gir sıfırla kardeşim.
  • Sense 6 güncellemesi hala gelmedi napmam lazım ?
  • Merhaba arkadaşlar, anlam veremediğim bir olay var ? Bu güncellemeden sonra benim telefonumda da kamerada pembeleşmeler oluştu!!! Anlam veremedim. Böyle bir durumla karşılaşan oldumu acaba?

    Cihazı bende telecervise vermeyi düşünüyorum. Okuduğum yorumlarda arkadaşların telefonlarını Maltepe servisine yolladıklarını, maltepe servisininde Ataşehire gönderdiklerini yazmışlar. Bu durumda Ataşehiremi göndermem gerekiyor?

    Ayrıyeten bir not felan yazmaya gerek var mı? Ya da faturayı göndermeye?

    Istanbul – Maltepe

    Teleservice International Telefon Onarim ve Ticaret Limited Sirketi
    Baglarbasi Mah. Ataturk Cad. Cagla Sok. No:9
    TR-34844 Maltepe / Istanbul
    Fon: +90 216 458 97 97
    Fax: +90 216 442 65 55
    Email: mhmaltepe@teleservice.com


    Istanbul- Atasehir

    Teleservice International Telefon Onarim ve Ticaret Limited Sirketi
    Atilla Ilhan Cad. No:20/A
    TR-34750 Kucukbakkalkoy / Istanbul
    Fon: +90 216 574 06 07
    Fax: +90 216 574 06 27
    Email: mhatasehir@teleservice.com




  • Hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim çok bilgilendim. Yanlız kafama takılan bir soru daha var. Bu ihtarnameyi falan çekip posta kartı ve yanındaki ıvır zıvırla hakem heyetine gidip başvuru yapıyoruz yani tüm işlemlerin sonuna geliyoruz ama hiç htc ile muhatap olacak mıyız? Yani benim ihtarname çekeceğim firma sadece brighstar mı olacak? Htc ile ve ya mediamarkt ile herhangi bir iletişimde bulunmuyoruz heralde anladığım kadarıyla?

    Bir de bu konularda fazlasıyla bilgisiz olduğum için sizden rica etsem bana bir ihtarname örneği atabilir misiniz? Çok sevaba girersiniz bıktım artık bu telefondan

    Benim fatura tutarı tam 2003 tl. Bazı yerlerde bu miktar heyeti aştığı için tüketici mahkemesinden dava açmam gerektiği yazılmış buda yaklaşlık 6 ayda sonuçlanır demişler. Gerçekten öyle mi? Sizin fatura miktarınız ne kadardı?


    Son olarak bir şey daha ekleyeyim; 4. kez servise giderken dilekçe yazacağız ya servise, telefonu kendi kutusu ve full aksesuarları birliktemi yollayacağız? Yoksa sadece telefon, faturası ve dilekçeyle mi göndereceğiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MagnusCarlsen -- 31 Mayıs 2014; 18:11:14 >




  • Hocam işlemin derinliğine göre ataşehire gönderiyorlar. Servisin üst basamağı gibi düşün. Ben maltepeye yolladım gerekirse ordanda ataşehire yollarlar. Ataşehire gidip elden verenlerde oldu kafanıza nasıl eserse. Telfonun yanında sorunları anlatan bir kağıt ve faturanın aslı ve ya fotokopisi olmalı.
  • Arkadaslar bazi muziklerde cizrti cikiyor bazilarinda cikmiyir neden anlamiyorum. Kulakliktata hoparlorlerdede ayni cizirti geliyor bazi muziklerde(daha cok klasik piyano tarzi muzikler) bunun sebebi ne acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakalım hocam, bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen

    Hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim çok bilgilendim. Yanlız kafama takılan bir soru daha var. Bu ihtarnameyi falan çekip posta kartı ve yanındaki ıvır zıvırla hakem heyetine gidip başvuru yapıyoruz yani tüm işlemlerin sonuna geliyoruz ama hiç htc ile muhatap olacak mıyız? Yani benim ihtarname çekeceğim firma sadece brighstar mı olacak? Htc ile ve ya mediamarkt ile herhangi bir iletişimde bulunmuyoruz heralde anladığım kadarıyla?

    Bir de bu konularda fazlasıyla bilgisiz olduğum için sizden rica etsem bana bir ihtarname örneği atabilir misiniz? Çok sevaba girersiniz bıktım artık bu telefondan

    Benim fatura tutarı tam 2003 tl. Bazı yerlerde bu miktar heyeti aştığı için tüketici mahkemesinden dava açmam gerektiği yazılmış buda yaklaşlık 6 ayda sonuçlanır demişler. Gerçekten öyle mi? Sizin fatura miktarınız ne kadardı?


    Son olarak bir şey daha ekleyeyim; 4. kez servise giderken dilekçe yazacağız ya servise, telefonu kendi kutusu ve full aksesuarları birliktemi yollayacağız? Yoksa sadece telefon, faturası ve dilekçeyle mi göndereceğiz?

    Ben yardımcı olsun diye bir cevap vereyim size. 1150 TL mi 1200 TL mi tam bilemedim şuan ama bunun gibi bir fiyatın üstündeki başvurulara hakem heyeti değil tüketici mahkemesi bakıyor. Yani buda dedikleri gibi uzun bir işlem.




  • antizero kullanıcısına yanıt
    Hocam sağolun cevap içinde afedersiniz ne b.k işler bunlar ya. Bu kadar süre bu dava da ne oluyor da böyle sonuçlanıyor? Resmen bezen usanan bıkan yine müşteri oluyor. Bu kadar paralar veriyoruz mağdur oluyoruz hakkımızı alacaz alırken bile bıkıyoruz ne biçim memleket burası arkadaş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvole

    Arkadaslar bazi muziklerde cizrti cikiyor bazilarinda cikmiyir neden anlamiyorum. Kulakliktata hoparlorlerdede ayni cizirti geliyor bazi muziklerde(daha cok klasik piyano tarzi muzikler) bunun sebebi ne acaba ?

    Klasik müziklerde bendede oluyor yada mesela the moody blues ın eski bi şarkısını dinleyince büyük ihtimal fitratinda var o zamanlar müzikler kaydedilirken pikap falan sesi sanirsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhabalar,geçen yıl temmuz gibi abd den gelen 64 gb lik Htc one imi 7-8 tane kapagiyla beraber satmayı düşünüyorum,Gayem aynı arkadaş ağustos gibi tekrar gelicrk,gelirken iphone 6 aldırmayı düşünüyorum henüz lansmanı bile yapılmadı ama böyle düşüncem var bir de iphone u deneyeyim diyorum,görüş ve önerilerinizi ve hatta cihazımin ne kadar edecegiyle ilgili yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    Ve 4. kez servise gönderdikten sonra 4 gün içinde yepyeni cihaz ile değişim yapıldıı

    onda da smt sensor varsa ilerliyen zamanlarda kamera pambeleşmesi ortaya çıkabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnusCarlsen

    Hocam öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim çok bilgilendim. Yanlız kafama takılan bir soru daha var. Bu ihtarnameyi falan çekip posta kartı ve yanındaki ıvır zıvırla hakem heyetine gidip başvuru yapıyoruz yani tüm işlemlerin sonuna geliyoruz ama hiç htc ile muhatap olacak mıyız? Yani benim ihtarname çekeceğim firma sadece brighstar mı olacak? Htc ile ve ya mediamarkt ile herhangi bir iletişimde bulunmuyoruz heralde anladığım kadarıyla?

    Bir de bu konularda fazlasıyla bilgisiz olduğum için sizden rica etsem bana bir ihtarname örneği atabilir misiniz? Çok sevaba girersiniz bıktım artık bu telefondan

    Benim fatura tutarı tam 2003 tl. Bazı yerlerde bu miktar heyeti aştığı için tüketici mahkemesinden dava açmam gerektiği yazılmış buda yaklaşlık 6 ayda sonuçlanır demişler. Gerçekten öyle mi? Sizin fatura miktarınız ne kadardı?


    Son olarak bir şey daha ekleyeyim; 4. kez servise giderken dilekçe yazacağız ya servise, telefonu kendi kutusu ve full aksesuarları birliktemi yollayacağız? Yoksa sadece telefon, faturası ve dilekçeyle mi göndereceğiz?

    S.a ihtarname örneği google den yazarsanız örnekleri bulunmaktadır. Htc brighstar ile tekrar iletişime geciniz ücret iadesi hakkım olduğumu, ücret iadesi yapmanızı istiyorum falan diyin.
    Tüketici hakem heyetinde bir sıkıntı olmaz. Ben 2600 lira iade aldım. 1 ay sürdü eğer anlaşma olmazsa, tüketici mahkemesine gidersiniz.

    Teleservice yolladığın zaman tüm aksesuarları, kutusu, faturası olarak yollayın. Hakem heyetine başvuru yaptığın zaman telefon sizde kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    Ve 4. kez servise gönderdikten sonra 4 gün içinde yepyeni cihaz ile değişim yapıldıı

    Keşke ücret iadesi alsaydınız, aldığınız para ile ikinci el temiz 2 tane htc one alırdın. Yinede hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservis cihaz takibi siteden yapılmıyormuydu arkadaşlar ?
  • 
Sayfa: önceki 23402341234223432344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.