Şimdi Ara

HP Türkiye'nin başarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknoloji firması HP'nin farklı ülkelerdeki ofislerini sınamak için açtığı performans yarışmasını Türkiye kazandı. Bakın HP Türkiye nasıl bir terfi aldı?

    Uluslar arası şirketler, kalitelerini ve rekabetlerini artırmak için kendilerine bağlı ülke grupları arasında bazı yarışmalar düzenler. HP Global'in yaptığı, en iyi hizmet yarışmasını bu yıl Türkiye ofisi kazandı. Firmanın ülkemizdeki ayağı bu sayede aynı ödülü üçüncü kez üst üste kazanmış oldu.


    50 ülke artık onun sorumluluğunda

    Söz konusu yarışma Afrika, Ortadoğu, Yunanistan ve İsrail (EMEA) bölgelerini kapsıyor. HP Türkiye kazandığı ödül sayesinde, tüm bu ülkeler arasında en başarılı kurum olarak seçildi. Şirketin Global temsilciliği ise üçüncü senedir alınan ödülü es geçmedi ve HP Türkiye Teknoloji Hizmetleri Müdürü Mehtap Akça Ünal'ı EA Kurumsal Sunucu Veri Depolama ve Network Cihazları Servis Direktörü'lüğüne terfi ettirdi.
    Ünal yeni görevinde toplam 50 ülke için kritik kararlara imza atacak.

    KAYNAK







  • hakttigini bulmuş en sonunda
  • Benim gözler yaş içinde kaldı.
  • Evet kesinlikle kutlamak lazim. Ama Laptop piyasasindaki en sorunlu 2 markadan biri olmayi basardiklari icin. Hp ve Fujitsu Siemens kendi aralarinda ceki$irler. Ba$arilarinin devamini dileriz.
  • Servise gelenlere her türlü çirkefliği yaptıkları için iyi kar etmişler anlaşılan :)
  • Öncelikle yukarıdaki mesajı tartışma çıkarmak veya diğer firmaları kötülemek için yazmadığımı söyleyerek sözlerime başlayayım. İnternette dolanırken gördüm ve genellikle sorulan "HP servis olarak nasıl?" sorusuna biraz olsun cevap olabilmesi açısından paylaşmak istedim.

    Bu bilgilendirmeyi şöyle yorumlamak lazım (En azından ben böyle yorumladım): 50 ülke içerisinde en iyi olabildiklerine göre diğer ülkelerde hizmet açısından durum daha feci. Ayrıca şimdi verilen görevin hakkını vermek için daha fazla çalışacakları kesin. Tabiki bu da biz HP müşterilerinin işine gelir.
  • evet heralde müşteriyi 3 ay oyalayıp parasını verince bunu bir başarı sanıyolar.Parayı vermeyen markalara da dava açsan zaten 2 aya alırsın paranı vermeseler bile bunlar direk kabul ediyolar oyalıyolar baya ama gene de hp iyidir verdi paramı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ne olursa olsun kim ne derse desin insana değer veren ve kusurlu ürününü değiştiren bir firma olduğu için bende şahsım adına
    kutluyorum.Diğer ürününün arkasında durmayan ve kalitesiz servis hizmeti veren firmalara örnek olmasını dilerim.Yine yeni
    yeniden daha nice birincilikler dilerim yeni yıldada..
  • Mayıs 2007 yılında HP Pavilion marka notebook satın aldım. Yaklaşık 11 aylık kullanım sonunda hoparlör çıkışlarında hafif paslanma benzeri tahrişler oluştuğunu gördüm. Bunun üzerine HP İzmir bölge onarım merkezine notebookumu onarıma verdim. Yaklaşık 15 gün sonra notebookumun onarım durumunu öğrenmek için HP çağrı merkezini aradığımda yurdışından parça beklendiği cevabı aldım. Beklemeye devam ettim. Bu arada evimde başka bir bilgisayarım olduğu için onarımın hızlanması konusunda çok da üzerine düşmedim, takip etmedim, Hp yi hiç aramadım. Aradan bir zaman geçtikten sonra cep telefonuma bir çağrı geldi. Arayan Hp çağrı merkezi... Meğersem onarıma verdiğim notebookun üzerinden tam 31 iş günü geçmiş. O anda müşteri temsilcisi telefonda bunu bana söylemese, benim yasal onarım süresinin dolduğunun farkında değilim. )) Müşteri temsilcisi bana notekomu 30 iş günü olan yasal sürede onaramadıklarını bu nedenle bana iki teklif yapabileceğini bildirdi. Bana sıfır bir pavilion verilebileceğini ya da eski notebokumun parasının iade edilebileceğini bildirdi. Bu seçenekler arasından ben para iadesi seçeneğini seçtim. Bunun üzerine benden fatura fotokopisini ve herhangi bir banka şubesinden İBAN no yazılı bazı evraklar istediler. Bu süreçte, işlerimin yoğunluğu nedeni ile bankadan istedikleri evrakları almaya gidememiştim. Yaklaşık 10 gün sonra fırsat bulup bankaya gidebildim. İnanır mısınız 10 günlük sürede beni her gün (c.tesi pazar hariç) cep telefonumdan EN AZ bir defa aradılar!
    -"Serkan bey evrakları hala bekliyoruz..."
    -"Çıkabilirsem öğleden sonra evrakları yollayacam" diyorum,
    ertesi gün sabah yine arıyorlar, evraklarınız hala gelmedi diye..:) Neyse bir fırsat buldum bankaya gittim. Bankadan istenilen evrakta sorun çıktı, bunun üzerine cep telefonumdan Hp yi aradım. Bana ne dediler biliyor musunuz? "Serkan bey, görüyorum ki şu an bizi cep telefonunuzdan arıyorsunuz, size çok yazar, isterseniz kapatın biz sizi arayalım!!" Kapattım onlar hemen beni cepten aradılar, bende durumu anlattım telefonu bankadaki görevliye verdim görevli ile konuşup sorunu halletiler. Sonra evrakları firmaya faks çektim, Faksi aldık diye aradılar. Evrakları yolladıktan yaklaşık 1 hafta- 10 gün gibi süre sonra da paranız hesabınıza yattı diye aradılar. Hp ye, Firmaya ve özellikle koordinatörüm Nurcan hanıma teşekkürlerimi ilettiğim e-posta yolladım. 2-3 gün sonra Hp'den aradılar, teşekkür mesajınızı aldık ve Nurcan hanıma ilettik dediler. Ertesi gün Nurcan hanım beni aradı mesajımın kendisine iletildiğini belirtti..
    Yukarıda, süreci özetle anlatmaya çalıştım...
    Ben böyle bir ilgi ve alaka gördüğüm markayı her platformda tavsiye ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    Mayıs 2007 yılında HP Pavilion marka notebook satın aldım. Yaklaşık 11 aylık kullanım sonunda hoparlör çıkışlarında hafif paslanma benzeri tahrişler oluştuğunu gördüm. Bunun üzerine HP İzmir bölge onarım merkezine notebookumu onarıma verdim. Yaklaşık 15 gün sonra notebookumun onarım durumunu öğrenmek için HP çağrı merkezini aradığımda yurdışından parça beklendiği cevabı aldım. Beklemeye devam ettim. Bu arada evimde başka bir bilgisayarım olduğu için onarımın hızlanması konusunda çok da üzerine düşmedim, takip etmedim, Hp yi hiç aramadım. Aradan bir zaman geçtikten sonra cep telefonuma bir çağrı geldi. Arayan Hp çağrı merkezi... Meğersem onarıma verdiğim notebookun üzerinden tam 31 iş günü geçmiş. O anda müşteri temsilcisi telefonda bunu bana söylemese, benim yasal onarım süresinin dolduğunun farkında değilim. )) Müşteri temsilcisi bana notekomu 30 iş günü olan yasal sürede onaramadıklarını bu nedenle bana iki teklif yapabileceğini bildirdi. Bana sıfır bir pavilion verilebileceğini ya da eski notebokumun parasının iade edilebileceğini bildirdi. Bu seçenekler arasından ben para iadesi seçeneğini seçtim. Bunun üzerine benden fatura fotokopisini ve herhangi bir banka şubesinden İBAN no yazılı bazı evraklar istediler. Bu süreçte, işlerimin yoğunluğu nedeni ile bankadan istedikleri evrakları almaya gidememiştim. Yaklaşık 10 gün sonra fırsat bulup bankaya gidebildim. İnanır mısınız 10 günlük sürede beni her gün (c.tesi pazar hariç) cep telefonumdan EN AZ bir defa aradılar!
    -"Serkan bey evrakları hala bekliyoruz..."
    -"Çıkabilirsem öğleden sonra evrakları yollayacam" diyorum,
    ertesi gün sabah yine arıyorlar, evraklarınız hala gelmedi diye..:) Neyse bir fırsat buldum bankaya gittim. Bankadan istenilen evrakta sorun çıktı, bunun üzerine cep telefonumdan Hp yi aradım. Bana ne dediler biliyor musunuz? "Serkan bey, görüyorum ki şu an bizi cep telefonunuzdan arıyorsunuz, size çok yazar, isterseniz kapatın biz sizi arayalım!!" Kapattım onlar hemen beni cepten aradılar, bende durumu anlattım telefonu bankadaki görevliye verdim görevli ile konuşup sorunu halletiler. Sonra evrakları firmaya faks çektim, Faksi aldık diye aradılar. Evrakları yolladıktan yaklaşık 1 hafta- 10 gün gibi süre sonra da paranız hesabınıza yattı diye aradılar. Hp ye, Firmaya ve özellikle koordinatörüm Nurcan hanıma teşekkürlerimi ilettiğim e-posta yolladım. 2-3 gün sonra Hp'den aradılar, teşekkür mesajınızı aldık ve Nurcan hanıma ilettik dediler. Ertesi gün Nurcan hanım beni aradı mesajımın kendisine iletildiğini belirtti..
    Yukarıda, süreci özetle anlatmaya çalıştım...
    Ben böyle bir ilgi ve alaka gördüğüm markayı her platformda tavsiye ederim...





    Zaten bildiğim kadarıyla herkesin sorunu teknik servis ile.
    garanti dışı ufak bi arızadan verin bakalım kaç para isteyecekler. Kaldı ki sizin ufak probleminizi 30 iş gününde çözememişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_ank

    Zaten bildiğim kadarıyla herkesin sorunu teknik servis ile.
    garanti dışı ufak bi arızadan verin bakalım kaç para isteyecekler. Kaldı ki sizin ufak probleminizi 30 iş gününde çözememişler.




    İyi de garanti dışı onarımlarda hangisi farklı ki????
    Garantisi biten arabayı bile servise götüremiyoruz.
    Ayrıca, biraz forumu araştırın isterseniz, neden 30 iş gününe onarımlar yetişmiyor?
    Gümrük yasasını inceleyin isterseniz....
  • HP Türkiye Genel Müdürü S. Şahin Tulga, AA muhabirine yaptığı
    açıklamada, şirketin kar rakamlarını açıklamadıklarını ancak, geçen yıl
    715 milyon dolar ciro gerçekleştirdiklerini söyledi.

    Tulga, bilgisayar yedek parça konusunda Türkiye'de sıkıntı yaşandığını
    belirterek, devletin, o yıl üretilen yedek parça ithalatına izin
    verdiğini anımsattı. Türkiye'de yılda 1 milyon adet PC sattıklarını ve
    bunun 80 bininde sorun yaşandığını ifade eden Tulga, yedek parça temini
    konusunda yaşanan sıkıntının müşteriyi ve şirketi olumsuz etkilediğini
    belirtti. Tulga sözlerini şöyle tamamladı:
    ''Bu sorunu aşamıyoruz. Sektörümüzde birçok değişik ürün var. O yıl
    üretilmiş olması gerektiği için yedek parça temininde zorluk çekiyoruz.
    Buna rağmen bizce çok iyi iş çıkartıyoruz. Devlet bize 2006, 2007
    yıllarında üretilen yedek parçaları da getirin dese hiçbir problem
    olmayacak. Anında tamir edip müşterilere yollayacağız. Yedek parça
    temininde müthiş sorunlar yaşıyoruz. Ama bu sorun sadece Türkiye'de var.
    O zaman kurmuş olduğunuz müşteri hizmetleri sistemi de çökmüş oluyor.
    Müşteri veryansın ediyor. Bir şekilde durumu idare etmeye çalışıyoruz.
    İllegal bir iş de yapamayız. Ne yapıyoruz. Rusya'ya giden 2008 yılı
    ürünü yedek parçayı yalvar yakar alıyoruz. Bir yerde yangını söndürmek
    zorunda kalıyoruz... Teknoloji ürünleri gümrüğünde aynı yıl üretim şartı
    kalkmalı. Kalktığı zaman tüm sistem rahatlayacak.''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    Mayıs 2007 yılında HP Pavilion marka notebook satın aldım. Yaklaşık 11 aylık kullanım sonunda hoparlör çıkışlarında hafif paslanma benzeri tahrişler oluştuğunu gördüm. Bunun üzerine HP İzmir bölge onarım merkezine notebookumu onarıma verdim. Yaklaşık 15 gün sonra notebookumun onarım durumunu öğrenmek için HP çağrı merkezini aradığımda yurdışından parça beklendiği cevabı aldım. Beklemeye devam ettim. Bu arada evimde başka bir bilgisayarım olduğu için onarımın hızlanması konusunda çok da üzerine düşmedim, takip etmedim, Hp yi hiç aramadım. Aradan bir zaman geçtikten sonra cep telefonuma bir çağrı geldi. Arayan Hp çağrı merkezi... Meğersem onarıma verdiğim notebookun üzerinden tam 31 iş günü geçmiş. O anda müşteri temsilcisi telefonda bunu bana söylemese, benim yasal onarım süresinin dolduğunun farkında değilim. )) Müşteri temsilcisi bana notekomu 30 iş günü olan yasal sürede onaramadıklarını bu nedenle bana iki teklif yapabileceğini bildirdi. Bana sıfır bir pavilion verilebileceğini ya da eski notebokumun parasının iade edilebileceğini bildirdi. Bu seçenekler arasından ben para iadesi seçeneğini seçtim. Bunun üzerine benden fatura fotokopisini ve herhangi bir banka şubesinden İBAN no yazılı bazı evraklar istediler. Bu süreçte, işlerimin yoğunluğu nedeni ile bankadan istedikleri evrakları almaya gidememiştim. Yaklaşık 10 gün sonra fırsat bulup bankaya gidebildim. İnanır mısınız 10 günlük sürede beni her gün (c.tesi pazar hariç) cep telefonumdan EN AZ bir defa aradılar!
    -"Serkan bey evrakları hala bekliyoruz..."
    -"Çıkabilirsem öğleden sonra evrakları yollayacam" diyorum,
    ertesi gün sabah yine arıyorlar, evraklarınız hala gelmedi diye..:) Neyse bir fırsat buldum bankaya gittim. Bankadan istenilen evrakta sorun çıktı, bunun üzerine cep telefonumdan Hp yi aradım. Bana ne dediler biliyor musunuz? "Serkan bey, görüyorum ki şu an bizi cep telefonunuzdan arıyorsunuz, size çok yazar, isterseniz kapatın biz sizi arayalım!!" Kapattım onlar hemen beni cepten aradılar, bende durumu anlattım telefonu bankadaki görevliye verdim görevli ile konuşup sorunu halletiler. Sonra evrakları firmaya faks çektim, Faksi aldık diye aradılar. Evrakları yolladıktan yaklaşık 1 hafta- 10 gün gibi süre sonra da paranız hesabınıza yattı diye aradılar. Hp ye, Firmaya ve özellikle koordinatörüm Nurcan hanıma teşekkürlerimi ilettiğim e-posta yolladım. 2-3 gün sonra Hp'den aradılar, teşekkür mesajınızı aldık ve Nurcan hanıma ilettik dediler. Ertesi gün Nurcan hanım beni aradı mesajımın kendisine iletildiğini belirtti..
    Yukarıda, süreci özetle anlatmaya çalıştım...
    Ben böyle bir ilgi ve alaka gördüğüm markayı her platformda tavsiye ederim...




    siz şanslı olanlardansınız.Eskiden herkes 1 aya parasını alırdı 2 aya alan nadir çıkardı ama son aylarda değişti bu durum.Parasını 1 ayda alan nadir görülüyor.Hp 30 iş günü konusunda da görülgü gibi son aylarda herkes 2 ayda veya 2 ayı geçik sürede aldılar paraların ve 1 kez aranmadılar.Müşteri hizmetleri berbat olsa da garanti koşullarını koşulsuz yerine getirdikleri için kutluyorum hp yi.Hp nin iyi bir servisi oldugunu görebilmek için şuanki müşteri hizmetlerini çöp tenekesine atmak lazım yeni elemanlar sabırlı insanlar getirmek lazım




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.