Şimdi Ara

hp teknik servis iyi çalışmıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dün pavilionu verişimin 27.günüydü..aradılar onarımın tamamlandığını söylediler ve bu sabah almaya gittim..

    anakart,batarya değişimi yapılmış..ayrıca ilave olarak söylediğim hopörler üzerindeki boya aşınmaları ile ilgli en ufak bir çaba sarfedilememiş..

    neden bunu diyorum çünkü ;

    vermiş olduğum forumda hopörlerle ilgili sorun arıza olarak kayda dahi geçmemeiş..daha sonra telefon görüşmeleri ile bırakılan notlar incelendiğinde gerçekten böyle bir arıza problemlerinin kendilerine iletildiğini gördüler..ama forumda yer almadığı için hemen kvırma yoluna geçtiler:

    "pavilion modellerinin siyahlarında bu tür sorunlar onarılıyor ancak mat grilerde ise bu sorun garantiye girmiyor denildi..bende netde kontrol ettiğmde aynı sorunu garantti kapsamaı dahilinde yaptıranlar olduğunu görüdüğümü söyledim..


    daha sonra bana gün içinde yurt dışıyla irtibada geçeceklerini ve eğer durum garantiye giriyor ve değiştiriliyorsa beni gün içinde arayıp, bilgilendireceklerini söylediler..böylece bende onlar yurtdışından cihazın parçasını getirtirebilrse cihazımı merkze götürcem ve hemen beklemeden orada hopörlerdeki parça değişikliği söz konusu olcak..


    ancak sabahdan beri ne arayan var neden soran..bende biraz evvel hp yi aradım..verdim
    coşkuyu..
    bana konuyla ilgili ellerinde böyle bir notun olmadığını ve notumu şimdi kayda aldıklarını söyleyerek beni arayacaklarını söylediler..

    diğer markalarda böylemidir bilemiyorum ancak hp baş ağrısı yapıyor.(hemde oruçlu iken çok zor oluyor)..

    not:ayrıca cihazımın arka kapak kısmını siyah olan yeride çizmişler..cihazı teslim alırken üzerine adaptörünü açık koymuşlar..oda bell belirsiz çizikler oluşturmuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyhat -- 16 Eylül 2007; 22:30:03 >



    _____________________________
    Kafana göre değil,kanunlara göre yaşayacak ve yaşatacaksın.
    Burası babanın çiftliği değil.




  • slm kardeş öncelikle geçmiş olsun umarım sorunun hallolur bir an öncede.bende yeni hp notebook aldım umarımda bende senin gibi pişmanlık duymam
    _____________________________
    Hp dv7-1040
  • arkadaşlar uzun süren çalışmlar neticesinde az önce hp den aradılar ve cihazımın garanti kapsamı dahilinde onarılabileceğini yarın teknik servise gelmemi söylediler..

    ama bu hp yi su üstünemi çıkarır?. elbette hayır..neden bu olabiliyorduda beni 27 gün beklettiniz ve neden bu durumu ciddiyelte takip etmediniz?..illaki bir takm sıkıştırmalarmı olmalı ki birşeyler yapılabilsin..

    şimdi sadece yeni hoporler dış yüzeyinini gelmesi içinde en az 1 ay daha beklerim...oysa 2 si aynı anda olup bu iş dün bitebilirdi..
    neden bana 2 kez sıkıntı yaşatıryosunuz?..


    esasen hp markasını tercih ederken birtakım yanlışları olsa da daha çok övgü dolu yazılar okumuştum teknik servisi hakkında..evet belki bu doğru ama neye göre doğru?..diğerleri çok mu kötü ki?..buna iyi diyebiliyoruz?.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyhat -- 13 Eylül 2007; 17:18:38 >
    _____________________________
    Kafana göre değil,kanunlara göre yaşayacak ve yaşatacaksın.
    Burası babanın çiftliği değil.
  • benimkide 3 haftadır serviste ne ses var ne seda çok yavaş ve mıymıylar
    _____________________________
  • bugün cihazı tekrar servise götürdüm ve kayıt yaptılar.sonra ben cihazı aldım..onlar parça geldiği zaman beni arayacaklarını o nedenle gereksiz yere cihazsız kalmamı söylediler..

    bu durumda da beklemekte olduğum parça 30 iş günü içerisinde gelmezse değişim yada para iadesi geçerli oluyor demi?..yani cihazın bende olması bu maddeyi değiştiyrmiyor olmalı?.

    cihazda hopörler kısmındaki boya aşınmaları,mausped boya aşınmaları ve dış kapak da çizikler olması nedeniyle..neredyse cihazın tüm dış donanımı yenilenecek..


    hp belki iyi ama çok ağır işliyor..ve neticede istadiğinize sahip olsanızda yani sorunlarınıza çare bulunsada sizi uğraştıryolar..

    hp nin en büyük sorunu:türkiye de yedek parça bulundurmuyor olması..

    bunuda sordum ve yakında Türkiye'de hp dizüstü yedek parça stoğunun bulunduralacağını söyledi.

    ARTIK 1 AY SONRA NETİCEYİ TEKRAR YAZARIM.
    _____________________________
    Kafana göre değil,kanunlara göre yaşayacak ve yaşatacaksın.
    Burası babanın çiftliği değil.




  • ANAKARTI DEGISEN ARKADASLAR, ANAKART DEGISIMI 100 DE 1 DE BILE YAPILMAYA GEREK DUYULMAZ.HICBIR SORUN TUT ANAKARTI AT COPE DIYE COZULMEZ.ANAKARTLARA NE YAPARLAR YERINE NE TAKARLAR SIZ DUSUNUN ARTIK .SERVISE VERMEDEN ONLARI TEMBIH ETMEKTE FAYDA VAR
  • arkadaşlar şirketimizden ay 15 Kadar HP Pavilion satışı yapılmaktadır, ve bunların abartızın % 80 i Batarya ve Anakart arızasından arıza servisimize gelmektedir, bunları Hp servisine götürdüğümüzde herbiri en az 28-33 gün arası içi değişerek gelmektedir. Kendi şirketimizde kullandığımız Hp Pavilion notebookda bile aynı sorunlar gözükmeye başladı.
    _____________________________
    İzmir Market - Güvenilir Alışveriş Siteniz. 5.000 Çeşit Ürün, Güncel Fiyat ve Stok Bilgisi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik bir sorun.....
    20 yıl önce açıldı
    Teknik Servis ve Anakart Sorunu
    9 yıl önce açıldı
    Teknik servis önerisi
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sonucta turkiyede bu kadar cok sorun yasiyorlarsa bu turkiyeye gonderilen seride bir sorun oldugunu gosterir.. ve teknik serviste ucretsiz olarak yapiyorlar bu kadar anakart kasa vs vs degisimini.. yani adamlar zarar ediyorlar bunlardan dolayi.. hp neden buna onlem almiyor ilginc dogrusu
    _____________________________

    PSN: tuNNa_tr
  • pardon ben laptopumu 28 eylulde verdım servıse aynen de yazmak ıstyrm ben anadolu yakasında otururm bana burda pavılıonlara bakılmadıgını soledıler HemEN de aradım gıttım servısler burda bakmadıklarını soledıler sonra her neyse musterı hızmatlerını aradım bana anadolu yakasında bakılmadıgını ve yerlerını olmadıgını soledıler sonra zaten kızgınım musterı hızmetlerındekı kız bıde bana kadıkoy hasanpasa toplama yerının oldgunu fakat soledıler o sıra kapatmamam gerektı telefonu
    ıkı dk sonra yıne aradım musterı hızmetlerınekı kız bana demesın mı bakılmıyor okmeydanına goturmem gerekıyormus yada ozel kargo ya vermem gerekıyormus ya ben nasıl emanet ederım pc ederım yaa
    her neyse ben yıne aldım kadıkoydekı adresının goturdum hıc problem cıkartmadan aldılar sagolsunlar ama nasıl musterı hzımetlerı yetıstırıyorlar anlamıyrm
    sonra aradım 5 gun bana demesınler mı daha bellı olmamıs sonra daha sonra aradım ıste ana kart yanmıs ben bılgısayarımın daha ustundekı jelatının bıle acmamıstım ama nasıl yanar anlamaıyrm bugn ıs gunu olarak 20 gunu halen ses yok ıste bana daha parcanın yurt dısından gelmedıgını soledıler bıde bısı sormak ıstyrm sız ce ben nasıl bozabılırım beklıyorum buyuk bı azımle bıde annem ıstedım dıe bana hedıye almıstı ona da bısı dıyemıyrm modelı HP PAVILION DV6189EU ARKADASLAR BANA BISILER SOLEIN ARTIK UZLUYORUM
    sız ce garantı kapsamındadır dımı
    _____________________________




  • pardon ben laptopumu 28 eylulde verdım servıse aynen de yazmak ıstyrm ben anadolu yakasında otururm bana burda pavılıonlara bakılmadıgını soledıler HemEN de aradım gıttım servısler burda bakmadıklarını soledıler sonra her neyse musterı hızmatlerını aradım bana anadolu yakasında bakılmadıgını ve yerlerını olmadıgını soledıler sonra zaten kızgınım musterı hızmetlerındekı kız bıde bana kadıkoy hasanpasa toplama yerının oldgunu fakat soledıler o sıra kapatmamam gerektı telefonu
    ıkı dk sonra yıne aradım musterı hızmetlerınekı kız bana demesın mı bakılmıyor okmeydanına goturmem gerekıyormus yada ozel kargo ya vermem gerekıyormus ya ben nasıl emanet ederım pc ederım yaa
    her neyse ben yıne aldım kadıkoydekı adresının goturdum hıc problem cıkartmadan aldılar sagolsunlar ama nasıl musterı hzımetlerı yetıstırıyorlar anlamıyrm
    sonra aradım 5 gun bana demesınler mı daha bellı olmamıs sonra daha sonra aradım ıste ana kart yanmıs ben bılgısayarımın daha ustundekı jelatının bıle acmamıstım ama nasıl yanar anlamaıyrm bugn ıs gunu olarak 20 gunu halen ses yok ıste bana daha parcanın yurt dısından gelmedıgını soledıler bıde bısı sormak ıstyrm sız ce ben nasıl bozabılırım beklıyorum buyuk bı azımle bıde annem ıstedım dıe bana hedıye almıstı ona da bısı dıyemıyrm modelı HP PAVILION DV6189EU ARKADASLAR BANA BISILER SOLEIN ARTIK UZLUYORUM
    sız ce garantı kapsamındadır dımı
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hp notebook um

    pardon ben laptopumu 28 eylulde verdım servıse aynen de yazmak ıstyrm ben anadolu yakasında otururm bana burda pavılıonlara bakılmadıgını soledıler HemEN de aradım gıttım servısler burda bakmadıklarını soledıler sonra her neyse musterı hızmatlerını aradım bana anadolu yakasında bakılmadıgını ve yerlerını olmadıgını soledıler sonra zaten kızgınım musterı hızmetlerındekı kız bıde bana kadıkoy hasanpasa toplama yerının oldgunu fakat soledıler o sıra kapatmamam gerektı telefonu
    ıkı dk sonra yıne aradım musterı hızmetlerınekı kız bana demesın mı bakılmıyor okmeydanına goturmem gerekıyormus yada ozel kargo ya vermem gerekıyormus ya ben nasıl emanet ederım pc ederım yaa
    her neyse ben yıne aldım kadıkoydekı adresının goturdum hıc problem cıkartmadan aldılar sagolsunlar ama nasıl musterı hzımetlerı yetıstırıyorlar anlamıyrm
    sonra aradım 5 gun bana demesınler mı daha bellı olmamıs sonra daha sonra aradım ıste ana kart yanmıs ben bılgısayarımın daha ustundekı jelatının bıle acmamıstım ama nasıl yanar anlamaıyrm bugn ıs gunu olarak 20 gunu halen ses yok ıste bana daha parcanın yurt dısından gelmedıgını soledıler bıde bısı sormak ıstyrm sız ce ben nasıl bozabılırım beklıyorum buyuk bı azımle bıde annem ıstedım dıe bana hedıye almıstı ona da bısı dıyemıyrm modelı HP PAVILION DV6189EU ARKADASLAR BANA BISILER SOLEIN ARTIK UZLUYORUM
    sız ce garantı kapsamındadır dımı



    Benim modelimde 6189eu pişman oldum alacağıma banada abim almıştı sağolsun. 1 eklimde servise verdim 25 ekimde gönderdiler 26(cuma günü) eklimde bilgisayar açılmaz oldu. Şu anda hala da açılmıyor ilk kullandığım gün hala bataryanın 1.5 saat den fazla gitmediğini farkettim güya 12 cell batarya takmışlar. Tekrar vercem Haklarımı , sınırlarıyla zorluyorum bakalım HP ne yapacak korkunç bir dava beni bekliyor artık bıktım ya müşteri hizmetleriyle muhattap olmaktan
    _____________________________




  • köstebek ya benım sınır sıstelerım bozuldu bu pc yuznden msn de konusalım aysevil_86@hotmail.com
    _____________________________
  • Evet , korktuğum başıma geldi. Bir uzun iki kısa bip sonuç anakart arızası. Hayır kendime kızıyorum sadece.. Pavilion arızası mesajlarının bir kısmının yönlendirmeden ibaret olduğunu sanırdım. Bugün servise verdim, bekliyecez bakalım. Bu arada" hp notebookuum" aynı anakartın onarımın kaç günde yapıldığını ve tekrar araza yapıp yapmadığını bildirirse sevinecem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h2001 -- 2 Kasım 2007; 20:37:59 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hp notebook um

    pardon ben laptopumu 28 eylulde verdım servıse aynen de yazmak ıstyrm ben anadolu yakasında otururm bana burda pavılıonlara bakılmadıgını soledıler HemEN de aradım gıttım servısler burda bakmadıklarını soledıler sonra her neyse musterı hızmatlerını aradım bana anadolu yakasında bakılmadıgını ve yerlerını olmadıgını soledıler sonra zaten kızgınım musterı hızmetlerındekı kız bıde bana kadıkoy hasanpasa toplama yerının oldgunu fakat soledıler o sıra kapatmamam gerektı telefonu
    ıkı dk sonra yıne aradım musterı hızmetlerınekı kız bana demesın mı bakılmıyor okmeydanına goturmem gerekıyormus yada ozel kargo ya vermem gerekıyormus ya ben nasıl emanet ederım pc ederım yaa
    her neyse ben yıne aldım kadıkoydekı adresının goturdum hıc problem cıkartmadan aldılar sagolsunlar ama nasıl musterı hzımetlerı yetıstırıyorlar anlamıyrm
    sonra aradım 5 gun bana demesınler mı daha bellı olmamıs sonra daha sonra aradım ıste ana kart yanmıs ben bılgısayarımın daha ustundekı jelatının bıle acmamıstım ama nasıl yanar anlamaıyrm bugn ıs gunu olarak 20 gunu halen ses yok ıste bana daha parcanın yurt dısından gelmedıgını soledıler bıde bısı sormak ıstyrm sız ce ben nasıl bozabılırım beklıyorum buyuk bı azımle bıde annem ıstedım dıe bana hedıye almıstı ona da bısı dıyemıyrm modelı HP PAVILION DV6189EU ARKADASLAR BANA BISILER SOLEIN ARTIK UZLUYORUM
    sız ce garantı kapsamındadır dımı

    para iadesi isteyebilirsin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hp notebook um

    pardon ben laptopumu 28 eylulde verdım servıse aynen de yazmak ıstyrm ben anadolu yakasında otururm bana burda pavılıonlara bakılmadıgını soledıler HemEN de aradım gıttım servısler burda bakmadıklarını soledıler sonra her neyse musterı hızmatlerını aradım bana anadolu yakasında bakılmadıgını ve yerlerını olmadıgını soledıler sonra zaten kızgınım musterı hızmetlerındekı kız bıde bana kadıkoy hasanpasa toplama yerının oldgunu fakat soledıler o sıra kapatmamam gerektı telefonu
    ıkı dk sonra yıne aradım musterı hızmetlerınekı kız bana demesın mı bakılmıyor okmeydanına goturmem gerekıyormus yada ozel kargo ya vermem gerekıyormus ya ben nasıl emanet ederım pc ederım yaa
    her neyse ben yıne aldım kadıkoydekı adresının goturdum hıc problem cıkartmadan aldılar sagolsunlar ama nasıl musterı hzımetlerı yetıstırıyorlar anlamıyrm
    sonra aradım 5 gun bana demesınler mı daha bellı olmamıs sonra daha sonra aradım ıste ana kart yanmıs ben bılgısayarımın daha ustundekı jelatının bıle acmamıstım ama nasıl yanar anlamaıyrm bugn ıs gunu olarak 20 gunu halen ses yok ıste bana daha parcanın yurt dısından gelmedıgını soledıler bıde bısı sormak ıstyrm sız ce ben nasıl bozabılırım beklıyorum buyuk bı azımle bıde annem ıstedım dıe bana hedıye almıstı ona da bısı dıyemıyrm modelı HP PAVILION DV6189EU ARKADASLAR BANA BISILER SOLEIN ARTIK UZLUYORUM
    sız ce garantı kapsamındadır dımı



    o serinin anakartında problem var tabiki garanti dahilinde yapacaklar ama yurtiçi stokları olmadığı için 2-3 hafta beklemen gerekebilir
    _____________________________




  • hp laptop için hiç yedek parça stoğu yapmıyor, benimki 20 gün oldu hala parça bekliyor.
    en iyisi 30iş gününü bekleyin para iadesi isteyin.

    Bir daha HP laptop mı hayatta almam
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.