Şimdi Ara

HP Pavilion dv 7-6c00et kullananlar kulübü (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.622
Cevap
8
Favori
137.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Verilerimi yedekleyeyim ve göndereyim en iyisi... İleride o açıklık daha da büyüyebilir. Kart okuyucusunun oradaki açıklık neredeyse herkeste var galiba, netten baktım inceleme testlerindede yazmışlar çünkü.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bu laptop için önereceğiniz çantalar, ya da kullandığınız çantalar varmı ? Paylaşabilirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 2 PC de de Valja 1050 kullananıyorum ve memnunum, fazla abartılı birşeye gerek yok. Sade olduğu için hoşuma gitti. Sırt çantası arıyorsan onu bilemem.

    Ekeleme: Bu ürün bana hediye verilmişti ama fiya pahalı gelirse ucuzlara bakma derim çünkü önerdiğim ürünün kenarları sert yani yere düşürsende PC ye dışarıdan fiziksel hasar gelmez (ama içerden olan hasarı bilemem :)). Tabi ucuzlardan da bakabilirsin orası sana kalmış. Nasıl alırsan al ama kenarları korumalı olsun mutlaka.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 13 Haziran 2012; 13:10:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    2 PC de de Valja 1050 kullananıyorum ve memnunum, fazla abartılı birşeye gerek yok. Sade olduğu için hoşuma gitti. Sırt çantası arıyorsan onu bilemem.

    Ekeleme: Bu ürün bana hediye verilmişti ama fiya pahalı gelirse ucuzlara bakma derim çünkü önerdiğim ürünün kenarları sert yani yere düşürsende PC ye dışarıdan fiziksel hasar gelmez (ama içerden olan hasarı bilemem :)). Tabi ucuzlardan da bakabilirsin orası sana kalmış. Nasıl alırsan al ama kenarları korumalı olsun mutlaka.
    Fiyatı 40 TL civarında sanırım. Diğer çantalarla kıyaslandığında çok da pahalı değil açıkçası ama görünüşü çok hoşuma gitmedi. Fazla resmi (:
    Ama koruma konusunda tavsiyeni dikkate alacağım. Sağol.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ELECTRIFY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    2 PC de de Valja 1050 kullananıyorum ve memnunum, fazla abartılı birşeye gerek yok. Sade olduğu için hoşuma gitti. Sırt çantası arıyorsan onu bilemem.

    Ekeleme: Bu ürün bana hediye verilmişti ama fiya pahalı gelirse ucuzlara bakma derim çünkü önerdiğim ürünün kenarları sert yani yere düşürsende PC ye dışarıdan fiziksel hasar gelmez (ama içerden olan hasarı bilemem :)). Tabi ucuzlardan da bakabilirsin orası sana kalmış. Nasıl alırsan al ama kenarları korumalı olsun mutlaka.
    Fiyatı 40 TL civarında sanırım. Diğer çantalarla kıyaslandığında çok da pahalı değil açıkçası ama görünüşü çok hoşuma gitmedi. Fazla resmi (:
    Ama koruma konusunda tavsiyeni dikkate alacağım. Sağol.

    önceki sayfalarda paylaştım aldığım çantayı ama biraz pahalı neyse alt linkte inceleyin
    http://www.hepsiburada.com/liste/trust-sydney-notebook-cantasi-173tru17415/productDetails.aspx?productId=bs42224&categoryId=676




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    Verilerimi yedekleyeyim ve göndereyim en iyisi... İleride o açıklık daha da büyüyebilir. Kart okuyucusunun oradaki açıklık neredeyse herkeste var galiba, netten baktım inceleme testlerindede yazmışlar çünkü.

    servis manyak ilgili bugün yine aradılar 15 gün önce maus etrafındaki ışıklar gitti sanıp servisi aramıştım sonra sağolsun burdan emre kardeşim yazıp servise gitmekten kurtarmıştı meğer arıza değil fn space tuşlarına basınca kapanırmış ışıklar, tabi ben basmadım o ayrı konu neyse sadede geleyim hallettim deyip mail atmıştım hemen cevap gelmişti tamam yollanan koliyi geri iade edin biz bilgi verdik diye cevaptı gelen ama sanırım karışıklık olup anlaşılmamış ertesi gün tekrar aradılar ürünü vermemişsiniz gelen kargoya diye neyse açıkladım tamam dediler ama bugün yine aradılar arıza kaydım duruyormuş ve sorun varsa ilgilenelim dediler ben yine açıklayıp durumu teldeki bayana sildirdim kaydı bayan hala lütfen sorun olursa arayın diyor valla bu yaşıma geldim ilk kez türkiyede böyle ilgili servis gördüm şaşırdım helal olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    Verilerimi yedekleyeyim ve göndereyim en iyisi... İleride o açıklık daha da büyüyebilir. Kart okuyucusunun oradaki açıklık neredeyse herkeste var galiba, netten baktım inceleme testlerindede yazmışlar çünkü.

    servis manyak ilgili bugün yine aradılar 15 gün önce maus etrafındaki ışıklar gitti sanıp servisi aramıştım sonra sağolsun burdan emre kardeşim yazıp servise gitmekten kurtarmıştı meğer arıza değil fn space tuşlarına basınca kapanırmış ışıklar, tabi ben basmadım o ayrı konu neyse sadede geleyim hallettim deyip mail atmıştım hemen cevap gelmişti tamam yollanan koliyi geri iade edin biz bilgi verdik diye cevaptı gelen ama sanırım karışıklık olup anlaşılmamış ertesi gün tekrar aradılar ürünü vermemişsiniz gelen kargoya diye neyse açıkladım tamam dediler ama bugün yine aradılar arıza kaydım duruyormuş ve sorun varsa ilgilenelim dediler ben yine açıklayıp durumu teldeki bayana sildirdim kaydı bayan hala lütfen sorun olursa arayın diyor valla bu yaşıma geldim ilk kez türkiyede böyle ilgili servis gördüm şaşırdım helal olsun

    Gönderesim geldi :)

    Tam olarak ne yapmam lazım, daha önce hiç kargo ile servise göndermedim. Arayıp bilgi mi vermek gerekiyor ?

    Ekleme: 3000 TL lik alet almşsın tabi ilgili olmalılar ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 14 Haziran 2012; 1:37:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    Verilerimi yedekleyeyim ve göndereyim en iyisi... İleride o açıklık daha da büyüyebilir. Kart okuyucusunun oradaki açıklık neredeyse herkeste var galiba, netten baktım inceleme testlerindede yazmışlar çünkü.

    servis manyak ilgili bugün yine aradılar 15 gün önce maus etrafındaki ışıklar gitti sanıp servisi aramıştım sonra sağolsun burdan emre kardeşim yazıp servise gitmekten kurtarmıştı meğer arıza değil fn space tuşlarına basınca kapanırmış ışıklar, tabi ben basmadım o ayrı konu neyse sadede geleyim hallettim deyip mail atmıştım hemen cevap gelmişti tamam yollanan koliyi geri iade edin biz bilgi verdik diye cevaptı gelen ama sanırım karışıklık olup anlaşılmamış ertesi gün tekrar aradılar ürünü vermemişsiniz gelen kargoya diye neyse açıkladım tamam dediler ama bugün yine aradılar arıza kaydım duruyormuş ve sorun varsa ilgilenelim dediler ben yine açıklayıp durumu teldeki bayana sildirdim kaydı bayan hala lütfen sorun olursa arayın diyor valla bu yaşıma geldim ilk kez türkiyede böyle ilgili servis gördüm şaşırdım helal olsun

    Gönderesim geldi :)

    Tam olarak ne yapmam lazım, daha önce hiç kargo ile servise göndermedim. Arayıp bilgi mi vermek gerekiyor ?

    Ekleme: 3000 TL lik alet almşsın tabi ilgili olmalılar ;)

    evet araman gerek kısaca anlatayım. önce bayan çıkıyor illa sanki bişey yapacak sanıyorsun derdini soruyor anlatıyorsun hooop sizi yetkiliye bağlıyorum diyor bu arada pc yanında olsun her ihtimale karşı çünkü bana nedense pc sorup açın dedi neyse yetkilide derdini sorup arıza kaydı alıyor sana arıza no su veriyor bunu yazın diyor. adres falan alıyor sonra bilgiler verip adresinize koli yollayacağız ve görevlinin yanında hp forum kaadı gelicek onu doldurun deyip kapatıyor teli. ardından cep teline hemen 2 msj geliyor ilki arıza kayıt no 2ciside kargo yollandı msjı bukadar. baya uzun oldu sanırım açıklama birde seri no ve diğer no neydi unuttum onu soruyor ama ben uğraşmaktan kurtuldum çünkü alt linkten daha önce kayıt olmuştum ordan e postanı girip no lara bakabiliyor istersen sende kaydol
    https://register.hp.com/emea/flowPage/login/index.do?execution=e1s1&cc=TR&lang=tr




  • mito abii günahımı alıyorsun her gün ben burayım ve itina ile okuyorum bilgileri.. diğer arkadaşlardaki pcdeki aralıklar bendede var.. en cok rahatsız olan benim.. plastik kalıpları işi yapıyorum.. meslek gereği sürekli hassas ölçülü işler yapıyorum.. plastik ısınma ile genleşir kendini bırakır.. aslında bu dv7ler oldukca tasarım hataları var.. acıklıkdan rahatsız olan arkadaşlar hiç kafasına takmasınlar.. alinminyum, plastik ve ısı olduğu sürece bu tür sorunlar olacaktır.. pcnin görüntü güzel ama yapılan işçilik kötü.. aslında cokda büyük maliyetler değil ama.. neden böyle yapıyorlar anlamış değilim.. bir tek hp değil.. diğerleride aynı.. sadece bir tavsiyem olur.. laptoplara sevgilinize sarılır gibi itinalı sarılın.. ben öyle yapıyorum:):) cümleten iyi geceler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    evet araman gerek kısaca anlatayım. önce bayan çıkıyor illa sanki bişey yapacak sanıyorsun derdini soruyor anlatıyorsun hooop sizi yetkiliye bağlıyorum diyor bu arada pc yanında olsun her ihtimale karşı çünkü bana nedense pc sorup açın dedi neyse yetkilide derdini sorup arıza kaydı alıyor sana arıza no su veriyor bunu yazın diyor. adres falan alıyor sonra bilgiler verip adresinize koli yollayacağız ve görevlinin yanında hp forum kaadı gelicek onu doldurun deyip kapatıyor teli. ardından cep teline hemen 2 msj geliyor ilki arıza kayıt no 2ciside kargo yollandı msjı bukadar. baya uzun oldu sanırım açıklama birde seri no ve diğer no neydi unuttum onu soruyor ama ben uğraşmaktan kurtuldum çünkü alt linkten daha önce kayıt olmuştum ordan e postanı girip no lara bakabiliyor istersen sende kaydol
    https://register.hp.com/emea/flowPage/login/index.do?execution=e1s1&cc=TR&lang=tr

    Ben aracı firma üzerinden aldım, acaba sorunu onlara mı bildireyim yoksa direkt kendim mi halledeyim ?

    Senin adresine PC yi vermek için koli mi gönderdiler eğer öyleyse direk HP yi ararım. Seri numaralar sorun olmaz zaten HP Support Asistant ta Ürün ve Seri no yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinist

    mito abii günahımı alıyorsun her gün ben burayım ve itina ile okuyorum bilgileri.. diğer arkadaşlardaki pcdeki aralıklar bendede var.. en cok rahatsız olan benim.. plastik kalıpları işi yapıyorum.. meslek gereği sürekli hassas ölçülü işler yapıyorum.. plastik ısınma ile genleşir kendini bırakır.. aslında bu dv7ler oldukca tasarım hataları var.. acıklıkdan rahatsız olan arkadaşlar hiç kafasına takmasınlar.. alinminyum, plastik ve ısı olduğu sürece bu tür sorunlar olacaktır.. pcnin görüntü güzel ama yapılan işçilik kötü.. aslında cokda büyük maliyetler değil ama.. neden böyle yapıyorlar anlamış değilim.. bir tek hp değil.. diğerleride aynı.. sadece bir tavsiyem olur.. laptoplara sevgilinize sarılır gibi itinalı sarılın.. ben öyle yapıyorum:):) cümleten iyi geceler..

    vay kardeşim benim hoşgeldin bak bu bilgiler iyi oldu ve mantıklı ben oyun oynamam pek pcde buna bağlıda pc pek ısınmıyor belkide bende o yüzden olmadı bunlar görüşürüz kardeşim tavla aklımda bu arada merak etme bi ara ifadeni alıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Precious

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    evet araman gerek kısaca anlatayım. önce bayan çıkıyor illa sanki bişey yapacak sanıyorsun derdini soruyor anlatıyorsun hooop sizi yetkiliye bağlıyorum diyor bu arada pc yanında olsun her ihtimale karşı çünkü bana nedense pc sorup açın dedi neyse yetkilide derdini sorup arıza kaydı alıyor sana arıza no su veriyor bunu yazın diyor. adres falan alıyor sonra bilgiler verip adresinize koli yollayacağız ve görevlinin yanında hp forum kaadı gelicek onu doldurun deyip kapatıyor teli. ardından cep teline hemen 2 msj geliyor ilki arıza kayıt no 2ciside kargo yollandı msjı bukadar. baya uzun oldu sanırım açıklama birde seri no ve diğer no neydi unuttum onu soruyor ama ben uğraşmaktan kurtuldum çünkü alt linkten daha önce kayıt olmuştum ordan e postanı girip no lara bakabiliyor istersen sende kaydol
    https://register.hp.com/emea/flowPage/login/index.do?execution=e1s1&cc=TR&lang=tr

    Ben aracı firma üzerinden aldım, acaba sorunu onlara mı bildireyim yoksa direkt kendim mi halledeyim ?

    Senin adresine PC yi vermek için koli mi gönderdiler eğer öyleyse direk HP yi ararım. Seri numaralar sorun olmaz zaten HP Support Asistant ta Ürün ve Seri no yazıyor.

    yok sorun olmaz bende netten aldım ama sordum faturasınıda koyayımmı diye yok dediler sadece şarj aleti falan filan koyun. evet koli yolluyorlar servis sende tabiki servisi ara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinist

    mito abii günahımı alıyorsun her gün ben burayım ve itina ile okuyorum bilgileri.. diğer arkadaşlardaki pcdeki aralıklar bendede var.. en cok rahatsız olan benim.. plastik kalıpları işi yapıyorum.. meslek gereği sürekli hassas ölçülü işler yapıyorum.. plastik ısınma ile genleşir kendini bırakır.. aslında bu dv7ler oldukca tasarım hataları var.. acıklıkdan rahatsız olan arkadaşlar hiç kafasına takmasınlar.. alinminyum, plastik ve ısı olduğu sürece bu tür sorunlar olacaktır.. pcnin görüntü güzel ama yapılan işçilik kötü.. aslında cokda büyük maliyetler değil ama.. neden böyle yapıyorlar anlamış değilim.. bir tek hp değil.. diğerleride aynı.. sadece bir tavsiyem olur.. laptoplara sevgilinize sarılır gibi itinalı sarılın.. ben öyle yapıyorum:):) cümleten iyi geceler..

    Benim kapaktaki açıklık sıcaktan olmadı, zaten vardı. Fazla önemsemiyordum ama o kısım kapak kapanıp açılırken sanki esniyor gibi ve hafif gıcırtı yapıyor tam oradan. İleride içerisinde hasar oluşabilir (kablo var o kısımda) bu yüzden yapılmasını isteyeceğim. Yoksa çok önemli değil benim için. Bende gözüm gibi bakıyorum da işte sakınılan göze çöp batıyor :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    yok sorun olmaz bende netten aldım ama sordum faturasınıda koyayımmı diye yok dediler sadece şarj aleti falan filan koyun. evet koli yolluyorlar servis sende tabiki servisi ara


    Teşşekkür ederim D nin yedeğini alıp dediğin şekilde yollayacağım (D yi de kesin siler bunlar). Hazır gitmişken sürücülerinin de güncellemesini isteyim bari :D bildiğim kadarıyla komple recovery kısmını yeniliyorlar. Malum internetten indiremiyorum güncellemeleri...

    Sorunlar
    -Kapaktaki açıklık
    -Kart okuyucusundaki açıklık
    -Uyku modunda sorun
    -Dinamik modda oyunlarda sorun (bunu da söyleyeyim belki ekran sürücüsünü ellerindeki test sürüyücüsüyle güncellerler)
    -Sürücülerin güncellenmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 14 Haziran 2012; 2:35:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Precious
    Benim kapaktaki açıklık sıcaktan olmadı, zaten vardı. Fazla önemsemiyordum ama o kısım kapak kapanıp açılırken sanki esniyor gibi ve hafif gıcırtı yapıyor tam oradan. İleride içerisinde hasar oluşabilir (kablo var o kısımda) bu yüzden yapılmasını isteyeceğim. Yoksa çok önemli değil benim için. Bende gözüm gibi bakıyorum da işte sakınılan göze çöp batıyor :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    yok sorun olmaz bende netten aldım ama sordum faturasınıda koyayımmı diye yok dediler sadece şarj aleti falan filan koyun. evet koli yolluyorlar servis sende tabiki servisi ara


    Teşşekkür ederim D nin yedeğini alıp dediğin şekilde yollayacağım (D yi de kesin siler bunlar). Hazır gitmişken sürücülerinin de güncellemesini isteyim bari :D bildiğim kadarıyla komple recovery kısmını yeniliyorlar. Malum internetten indiremiyorum güncellemeleri...

    Sorunlar
    -Kapaktaki açıklık
    -Kart okuyucusundaki açıklık
    -Uyku modunda sorun
    -Dinamik modda oyunlarda sorun (bunu da söyleyeyim belki ekran sürücüsünü ellerindeki test sürüyücüsüyle güncellerler)
    -Sürücülerin güncellenmesi

    ne sorunun varsa söyle baksınlar zaten onlarda soruyor başka şikayet varmı diye artı zaten adam yedeğinizi alın diyor kesin siliyor baya
    ekran kartını bende söylemiştim bakarız dediler ama kısmet olmadı ama sanmıyorum test sürücülerinin olduğunu sadece kartı test ederler arıza varmı falan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 14 Haziran 2012; 2:57:03 >




  • ısınma derken oyundan felan bahsetmiyorum ustam.. üretim aşaması ve mevsim değişikliklerinden.. dediğim gibi bir cok laptopda tasarım hataları var.. arkadaşımın araba tamirhanesi var.. arasıra bana işi düşüyor..lüx arabaları tamir ediyor.. bakıyorumda araba parcalarını bilerek bozulsun diye iptidai yapıyorlar.. tam komedi yani..mersedesde aynı bmwde aynı diğerleri aynı. onun için laptobu fazla kafaya takmıyorum..:):) gittiği yere kadar.. mito abi ifademi almanı dört gözle bekliyorum..
  • Elektronik ürünlerde çok şanssız olanlardanım. Hep böyle şeyler oluyor malesef... bir yandan servise gönderip içini açtırtmak istemiyorum, ya başka yeri bozuk gelirse ? bir yandan da o aralık yer rahatsız ediyor göndermek istiyorum. Çok kararsızım. Acaba nazar boncuğu olarak kalsınmı Garantisi olmasa çoktan japonlamıştım orayı :)
  • aslında bir önceki msjda japonla diyecektim.. ben yapmadımkii başkasına tavsiye edeyim.. olaki ileride japonlarsan sana bir takdik vereyim öyle yap.. beyaz not kağıdına japonu sür.. sonra aralık yere japonlu kağıdı sok ve geri cek.. sonra iki arası elinle birleştir.. çok temiz oluyor.. direk japonlama derim.. birde bayat japon kullanma.. her gün japon kullanan biri olarak sadece bu tavsiyede bulunabilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinist

    aslında bir önceki msjda japonla diyecektim.. ben yapmadımkii başkasına tavsiye edeyim.. olaki ileride japonlarsan sana bir takdik vereyim öyle yap.. beyaz not kağıdına japonu sür.. sonra aralık yere japonlu kağıdı sok ve geri cek.. sonra iki arası elinle birleştir.. çok temiz oluyor.. direk japonlama derim.. birde bayat japon kullanma.. her gün japon kullanan biri olarak sadece bu tavsiyede bulunabilirim..

    Teşekkür ederim, gayet mantıklı. Japonlarsak sonradan açmak gerekirse eğer kötü olur birde o kısmı var. O kısım bir şekide sıkışır aslında hafif aralayıp içine baktığımda yapışkan kağıt gibi birşey var. O ekran ile arasını diş ile tutmuyormuş normalde de sanırım, tam nereden sıkıştırılması gerektiğini bilsem pratik bir şekilde bende yaparım. Sanki arada fazlalık varda çıkmış gibi duruyor.




  • Selamlar
    Oyunlarda ekran kartı geçişleri olmuyor. Örneğin pes 2012 ekran kartını intel olarak görüyor haliyle oyun zor açılıyor ve oynanmıyor. Manuel olarak diğer ekran kartını nasıl gösterebiliriz?
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.