Şimdi Ara

Hp para iadesi ve yeni ürün bekleyenler??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 20gunu gecen servis sureci sonucunda para iadesi icin 07.05.2012 den beri beklemedeyim. Netten arastrdm ancak boyle bi durum icin genel topic bulamadim.umarim herkes icin yararli olur. Hem bu konu hakkinda daha cok bilinclenip, diger kisilerede bilgi vermis oluruz.

    Oncelikle parasini alanlar ne kadar surede ve ne zaman aldilar?
    Bana servisin soyledigi max 3haftada yatar ibaresiydi.

    Benim suanki sorum Parayi almak icin hesap actrdim. Ancak para doviz olarak mi yaticak diye tereddtteym.lakin doldrdugum formda alicagim para tl cinsinden gozukuyordu.? Bilgisi olan varsa memnun olurum...



  • selam geçmiş olsun umarım kısa sürede paranızı alırsınız. benim şahsi fikrim tl olarak para yatar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 15 Mayıs 2012; 6:15:32 >
  • Teknosadan aldigim notebook a iade aldim ama hediye ceki olarak
  • Bnde tl olarak yaticagini dusunuyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Le_Penseur -- 15 Mayıs 2012; 13:32:33 >
  • Seni bilmem ama arkadaşım benim iade talebim üzerinden 1 ay geçmesine rağmen halen daha hesabıma yatan birşey yok. Anlatayam okuyan arkadaşların bilgisi olsun.

    Mayıs ayı sonunda dizüstü bilgisayarımı servise verdim. 6 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Kontrol ettiğimde laptopun bazı fonksiyonlarının çalışmadığını farkettim. Tekrar servise gönderdim. 20 işgünü geçince telefonla ücret iadesi talebimi ilettim. 3 Temmuz günü evraklar tamamlandı ve banka hesap numaram yazılı olrak HP' ye iletildi.

    ...derken banka hesap numaramı verdikten birgün sonra cep telefonuma "dizüstü bilgisayarınızın teknik servis işlemi tamamlanmış olup bugün kargoya teslim edilecektir" mesajı geldi. Müşteri hizmetlerine telefon açtım ve ürün iadesini kabul etmeyeceğimi söyledim. Karşımdaki kişi ürünü teslim alıp tekrar iade etmemi, bunun para iade sürecini etkilemeyeceğini bildirdi. İşin için birşey döndüğünü farkettiğimden ürünü kargodan ben teslim almadım. Başka birisi imza karşılığında teslim aldı. Bir gün sonra geri kargolandı.

    Banka hesap numaramı vermemin üzerinden 2 hafta geçti. İade filan olan birşey yok. Telefon açtım. İade talebimden sonra notebookun garip şekilde bana gönderilip geri dönmesinden solayı işlemlerin uzadığı iadenin gelecek hafta olabileceği söylendi. Ne güzel değil mi? Neyse, işlemlerin tamamlandığı gelecek hafta iadenin yapılacağı söylendi.

    Bu sefer ya sabır eşliğinde 1 ayın dolmasını bekledim. Yine gelen giden birşey yok. Cuma günü telefon ettim. Yine bu garip şekilde notebookun bana gönderilip iade alınması bahane edildi. Ve bu yüzden 3 hafta kaybedildiği bildirildi. Pazartesi gününden itibaren iadenin yapılabileceği söylendi. Artık işin suyu çıktığından aile dostumuz avukat ile görüştüm. Muhtemelen iadeyi geciktirmek için notebooku tekrar bana gönderip iade aldıklarını ve servis süresini tekrar başlattıklarını bildirdi. Tabi kendi akıllarınca.

    Zira iade talebimden sonra gönderilen notebooku ben imza karşılığında teslim almamıştım ve banka hesap numaramı bildirdiğim yazılı evrak bu olaydan önce gönderilmişti ve bunu gönderdiğimi kanıtlayabiliyordum.

    Dün benim adıma avukat tekrar aradı. Avukatım filan demedi. Geçen cuma "iade gelecek hafta yapılacak" denilmişti ya. Dün itibarıyle bu yine gelecek haftaya atıldı müşteri hizmetlerince. Avukat tandığım bu hafta içerisinde ellerine bir ihtarname ulaşacağını ve ihtarnamede ücret iadesi için 3 işgünü tanınacağını bu süreçte yapılmazsa yasal yollara başvuracağımızı bildirdi.

    Bu müşteri hizmetlerindeki arkadaşlar çok zeki ya nazıl olsa ellerinde banka hesap numaramı beyan ettiğim belge var. Hakem heyetinede mahkemeyede gitsem hem vakit kazanacaklar hemde sıkıştıkları anda hesap numaram iadeyi apıp kurtulacaklar.... sanıyorlar. Yemezler...

    Avukat tanıdık ihtarname ellerine ulaştıktan sonra belirtilen sürede iadeyi yapmazlarsa ödeme işleminin durdurulmasını talep etti. Böyle bir yetkimiz yok cevabı geldi. Tabi kaçırdıkları nokta benim kendi hesap numaramı kapatma veya havale/eft işlemlerine bloke ettirme hakkım var. Tabi bu işlemden önce bankadan bir güzel hesap hareketlerimi gösteren yani iade yapılmadığını gösteren belgeyi almak kaydıyla.

    Neyse Avukat tanıdık işin sonunda ürünün fatura bedeli sebebiyle tüketici hakem heyetinin kararının bağlayıcı olacağını, nihayetinde buradan iade kararı almamızla birlikte direkt ilamlı icra yoluyla ücretin talebi yoluna gideceğimizi ve bundan büyük zevk duyacağımızı bildirdi.

    Bunun üzerine cevap gelmedi ve telefonu teşekkür edip kapattı.

    Gerçektende ihtarnameyle belirlenen sürede iade olmazsa işi ilamlı icraya götürmek için artık biz işi yokuşa süreceğiz.

    Mesajımda özellikle firma ismi vermedim. Sanırım okuyan herkes hangi firmayı kastettiğimi anladı

    Bu ücret iade talebi sonrası notebooku kargolama olayını forumdan bir arkadaşa daha yapmaya çalışmışlardı. Mesajı araştırdım bulamadım.

    Yarın öbürgün bu firmanın müşteri hizmetleriyle muhatap olursanız takınacakları şark kurnazlığı hakkında bilginiz olsun

    Bu arada işin birde şikayetvar.com ayağı var ki o daha büyük kepazelik. Onuda daha sonra yazacağım.




  • teknosodan notebook alınmaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.