Şimdi Ara

HP ile Lahmacun Arasındaki 7 Fark (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
0
Favori
4.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O günkü davranışlarım, sinirlerimin boşalmasıydı diyebilirim ..... olayın tam cumaya gelmesi daha da bir şans yoksa mesai saati bir zaman olsa arar küfür ederdim hp ye.

    Ama aynı tas aynı hamam adamların performansından hiçbirşey kaybetmemiş yine 26 iş günü sonra verdiler

    edit: vercekler. daha almadım yarın gidecem inşallah sabahın köründe....

    Yedek bilgisayarıyla da Porno sitelere girip virus doldurdum.Ceza...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 25 Kasım 2007; 21:46:49 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek

    Yedek bilgisayarıyla da Porno sitelere girip virus doldurdum.Ceza...


    yarın veya salı yedek bilgisayar alacam ben de. seninkini bana vermesinler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul


    quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek

    Yedek bilgisayarıyla da Porno sitelere girip virus doldurdum.Ceza...


    yarın veya salı yedek bilgisayar alacam ben de. seninkini bana vermesinler



    Recovery yapıyorlardır ama bu pc nin birde revizyona girmesi lazım kanımca, klavyenin altı Doritos doldu aldığımdan beri de kapatmıyorum valla yansın umrumda değil bilimum bütün yemeklerimide klawyenin üstünde yiyorum.

    Bu arada bana ne kadar zor şartlarda verdiklerini biliyorum bu bilgisayarı, hatta ellerinde hiç pc yokmuş. Verdikleri PC dede Mozilla, iTunets Hp müşteri yazılımı felan yüklü :D yazık ya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul


    quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek

    Yedek bilgisayarıyla da Porno sitelere girip virus doldurdum.Ceza...


    yarın veya salı yedek bilgisayar alacam ben de. seninkini bana vermesinler


    Arkadaşlar alemsiniz ya :D

    @mezarkabul sende yedek ürüne cradle of fear'ı yükle öyle Dani Filth'i avatar yapmışsın ama

    Banada çok zor şartlarda verdiklerini söylediler bende dedim Hp ye gülerim ancak :D




  • Yoksa Pardus kurup mu versem.... Kahrolsun amerikan emperyalizmi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI


    Arkadaşlar alemsiniz ya :D

    @mezarkabul sende yedek ürüne cradle of fear'ı yükle öyle Dani Filth'i avatar yapmışsın ama

    Banada çok zor şartlarda verdiklerini söylediler bende dedim Hp ye gülerim ancak :D


    tabi bi arşiv yükler verrim :D benim de kapatmaya niyetim yok gelsin bi.
    kostebek sende vista mı var yedek bilgisayarda?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul


    tabi bi arşiv yükler verrim :D benim de kapatmaya niyetim yok gelsin bi.
    kostebek sende vista mı var yedek bilgisayarda?



    Abi ne Vistasıya celeron 1.5 bişey verdiler tek çekirdek. 4sene önce kullandığım seviyede bir bilgisayar. XP yi nasıl kaldırıyor hayret ediyorum.
  • Ohara celeron mı bana AMD Turion 64 X2 Mobile TL-52 1.6 Ghz 512 MB Ram ve go 7200 ekran kartlı verdiler tepelerine attım ne bu diye Ben mi haksızlık yaptım ki adamlara bea onu beğenmeyincede 17' lik birşey vermişlerdi onuda almadım. Demek ki cidden HP acınası durumda HP ye destek kampanyası düzenleyelim arkadaşlar
  • ben de windows xp olsn dedim ama kadın genelde vista var ama not aldım yine dedi. kostebek verme bilgisayarı ya kesin bana verirler onu :D
  • Evet benimki onarılmış, bugün aldım. İyice baktım heryerine bir noksanı var mı diye.İnsan bir temizler bunu, güleryüz gösterir. Bir defa daha
    bakalım bu defa ne kadar iadre edecek.
  • http://www.harmankaya.org/yazi-143-HP-Servisi-Rezalet.html

    Yine rezalet, yine öfke, yine tecrübesizlik. Bilenler bilirler, Bilgisayarımı bazı sorunlardan dolayı servise vermiştim. Ve servisten geldikten sonra bir arıza ile karşılaştım. Bilgisayar kendi kendine restart atıyordu. Neyse öfkeyle sinirle servise geri vermek zorunda kaldım.. Mahkemeye vermeyi düşünüyordum. Ama malum mahkeme için vereceğim 15 milyona bile değecek bir servis değil....

    http://pavilion.servisportal.com adresine giriyorum ve servis fişinde yazan sihirli numaraları giriyorum.

    Arızamın Takibi - Sonuç

    Onarımınız tamamlanmıştır. Ürününüzü teslim alabilirsiniz.

    Oleyyyy diye sevinerek gidiyorum. verdikten 26 gün sonra....(24 iş günüWink) gidiyorum servise saat 8:20 de Perpa karşısındaki Onarım Merkezindeyim. 8:30 u bekliyorum açılsın diye...

    Nihayet....

    600 numaralı ilk sırayı alıyorum....Dringggg.... evet sıra bendeLaughing hemen veriyorum yedek bilgisayarı elimdeki servis fişinide veriyorum ordaki bayan insana. Sonra bekliyorum.... 1 çay içiyorum .....2. çayı içiyorum...su içiyorum....

    Canım sıkılıyor artık yanımdakilere saçma sapan muhabbetler:

    -Sizin problem neydi?

    Sanane Lan! dese bişey diyemeyeceğim :=)

    Neyse şaka maka derken saat 9:40 ı gösteriyor. Bayanın yanına giderek:

    - Şey 10 dakika demiştinizde 1 bucuk saat oldu gelirmi acaba bilgisayarım, demem üzerinde tekrar yukarıya gidiyor ve bilgisayarımı getiriyor.

    Herneyse işte. Servis fişini imzalıyorum ve alıyorum bilgisayarı. Nedendir bilinmez hazır cillop yeri de bulmuşken açıp bi kontrol ediyim diyorum.... Basıyorum POWER tuşuna ohhh görüntü geldi. İlk test başarılı ..Ama hazin sonuç bastırıyor beklenmedik bir zamanda...

    ÇATTTTT.....RESTART. Evet bilgisayarı zaten böyle bir sebepten vermiştim ve sorun hala devam ediyor. Bakıyorum servis fişine:

    Anakart Değişti, Batarya Değişti, BIOS updated edildi,Son bakımlar yapıldı. Test Edildi....

    Hiçbirşeye kızmıyorumda test edildi kısmı artık sinirlerimi bozmaya başladı. Hemen teknisyeni çağırıyorum. Geliyor beraberce bakıyoruz...Çaresiz...

    -Abi anlamıyorum ya Cumartesi boyunca sizin bilgisayarınızı kullandım hiç böyle bir sorun vermemişti ama,

    diyor teknisyen arkadaşım....

    Herneyse bende arkadaşı sıkboğaz etmiyorum.İnsandır, gözünden kaçmıştır.( Polyananın erkek hali )

    Neyse bana terbiyesizce "ürün için kayıt açmam gerektiği söyleniyor"...

    Siz olsanız sinirlenmezmisiniz. Ama soğuk kanlılığımı koruyorum artık. "İmzaladığım kağıdı getirebilirmisiniz lütfen ürünü almıyorm" şeklinde bastırıyorum. Öncelikle yanındaki bayanla konuşuyor ve bayandan " böyle birşey imkansız" yanıtını alıyor. Sonra şefine gidiyor anladığım kadarıyla...bi yukarı çıktı geldi... Tamam abi biz eski servis fişi üzerinden tekrar alıyoruz diyor...

    Bende Onarımı Bitmiş ürünümü tekrar HP SERVİS'ine teslim ederek ayrılıyorum onarım merkezinden...

    Yazı okunurkenki bütün küfürlerin zamana göre türevini arkadaşlara bizzat yolluyorum.. Tebrikler HP bu seferde 30. gün vereceksin bilgisayarımı...



    Diyorum ve bitiriyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 26 Kasım 2007; 21:20:02 >




  • kostebek tekrar geçmiş olsun, söz konusu olan hp olunca narmal karşılıyorum artık.Şu formuma bir bak herkes hpden şikayetçi. Bunlar bu kadar vurdumduymaz mı? ve hatta utanmaz mı ?

    Gideremedikleri sorun için yeni kayıt açtırmanız gerekir diyorlar ha?
  • Valla ya saçmalık işte neyse sen yinede arayıp sorma umarım salaklar yine yedek parça getirecez felan derler de 30 iş günü dolar zaten pek birşey kalmamış. Bende bugün verdiğim diğer dizüstü olan dv6062 yi aldım bu şehirdışından bir arkadaşımın bunda da anakart değişti yazıyor dvd ve pil değişti yazıyor dvd götürdüm yanımda çizik dolu okudu orada harbiden değiştirmişler. Anakart da değişmiş çünkü kablosuz geri gelmiş. Ancak bilgisayarın pili 15 dk yani pil değişmemiş. Artık biraz daha bekleyip kablosuzun tekrar gitmesini bekleyecek arkadaş. Birde rezalet montajlamışlar klavye de yazarken alttaki donanınım esnediğini yerlerine tam oturmadığını hissedebiliyorum vede ses geliyor yazı yazdıkça çatır çutur. Orada test ettim 10-15 dk ancak şarj sıfır olduğundan pil konusunu edemedim gürültülü olduğundanda bunlar gözümden kaçmış neyse artık. Birde ben aldığımda kağıdı uzattı direk şurayı imzalayın diye ben dedim test etmeden birşey imzalayamam. Böylelikle geri verebilirdim imza atmadığım için. Bakalım bu sabahta biri aradı yeni ürün vereceğiz dedi bende dedim ne yeni ürünü daha cuma günü söyledim para iadesi istiyorum diye dedim. O zaman dedi faturayı fakslamanız lazım bende dedim evet Yasemin hanım adına 2134977 ye fakslamamı söylemiştiniz zaten cuma günü. Oda hiç bir tepki vermedi iyi günler dedi kapadık. Ne salaklar ya birbirlerinden haberleri yok.




  • geçmiş olsun kostebek. 3. kez mi oldu şimdi yıl içinde? ben hala umutlu 30 günün dolmasını bekliyorum.19 oldu . . .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul

    geçmiş olsun kostebek. 3. kez mi oldu şimdi yıl içinde? ben hala umutlu 30 günün dolmasını bekliyorum.19 oldu . . .



    Yok abi aynı kayıt üzerinden devame ttiriyorum. Yeni kayıt açın felan dediler önce eğer kabul etmeselerdi kafasına fırlatırdım sanırım bilgisayarı ordaki kadının 2.5 milyar için çektiğimiz eziyete bak ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek


    quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul

    geçmiş olsun kostebek. 3. kez mi oldu şimdi yıl içinde? ben hala umutlu 30 günün dolmasını bekliyorum.19 oldu . . .



    Yok abi aynı kayıt üzerinden devame ttiriyorum. Yeni kayıt açın felan dediler önce eğer kabul etmeselerdi kafasına fırlatırdım sanırım bilgisayarı ordaki kadının 2.5 milyar için çektiğimiz eziyete bak ya

    yeni kayıt açtırmak senin işine gelir
    aynı kayıttan devam edersen 5.aynı arızada bile 1. aynı arıza görünmezmi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek


    quote:

    Orjinalden alıntı: mezarkabul

    geçmiş olsun kostebek. 3. kez mi oldu şimdi yıl içinde? ben hala umutlu 30 günün dolmasını bekliyorum.19 oldu . . .



    Yok abi aynı kayıt üzerinden devame ttiriyorum. Yeni kayıt açın felan dediler önce eğer kabul etmeselerdi kafasına fırlatırdım sanırım bilgisayarı ordaki kadının 2.5 milyar için çektiğimiz eziyete bak ya

    yeni kayıt açtırmak senin işine gelir
    aynı kayıttan devam edersen 5.aynı arızada bile 1. aynı arıza görünmezmi



    Görünmez..

    Eğer arıza var ise arızalı olarak yazıldıktan sonra istersen ilk servise verişinde 5 tane farklı arıza çıksın ( e mantıken 3 tane aynı arıza çıkamayacağına göre) direk para iadesi alırsın sanırım :).. Yada hp nin en iyi bilgisayarını göndermeye zorlarlar



    Öyle yapıyorlarmış kırolar ya

    Edit: ha dediğini anladım. Mesela benim boşu boşuna parçalarım değişti mesela Anakart. Evet onlar da arızalı olarak kalacak teknisyenle konuştum. Yani o anki değişen parçalar için servis fişinde yazan "Anakart arızalı- Anakart değiştirildi BIOS güncellendi- test edildi " kısmı aynen kalacak ha üstüne artık yeni arızayı yazarlar herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 27 Kasım 2007; 10:37:27 >




  • walla kurtul artık bişekilde bunlardan
    senin laptop bana sıkıntı yaptı walla
    allah sabır versin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    walla kurtul artık bişekilde bunlardan
    senin laptop bana sıkıntı yaptı walla
    allah sabır versin



    Pavilion Servis Portal da hala Onarımınız Tamamlandı gelin alın diyorlar ...İnşallah unuturlar ne diyim yapmayı

    Bu arada biraz önce HP Müşteri Destekten bir hanım aradı adını vermiyeyim. Benle ilgileniyor sürekli her arızada Artık o servisle o kadar haşır neşirim ki teknik servisi aradığımdan hemen o hanımı bağlıyorlar

    Neyse sordu bilgisayarınızı aldınız değil mi diye. ben de dedim malesef alamadım yedek verdiğiniz bilgisayarı da verdim dedim. Sonra şey dedi , isterseniz hemen bir yedek bilgisayar daha gönderebilirim size


    Yok dedim sağolun zaten 5 gün kalmış yaptılar yaptılar yapamazlarsa ne siz beni birdaha göreceksiniz ne de ben sizi




  • yinemi alamadın cihazını

    buarada aklıma takıldı cihazda orjinal recovery mi yüklüydü yoksa sen manuel xp falanmı kurmuştun
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.