Şimdi Ara

Hp dv6640et sıvı temas dendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar siteye yeni üye oldum ve ilk konumu burya açtım yanlışsa kusura bakmayın dv6640 et laptop umu akşam çalışıyordu va sabah baktığımda kapalıydı hiç açılmadı servise götürdüm maile bir teklif geldi 811+kdv nedir şaşırdım müşteri hizmetlerini aradım sıvı temas olduğunu sölediler ne alaka böle bişe mümkün deil sora gelen mailde anakart işlemci fan hdd klavye touchpad fiyatları yazıyordu sanki laptop suyun içinde yüzmüş yani olucak iş deil bukadar parça nası yandı arızalandı anlam veremedim birde hdd yi yakan bir sıvı temas nası olurda ram i sağlam bırakır ellerinden gelse onuda yandı diye göstericekler heralde sizce böle birşey olabilirmi ne yapmam gerekiyor şu anda piyasa fiyatı kadar faiş bir fiya talep ediyorlar benden ürün garantisi devam etmekte ama sıvı temas kullanıcı hatası olduğundan çaresiz kaldım şikayet için tuketici.hizmetleri@hpdestek.com buraya mail atmamı ve haricinde yapabileceğim hiç birşey olmadığını sölediler görüşlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum ....







  • Arkadaşlar yapabileceğim birşey yokmu yani 811+kdv katlanıp tamirmi ettiricem bu fiyata şu anda daha ii laptoplar var ve birşey daha sormak istiyorum diyelimki ben laptopu yapın dedim sonuçta az parça değişmiyecek ANAKART, İŞLEMCİ, HDD, FAN, TOUCHPAD, KLAVYE bu parçaların değişim süresi 30 iş günü yani ortalama 45 gün (pazarlar sayılmadığı) için yapılmazsa bende ücret talep edebilirlermi benim yeni ürün talep etme hakkım doğarmı ve en önemli soru eğer yeni ürün talep etme hakkım olursa tabi olursa oda onu bilmiyorum bu hp servisi laptopun tamirini 30 iş günü içinde yapabilirmi (bu sorunun cvp heralde sadece DVB arkadaşımız bilir çünkü serviste çalışan o )
    yaparsa yanarız çünkü 811+kdv ödemek zorunda kalırız yani hp yapmış olduğu çakallığa bende başka bi çakallık yapim diorum çünkü sıvı temas olayı kabul etmiyorum ama insanın elinden başka birşey gelmiyo hp de sıvı temas dedi laptopu çöpe at dedi bize resmen ... bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim lütfen bakıp boş geçmeyin bi iki satır bişe yazın çaresiz kaldık




  • arkadaşım ne olursa olsun azami tamir süresi 30 iş günüdür 30 günü geçtimi iade talep edebilirsin
  • hocam eğer sıvı teması olmadıysa itiraz et ben cihazın üzerine herhangi bir sıvı dökmedim diye. ama adamların üzerine git gerek telefonla gerek teknik serviste elbet bir sonuç alırsın.
  • Ben iade istemiyorum ya yeni laptop versinler yada yapsınlar ama 811+kdv istemesinler çok saçma yani ben nekadar kabul etmiyorum diye yırtınsanma değişen bişe olmicak bunun yollarını arıyorum nette araştırdım mesela birisi klavyedeki tuşları bozulmuş servise vermiş 30 iş günü geçmiş sadece klavyeden benim anakart işlemci hdd fan bi sürü parça var yani bunlar için 30 iş günü geçermi yoksa hp para alıcaz diyipte bir haftada yaparmı

    aslında hepsi haksız yere bizi bukadar uğraştırıolar sonuçta orda çalışan bir teknik servis elemanın notuna bakıyor adam bi parça nemden olusşan oksitlenme görse belkide sıvı temas yazıp işin içinden çıkıyor sonuçta ben oraya götürdüm hani laptoun üstünde bir renk olur bi yapışkanlık olur bi sıvı izi olur oke teslim alırken bakıolar nota eklesin ozman silmedimde yani kimsede öle düşünmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freeboyonur1 -- 4 Mart 2009; 23:59:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pisiko__

    hocam eğer sıvı teması olmadıysa itiraz et ben cihazın üzerine herhangi bir sıvı dökmedim diye. ama adamların üzerine git gerek telefonla gerek teknik serviste elbet bir sonuç alırsın.



    Ben müşteri hizmetleriyle görüştüm ordan biyere aktarıo onarım heralde ztn beni dinlemiolar bile not verilmiş bi kere ben ne dersem diyim alakası yok diorum ben kabul etmiorum diyorum ne yapabilirim bana mail adresi verio mail at dio attık onuda yaptık cvp yok yani şu anda bana göre tek çözüm tamiri kabul edip sürenin dolup dolmaması önemli olan o çünkü bi benim olay deilki bi çok olay olmuş böle kimse bi sonuç alamamış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent06y

    arkadaşım ne olursa olsun azami tamir süresi 30 iş günüdür 30 günü geçtimi iade talep edebilirsin


    Yok öyle bir şey, adamlar kullanıcı hatası olarak sonuç çıkarmışlar. Bu şekilde iade talep etmesine imkan yok...

    Ancak mahkemeye verirsiniz sıvı teması olmadığını iddaa ederek ki o da çok uzun iş...
  • ]

    Yok öyle bir şey, adamlar kullanıcı hatası olarak sonuç çıkarmışlar. Bu şekilde iade talep etmesine imkan yok...

    Ancak mahkemeye verirsiniz sıvı teması olmadığını iddaa ederek ki o da çok uzun iş...




    tamam da sonuçta benim ürünümün garantisi devam ediyor daha 9 ay var bitmesine ben bana sunulan tekliftedi ücreti kabul edicem ve adamlar ürünü 30 iş günü içersinde yapamazlarsa neden değiştirme hakkım doğmuyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: visceroid


    quote:

    Orjinalden alıntı: levent06y

    arkadaşım ne olursa olsun azami tamir süresi 30 iş günüdür 30 günü geçtimi iade talep edebilirsin


    Yok öyle bir şey, adamlar kullanıcı hatası olarak sonuç çıkarmışlar. Bu şekilde iade talep etmesine imkan yok...

    Ancak mahkemeye verirsiniz sıvı teması olmadığını iddaa ederek ki o da çok uzun iş...




    visceroid arkadaşım sen yok öle birşey derken ne ye dayanarak sölüyosun böle birşeyi var sayımlar üzerine yazıcaksan hiç msj yazma daha ii ztn insanların canı burnuna geliyor 30 iş günü garanti kapsamı dahilinde olsun yada olmasın geçerli bir kanun ve hp içinde geçerliymiş bu gün müş hizmetlerini aradım ve görüştüm gelişmeleride buraya yazarım bişe sormicam ztn kimse cvp vermiyor burda




  • Arkadaşlar cihaza sıvı teması için itiraz ettim ve servis tekrardan inceliyecek dedi inceleme sonucu işlemci fanının olduğu yerden sıvı girişi olmuş resmen komedi ya :)) sanki laptopu ters kullanıyorum ben yani serviste şaçmaladı peki klavye nası bozuldu hdd nası bozuldu touchpad sizce mantıklı bi açıklamamı yani yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar bu hp servisi resmen şaşırmış bence parçaların çalışıp çalışmadığına bakmadan karar veriyorlar
  • Arkadaşlar konu çözüme ulaştı bana sundukları uçuk teklifi kabul ettim ve neticede lapto u yapamadılar teklifi onlara faxlarken sinirlendim ve hurda bedelini de ekleyin değişen parçaları geri istiyorum dedim altına not düşüp faxladım anakart işlemci hdd fan touchpad klavye bu parçaların gelmesi imkansız gibi birşey olduğundan bana böle bi teklif yolladılarki bende alıp laptou çöpe atım cayayım die ama deli cesareti :) bende aksine yapın dedim aslında onlarda bu kararıma şaşırmadı deil yani o fiyata çok daha üst modelini alabiliyorum nese uzun lafın kısası hak adalet yerini buldu diyelim ......
  • Çöpe atarak mı sorun çözüldü.Keşke kadıköy yazıcı oğlunda laptop tamircileri var oraya bir götürüp gösterseydiniz...Orada baya bi çıkma parçalar vs var,Ucuza tamir edilebilirdi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BİG KİNG

    Çöpe atarak mı sorun çözüldü.Keşke kadıköy yazıcı oğlunda laptop tamircileri var oraya bir götürüp gösterseydiniz...Orada baya bi çıkma parçalar vs var,Ucuza tamir edilebilirdi...



    Kardeş yanlış anladın heralde çöpe atarak sorun çözülseydi buraya yazmazdım değişim aldım 30 iş günü içinde yapamadılar yani anlican şu anda elimde yeni sıfır bi laptop var dv 5 1255 et yapın dedim eklifi kabul ettim ve yapamadılar ....
  • Önceki araştırmalarıma göre şöyle bir şey okumuştum, aslında işinizin bu kadar uzamasına gerek yok, sanırım eğer sizin hatanız değilse mahkemeye vereceğinizi söyleyip ürünün garanti kapsamı dışında arızalandığını belirten bir belge isteyebiliyormuşsunuz. Eğer uydurup sıvı teması dedilerse o zaman ortaya çıkıyormuş zaten.

    Keşke para ödemeyi kabul etmeden önce biraz araştırsaydınız. Ama tabi eğer kullanıcı hatası olduğunu kanıtlarlarsa o zaman ne olur bilemiyorum. Yinede yeni nb niz hayırlı olsun.
  • Anti HP dediğim kadar var değilmi arkadaşlar, ne müşteri hizmetlerinin ne de servis elemanlarının birşeyden anladığı var, arkadaşım öncelikle geçmiş olsun, hp ürünün kendi hatasını size yıkmaya çalışmışlar dediğinize göre,www.sikayetvar.com sitesine üye olun ve ilk mesajınızda Hp firmasına şikayet yazın hemen arayıp ilgileniyorlar eğer çözüm olmazsa tüketici derneklerine gidin olmadı hemen size tavsiyem tübider ya da tübifed ( Türkiye Bilişimciler Derneği ve Türkiye Bilişimciler Federasyonu) bi arayın sorun onlar da ilgilenebilirler




  • Sorunum çözüldü hatta sizle telde konuşmuştuk bu konuyu 30 iş günü geçerli olup olmadığı konusunda tereddütte kalmıştık şikayetimi sadece sizin önerdiğiniz siteye deil buna benzer bi çok siteye yazdım ama bi cvp alamadım ordada ilgilenen olmadı dediğiniz gibi hemen firmaya cvp fln atılmıyor garantisi devam eden ve kullanıcı hatası olan bir ürün bile değişim alabiliyor arkadaşlar bu konuda bilgilendirmek istedim sizi isterseniz kullanıcı hatası olsun.. benim yapıcak başka çarem kalmamıştı yani mahkemeye verip günlerce onla uğraşamazdım 811 dolarlık teklifte o zaman 2 bin ytl fln yapıyordu bende kabul ettim ve değişecek olan parçalarıda geri istedim yapılmicağından adım gibi emindim çünkü parçaları bana iade ediceklerdi bir ikinciside ürünü alalı bir sene oldu yedek parça sınırlı sayıda geliyor anakart hele hiç yok ztn eğer yandıysa kesin değişim alırsın yeni bir model değilse tabi hp tamir denen birşey yok bide direk parça değişimi var freeboyonur@hotmail.com msn adresim sorun yaşayan olursa yardımcı olmaya çalışırım...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.