Şimdi Ara

Horoz Lojistik Buzdolabı Taşıma Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    11 Kasım gibi Hepsiburada'dan Siemens KG56NVWF0N Marka 193 cm boy 70 cm genişlikte bir buzdolabı siparişi verdim. Satıcı kargolamayı hızlı bir şekilde gerçekleştirdi ve 16 Kasım günü Horoz Lojistik buzdolabını apartmanıma kadar getirdi.


    Buzdolabını apartman boşluğunda bırakarak, bu buzdolabı buradan geçmez aşağıdayken teslim aldığınızı imzalayın ondan sonra çıkaralım. Taşırken herhangi bir hasar olması durumunda biz sorumluluk almayız dediler.


    Daha önce benzer yerden birçok eşya taşındı ve hiçbirinde sıkıntı olmadı, fakat bu arkadaşlar ısrarla benim apartman giriş katında dolabı teslim almam için baskı yaptı. Bana söylenenler:


    'Bu dolap buradan geçmez, burada teslim aldığınızı imzalayın. Servis gelsin onlar taşır.'


    Bu durumu kabul etmediğimi daha önce birçok eşya taşındığını, bu şekilde bir işlemde servisin beni geri çevirmesi durumunda dolabı tek başıma bir daha taşıyamayacağımı belirttim ve yaklaşık yarım saat kavga ettik.


    Israrla eğer imzalarsam yukarı çıkartabilir misiniz diye sorduğumda evet çıkartırız cevabını aldım.


    Neden imzalamadığım zaman çıkartmıyorsunuz diye sorduğumda 'benim etim ne budum ne, başına bir şey gelirse ben bunu ödeyemem, servise para verirsin onlar çıkartır' vs diyerek iki kişi üste çıkmaya çalıştılar.


    16 Kasım akşamına horoz lojistikten kurumsallık konusunda sıfır tecrübe bir kadın beni arayarak yani nasıl yardımcı olabiliriz ki size diye benden yanıt bekledi. Gelen çalışanı anlayabildiğimi bu gibi durumlarda ekstra birisini çağırabileceklerini ifade ettim ve tamam ekstra kişi göndererek halletmeye çalışalım cevabını aldım.


    17 Kasım gibi dolabın gelmesinin biraz sürebileceğini bir hafta içerisinde gelebileceğini evde olup olmayacağımı sordular tamam dedim.


    18 Kasım günü başka bir siparişim olan çamaşır makinemi yine horoz lojistikte farklı arkadaşlar getirdi ve kapıma kadar teslim ettiler sağ olsunlar. Onlara buradan dolap geçip geçmeyeceğimi sorduğumda çok rahat geçebileceğini söylediler, durumu belirttiğimdeyse neden üç beş bir şey sıkıştırmadın ceplerine o zaman taşırlardı cevabını aldım.



    Aynı gün Siemens yetkili servisi beni aradı ve apartman fotoğrafını göstermemi istedi. Fotoğrafları gönderdikten sonra taşıyıcı firmanın apartmandaki korkuluk sebebiyle risk almayacağını aşağıda imzalamamı beklediklerini ilettiler.


    Aşağıda size görselleri iletiyorum, sizce bu durumdan sonra ne yapmalıyım? Aşağıda teslim aldığımı kabul etsem bu saatten sonra gelecek o iki adama hiç güvenmiyorum her türlü şeyi yapabileceklerini düşünüyorum. Bundan sonraki yapabileceklerim hakkında tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim.


    Boy 193 Genişlik 70 cm kolileme vs derken en fazla genişlik 95-100 olur diye düşünüyorum.


    Horoz Lojistik Buzdolabı Taşıma Rezaleti


    Giriş basamağı, hemen hemen 105 cm. en küçük alan ki sırtlandığı zaman ya da iki kişi tuttuğu zaman burayı zaten aşacak


    Horoz Lojistik Buzdolabı Taşıma Rezaleti


    Bir üst basamak 118 cm çok rahat


    Horoz Lojistik Buzdolabı Taşıma Rezaleti


    Yukarılardaki alan çok daha rahat

    Horoz Lojistik Buzdolabı Taşıma Rezaleti







  • Merhabalar.

    Bu konuda şikayet edilmesi gereken taşımacı arkadaşlar değil aslında ürünü size kargo yapan firma.
    Buzdolabı veya çamaşır bulaşık fark etmeksizin normalde kargo şirketleri anlaşmalarında kata teslim ibaresi olmuyor.

    Fakat buzdolabı haricini öyle böyle çıkarıyorlar, buzdolabını ise işini seven biri denk gelirse çıkarır yoksa dediği gibi taşımadan kaynaklı bir hasar olursa malın bedeli kargo firmasına yansıtılacağından firma elemanları size aşağıda sorumluluğu almanızı akabinde çıkaracaklarını söylemişler. Siz burada aldığınız yeri arayıp onlardan durumu çözmelerini istemelisiniz, forumda yıllardır beyaz eşya satıyorum hiç bir buzdolabını direkt kargo yapmam çünkü %99 sorun çıkar.

    Siemens'in fabrikadan teslim şeklinde çalışması var, o zaman ürün sigortalı taşıma ile gelir daire içinize kadar çıkarılır ve en güzel yanı getiren lojistik ekibi paketi açar önce size kontrol şansı verir kontrol eder ürün sağlam gelmiş ise ( dış yüzey kontrolü ) imza atar teslim alırsınız.

    Açıklamam eksik kaldı ise arayabilirseniz elimden geldiğince destek olurum.

    Selamlar.

    Serdar Çetin
    05533976676





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.