Şimdi Ara

Honeywell Akıllı Termostat İnceleme, Merak Edilenler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.847
Cevap
64
Favori
112.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Benim bilgim yok maalesef. Honeywell eebsitesinde tablo var. orda yoksa destek.home@honeywell.com mail atabilirsiniz sorunuzu.

    Saygilarimla,

    Hima

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü gittigidiyor'da Emsmuhendislik'ten 460Tlye 30TL hediye çekimle 430TL'ye aldım
    www.gittigidiyor.com
    emsmuhendislik - GittiGidiyor
    http://www.gittigidiyor.com/arama/?satici=emsmuhendislik


    Pazartesi 1 haftalığına 389TL'ye indiğini daha ürün kargodayken farkettim. EMS Muhendisliği aradım durumu anlattım daha ürün elime geçmemişken indirim olmuş sizin bu durumdan haberiniz yok muydu? Aynı şeyi Cosa fiyat düşüreceğiz diyerek alımımı geciktirmişti. Ancak firma bu durumda müşteri memnuniyeti için Honeywell Gaz sensörü gönderecejik. İstediğim aslında bu değil. Öncesinde uyarılmaktı ama bu da şıktı.

    Neyse. Ürünü burada tanıtan HİMA'nın tavsiyesi ve beyefendi yaklaşımı neticesinde aldım. Cosa alacaktım yoksa.
    Ürün çok kalite duruyor. Ankara'da yetkin servis bulamadım. Sağolsun Damla Teknik(Asıl işleri bina, hastahane otomasyonu. Honeywellin ricası üzerine geldi mühendisler) gelip kombi içine cihazı bağladılar. Aslında çok basitmiş. Diğer app kurulumu işlerini ben yaptım.

    Şu an 3. gündeyiz cihaza yer ayarlayamadım.
    Salon Güney cephe, yatak odası ise Kuzey.
    Gece üşümemek önemli diyerek şimdilik yatak odasında masanın üzerinde duruyor. Bu arada öğrenme modundaymış. Sonrası nasıl olur ama şuan mükemmel tam istediğim. Her şey tıkırında. En güzeli de dışarıdayken kombinin parmaklarımın ucunda olması. IFFF yi de kurdum. İlerleyen zamanlarda kullanacağım.
    Teşekkürler Hima.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenten77 -- 17 Aralık 2015; 13:14:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tenten77 T kullanıcısına yanıt
    İnternetten aldığınız ürünü zarar görmediyse 14 gün içinde koşulsuz iade edebilirsiniz. Bence iade edip bugün n11'den %11 indirimle 346 TL'den alın.
  • Şöyle bir şey gözlemliyorum. Telefondan uygulamadan 19.0 seçiyorum güncel sıcaklık 18.5 gösteriyor. 18.0 seçiyorum 18.0 gösteriyor. Ne olabilir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade edecektim. İadenin kurulum yapılan cihazlarda mümkün olmadığını( Aslında yok öyle bir şey) EMS bana 95TL değerinde Honeywell Gaz sesnsörü gönderecek. Bakalım. Şu bir üstteki durum normalse sorunsuz kullanacağım ama seçimim anında kombiye yansımıyor. Uygulama ile kablosuz modul bazen farklı sıcaklık gösteriyor. Hima nedir normal midir ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenten77 T kullanıcısına yanıt
    Kombinize anında yansımamasının sebebi TPI'ın hem öğrenme modunda olması hem de siz seçimi yaptıktan sonra cihazın bir süre evin ısınma soğuma durumunu görmek istemesi. Durum şimdilik normal görünüyor. Biraz sabrederseniz birkaç gün içinde oturur hepsi. Eğer hala devam ediyorsa farklılıklar o zaman firmayla iletişime geçmenizde fayda var.
  • tenten77 T kullanıcısına yanıt
    Termostat bir talep alıncaya kadar ortam sıcaklığını belli aralıklarla kontrol ediyor. Ancak siz bir komut oluşturduğunuzda anlık oda sıcaklığına hemen bakıp ona göre bir çalışma senaryosu oluşturuyor. Bu nedenle anlık bazdaki gecikmeler oldukça normal. Asıl bu gecikmeler olmasa sürekli olarak kombinizin aç/kapa yapmasına neden olacağı için brülör ömrünüzün ciddi oranda kısalmasına neden olacaktır.
  • Kazan sicakligi 58 ot 23 dereceye ayarlı .23 ayarlı alev işareti var role yanmiyor. 23 derece role ışık yaniyor alev işareti var 5-10 dk çalıştı . 23 derece alev işareti var role ışık yanmiyor.bana bir sıkıntı var gibi geldi sizce bir sıkıntı var mı ? Modelde cm 727



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeliim -- 17 Aralık 2015; 20:03:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba,

    Ternostat 23 dereceye ayarliykenodayi 23 derecede tutmak icin, daha asagi dusmesi j engellemek icin kombiyi calistiriuor olabilir. Bence siz odada rahat msiiniz, sicaklik dalgalanmasi nasil buna bakin. Genel olarak sarfiyatta gozlemlediginiz bir farklilik var mi? Yoksa anlik olaral termoatat ne dedi, kombi ne yapti bunlarla ugrasmayin. Ciddi bir problemibiz varsa bunu kucumsemek icin soylemiyorum, yanlis anlamayin. Anlamak icin soruyorum sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evde ani soğuma gibi birşey olmuyor aynı sıcaklığını koruyor. Daha once ki gozlemledigimde 23 dereceye ayarliykende 23.5 olduğunda yine alev işareti vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAVIAR

    Termostat bir talep alıncaya kadar ortam sıcaklığını belli aralıklarla kontrol ediyor. Ancak siz bir komut oluşturduğunuzda anlık oda sıcaklığına hemen bakıp ona göre bir çalışma senaryosu oluşturuyor. Bu nedenle anlık bazdaki gecikmeler oldukça normal. Asıl bu gecikmeler olmasa sürekli olarak kombinizin aç/kapa yapmasına neden olacağı için brülör ömrünüzün ciddi oranda kısalmasına neden olacaktır.

    Bu durum Cosa'da da aynı. Kullanıcıdan emir geldiği an ölçüm yapıp o an yansıtıyor. Bilinçli kullanıcılar bunu biliyor. Bazı kullanıcılar da hata bu geç ölçüm yapıyor gibi teoriler yürütüyor. Termostat her ölçümü kullanıcıya yansıtsa bune ne sunucu dayanır ne app yetişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende sürekli ölçüm yapsın demiyorum.surekli olcum yapsa kombiyi gir çık yaparak yipratacaktir. kisaca sadece kombi çalışmadığı halde alev işareti var. Sanki kombi çalışıyormuş gibi bir izlenim uyandırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GokhanTR kullanıcısına yanıt
    Aslında sunucu veya app tan önce kombi iflas eder diye düşünüyorum. Ancak bu yorumlar çok normal Gökhan, henüz emekleme süreci içerisindeyiz, hatta bu süreci gayet olumlu geçiriyoruz. Baksana iyi ya da kötü termostat üretmeyi başarmış bir markamız dahi oldu. Ben gelecekten çok daha ümitliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egeliim E kullanıcısına yanıt
    Hocam alev işareti eğer siz sıcaklık eğrisinin altında veya tam üzerinde seyrediyorsanız beliriyor ve röle kutusu ile haberleşip ani bir talebe karşı sistemi stand by a alıyor. Her alev işareti gözüktüğünde kombi devreye girmiyor, bu sayede sadece talep halinde kombi devreye sokulduğu için şalt sayısının minimumda tutulmasını sağlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bütün modeller için mi geçerli yoksa honeywell için mi geçerli ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egeliim E kullanıcısına yanıt
    Daha önce kullandığım CM727 de de böyleydi, şimdi kullandığım Y87RFC2032 de de bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egeliim E kullanıcısına yanıt
    cosada tlf.ekraninda alev işareti çıkınca kombi devreye giriyor ancak o anda sıcak su kullanmaya başlayınca alev işareti yine ekranda kalıyor.enterasan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenten77

    İade edecektim. İadenin kurulum yapılan cihazlarda mümkün olmadığını( Aslında yok öyle bir şey) EMS bana 95TL değerinde Honeywell Gaz sesnsörü gönderecek. Bakalım. Şu bir üstteki durum normalse sorunsuz kullanacağım ama seçimim anında kombiye yansımıyor. Uygulama ile kablosuz modul bazen farklı sıcaklık gösteriyor. Hima nedir normal midir ki?

    Ürününüz hayırlı olsun. Yeni gelecek sensör de şimdiden hayırlı olsun. Aklıma takılan bir durum var onu yazmak istedim. Kurulum yapıldı diye iade alamıyoruz dediler ya. Şöyle olabilirdi bence. Siz iade açardınız. Kargoya boş paketle gönderirdiniz. İadenin gerçekleşmesini beklemeden tekrardan alırdınız ürünü indirimle. Onlar da kargoya zaten her gün gidiyorlar boş bi paket de onlar yollardı. Yani ilk aldığınızı iade etmiş gibi gösterip ikinciyi almış gibi yapardınız. Durumu zaten bir hediye ile halletmişsiniz. Ama uğraşmak isteseler belki böyle olabilirdi. Çünkü ems çok çok ilgili bir firma. Telefonla konuşmamdan bile anladım bunu.




  • Açıkçası honeywelle geçenlerde hem telde konuştuk hemde mailleştik. Bugün aynı sıkıntının devam edip etmediğini sordular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egeliim E kullanıcısına yanıt
    cosa on off bildiğiniz gibi ama tlf dan kombinin aktif olup olmadığını görebiliyoruz.raporlama da buna göre belli oluyor sanıyorum.hatta ben kombinin kaç dakika çalışıp kaç dakika durduğunu kombiye bakarak izlerdim.şimdi tablet, televizyon ve telefondan da takip edebiliyorum.açıkçası insan termostada bakıp kombinin aktif olup olmadığını görmek istiyor.En azından ben öyle istiyordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.