Şimdi Ara

Honda Pcx 150 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
2.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bugun motorumu teslim alabilirsem guzel bir inceleme yazisi yazmayi düşünüyorum ilerleyen zamanlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scooter lar arası bi kıyaslama yapayım dedim. Ancak sadece teknik veriler ele alınarak hazırlandı. Gerçekte kıyaslanması gereken bir çok unsurun da bulunacağı aşikar.
     Honda Pcx 150
  • Kaparo bırakıp bir ay bekledikten sonra Nisan ayı içinde pcx150'yi teslim aldım. Elbette arada 100TL zam geldi. Toplamda sigorta ve tescil dahil 9000TL'ye mal oldu. Tescil işlemleri 3 gün sürdü. Kask, mont, eldiven, dizlik, alarm, kilit toplamı 1000TL civarında olduğundan, fiyata 10.000TL gözüyle bakabilirsiniz. (Olum o fiyata sana araba alırdık diyenler olabilir.)
    Neden PCX150'yi Yoldaş olarak tercih ettiğimi detaylı olarak liste halinde açıklamak isterim.
    1- Honda, 50 cc Honda Today'i sıfır alarak 6-7 yıl kullandım, arabanın gidebileceği(bazen de gidemeyeceği) Akdeniz'in tüm dağlarına çıktım, yazın sıcağında Afyon, Burdur Antalya, Mersin, Adana, Konya, Aksaray, Afyon döngüsünde yaklaşık 1600KM ve 4 gün aralıksız yol yaptım. Motor 7 yılda 10.000km'de hiçbir zaman şişmedi, arızalanmadı, stop etmedi, teklemedi. Marka böylece bana güven verdi.
    2- Pcx'in tipi güzel.
    3- Yan sehpa indirildiğinde motor duruyor.
    4- Kocaman koltuk altı bagajı var bir çene açılır tam bir nazi kask sığabiliyor.
    5- Ait olduğu sınıftaki diğer motorlara göre hafif ve yakıt tüketiminde bu öğe önemli. Bu durum motoru şehir içi kullanımda kıvrak yapıyor.
    6- Selesi görece yere yakın ve ayaklarınız yere tam basıyor.
    7- Sessiz bir motora sahip.
    8- Başlatıcı ve üreteç teknolojisi sessiz ve yeni teknoloji.
    9- Led far ve ampullere sahip bu yakıta tüketimine olumlu etki ediyor.
    10-Tüketimsiz duraklama özelliği var (gâvurlar bu özelliğe start-stop veya idling stop diyorlar.) Şehir içi kullanım için tüketimi düşüren göze çarpan bir özellik.
    11- Yakıt deposu 8lt ile 300km menzile ulaşabiliyor.
    12-12 V elektrik çıkışı barındıran telefon şarj edebileceğiniz torpido gözüne sahip. (soğutmalı değil ancak uğraşılsa yapılır. )
    13- Ön teker kaster açısı mükemmel.
    14- Süspansiyon hakkında hiçbir şikayetim yok. (Today'den çok çok daha iyi)
    15- Sıvı soğutmalı bir motora sahip. Çekişte sıcaklıktan kaynaklanan düşme veya eş söyleyişle şişme sıkıntısı yok,
    16- Yakıt tüketimi düşük. Tüketim 100 kilometrede 2.3lt ile 2.6 lt arasında (şehir içi sakin kullanımda)
    17- Gösterge paneli okunaklı ve şık, saat var, yakıt miktarını detaylı gösteriyor, ortalama yakıt tüketimini gösteriyor, belirli bir yolculuğun uzunluğunu da ölçebiliyorsunuz,
    18- Honda'nın iddiasına göre sürtünmesi azaltılmış yeni nesil motorlardan,
    19- Dörtlüler var,
    20- Bakımları ucuz,
    21-İkinci eli çok iyi.
    Kötü yönleri ise el freni yok, anahtar giriş deliği direksiyon kilidiyle birlikte kapanıyor tekrar açması çok zahmet verici, motoru satın almak için sıra bekleniyor, hız kesici var, orijinal aksesuarları çok pahalı, bagajda bölme yok üstteki eşyalar bagajın aşağısına kayıyor, yedek parça temini uzun sürüyor(muş), Gösterge paneli su alıyor(muş), lastikler daha iyi olabilir(miş), aynaları tipsiz ve hareket halinde kaskı zapt edemiyor(muş).
    Yolumu ve yoldaşımı özledim, gidiyorum. Kalın sağlıcakla.




  • İkinci el düşünüyorum arkadaşlar. Alım satım v.s masrafı kaça patlar bana.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanici incelememi merak edenler icin


    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=105384284&p=1#105429117

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.