Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
31
Favori
166.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aşağıdaki linkteki incelemeyi biraz acele ve bazı yerlerini özet geçerek aşağıdaki şekilde çevirdim

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/honda/10213256/Honda-CR-V-1.6-i-DTEC-review.html

    SUV almanın zorluklarına ve maliyetlerine katlandınız, ama küçük bir dizel ve 4x4 olmayan bir araba.Sonuç olarak SUV'nin kötü özelliklerine(hatchback'ten kötü yol tutuş ve yüksek fiyat) iyi özellikleri olmadan(yüksek torklu dizel, offroad yeteneği, karda yol tutuş, iyi çekme kapasitesi(karavan vs)). Bunun çekiciliği nerde?

    Fakat sonra Honda'nın dayanıklılığını ve bu sınıfa ilk giren marka olduğunu düşündünüz. Hem zaten hiçbirzaman çekme kapasitesini ve offroad özelliklerini kullanmayacaksınız. Bunları düşününce kağıt üstünde mantıklı görünüyor.

    Motoru yüzünden 2.2 dizel'ten 47 kg, ve 4x4 yeteneği olmadığı için 69 kg hafif yani toplamda 116 kg daha hafif. Çekme kapasitesi 2000'den 1700'e düşmüş sadece 300kg azalma var.

    Bagaj sınıfının lideri, arka koltuklarda diz mesafesi olması gerektiğinden fazla. Koltuklar kolayca yatırılarak 1,669 litre hacme sahip oluyor. Yükleme yüksekliği eski modelden daha alçakta.

    Kabinde yumuşak plastikler var vs. Honda'nın şef mühendisi dizel motorlardan nefret ettiğini ve bu dizel motoru performans, sessizlik, emisyon olarak benzinli motorlara yaklaşacak şekilde dizayn edildiğini belirtti.

    Honda'nın benzinli motorları gibi hızlı gitmek istiyorsanız devirli kullanmanız gerekiyor, bu ise yakıt ekonomisini ortadan kaldırıyor ve kabine oldukça ses almasına neden oluyor.

    Kalan kısım özet geçiyorum. Süspansiyonları geliştirdiklerini, yan rüzgarlara daha dayanıklı. Arka koltuklar iyi, bozuk yollarla iyi başa çıkıyor, insanların kafası biraz dikey olarak sallansada, yana doğru savrulmuyor.

    Sonuç kısmında ise illa Honda olacaksa 2.2'yi seçin verdiğiniz farka değecektir deniyor(burası Türkiye için geçerli değil tabi.)

    Sayısal veriler.



    THE FACTS

    Engine/transmission: 1,597cc, four-cylinder turbodiesel, six-speed manual transmission, front-wheel drive.

    Price/on sale: Approximately £22,000/October

    Power/torque: 118bhp @ 4,000rpm/221lb ft @ 2,000rpm

    Top speed: 113mph

    Acceleration: 0-62mph in 11.2sec

    Fuel economy: 58.9mpg/62.8mpg EU Urban/Combined. On test 39.8mpg

    CO2 emissions: 119g/km

    VED band: C (£0 for first year, £30 thereafter)

    Verdict: Nice diesel tiddler brings sparkle to an engine capacity usually reserved for hair-shirt economy. Trouble is you have to rev it, which murders the mpg. Unless your company is providing it, pay extra for the 2.2-litre diesel 4x4

    Telegraph rating: Two out of five stars

    THE RIVALS

    Mazda CX-5 2.2 SE-L

    From £22,995

    Well made but pricey. This front-drive model has a 148bhp/280lb ft 2.2-litre diesel, which gives 61.4mpg, 119g/km, a 126mph top speed and 0-62mph in 9.2sec.

    2.0 ltr TDI 2WD BlueMotion Technology

    From £21,895

    Golf with wellies. Two-litre diesel front-drive has 108bhp/206lb ft and gives 53.3mpg, 139g/km, a 109mph top speed and 0-62mph in 11.9sec.

    Nissan Qashqai +2 1.6dCi Visia

    From £21,390

    British-built best seller in its larger +2 form is good to drive. Renault 128bhp/174lb ft 1.6-litre diesel in front drive form gives 60.1mpg, 117g/km, a top speed of 117mph and 0-62mph in 10.9sec.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinoka -- 15 Eylül 2013; 17:26:03 >




  • Diğer küçük hacimli büyük arabalrda olduğu gibi eğer fazla hızlı gitmem, bana iç hacimi geniş araba gerek diyorsanız uygun. Diğer türlü yukarıdaki incelemede olduğu gibi yüksek arabanın avantajları ve dezavantajları var ona göre karar vermek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    qq 1.6 dci 0-100 10.3sn

    1500kg...

    50kg agırlık ve 1sn fark az degil ... övülmesi gerekiyorsa nissan övülmeli...

    nissan da değil Renault desek daha doğru.

    Bu 1.6 dci' ı ne kadar büyüttünüz gözünüzde. :) qasqai biraz küçük bunun yanında qasqai + 2 'nin verileri ise bu CR-V'ye yakın. Qasqai biraz fazla yakıyor, ve performansı fazla. Yani olması gerektiği gibi. En kötüsü Tiguan (sanırım incelemede yanlışlıkla 2.0 denmiş ama araç 1.6) hem fazla yakıyor hemde performansı düşük. :).

    Gerçek şampiyon ise Mazda 2.2 dizel, en az yakanlardan ama performansı hepsinden yüksek. Bizim buraya vergi saçmalığı yüzünden uymasada 1.6 DCI değil bu motor takdire şayan veriler yukaridaki mesajda görülebilir.

    Kaynak.
    http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/honda/10213256/Honda-CR-V-1.6-i-DTEC-review.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinoka -- 15 Eylül 2013; 17:26:55 >




  • isaacXL İ kullanıcısına yanıt
    Sayın isaacXL,

    Doğuş Otomotiv fırsatçılık yapmıyor hatta ucuz bile satıyor demişsiniz, buyrun size rakamlar vereyim

    Passat 2.0 TDI 140 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG - Comfortline
    Vergisiz fiyat 49.623 TL
    Tüm vergiler dahil fiyat 105.400 TL

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG - Comfortline
    Vergisiz fiyat 51.574 TL
    Tüm vergiler dahil fiyat 85.200 TL

    Gördüğünüz gibi adamlar 1.6 motorlu aracı, 2.0 motorlu araçtan daha pahalıya satıyor ve siz diyordunuz ki fırsatçılık yapmıyor. Ayrıca bu Doğuş'a özel bir durum değil, benzer fiyatlandırma yapan firmalar var hatta takip ettiyseniz bu fırsatçılıkla ilgili konu bile açıldı.

    Fiyatlandırma ile ilgili bu duruma vurgu yaparak 1.6 dizel aracın talebini fırsata çevirip Honda'da aynı şekilde fiyatlandırma yapabilir ve aracı hakkettiği değerin üzerinde fiyata satmak isteyebilir demek istemiştim.

    Ayrıca yalıtım konusunda AMS dergisinden okuduğum yorumu yazdım, sessiz konusunda özellikle vurgu yaptıklarını belirttim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_BUTZ -- 16 Eylül 2013; 8:14:31 >




  • sinoka S kullanıcısına yanıt
    Ben de bi kaç siteden test okudum birinde şehir dışı 4.7 tüketim yakalamışlar. Uzun yolda 5-5.5 civarı tüketir çok basılmazsa . 1.6 dizel sedanlardan 1-1.5 Lt fazla yakacaktır. en büyük handikap bence max torku 2000 devirde vermesi , bu kullanım kolaylığını törpüler sık vites değiştirme ihriyacından ayrıca tüketimi de arttırır. Bununla birlikte zaten arazi kabiliyeti olmayan suvlar gerekli mi tartışması bu araç için de yapılabilir ancak illa alınacaksa 70-75 civarı fiyata mantıklı olur.
    Ben neden düşünüyorum, özellikle ferah iç hacim benim çok sevdiğim bişey , ayrıca bagaj muazzam hele koltuklar yatınca arkaya yatak atıp yatarsın bile :)
    Performans ve tüketim eh işte, ayrıca memlket yollarının durumu vahim , yerden yüksek 6 sene garantili sağlamlık abidesi honda fena tercih olmaz , yeri geldiğinde hafif araziye de gider işte ...
    Benim için en önemli kriter fiyat , aklımda bi kaç tane de sedan var artık fiyata göre son kararımı verecem.




  • Bir incelemede okumuştum aynen dediğiniz gibi sık vites değişimi gerekiyor bu ise yakıt tüketimini artırıyor özellikle uzun yolda. Aracın iyi ve kötü yönlerini bilmeniz buna göre karar vermeniz iyi. Dediğiniz gibi iç mekan genişliği cezbediyor, bir konu açılmıştı bir kaç ay önce almanya'da fren performans bir kaç araç karşılaştırmışları en iyi CR-V çıkmıştı üstelik testte bagajlarıyla birlikte 5 yetişkinin seyahat edebileceği testteki 2 arabadan biri idi.

    Ama biraz küçük olsada ve vergi sistemine uymasada Mazda 2.2 dizel harika bir araç hacim haricinde CR-V'den çok daha iyi(2.2 dizel CR-V den de)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoka

    Bir incelemede okumuştum aynen dediğiniz gibi sık vites değişimi gerekiyor bu ise yakıt tüketimini artırıyor özellikle uzun yolda. Aracın iyi ve kötü yönlerini bilmeniz buna göre karar vermeniz iyi. Dediğiniz gibi iç mekan genişliği cezbediyor, bir konu açılmıştı bir kaç ay önce almanya'da fren performans bir kaç araç karşılaştırmışları en iyi CR-V çıkmıştı üstelik testte bagajlarıyla birlikte 5 yetişkinin seyahat edebileceği testteki 2 arabadan biri idi.

    Ama biraz küçük olsada ve vergi sistemine uymasada Mazda 2.2 dizel harika bir araç hacim haricinde CR-V'den çok daha iyi(2.2 dizel CR-V den de)

    Hocam 2.2 %130 vergiyle geliyor , fiyatını düşünmek bile istemiyorum :) Bu 1.6 dizel motorun tork rpm eğrisi gibi daha detaylı bilgilerini aradım bulamadım , örneğin 1500 devirde verdiği tork ne acaba ? Mesela 1.6 tdci max torku 1750 de %80 torku ise 1500 devirde verdiği için sürüş konforu fena değil . 1.6 idtec eğer 1500 devirde 200-250 arası tork verirse bu da sürüşü olumlu etkiler. Bir de arka koltuklar yatınca boydan uzunluk ne kadar oluyor acaba , ciddi ciddi ara sıra araziye çıkıp mecbur kalırsam arabada yatmayı düşünüyorum :) Bu arada internette 1 milyon km motor garantisinden bahsediliyor , muazzam bişey bu gerçekse :)




  • Emisyona göre vergi üzerinde çalışıyorlar ama ne zaman biter belirsiz. Merak ettiğiniz bpyutlarını şu an bayilerde olan benzinli versiyona bakıp anlayabilirsiniz, ve diğer detaylara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoka

    Emisyona göre vergi üzerinde çalışıyorlar ama ne zaman biter belirsiz. Merak ettiğiniz bpyutlarını şu an bayilerde olan benzinli versiyona bakıp anlayabilirsiniz, ve diğer detaylara.

    emisyona göre vergi mtv için olacak ötv için değil.
    İşi bir de 1600 cc üstü motorlara getirirsek bence Bmw nin 2.0 dizeli segmentinde en iyisidir.Ama konumuzla alakası yok.
    Araya 2.2 Mazdayı sıkıştırdığın için yazıyorum.Maalesef bize uygun bir motor değil.
    Bize 1.6 dan ötesi haram.Firmalarda bu işin kayağını yemeye devam edecekler.
    Arkadaş yukarıda Passat örneğini vermiş,Devlet nasıl 2000 motor arabanın vergisiz fiyatı 1600 cc den daha düşük diye sormuyor-soramıyor anlamak mümkün değil.Herhalde işlerine geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isaacXL

    Ağırlıklı olarak şehir dışı denmiş aslında karma gibi düşünmek lazım, bence yeni bir motor ve bu ağırlıkta bir araç için normal değerler.Bir kaç bin km den sonra en az 1.5-2 lt düşüş yaşanacaktır.Yol tutuş ve süspansiyon konusunda özel bir sorun belirtilmemiş, ancak anlayabildiğim kadarıyla 1.6 idtec motorun süspansiyonların da diğer modellere göre bir farklılık olduğu yazılmış ancak o kısmını pek anlıyamadım.Örnek vermek gerekirsehttp://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/honda/10213256/Honda-CR-V-1.6-i-DTEC-review.html buradaki testi incelerseniz THE FACTS kısmında test tüketimi On test 39.8mpg yani buda 7.1 lt ye denk geliyor.

    İyi de hocam hesabınız yanlış ki, mpg lt cinsine 235/mpg hesabıyla çevriliyor. Bu da 5.9 'a denk gelir ki harika bir değer olur test için . yanlışsam düzeltin ?

    imperial galonla us galon birbirinden farklı hacimlere sahip.

    Sizin 235'i bölme us galon için çalışır. İmperial yani ingilterede kullanılan için 280'i bölmek lazım.

    Dolayısı ile arkadaşın verdiği veri doğru sizinki yanlış.

    @isaacXL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isaacXL

    Ağırlıklı olarak şehir dışı denmiş aslında karma gibi düşünmek lazım, bence yeni bir motor ve bu ağırlıkta bir araç için normal değerler.Bir kaç bin km den sonra en az 1.5-2 lt düşüş yaşanacaktır.Yol tutuş ve süspansiyon konusunda özel bir sorun belirtilmemiş, ancak anlayabildiğim kadarıyla 1.6 idtec motorun süspansiyonların da diğer modellere göre bir farklılık olduğu yazılmış ancak o kısmını pek anlıyamadım.Örnek vermek gerekirsehttp://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/honda/10213256/Honda-CR-V-1.6-i-DTEC-review.html buradaki testi incelerseniz THE FACTS kısmında test tüketimi On test 39.8mpg yani buda 7.1 lt ye denk geliyor.

    İyi de hocam hesabınız yanlış ki, mpg lt cinsine 235/mpg hesabıyla çevriliyor. Bu da 5.9 'a denk gelir ki harika bir değer olur test için . yanlışsam düzeltin ?

    imperial galonla us galon birbirinden farklı hacimlere sahip.

    Sizin 235'i bölme us galon için çalışır. İmperial yani ingilterede kullanılan için 280'i bölmek lazım.

    Dolayısı ile arkadaşın verdiği veri doğru sizinki yanlış.

    @isaacXL

    Farkettim hocam daha sonra düzelttim zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    Civic hb bile 62 bin tl den gidiyorsa cr v ye 90 dan asagi fiyat koymaz bunlar

    Gerekçe ? Golf 75 bine giderken Tiguan 63le başlıyor. I30 66 binle giderken ix35 59 dan başlıyor. Ceed 67 bine giderken Sportage 56 binden başlıyor.örnekler devam eder. Ha bu dizel diyeceksiniz e zaten dizel diye rakipleri 55 bin gibi fiyatlardan başlarken bu 75 olur diyoruz. Bu arabayi ne sanıyorsunuz? Q7 falan mı ipi topu small suv sınıfında bir araç . Hesap belli kitap belli yurt dışı fiyatları belli , on defa yazdık açıkladik.. hala 90dan aşağı olmaz ,yemin ederim arabadan Soğuttunuz..

    arabadan soguyup sogumaman benim yazmama engel olacak bir gerekce degil.
    bunun yaninda yazdigin araclarda suvlar benzinli dusuk donanimken ne hikmetse yazdigin c sinifi araclar dizel ve tam donanimda oluyor.
    ayrica donde 10 kelimelik cumlemi sindirerek bir daha o da bak ki araca karsi herhangi bir ovgu yada yergi iceriyormu.sonuc olarak keske ben haksiz ciksamda daha ucuza gelse arac ben faydalanamasam bile yurdum insani ucuza binse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isaacXL

    Ağırlıklı olarak şehir dışı denmiş aslında karma gibi düşünmek lazım, bence yeni bir motor ve bu ağırlıkta bir araç için normal değerler.Bir kaç bin km den sonra en az 1.5-2 lt düşüş yaşanacaktır.Yol tutuş ve süspansiyon konusunda özel bir sorun belirtilmemiş, ancak anlayabildiğim kadarıyla 1.6 idtec motorun süspansiyonların da diğer modellere göre bir farklılık olduğu yazılmış ancak o kısmını pek anlıyamadım.Örnek vermek gerekirsehttp://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/honda/10213256/Honda-CR-V-1.6-i-DTEC-review.html buradaki testi incelerseniz THE FACTS kısmında test tüketimi On test 39.8mpg yani buda 7.1 lt ye denk geliyor.

    İyi de hocam hesabınız yanlış ki, mpg lt cinsine 235/mpg hesabıyla çevriliyor. Bu da 5.9 'a denk gelir ki harika bir değer olur test için . yanlışsam düzeltin ?

    imperial galonla us galon birbirinden farklı hacimlere sahip.

    Sizin 235'i bölme us galon için çalışır. İmperial yani ingilterede kullanılan için 280'i bölmek lazım.

    Dolayısı ile arkadaşın verdiği veri doğru sizinki yanlış.

    @isaacXL

    Farkettim hocam daha sonra düzelttim zaten

    evet hocam, kusura bakmayın ben de sonradan farkettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    Civic hb bile 62 bin tl den gidiyorsa cr v ye 90 dan asagi fiyat koymaz bunlar

    Gerekçe ? Golf 75 bine giderken Tiguan 63le başlıyor. I30 66 binle giderken ix35 59 dan başlıyor. Ceed 67 bine giderken Sportage 56 binden başlıyor.örnekler devam eder. Ha bu dizel diyeceksiniz e zaten dizel diye rakipleri 55 bin gibi fiyatlardan başlarken bu 75 olur diyoruz. Bu arabayi ne sanıyorsunuz? Q7 falan mı ipi topu small suv sınıfında bir araç . Hesap belli kitap belli yurt dışı fiyatları belli , on defa yazdık açıkladik.. hala 90dan aşağı olmaz ,yemin ederim arabadan Soğuttunuz..

    arabadan soguyup sogumaman benim yazmama engel olacak bir gerekce degil.
    bunun yaninda yazdigin araclarda suvlar benzinli dusuk donanimken ne hikmetse yazdigin c sinifi araclar dizel ve tam donanimda oluyor.
    ayrica donde 10 kelimelik cumlemi sindirerek bir daha o da bak ki araca karsi herhangi bir ovgu yada yergi iceriyormu.sonuc olarak keske ben haksiz ciksamda daha ucuza gelse arac ben faydalanamasam bile yurdum insani ucuza binse.


    o örnekleri sadece civic 60 ken bu 70 olmaz tezinizi çürütmek için yazdım . sizin mantıkla golf fiyatına passat varken golfün de satmaması lazım . her aracın alıcısı farklı , öyle mantık yürütmek yanlış olur. Yukarda bir sürü mesaj var , ben de yazdım arkadaşlar da yazdı. okuyun onları tekrar tekrar aynı şeyleri yazmaya gerek yok . size tek bir sorum var , CRV almanya İngiltere de 72 73 bine satlırken bizde 90 bine satılması için bir sebep söyleyin ? Civic demişsiniz misal İngiltere de civic ile crv arasında 10 bin fark var , civic fiyatları bizle aynı hemen hemen . CRV bizde neden 30 bin pahalı olacakmış bunu söyleyin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    Civic hb bile 62 bin tl den gidiyorsa cr v ye 90 dan asagi fiyat koymaz bunlar

    Gerekçe ? Golf 75 bine giderken Tiguan 63le başlıyor. I30 66 binle giderken ix35 59 dan başlıyor. Ceed 67 bine giderken Sportage 56 binden başlıyor.örnekler devam eder. Ha bu dizel diyeceksiniz e zaten dizel diye rakipleri 55 bin gibi fiyatlardan başlarken bu 75 olur diyoruz. Bu arabayi ne sanıyorsunuz? Q7 falan mı ipi topu small suv sınıfında bir araç . Hesap belli kitap belli yurt dışı fiyatları belli , on defa yazdık açıkladik.. hala 90dan aşağı olmaz ,yemin ederim arabadan Soğuttunuz..

    arabadan soguyup sogumaman benim yazmama engel olacak bir gerekce degil.
    bunun yaninda yazdigin araclarda suvlar benzinli dusuk donanimken ne hikmetse yazdigin c sinifi araclar dizel ve tam donanimda oluyor.
    ayrica donde 10 kelimelik cumlemi sindirerek bir daha o da bak ki araca karsi herhangi bir ovgu yada yergi iceriyormu.sonuc olarak keske ben haksiz ciksamda daha ucuza gelse arac ben faydalanamasam bile yurdum insani ucuza binse.


    o örnekleri sadece civic 60 ken bu 70 olmaz tezinizi çürütmek için yazdım . sizin mantıkla golf fiyatına passat varken golfün de satmaması lazım . her aracın alıcısı farklı , öyle mantık yürütmek yanlış olur. Yukarda bir sürü mesaj var , ben de yazdım arkadaşlar da yazdı. okuyun onları tekrar tekrar aynı şeyleri yazmaya gerek yok . size tek bir sorum var , CRV almanya İngiltere de 72 73 bine satlırken bizde 90 bine satılması için bir sebep söyleyin ? Civic demişsiniz misal İngiltere de civic ile crv arasında 10 bin fark var , civic fiyatları bizle aynı hemen hemen . CRV bizde neden 30 bin pahalı olacakmış bunu söyleyin ?

    Vw dsg icin neden 11 bin tl fark alıyor
    Yada en kiytirik markada bile neden dizel ile benzinli motor arasinda 6 7 bin tl oynuyor.
    Civic dizelin en ucuzu 62 bin iken cr v nasil 70 bin tl oluyor.
    Bunlarin hepsinin cevabi ayni kapiya cikiyor.TUKETICIYI YOLMAK.
    Ayrica ingilterede 10 tl fark varsa aradaki bu fiyat farki vergilerle 15 bin ve ustune rahat cikar gerisi ise tamamen distirubutorun insiyatifine kalmis. Ki onuda son 4 5 yilda iyice tecrube edinmemiz lazimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benzinle mazot arasında ki farlk kapanıyor belkide 6 ay sonra eşitlenecek ben honda cr-v 1.6 idtec ten vaz geçtim......
    alırım Titanium 1.6L EcoBoost 180PS A/T 4WD çakarım lpg yi tamam.........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VICTOR 23

    Ben sadece tahminimi yaptım, honda dizel olunca pahalı veriyor.İnşallah dediğiniz gibi olur.

    Hocam aslında dizel civic'in fiyatı pahalı değil.Giriş paket İngiltere fiyatı 20 bin sterline yakın ki yaklaşık 60 bin lira ediyor.Almanya'da da 20 bin euro giriş paketi.55 bin lira ediyor.Yani buradaki fiyatlarla hemen hemen aynı.Yine İngiltere için konuşursak CRV dizel civic'ten 3 bin sterlin daha fazla fiyat etiketine sahip.Yani benim gelmesini beklediğim fiyat 70-72 bin lira civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatauf

    benzinle mazot arasında ki farlk kapanıyor belkide 6 ay sonra eşitlenecek ben honda cr-v 1.6 idtec ten vaz geçtim......
    alırım Titanium 1.6L EcoBoost 180PS A/T 4WD çakarım lpg yi tamam.........

    Ecoboosta lpg oluyor mu? Hakkaten son gelişmlere dizelden soğutmaya başladı , Yeni vergi sistemi gelecek diyorlar eski arabaları da kapsarsa zaten dizelin vergi yükü de artacak. Dışarıya benzin ihraç ediyoruz , devlet bunun tedbirini alacaktır . Dizel zamlanmasa bile benzine vergi indirimi gelebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoka

    Emisyona göre vergi üzerinde çalışıyorlar ama ne zaman biter belirsiz. Merak ettiğiniz bpyutlarını şu an bayilerde olan benzinli versiyona bakıp anlayabilirsiniz, ve diğer detaylara.

    emisyona göre vergi mtv için olacak ötv için değil.
    İşi bir de 1600 cc üstü motorlara getirirsek bence Bmw nin 2.0 dizeli segmentinde en iyisidir.Ama konumuzla alakası yok.
    Araya 2.2 Mazdayı sıkıştırdığın için yazıyorum.Maalesef bize uygun bir motor değil.
    Bize 1.6 dan ötesi haram.Firmalarda bu işin kayağını yemeye devam edecekler.
    Arkadaş yukarıda Passat örneğini vermiş,Devlet nasıl 2000 motor arabanın vergisiz fiyatı 1600 cc den daha düşük diye sormuyor-soramıyor anlamak mümkün değil.Herhalde işlerine geliyor.

    Hayir ötv'de dahil
    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2013/03/10/emisyon-oranina-gore-vergi-geliyor
    Şubat 2014 diyorlardı ama bakalım çıkacak mı




  • dizel ve benzinin hiçbir zaman eşitleneceğini zannetmiyorum. Sonuçta dizel iş dünyası için vazgeçilmez. Benzin dizel eşitlenmesi ticaret hayatı baltalayacağı için tercih etmeyeceklerdir.
    Eşitlense bile aynı tip araçlarda her halükarda dizel benzinliden az yakacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.