Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
492
Cevap
7
Favori
253.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emrehancı, nerde yaşadığını bilmiyorum ama normal bir şehiriçi trafikte sakin kullanım bile olsa otomatik civic ile 6.1'i elde edeceğini mi söylüyorsun??Buna sadece gülerim.. Araban otomatik mi bilmyorum ama burda elde edilen değer otomatik bir araca aitti ve üstelik zastruga öyle 40-48 hızla değil, NORMAL bir sürüşle bu rakamı elde ettiğini söylüyor..İstanbul şehiriçinde normal bir sürüşle hiç bir otomatik Civic 9 lt'nin altını GÖREMEZ..Evet, honda'nın kullandığı daha çok yarı-hybrid tarzında ve prius kadar ekonomik değil ama 6.1 rakamını da küçümsemeyelim..Honda yeni jenerasyon Hybrid'lerle daha da düşük rakamlar elde etti..Bir başka gözden kaçan nokta ise fiyat farkının sadece hybrid olmasından değil, donanım olarak da çok daha zengin olduğu..
  • Yanılıyorsun , donanımında hiç bi fazlalık yok, bagajı dahada küçük, arka koltuk sırtlıkları akülerden dolayı yatırılamıyor, jantlar rezalet...
  • o zaman siz sadece gülmekten katıla katıla durun.
    gerçekler bu şekilde.

    ister inanın ister inanmayın.
    birşey daha belirtmek istiyorum.istanbulda yaşıyorum.
    aracım düz vites. allah aşkına söylermisiniz !!!! benim daha önceki yazdıklarımı elde ettiğim yakıt değerlerini neşkilde takip ettiniz?
    etseydiniz bu yazıyı sırf cevap vermek adına yazmamış olurdunuz?

    saygılarımla....





    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Emrehancı, nerde yaşadığını bilmiyorum ama normal bir şehiriçi trafikte sakin kullanım bile olsa otomatik civic ile 6.1'i elde edeceğini mi söylüyorsun??Buna sadece gülerim.. Araban otomatik mi bilmyorum ama burda elde edilen değer otomatik bir araca aitti ve üstelik zastruga öyle 40-48 hızla değil, NORMAL bir sürüşle bu rakamı elde ettiğini söylüyor..İstanbul şehiriçinde normal bir sürüşle hiç bir otomatik Civic 9 lt'nin altını GÖREMEZ..Evet, honda'nın kullandığı daha çok yarı-hybrid tarzında ve prius kadar ekonomik değil ama 6.1 rakamını da küçümsemeyelim..Honda yeni jenerasyon Hybrid'lerle daha da düşük rakamlar elde etti..Bir başka gözden kaçan nokta ise fiyat farkının sadece hybrid olmasından değil, donanım olarak da çok daha zengin olduğu..




  • caucass, Civic hbyrid'in donanımını Elegance benzinli Civic ile eş tutabiliriz..( Elegance'da sunroof var, hbyrid'de yok ama extradan başka şeyler var, katlanabilir ayna, ısıtmalı ön koltuklar, fasılası ayarlanabilir silecek..vs gibi)..Elegance otomatiğin fiyatı 43 bin ytl, Hybrid'in ki 50 bin ytl..Yani aradaki fark 10 değil, 7 bin ytl..

    Emrehanci, elma ile armutu kıyaslıyorsun, farkındasındır umarım..Düz vites aracınla otomatik bir aracın tüketimini karşılaştırıyorsun..Ayrıca İstanbul şehiriçinde ben jazz ile 6 lt civarını ancak yakalayabiliyorum, Civic düz vites bile olsa 7.5-8 lt'den aşağı yakması mümkün değil..Muhtemelen yoğun trafikte değilsin, başka türlü yorumlamak istemiyorum..Senin trafiğinde hybrid heralde 4 lt falan yakardı??..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 6 Haziran 2008; 21:30:37 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Elektriği kaç para yakıyor? Kaçak kullanmak mümkün mü???







  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    caucass, Civic hbyrid'in donanımını Elegance benzinli Civic ile eş tutabiliriz..( Elegance'da sunroof var, hbyrid'de yok ama extradan başka şeyler var, katlanabilir ayna, ısıtmalı ön koltuklar, fasılası ayarlanabilir silecek..vs gibi)..Elegance otomatiğin fiyatı 43 bin ytl, Hybrid'in ki 50 bin ytl..Yani aradaki fark 10 değil, 7 bin ytl..

    Emrehanci, elma ile armutu kıyaslıyorsun, farkındasındır umarım..Düz vites aracınla otomatik bir aracın tüketimini karşılaştırıyorsun..Ayrıca İstanbul şehiriçinde ben jazz ile 6 lt civarını ancak yakalayabiliyorum, Civic düz vites bile olsa 7.5-8 lt'den aşağı yakması mümkün değil..Muhtemelen yoğun trafikte değilsin, başka türlü yorumlamak istemiyorum..Senin trafiğinde hybrid heralde 4 lt falan yakardı??..



    eleganceyi 40 bine alıyorsun hemde bir takım hediyelerle , ama hybritte kuruş inmiyorlar , hediye falanda koparamıyorsun, zaten kaç tane satıldığına baktığında fazla söze gerek kalmıyor




  • Hybrid den once kullandigim arac olan focus otomotatik benzinli GIA, istanbul trafiginde 9-10 lt nin altina hic dusmedi
    honda hybrid in 6 lt tuketimi ile yilda 50 bin km yaptigim dusunulurse, 70 bin km de honda civic elegance ile arasinda ki fiyat farkini cikartmis
    olacak. Soz konusu araci 4 yil kullanmak niyeti ile aldigim gozonune alinirsa mantikli bir secim bana gore.

    Az km yapan birisi icin bu arac ekonomik olmayabilir dogru, lakin benim icin cok uygun oldugunu soyleyebilirim.

    Terapist70, aracin kullaniminin cok hosuma gittigini belirtebilirim tabi ki bu sahsi degerlendirmem. Focus otomatik GIA ile karsilastirdigimda
    negatif anlamda bir farklilik olmadigini soyleyebilirim. Focus icin de kotu araba demiyorum kesinlikle, benim kistasim otomoatik vitesli bir arac olmak
    kaydi ile yakit ekonomisi oldu.


    Fiyat konusunda sunlari ilave edebilirim:
    Arac 2000 YTL indirimle 48 000 YTL ye mal oldu. Boya koruma ve gostergeli arka park sensoru hediye edildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zastruga -- 8 Haziran 2008; 13:36:20 >




  • SELAMLAR

    Honda Civik Hybrit alıp de begenmeğen veya dizel daha büyük ve güçlü bir arabayla takas yapmak isteyen olursa benim 2003 model audi A.4 1,9 TDİ multitronik (içi dışı bej) arabamla takas yapmak isterim. Arabamın ederi 45-47 arası olup yaklaşık 10,000 üstüne isterim.

    İlgilenenler mesaj atarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avukatyusuf -- 10 Haziran 2008; 11:34:02 >
  • sayın "terapist70"
    sizde farkındasınız değil mi?

    elma ile armut kıyaslayan yok .
    sadece o aracın o parayı etmediğini savunuyorum.
    ister kabullenin ister kabullenmeyin.


    uzatmaya da gerek yok ayrıca.




    Orjinalden alıntı: terapist70

    caucass, Civic hbyrid'in donanımını Elegance benzinli Civic ile eş tutabiliriz..( Elegance'da sunroof var, hbyrid'de yok ama extradan başka şeyler var, katlanabilir ayna, ısıtmalı ön koltuklar, fasılası ayarlanabilir silecek..vs gibi)..Elegance otomatiğin fiyatı 43 bin ytl, Hybrid'in ki 50 bin ytl..Yani aradaki fark 10 değil, 7 bin ytl..

    Emrehanci, elma ile armutu kıyaslıyorsun, farkındasındır umarım..Düz vites aracınla otomatik bir aracın tüketimini karşılaştırıyorsun..Ayrıca İstanbul şehiriçinde ben jazz ile 6 lt civarını ancak yakalayabiliyorum, Civic düz vites bile olsa 7.5-8 lt'den aşağı yakması mümkün değil..Muhtemelen yoğun trafikte değilsin, başka türlü yorumlamak istemiyorum..Senin trafiğinde hybrid heralde 4 lt falan yakardı??..




  • ya bu hybride tüp taksak ne olur
  • Dizele takıyorlar artık, hybride neden olmasın? Devlet bize bu kadar taktıktan sonra

    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    ya bu hybride tüp taksak ne olur


  • TAKAN TAKANA NASILSA
    BİR TAKANDA YAKIN ZAMANDA SİGORTA ŞİRKETLERİNİN GÖNLÜNE BIRAKILAN ZORUNLU TRAFİK SİGORTASI YÜZÜNDEN OLACAK SANIRIM.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Honda hybrid teknolojisini yeniliyor..Daha düşük maliyetli araçları daha düşük yakıt tüketimiyle sunacaklar..
    http://arabam.milliyet.com.tr/haber.aspx?HID=1&PID=1110&haberID=283257





    Şu anda yeni araç olacak birisi olarak şahsen Hybrid'i listeden eledim. Tamam araç bir miktar yakıt ekonomisi sağlıyor bu bi gerçek ancak iyi rakamlara ulaşabilmek için ayrı bi özenli kullanım gerekmekte anladığım kadarıyla. Şahsen illaki ekonomik araç istesem dizel tercihim olurdu, yada 2. el benzinli alıp gaz taktırırdım.

    Listeden elememin sebeplerine gelince;
    1) Yukardaki alıntıdan da görüleceği üzere daha iyisi üretilecekmiş. Demekki teknolojisi tam oturmamış.
    2) Bir arkadaş anlatmıştı akü boşsa ve yokuş yukarı uzun mesafe gidiyorsan motor bayılıyor diye. En ummadığın anda ani bir performansa ihtiyacınız olabilir. Kamyon sıkıştırır, vesaire.
    3) Aküyü şarj etmek için özel bir kullanım tarzı belirleme ihtiyacı. Pek tarzım değil.
    4) Birkaç sene sonra satmayı düşündüğümde yenisi (teknoloji olarak) çıkmış olacağından diğer benzinlilere oranla daha fazla zararına satılacağı.
    5) Fiyatı bence biraz pahalı (yukardakiler düşünülürse)

    Konu başlığından biraz uzaklaşmış bir cevap olduysa özür dilerim ancak bunlar şahsi fikirlerimdir.
    Alan arkadaşlara da sözüm yok güle güle kullansınlar. Allah kaza bela vermesin önemli olan budur :)




  • Hybrit = Bilinçli insan, ekonomi, çevreye duyarlılık

    Kendini sürekli geliştiren bir sistemi "...daha oturmamış..." olarak nitelendirmek büyük haksızlık. Sürekli kendini geliştirmeye çalışan kurumlar ve sistemler desteklenmeli ve teşvik edilmeli.

    Bu teknolojide amaç sadece ekonomi değil, fosil yakıtlara alternatifler üretmek. Ulaşılmak istenen nihai nokta ise sıfır emisyon. (Temiz hava...)

    Fiyat pahalılığı konusu ise izafi.. Zira, arabanın üzerindeki tüm donanımları çıkarırsanız arabanın fiyatı 1,3 dizel motorlu astra seviyesinde.

    Ben bir audi A.4 dizel kullanıcısıyım. Arabam güçlü prestijli ve az yakan cinsten (dizel- multitronik) Honda Hybrit ile takas yapmak isterim..http://www.sahibinden.com/2003_dizel_otomatik_f_1_sanzumanWQQaXQQ9085211WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avukatyusuf -- 16 Haziran 2008; 11:13:12 >




  • SAYIN AVUKAT YUSUF ;


    SÖYLEDİKLERİNİZE SAYGI DUYARIM ANCAK DAHA ÖTESİ MÜMKÜN DEĞİL.
    ZATENBU ARACIN YENİ BİR TEKNOLOJİ SONUCU GELİŞMESİNİ TAMAMLAMADAN BİR ÖN ADIM OLARAK ÇIKMIŞ BİR VERSİYON OLDUĞUĞUNU HERKES BİLİYOR.

    SIRF DESTEK VERMEK AMAÇLI PARANIZI O YÖNE KAYDIRIYORSANIZ O DA SİZİN FİKRİNİZDİR.
    BEN SİZE BİR ALTERNATİF DAHA ÜRETEYİM
    HONDANIN JAPON YADA BİR ARACI DAHA ÇIKTI.
    HİDROJEN İLE ÇALIŞACAK.
    TÜRKİYE YE GETİRİN BAKALIM N EKADAR FİYAT ÇIKARACAKLAR.
    ARACIN BEDELİ 40 MİLYAR OLSA SANA 90-100 MİLYARI BULACAKTIR VERGİLER İLE.
    TEŞVİK MERMEK İÇİN GÜZEL BİR SEÇENEK OLABİLİR.




    quote:

    Orjinalden alıntı: avukatyusuf

    Hybrit = Bilinçli insan, ekonomi, çevreye duyarlılık

    Kendini sürekli geliştiren bir sistemi "...daha oturmamış..." olarak nitelendirmek büyük haksızlık. Sürekli kendini geliştirmeye çalışan kurumlar ve sistemler desteklenmeli ve teşvik edilmeli.

    Bu teknolojide amaç sadece ekonomi değil, fosil yakıtlara alternatifler üretmek. Ulaşılmak istenen nihai nokta ise sıfır emisyon. (Temiz hava...)

    Fiyat pahalılığı konusu ise izafi.. Zira, arabanın üzerindeki tüm donanımları çıkarırsanız arabanın fiyatı 1,3 dizel motorlu astra seviyesinde.

    Ben bir audi A.4 dizel kullanıcısıyım. Arabam güçlü prestijli ve az yakan cinsten (dizel- multitronik) Honda Hybrit ile takas yapmak isterim..http://www.sahibinden.com/2003_dizel_otomatik_f_1_sanzumanWQQaXQQ9085211WQQpXQQdisplayitem





  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatyusuf

    Kendini sürekli geliştiren bir sistemi "...daha oturmamış..." olarak nitelendirmek büyük haksızlık. Sürekli kendini geliştirmeye çalışan kurumlar ve sistemler desteklenmeli ve teşvik edilmeli.






    Neden kazığı yiyen taraf biz kullanıcılar olmak durumunda peki ? Nerde bu devlet teşviği ? Neden bu kadar güzel bir teknolojinin önü tıkanıyor ? Ha, yapar fiyatını uygun şekilde bizde paşa paşa alır bineriz ama bu fiyatlarla şahsen ben almam. Alırsanız da güle güle kullanın.
  • Söylediğin arabanın üretimine başlanıyor. İlk olarak 200 adet/yıl. Üretilecek olan ilk üç araçtan bir tanesi de jemile Cortis (yanılmıyorsam Anthony Cortis'in kızı kullanacak)

    Ancak bu arabalar satılmayacak. İsteyenler en az 3 yıllık süre ile kiralayacaklar.

    Bu arabaları 90-100 milyara almak mümkün değil. Alsanız da hidrojen deposu bitince ne yapacaksınız ki ? Sadece California eyaletinde Hidrojen dolum istasyonu mevcut.

    Bu arada arabanın egzosu sadece su buharı veriyor

    Bize emaneten bırakılan bu evreni bizden sonrakilere daha temiz teslim etmek olmalı yaşamda ilk düşünüleceklerden biri de...






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avukatyusuf -- 16 Haziran 2008; 21:11:56 >




  • o zaman prius
  • Bence öncelik Honda Hybrit ..

    Sebepse basit bu ülkeyi önemseyip teşvik ve vergi indirimi dahi beklemeksizin Hybrit ile bizleri tanıştırdığından.

    Ben riyakate inanan eski kafalılardanım zira (zira ne demekse )
  • zira=ancak
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.