Şimdi Ara

HONDA CİVİC 2019 (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (8 Mobil) - 3 Masaüstü8 Mobil
36.456
Cevap
289
Favori
1.805.776
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Civic >> HONDA CİVİC 2019 (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8929 Mesaj
    Zam geliyor bugun..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1662 Mesaj

    7 litre ekran tüketimi var en baştan beri ama aracı genelde uzun yolda kullandım aldığım gibi tatile gittim vb.. ama şehir içi çok sıkıştırmadan 10 litre altını rahat görüyorsunuz. 8-9 civarı yani şehir dışıda 5-6 arası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MaDMaxiBo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    OP. UZMAN DOKTOR
    Honda Civic HB Prestige 2019 182 PS
    Honda Civic HB Sport 2018 182 PS
  • Yarbay
    12507 Mesaj

    Gelmiş. Elegance otomatik benzinli 120 bin olmuş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Backstreet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Gigabyte Sumo Y 700W kasa // i5 9400 // Asus Prime H310m-k R2 // 8GB 2666Mhz DDR4 // Asus GTX 1050Ti // Sandisk Ultra 3D 500GB SSD // 2x2TB Toshiba Hitachi // PHILIPS 27 AMVA LED // Logitech K330 // Creative Sound Blaster Omni // Takstar HD5500 // Logitech F710 // Xiaomi Mi 9 Lite //
    _______ Mersin Tıp _______ Allah rızası icin yaşamıyorsan, neden hayatla mücadele ediyorsun ki ?
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Yüzde 5 civarı zam gelmiş bu kura göre az bile



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    92 Mesaj
    yeni dizel hatcbacklerin executive donanımlısını bekliyorum haftalardır. instagramdan satıştaymış gibi reklamını yapıyolar. 10 tane bayi ile konuştum araç hiçbirine gelmemiş. 2 haftadır aracı bulmaya çalışıyorum hiçbir yerde yok. dün de zam geldi! bugün tekrar bayiyle görüştüm eylülde girecek stoklara dedi ve eylüle kadar bi zam daha bekliyoruz dedi. madem satmıyorsunuz aracı neden 2 ay önceden satıştaymış gibi reklamını yapıyorsunuz sayın honda? ülke ekonomisine diyecek bi şey yok zaten araç bayilere gelmeden zam yemek zorunda kalıyor. hevesim o kadar kursağımda kaldı ki..
    _____________________________
  • Yarbay
    2277 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fth05fth

    yeni dizel hatcbacklerin executive donanımlısını bekliyorum haftalardır. instagramdan satıştaymış gibi reklamını yapıyolar. 10 tane bayi ile konuştum araç hiçbirine gelmemiş. 2 haftadır aracı bulmaya çalışıyorum hiçbir yerde yok. dün de zam geldi! bugün tekrar bayiyle görüştüm eylülde girecek stoklara dedi ve eylüle kadar bi zam daha bekliyoruz dedi. madem satmıyorsunuz aracı neden 2 ay önceden satıştaymış gibi reklamını yapıyorsunuz sayın honda? ülke ekonomisine diyecek bi şey yok zaten araç bayilere gelmeden zam yemek zorunda kalıyor. hevesim o kadar kursağımda kaldı ki..
    HB'ler İngiltere'de üretiliyor. O yüzden ellerinde olmuyor. Arada bayiler 1-2 tane getiriyorlar. Ben alırken hiçbir bayide yoktu, şans eseri 1 tanesine kırmızı geliyordu, hemen gittim onu aldım

    Bir de şöyle bir şey var, şimdi sipariş etseniz araba 1 ay sonra geldiğinde o zamanın fiyatından satın alıyorsunuz...
    _____________________________

    Don't stop till you get enough...




  • Binbaşı
    1060 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fth05fth

    yeni dizel hatcbacklerin executive donanımlısını bekliyorum haftalardır. instagramdan satıştaymış gibi reklamını yapıyolar. 10 tane bayi ile konuştum araç hiçbirine gelmemiş. 2 haftadır aracı bulmaya çalışıyorum hiçbir yerde yok. dün de zam geldi! bugün tekrar bayiyle görüştüm eylülde girecek stoklara dedi ve eylüle kadar bi zam daha bekliyoruz dedi. madem satmıyorsunuz aracı neden 2 ay önceden satıştaymış gibi reklamını yapıyorsunuz sayın honda? ülke ekonomisine diyecek bi şey yok zaten araç bayilere gelmeden zam yemek zorunda kalıyor. hevesim o kadar kursağımda kaldı ki..
    Ben aldım lansmanda 1000 bakımına götürdüm teknisyen geri vitesi beceremedi usta başı gösterdiBir sorun var ise yanıtlayayım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    861 Mesaj

    Hocam haziranda sipariş vermiştim 97bine. Temmuzda aldım aracı yine 97bine. Ama temmuzda 99bin olmuştu araç. Ne zaman sipariş verirsen o zamanki fiyatıyla alırsın aracı.
    |
    |
    fth05fth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PSN: TheORi_RiVeR
  • Yarbay
    2723 Mesaj
    2018 elegance model civic var arkadaşlar buna executive multimedyayı nasıl taktırırım? Serviste takarlar mı? Kaç bine çıkar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Avantajlı teklif alan varmı? Eco Otomatik modellerde
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    861 Mesaj

    Hocam Ayışığı Honda'da 2000-5000TL arası fiyat çıkartıyorlar. Orjinal Honda Go'da var diğer androidlerde. Gidip fiyat iste bence.
    |
    |
    Schrödinger Kedisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PSN: TheORi_RiVeR
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: imbus_civata

    Ben aldım lansmanda 1000 bakımına götürdüm teknisyen geri vitesi beceremedi usta başı gösterdiBir sorun var ise yanıtlayayım

    Alıntıları Göster
    Hocam anlatin biraz araci bende 172 ye bagladim kapora verdik.Bayramdan sonra alacaz araci yol sesi felan filan biraz anlatin dinleyelim :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    16 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    HB'ler İngiltere'de üretiliyor. O yüzden ellerinde olmuyor. Arada bayiler 1-2 tane getiriyorlar. Ben alırken hiçbir bayide yoktu, şans eseri 1 tanesine kırmızı geliyordu, hemen gittim onu aldım

    Bir de şöyle bir şey var, şimdi sipariş etseniz araba 1 ay sonra geldiğinde o zamanın fiyatından satın alıyorsunuz...

    Alıntıları Göster
    Hocam sizde anlatin araci biraz + ve - yonlerini lütfen bizim aileye her türlü güzel gelecekde yinede anlatin.Clio symbol den gececez :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2277 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LugaiX

    Hocam sizde anlatin araci biraz + ve - yonlerini lütfen bizim aileye her türlü güzel gelecekde yinede anlatin.Clio symbol den gececez :)

    Alıntıları Göster
    Hocam güzel işte şimdi - yön saysam almayacak mısın sanki Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler. Clio sembol'den sonra ferrari gibi gelir araba size.
    _____________________________

    Don't stop till you get enough...
  • Er
    5 Mesaj
    Merhaba, ben 2018 civic dizel otomatik aldım. Aldığımdan bu yana 100 km yaptım. Bu 100 km'de ortalama yakıt tüketimi 9 litre civarı. Sadece bir kere denemek için 5 km kadar sürat yaptım geri kalanı şehiriçi sakin kullanım. Bu yakıt ortalaması normal mi? zaman geçtikçe azalır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TGvali -- 18 Ağustos 2018; 0:27:34 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1662 Mesaj
    Civic Hatchback Sport 136.4 plus 154 olmuş. Dizelleri hiç söylemeye bile gerek yok en full dizel 180.000 Tlcik.
    |
    |
    _____________________________
    OP. UZMAN DOKTOR
    Honda Civic HB Prestige 2019 182 PS
    Honda Civic HB Sport 2018 182 PS
  • Yarbay
    8929 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TGvali

    Merhaba, ben 2018 civic dizel otomatik aldım. Aldığımdan bu yana 100 km yaptım. Bu 100 km'de ortalama yakıt tüketimi 9 litre civarı. Sadece bir kere denemek için 5 km kadar sürat yaptım geri kalanı şehiriçi sakin kullanım. Bu yakıt ortalaması normal mi? zaman geçtikçe azalır mı?
    Zamanla dusecektir..1000 Km'den sonra ciddi dusus gorursunuz..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.
    |
    |
    Backstreet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    92 Mesaj

    hocam bi bayide bulduk aracı, ağustos son hafta veya eylül başı gelecekmiş hb executive paket onlara. paranın tamamını şimdi verirseniz zam gelse dahi yansıtmayız dediler. 180.600'ün tamamını verdik bayiye. aracın gelmesini bekliyoruz. 180 bine almak bile mutlu ediyor beni şu an çünkü hangi honda yetkilisiyle konuşsam eylül başı ciddi bir zam daha bekliyoruz diyor.
    |
    |
    trancenden kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    180 bin mi?

    devletimize ve sana hayırlı olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fth05fth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
Media Sözlük
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,659
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.