Şimdi Ara

HONDA CBF 250 % CBR 125 R ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HONDA
    CBF 250
    CBR 125 R


    Bu iki motor arasında kararsız kaldım, biraz daha para yapıp CBF 250'mi alsam diyorum body dışında aradaki farklar nelerdir, ilk kez motor sahibi olacağım, o yüzden pek bilgim yok, şimdiden Teşekkürler..



  • ehliyetin var mi A2? kursta 125 cc civarinda bir motor kullandirmis olmalilar ehliyetin varsa (yoksa bence zaten alma )

    2 kati cc farki var, gidisi direk etkileyen bir unsur. ama gorunus olarak ben CBR 125 Rlarin önden gorunusunu daha cok begeniyorum.

    fren/yakit deposu, tuketim gibi farklarini netten arama yaparak bulabilirsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    ehliyetin var mi A2? kursta 125 cc civarinda bir motor kullandirmis olmalilar ehliyetin varsa (yoksa bence zaten alma )

    2 kati cc farki var, gidisi direk etkileyen bir unsur. ama gorunus olarak ben CBR 125 Rlarin önden gorunusunu daha cok begeniyorum.

    fren/yakit deposu, tuketim gibi farklarini netten arama yaparak bulabilirsin.


    Araba ehliyetim var ama motor'a daha çok ilgim var kısa zamanda motor ehliyeti de almak istiyorum..
    Ehliyeti neden almamam gerektiğini açıklarmısın. ?
    Motor sahibi olmayan biri olarak teknik bilgileri bilmiyorum alınca öğrenirim inş. Benim için öyle özenti filan değil çocukluğumdan beri içimde kalan bir özlem. Sırf motor sahibi olmak için aylardır çalışıyorum, CBF 250 almak için tekrar çalışmam gerekecek umarım bütün bunlara değer...

    Yarış motor'larına ilgi duyuyorum, o yüzden sordum CBR 125 R' yarış motoru body'sine sahipken CBF 250'nin daha üstün olması aklımı karıştırmıştı sadece...

    Yardımın için Teşekkürler..




  • soyle aciklayayim, eger B ehliyeti ile motor kullanirken yakalanirsaniz birincisi cok ceza yersiniz, ikincisi araciniza el konur. konu ile ilgili baska bir baslikta aciklama var. bulamazsan o sayfasi da bulup gonderirim (kask takmamanin altinda olmasi gerek).

    simdi para biriktiriyorsun, cok guzel, hayirlisi olur ve gonlune gore bir motor bulursun umarim. ancak daha hic deneyimin yok, mutlaka duseceksin bu motorla, ne kadar fazla para verirsen o kadar için gidecek.

    hic bilmeyen bir insan icin 250 cc'de ogrenmek (kursa bile gitmemissin) inan cok fazla, otomobil ile kiyaslama, binersen ne demek istedigimi anlarsin.

    CBF250 de yaris motoru gorunumune kavusabiliyor, ancak para vermek gerekiyor ustune.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_7294005/tm.htm

    buldum linki, yukarida, bu yaziyi da okumani tavsiye ederim.
  • Ne önerirsin başlangıç seviyesi için, Yamaha 125, olabilirmi ?
  • az yakiyor, oldukca saglam, sehirici icinde kolay kullanimli (hafif cunku) bir arac, gayet uygun bir arac yani. ikinci el mi alacaksin?
  • Ybr125 , Cbf150 yada Cbr125. 3'unden birini tercih edebilirsin Moturu yükseltmek istediğin zamanda 2. elde rahat satabilirsin.
  • İki motor da iyi aslında cbf 22hp daha güçlü cbr 13 hp.Cbr biraz daha yüksek devirde gücünü ortaya çıkarır cbf ise daha düşük devirlerde.Cbr nin görüntüsü daha güzel ama eğer kalıplıysan biraz altında bisiklet gibi kalabilir.Grenajları nedeni ile düştüğünde bunlar başına masraf açar.Cbf,cbr ye göre biraz daha iri,grenajları olmadığı için düştüğünde çok fazla masraf olmaz.

    İki motor ile de başlayabilirsin,eğer her gün motor sürerim dersen 125cc den sıkılırsın,250 idare eder seni.Seçim sana kalmış ikiside iyi motor.Yamaha r125 var 9000ytl yi hak eder mi etmez mi bilmem,görüntüsü tam bir spor.
  • hicbir egitim almamis bir kisinin (surucu kursundaki genel egitim dahil) 250 cc ile baslamasi bence fazla. hic sakasi olmayan birsey cunku, motorun devirlenme ve hizlanma olayini kullanmayan bilemiyor. bir de araclarla kiyaslaniyor hep motor hacimleri. oysa motorun agirligi ve bg ile kiyaslanmasi gerekiyor (bilmeyenler icin)
  • Aslında alırken ikinci el piyasasına bakacağım sağlam bulursam alabilirim, olmadı sıfır düşünüyorum. (Ehliyet almadan almayı düşünmüyorum zaten...)
    Honda'nın sitesinde CBF 150 gözükmüyor sıfır satışı varmı ?

    Yamaha YBR 125, aklıma girdi burdada bilzat kullananlarla konuşarak motoru inceledim. (Şehir içi motor diye bahsediyorlar genellikle)
    Şuan yer ayarlama peşindeyim, apartmanda oturduğumdan dolayı problem çıktı motoru koyacak mekan zorluğu çekiyorum, apartmana koymayı düşünüyordum düne kadar fakat yönetici ile konuştum izin vermedi ağlasammı gülsemmi bilmiyorum, :(

    Edit: Pardon yanlış anlaşılmasın Yamaha YBR 125'den bahsetmiştim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adamant -- 2 Temmuz 2008; 23:33:59 >
  • motoru koyabilecegin apartman yaninda/yamacinda bir cati alti var mi? varsa oraya bir yere koyabilirsin. sabit bir demiri demirciye yere montelettirirsin. hem fren kilidi hemde sabit noktaya baglamak gerekiyor.

    bir de kedilerle basin derde girebilir onun icinde kedi kovucu spreyler var, simdiden aklinda olsun
  • ybr 125 senin için güzel seçim hem başlangıç için iyi hemde sağlam zaten incelemişsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    hicbir egitim almamis bir kisinin (surucu kursundaki genel egitim dahil) 250 cc ile baslamasi bence fazla. hic sakasi olmayan birsey cunku, motorun devirlenme ve hizlanma olayini kullanmayan bilemiyor. bir de araclarla kiyaslaniyor hep motor hacimleri. oysa motorun agirligi ve bg ile kiyaslanmasi gerekiyor (bilmeyenler icin)


    22 hp çokta fazla değil.Merakı olan,motosiklet sürmeye istekli,sınırlı bilen biri gayet güzel başlayabilir bence.Zaten otomatikman yeni başlayan biri motoru sınırlarında kullanmaz.Yani motor 10000 çeviriyorsa yeni süücü 10000 döndürmez motor biraz bağırınca değiştirir.İlerleye ilerye hem sürücü tecrübelenir hemde motoru sıkılmadan sürer.

    Ybr de güzel tercihdir.Sağlam,servisi,parçası iyi.




  • buna ne yazikki tam katilamiyorum cunku kisiden kisiye gore cok buyuk farkliik gosteriyor bu sınır olayi. dikkatli olmakta her zaman fayda var
  • Tabiki de herkes için geçeli değil.Apaçi diye tabir edilen tiplerin altına veriliese 2.viteste bile motoru tek tekere kaldırırlar uğraşmadan.Sakin sürmekte fayda va her zaman.
  • senin dediğin mantık bizim gibi gençlerde pek olmuyorda genelde 30 yaş ve üstü kullanıcılar sakin oluyor motor üstünde bende motorsiklete 350 cc den başladım hemde jawayla bilen bilir ve bi kaç kız görmüştüm hava atmak için biraz gazladım ve bi bakmışım motor kafamda yani genç arkadaşlar için düşük cc daha mantıklı yoksa benim gibi rezil olma durumları ile karşılaşırlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Tabiki de herkes için geçeli değil.Apaçi diye tabir edilen tiplerin altına veriliese 2.viteste bile motoru tek tekere kaldırırlar uğraşmadan.Sakin sürmekte fayda va her zaman.


    buna katiliyorum iste
  • Birşey daha sormak istiyorum bu A1 ve A2 ehliyeti ne oluyor farkları nedir.
    Nette kesin bir bilgi bulmadım..
  • Turkiyede A1 50cc'ye kadar olan araclar, 50cc ve daha ustu icin A2
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.