Şimdi Ara

hocalar yüzünden moralim bozuluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
221
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> hocalar yüzünden moralim bozuluyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    Bir temel lisenin mezun kursuna gidiyorum cok kaliteli güzelde bir yer ancak gerek hocalar gerekse sımıfımdakiler moral bozucu cinsten hocaları çok seviyorum ama Hep yalaka olanların işi dönüyor biz soru atıyoruz veya soruyoruz bizimki değil belli kişilerinkinki çözülüyor veya benim arkadaşlarımın sorularını dalgaya alarak çözüyorlar ama onlarınkine gelince ciddi ciddi çözüyorlar gel görki sinirlenip soru sorcaksamda hocalara sormuyorum. derse başlarken o gruptaki kişilerin soruları çözülüp başlanıyor derse illaki . veya tenefüslerde hocalar onların ayagına gidip sorularınızı sorun diyorlar . bende ister istemez onlardan iyi sıralamam olsa bile kendimi kötü hissedip soru çözüm saatlerine kalmıyorum hocalarla muhatap olmuyorum . nasıl çıkarım bu duygudan . sürekli bunları düşünüp üzülüyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hytgzl08 -- 6 Aralık 2016; 1:45:19 >



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Git tenefüslerde yanlarına veya bazı soru çözüm günlerine git en boş oldukları vakitte bunlar uymazsa tenefüs zili çalarken ayağa kalk ve masaya git hemen şu diye göster çözmesi lazım
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2016lyss

    Git tenefüslerde yanlarına veya bazı soru çözüm günlerine git en boş oldukları vakitte bunlar uymazsa tenefüs zili çalarken ayağa kalk ve masaya git hemen şu diye göster çözmesi lazım

    çözüyorlar aslında ilk ben gidiyorum ama böyle sanki çözmek istemez gibi çözüyorlar . ama o arkadaşlarınkini önemseyerek çözüyorlar dolayısıyla kendimi küçümsüyorum onların yanında . onlar daha iyiymiş gibi algılatıyorlar kendilerini herkese



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2685 Mesaj
    Gurur yapma ayiya dayi de belli bir zamana kadar yapis sor bir sekilde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yakuzza123

    Gurur yapma ayiya dayi de belli bir zamana kadar yapis sor bir sekilde

    mesela whatsaptan sorun diyorlar ben soruyorum cevap yok birsürü sorum vardı hepsini yırtıp attım çöpe az önce



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3703 Mesaj
    Kardeşim çözümlü bi kaynak al kimseye de minnet etme. Bende çok kaynak aldım facebook gruplarına wp gruplarına hocalara vs. hep sordum ama hepsine de cevap alamadım. Çözümlü cd li kaynaklar var. Git onlardan al seviyene uygun rahat edersin. Yinede anlamadığın biyer olursa o zaman sor. Canını sıkma. Başkasıyla yarışa girersen sürekli kıyaslarsan moralin bozulur. Unutma ygs moral sınavı. Hazırlık sürecinde de moral çok etkili.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XaSe®

    Kardeşim çözümlü bi kaynak al kimseye de minnet etme. Bende çok kaynak aldım facebook gruplarına wp gruplarına hocalara vs. hep sordum ama hepsine de cevap alamadım. Çözümlü cd li kaynaklar var. Git onlardan al seviyene uygun rahat edersin. Yinede anlamadığın biyer olursa o zaman sor. Canını sıkma. Başkasıyla yarışa girersen sürekli kıyaslarsan moralin bozulur. Unutma ygs moral sınavı. Hazırlık sürecinde de moral çok etkili.

    doğru diyorsun kimseye muhtac olmamak gerekiyor . ama bu saatten sonra kaynak alamamki birsürü çözülmemiş kitabım var bu moralle seneye kalmayı bile düşündüm diyorum 70 kitap var hepsini çözemezsem seneye çözerim diyorum artık iyice cıgrından cıktı herşey 6k yı bırak ben 15k bile olamam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3703 Mesaj

    Eğer konuların bitmek üzereyse bi süre idare et o zaman. Şimdi baştan kitap alıp bitirmek seni zora sokar. Şöyle yap. Elindeki kitaplarını bitir. Bundan sonra çözümlü kaynak kullanmayı unutma ama. Bende ilk başta çok hata ettim çözümü olmayan kitaplar aldım. Onları satıcam bi ara kitapçıya yerine çözümlü kitap alıcam.
    |
    |
    hytgzl08 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XaSe®

    Eğer konuların bitmek üzereyse bi süre idare et o zaman. Şimdi baştan kitap alıp bitirmek seni zora sokar. Şöyle yap. Elindeki kitaplarını bitir. Bundan sonra çözümlü kaynak kullanmayı unutma ama. Bende ilk başta çok hata ettim çözümü olmayan kitaplar aldım. Onları satıcam bi ara kitapçıya yerine çözümlü kitap alıcam.

    ben ders calısmaya mayısta başlamıştım ama bilincsiz çalışmışım o yüzden lys adına matematik hariç sıfırım . sence bitermi o kadar kitap sınava kadar valla o kadsr karamsarımki anlatamam . seneyede başka dershanede şansımı denicem sanırım bu yaşta :(



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3703 Mesaj

    Sıfırsan en kolay kaynaktan çalış. Kitapları dediğim gibi halledersin. Bende lys mat bilmiyorum türev nedir desen bilmem. Ama öğrenicez. Bide bu sene elinden geleni yapmazsan seneye kaset gibi başa sararsın. O zaman bidaha seneye dersin. Elinden geleni yapıp en iyi şekilde sınava girmen lazım. Bütün olarak plan yapma bide küçük parçalara ayır. Bi konuyu öğrenicem diye 5 saat konu çalışma belli bi yerden sonra öğrenmiyosun çünkü. Ben bu konudan ne öğrendim diyip kitabı kapat aklında ne kalıyosa öğrenmişsindir.
    |
    |
    hytgzl08 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Hocam özgüvenin olsun kendine biraz. Eger haksizlik oldugunu dusunuyosan bunu cozmen gerek. Kimsenin seni bu tarz bi duyguya sokma hakkı yok. Bundan kacmak yerine uzerine gitmelisin diye dusunuyorum. Ancak karar senin tabiki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEOland -- 6 Aralık 2016; 8:46:05 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    Orası senin para verip gittigin yer çokta güzel çözmek zorundalar peşlerine dus baktın dalga mı geçiyorlar doğru müdüre şikayet etmeye bu işler böyle



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    -Engineer- <3 Samsung Galaxy<3
  • Binbaşı
    1629 Mesaj
    Orası okul değil para karsılıgı o işi yapıyorlar müdüre söyle çözmüyorlar diye o uyarır oda olmazsa baska hocalara sor yasak değildir umarım. Oda olmazda sınıf değiştir yada dershane değiştir.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.