Şimdi Ara

HIZLIAL.COM KAMPANYASI --100 TL DEĞERİNDE HIZLI PUAN HEDİYE (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
0
Favori
16.543
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici


    quote:

    Orijinalden alıntı: chechen75

    Üstadım hayırlı günler. Ben sitede yöneticiyim. Siz de emin olmamakla beraber ( 2 tane yasin eskici var) devamlı
    müşterilerimizdensiniz.

    Biz gerçekten mükemmeliz demiyorum. herkes insan..Size de dışardan bakıldığında yaptığınız işde onlarca kusur bulabilen insanlar olabilir.
    Önyargı ve uzaktan tanımadan yazdığınız yorumlara kesinlikle hak vermiyorum. Sizin görüşünüzdür.Tabii saygı duyuyorum.

    Sadece kötü niyetli ticaret burada yapılmaz..Bunu bilin lütfen..

    Ama şunu çok iyi bilirsiniz ki, internet müşterisi ,her şeyi mükemmel kusursuzlukta bekleyen, başına kötü bir şey gelince hemen şikayet sitelerine saldıran, iyi olayları ise hiç yazmayan bir yapıya sahiptir.

    İnternet piyasasında tutunabilmek ve bizim gibi sadece 3 yılda 10 misli büyüme yapabilmek için sadece güç ve güven gereklidir. Bunlar ise, bahsettiğiniz ufak hinliklerle olmaz. Yok sobaymış, yok kargoya geç veriliyormuş inanın bunlar sadece gülünecek şeyler...Hiç aramızda lafı bile geçmez. Alınmayız bile..

    Sadece 1400 soba doğu okullarına hayrına dağıtılmışken.

    Sizin aldığınız kaç ürün kargoya verildi dendi de geç verildi?? ( 2?? 3?? ) Acaba bunda kargo hatası olamaz mı??

    Hiç mi memnun olmadınız tüm siparişlerinizden? O zaman niye ısrarla bu kadar alışveriş yaptınız??

    Ticaret iki tarafın da memnuniyeti ile yapılır. Eğer esnaf zihniyetini biraz bilirseniz bu lafıma hak verirsiniz.

    Her ne sorununuz var ise ben çözerim..talep edin, ücretsiz soba yollayayım.. Ama lütfen halledilmeyecek sorunları site geneline maletmeyin.

    saygılarımla.



    Öncelikle belirteyim. Eleştirilerim Nejdet Bey'e değil, Hizlial firmasınadır. Şahıslarla işim olmaz. Ve söylediklerimin yapıcı ve özellikle firmanın bazı tavırlarının nasıl anlaşıldığını göstermesi bakımından aydınlatıcı ifadeler olmasına dikkat ediyorum.

    Kötü niyetli ticaret yapmadığınızı biliyorum. Zaten öyle bir düşüncem olsaydı en son kampanyanızdan yararlandığım bir siparişim olmazdı.

    Ben sizin tanımını yaptığınız türden tez canlı, çabucak panikleyen, bilinçsiz, hemen şikayet sitelerine, oraya buraya koşuşturan türden bir müşteri hiç değilim. 10 yıldır tüm alışverişlerimin % 90'ını internetten karşılarım. Yurtdışı, yurtiçi binlerce alışverişim oldu.

    Dolayısıyla bir firmanın teknik servisi kötü dediğimde, veya kargoları geciktiriyorlar dediğimde, kullandığım bu ifade basit önyargılardan ziyade tecrübelerime dayanmaktadır. Yanlış bir tesbitte de bulunmuş olabilirim. Dediğiniz gibi, "Yok sobaymış, yok kargoya geç veriliyormuş inanın bunlar sadece gülünecek şeyler...Hiç aramızda lafı bile geçmez. Alınmayız bile.." ifadeleriyle bahsettiğiniz aksamalar sizin için sahiden önemsiz olabilir ama önemli olan nasıl algılandığı değil mi? Ayrıca siz nasıl milyonlarca müşteriyle iletişime geçtiğiniz için beni "internet müşterisi ,her şeyi mükemmel kusursuzlukta bekleyen, başına kötü bir şey gelince hemen şikayet sitelerine saldıran, iyi olayları ise hiç yazmayan bir yapıya sahiptir." tanımının içine tıkıştırıp yanılmışsanız ben de binlerce alışveriş yapmış biri olarak sizin firma karakteristiğinizi tanımlarken yanılıyor olabilirim. Ama teknik servisinizin çalışma mantalitesi hakkında yanılmadığıma eminim.

    Ayrıca sorunsuz olarak gerçekleştirdiğim, herhangi bir memnuniyetsizliğimin olmadığı siparişler konusunda benden veya herhangi bir müşteriden övgü beklemeyin. Bu olması gerekendir. Olması gerekenin dışında olumlu veya olumsuz olağandışılıklar yaşattığınız zaman bu dile getirilir. "Ben hizlial'dan cep telefonu aldım. Sorunsuz ambalajında bana geldi" diye bahsetmemi beklemeyin. Ama Pazarland yılbaşında adresime 1 adet anahtarlık, kalem v.b hediyeler göndermiş diye veya Hepsiburada garantisinin dolmasına 15 gün kala bozulan elektrikli sobamı sıfırıyla değiştirdi hem de yeni bir ayakla beraber göndermiş diye paylaşımda bulunabilirim. Bu durumlar sitenin sıradan görevi haricinde bana yaşattığı olumlu olağandışılıklardır. Veya hizlial sıfır aldığım anakart konusunda bana hiç bir neden göstermeksizin yardımcı olmadı diye paylaşımda bulunabilirim. Bu olumsuz bir olağandışılıktır. Yani olması gerekenin dışında bir durumdur. Siz de olumlu fevkaladelikler yaşatın, onları da paylaşalım. Ayrıca çekiliş v.b. uygulamalarınızda hile v.b. yapmadığınız, yapmayacağınız konusunda sitenizi övücü mesajlarda yazdım burada.

    Sizden alışveriş yapmak gibi bir israrım yok. Hizlial'ı kötü niyetli bir e-ticaret sitesi olarak değerlendirmediğim için, piyasaya göre daha hesaplı bir fiyata satışa konduğunu gördüğüm, teknik servisiyle muhatap olmayacağımı düşündüğüm ihtiyaçlarımı gidermede kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim.

    "Ticaret iki tarafın da memnuniyeti ile yapılır. Eğer esnaf zihniyetini biraz bilirseniz bu lafıma hak verirsiniz." Bu düşünce doğru gibi görünsede memnuniyetlerin öncelik sıralaması vardır. Öncelikli olan müşterinin memnuniyetidir. Memnun müşteri işletmenin memnuniyetini sağlar. İşletmenin kendi memnuniyetinden taviz vermemek için müşterinin memnuniyetini feda ettiği durumlar benim gibilerin size yönelttiği eleştirilerin konusunu oluşturmakta. Öncelikle bunun idrakine varmalısınız.

    Sizden bana soba göndermenizi istemiyorum. Dağıttığınız soba adetini 1401 yapıverin. 1 Tanesinin sevabı bana yazılmış olsun. Eleştirilerimin site genelini kapsamadığına eminim.

    NOT: Her iki Yasin Eskici kaydı bana ait. Ayrıca daha önceden sildiğim bir Yasin Eskici kaydı daha vardı. Orada da yüklüce bir sipariş kaydım bulunacaktı ama önemi yok.




    Yasin Bey merhaba. En azından tartışılabilecek bir insansınız. Teşekkür ederim.Samimiyetinize güvenerek sadece size yaptığım yorum, çok farklı şekilllerde anlaşıldı. hatta tarafıma tehditler edildi.Siz de yazdıklarınızda haklısınız. Ben de hatasızız demiyorum ama kötü niyetli bir işletme olmadığımızı söylüyorum..Her türlü aksaklıkları halletmeye çalışıyoruz.sizin sorunlarınız niye hallolmamış onu merak ettim?Uzun süredir de alışveriş yapıyorsunuz. sipariş numaralarınızı ve sorunlarınızı pm den atın, detaylı olarak bir inceleyelim lütfen. saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chechen75


    quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    @cechen75 denilen zat-ı muhterem! (Birden, ne hikmetse "Ben nejdet çeçen değilim ama kendisini iyi tanırım. 15 yıllık esnaftır kendisi." demişsin!!! Umarım başkalarının adına hesap açıp, yorum yazan birisi değilsindir, zira o zaman başına daha büyük işler açarsın! )

    Şimdi yazdıklarımı dikkatle, tekrar tekrar oku, ondan sonra da sus!

    Eğer ki bu konuda bir kelime daha yazarsan işi gücü bırakır yaptıklarını detaylı bir şekilde anlatan bir mail kaleme alır, Ömer Dinç Bey'in kişisel mailine atar, ardından kendisine telefon açarım.

    Beni durduk yerde günaha sokma, işinden gücünden, ekmek parandan olma!

    Şu yaptıklarınla firmaya yararından çok zararının dokunduğunu bile fark edemeyecek bir çalışansın!

    Gelmiş buraya müşterileri yalancılıkla, sahtekarlıkla ve daha bir çok şeyle suçluyorsun. Kimsin sen, haddini bil!


    Size beni ekmek paramla tehdit etme hakkını kim veriyor?? Kimi yalancılıkla sahtekarlıkla suçladım pardon?? Asıl siz haddinizi bilin ve elinizden geleni ardınıza koymayın..


    Utanmadan sıkılmadan hala nasıl yazıyorsun?
    Sizli, bizli konuşmaya başlamak şimdi mi aklına geldi?

    "Hızlıal Nasıl Firmadır?" diye soran DH üyelerine o firmada çalıştığını söylemeyerek, "Diğer sitelerden de epey alışveriş yapan biri olarak, en son hızlıal da ( fiyat aşırı uçuk değilse ) karar kıldım.Hatta en son geçen hafta tv siparişi verdim. 2.gün geldi.. Ufak tefek sorunlar oluyor fakat genel anlamda iyiler. umarım büyürken burunları da büyüyen şirket haline gelmezler. " yazarak normal bir müşteriymiş gibi davran, rol kes, reklamını yap, ondan sonra yaptığın etik dışı davranışı ortaya çıkartanlara gel burada kız, saydır!

    Utanmadan sıkılmadan DH üyelerini saf yerine koyan yaklaşımından ötürü önce bu siteden ceza alıp ban'lanman, ardından iş yerinde senden sorumlu kişilere de hesap vermelisin, ki vereceksin de!
    En azından sana bundan sonra sağ da sol da nasıl konuşulması gerektiğini, müşteriye nasıl hitap edilmesi gerektiği en iyi şekilde öğretirler, öğretilemiyorsa da çıkışın verilir, başka sektörde çalışırsın, bu kadar basit.

    Tabii biz bu kadar yazıyoruz çiziyoruz da önce sen kimsin, nesin onu da araştırmak lazım!
    Nejdet Çeçen değilim demişsin kimsin o zaman? Ne diye profilinde nejdet çeçen adını yazıyorsun? Adını yazdığın kişinin bu işten haberi var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUAVI -- 10 Mart 2011; 20:46:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hisense 24" LED TV

    dun havale tek cekim 632 idi
    bugun bi erfresh yaptim 665 olmus. Taksitli 700

    Mediamartktta ayni TV 599.

    Hicbir avantaji yok kampanyanin (en azindan bu urun icin)



    Urunde %10 indirim yapilmis kargo dahil 600 tek cekim. Aldim 1 adet. Yanliz hizlipuan yuklenmedi yarin yuklenir diye umuyorum.
  • Bunları okuduktan sonra aşağıdakileri yazmadan geçemedim:

    1- @checken75 : Firmanız için güzel şeyler yapmaya çalışıyorsunuz ama durum maksadını aşmış görünüyor. Size tavsiye vermek haddime düşmez ama bu durum karşısında hem sizin hem de firmanız adına üzüldüm gerçekten. En iyisi burada bir özür yazısı yazıp buradaki faaliyetlerinize son verin. Firmanızı tanıtmak istemeniz güzel ama çok kırıcı olanlar ve üslubunu bozanlar hariç kullanıcılarla münakaşa etmeniz firmanıza ve size zarar verecektir.
    2- checken75'e hitaben yazan arkadaşlar: Bu kişiye olan tepkinizi anlıyorum ama sıkıntımızı biraz daha sakin bir tavırla ifade etmemiz daha doğru bence. Genel bir tüketici eğilimi olarak herhangi bir sorun yaşayıp çözümü hemen bulamadığımızda firma personellerinin de insan olduğunu unutarak otomatikman kendimizde ona kırıcı konuşma hakkını buluveriyoruz.
    3- @suavi : ne demek istediğinizi çok iyi anlıyor ve hak veriyorum. o telefonu açıp sonuçlarını gördükten sonra mutluluk duyacağınızı sanmıyorum. zaten her şey olacağına varır. bence siz bir şeye sebep olmayın.
    4- bir satıcı olarak şunları söylemek istiyorum: DH'de yazan, okuyan bilinçli kullanıcıları tenzih ediyorum ama inanın o kadar çok sıkıntılı müşteri var ki, çeyrek altını yarı fiyatına satsanız bile onda bile bu ürünü iade etmek istiyorum diyenler çıkar...1000 TL'lik cihazı sıfır kutusundan çıkarıp 15 dakika oynadıktan sonra telefona sarılıp ben buna ısınamadım, istediğim özelliklere sahip değil vs diyerek ürünü iade etmek isteyen kişiler o ürünü %5 kar marjıyla satan satıcının o kutusu açılmış cihazı ne yapacaklarını düşünmeleri gerekir. tabi bu tip durumların satıcı firmayı ve personellerini nasıl strese soktuğunu söylemeye dahi gerek yok... o nedenle karşılıklı olarak anlayışlı olmak lazım..
    5- son olarak da kendi hakkımda : adı ve soyadını taşıyan bir nicke sahip biri olarak en azından kendimi gizlemediğim için o konuda rahatım :) tabi burada geçmişte cahillikten bazı hatalar yapmadık, uzaklaştırmalar almadık değil ama sonunda doğru yolu bulduk :)

    ŞUNU DA EKLEYİM: BİRBİRİNİ TANIMAYAN İNSANLARIN BİRBİRİNE SEN DİYE HİTAP ETMESİNİN SONUNA KADAR KARŞISINDAYIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impossible

    bu bana yapılırmı yaww tam ben bulaşık makinasını aldım 1 gün sonra indirim
    gerçi aldığım makinada üzerine 27 tl bindirmişler ama olsun
    gördüğümde şok oldum ürünüde kargoya vermişler iptalde edemedim makina 1 günde geldi kullanmaya başladık bile

    Bende tam bir gün önce monitör ve kablo aldım. Ertesi gün bu kampanya oldu.Müşteri hizmetlerine acaba yararlanabilir miyim diye mesajlar attım ama dönen olmadı.Telefonla da ulaşılamıyor?Forumda site yöneticisi olduğunu yazan arkadaşa da mesaj attım.Yarın yüklenmiş olur dedi?? Yarın yüklenirse tekrar yazarım ama sizde bence şansınızı deneyin :))




  • Sıcak fırsatlar platformu müşteriler ve firmalar arasında "genel iletişim"in sağlanması amacıyla açılmış bir alan değil, firmayla ilgili şikayetlerinizi belirtmeniz gereken yer de burası değil. Konu amacından sapmış.

    Bu nedenle konu kilitlenmiştir, lütfen tekrara düşmeyiniz.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.