|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackeyes -- 10 Mayıs 2016; 22:05:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
E Plus hala servis hizmeti veriyor diye biliyorum. Bu arada bu dolaplar aslında Tayland üretimli. Ve bu Tayland‘daki fabrikayı ve Hitachi buzdolabını dünyada Arçelik satın almış durumda. Yalnız Türkiye’deki Arçelik destek vermiyor. Daha önce ben dolabın kapak lastiğini değiştirmek istediğimde bana ellerinde olmadığını ve getirtmelere gerekirse çok ciddi bir fiyat vermem gerektiğini söylemişlerdi. Ben de bununla ilgili olaraktan bu Arçelik’in yurt dışı operasyonu ile iletişime geçtim. Size bilgiyi paylaşıyorum. Oraya bir mail atıp belki bir çözüm üretebilirsiniz. customer.care@arcelik-hitachi.com < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|